mávačky ve sloupkách
mávačky ve sloupkách
Ahoj,viděl jsem brouka a ten měl ve sloupkách odborně zaslepený díry po mávačkách.Co to může být ,tak za rok výroby?1958-1963?!U roku 1964-67 by se tam nevešly,že?Zdá se,že už má ten sloupek užší.Jedná se mi hlavně o to jestli to nemůže být i ten rok 1964-67.Má někdo zkušenost a nebo je to jasný jako facka?Díky za info Gilles
Re: mávačky ve sloupkách
Tak mavacky se montovali tusim do 7.1960 pak už ne e..
Re: mávačky ve sloupkách
Tak tedy od 1960-1963 bude skelet stejný,jen zavařené mávačky.(už nefrčely).....?
Re: mávačky ve sloupkách
Ne, že by nefrceli, ale jaksi to bylo nepřehledné v provozu a snad i někdy kolem roku 1960 byla vyhláška, že musí být směrová světla lépe viditelná a blikající.
Jestli je kastle stejna v tomto období si jist uplne nejsem, každopádně sloupky jsou stejne, jen chybi otvory na mávačky.
Jestli je kastle stejna v tomto období si jist uplne nejsem, každopádně sloupky jsou stejne, jen chybi otvory na mávačky.
Re: mávačky ve sloupkách
Tak to asi sedí.Bude to rok 60-63,jak jsem předpokládal.Děkuji Vám za info.G
Re: mávačky ve sloupkách
Zrusili je protoze jakmile motory presli z 30ps na 34ps tak se pri te rychlosti a akceleraci ulamovali
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: mávačky ve sloupkách
Nechci vám do toho kecat ale u ponorek poslední sloupky s dírou na mávátky byli v roce 1959, pak už se lisoval plech rovnou bez díry. Souběžně se od roku 1956 dělali plechy bez díry pro americký trh viz. Kůčova ponorka. Takže žádné fabrické zaslepení nebylo, zaslapení se dělalo až individuálně jako odborný bastl. Tak jestli to platí i u brouků kastle se zaslepenými mávátky je rok 1957-1959 ... nebo v případě vyříznutého zadního okna 1938-1959 .. http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 858&start=" onclick="window.open(this.href);return false;
... a to že by fabrika velikosti VW dodělávala předem naděláné kastle s dírama .. je otázkou tak jednoho až dvou dnů než zásobu sloupků vybouchá
... a to že by fabrika velikosti VW dodělávala předem naděláné kastle s dírama .. je otázkou tak jednoho až dvou dnů než zásobu sloupků vybouchá
Re: mávačky ve sloupkách
Gilles se ptal na broučí mávačky a ano, jestli jsou mávačky zaslepene, je to spíš brouk původne s mavatkama. V roce 60-63 by to nebylo zaslepe, ale rovnou lisované plechy bez otvoru. Asi máš pravdu, taky záleží co znamena "odborně zaslepene"
Re: mávačky ve sloupkách
Ja mam na dedkovi mávatka (nezaslepené) a je to apríl 1960..
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 331
- Registrován: 29 lis 2014
- Bydliště: Josefův Důl
Re: mávačky ve sloupkách
[-X
Když jsem před 22lety sundaval 13 vrstev laku !...... ze svého dědka malookňáka 62" narazil jsem na překvapení fabricky ,pod originál původním lakem, zavařené "díry" po mávačkách...
Když jsem před 22lety sundaval 13 vrstev laku !...... ze svého dědka malookňáka 62" narazil jsem na překvapení fabricky ,pod originál původním lakem, zavařené "díry" po mávačkách...
dickholmer 62" druhá reinkarnace, po 20ti letech do stejný řeky ...
Re: mávačky ve sloupkách
Jak jsem psal poslední modelový rok s mavatkama byl 1960. Podle toho co píše sevwer je mozne že gilles viděl i brouka do roku 1963, chtělo by to fotky..
Re: mávačky ve sloupkách
VW ( a zdedilo to od Porsche) nemelo problem v pripade nahle nouze sahnout po dilech starsiho data a tak je docela dobre mozne, ze nejaky ten kus vyjel z fabriky se zavarenyma mavackama davno pote, co se prestaly diry lisovat. Proste vymetli sklad a bylo
nasávač
Re: mávačky ve sloupkách
Tak,a jsme na začátku.Může tedy mít zaslepené mávačky z fabriky i po roce 1960 a nebo ne? G
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: mávačky ve sloupkách
Muj nazor je ze je to mozny,protoze nektere karosarske dily chybely a nekterych bylo prebytek.Podle me vyroba sloupku jakozto soucast karoserie byla o neco narocnejsi od vyroby blatniku ci kapoty,takze nelezela na sklade.Beru to ale z pohledu knizek kolem T1,kde se po ukonceni urciteho modelu vse co zbylo na sklade poslalo do Brazilie nebo Mexika aby se tam postavil unikatni model bez "M" kodu
Vwase nocni sichta...
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 331
- Registrován: 29 lis 2014
- Bydliště: Josefův Důl
Re: mávačky ve sloupkách
mám prokazatelně 62" původní podvozek, původní kastle, byť domlácená, jen motor se nedožil ,jak už to u 34bývá...a ve sloupcích ,jak jsem psal, jsou fabricky zaslepené-zavařené otvory pro mávátka...dodávám na obou stranách ,před těmi 22lety když sem to zjistil, tak se nad tim nikdo nepozastavil -prý běžné ...tzn do skončení výroby malookna by čistě teoreticky mohl být ks s r.v.63 s první plechovou otvírací střechou =šíbrem a se zaslepenýma dírama ve sloupcích pro mávátka -jeden takový kus 63 tm modrý byl k mání v Hamburku přelom září-říjen v,loni nepojízdný, ale komplet za 8900,-Eu
...................
Ono to hlavně bude tím, že se výrazně zvýšila výroba -nikoliv ,že by přebývaly hotové díly -sloupky ... [-X výroba z r.58-451tis brouků na r.61-829tis r.62-876tis broučích kusů"plevelných" , takže lisovna nestíhala jela na 200 % možná i víc ...a používali i starší lis formy "z ovála" , a i když to zdržovalo na svařovně , tak některé , určitě ne všechny, mají zaslepené sloupky...
ono je to tak nějak.... r58 standard přechoďák byl s mávačkama,a export mávačky neměl=otvory zaslepené ...a dál to bylo podle objednávky trhu- kam vůz směřoval ,a také podle výbavy- standard do r 60 s mávačkama - lepčí výbavy delux bez mávaček ... a k tomu u některých do 63 zavařené otvory ve sloupcích pro mávačky... ono forma na lisování plechů a to docela poctivejch začátkem 60tých let- je drahá sranda ,a vyhazovat ji ,když funguje ? takže pár výrobních operací na svařovně a hlavně když se o proti 58roku téměř zdvojnásobí výroba ?
Má-li někdo více informací sem s tím...
příklad: letztes winkermodellllll....
60" poslední s "mávačkama" s export us nárazníkama ,které tam samo v původním stavu nebyly ale jsou to první co všichni vidíme
nekritizuji to,chraň bůh,když chce někdo vozit žebřík ,prosím, ale je to "vylepšení" nevylepšení ...
http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwa ... r=EPR-320-" onclick="window.open(this.href);return false;[Suchagent]
...................
Ono to hlavně bude tím, že se výrazně zvýšila výroba -nikoliv ,že by přebývaly hotové díly -sloupky ... [-X výroba z r.58-451tis brouků na r.61-829tis r.62-876tis broučích kusů"plevelných" , takže lisovna nestíhala jela na 200 % možná i víc ...a používali i starší lis formy "z ovála" , a i když to zdržovalo na svařovně , tak některé , určitě ne všechny, mají zaslepené sloupky...
ono je to tak nějak.... r58 standard přechoďák byl s mávačkama,a export mávačky neměl=otvory zaslepené ...a dál to bylo podle objednávky trhu- kam vůz směřoval ,a také podle výbavy- standard do r 60 s mávačkama - lepčí výbavy delux bez mávaček ... a k tomu u některých do 63 zavařené otvory ve sloupcích pro mávačky... ono forma na lisování plechů a to docela poctivejch začátkem 60tých let- je drahá sranda ,a vyhazovat ji ,když funguje ? takže pár výrobních operací na svařovně a hlavně když se o proti 58roku téměř zdvojnásobí výroba ?
Má-li někdo více informací sem s tím...
příklad: letztes winkermodellllll....
60" poslední s "mávačkama" s export us nárazníkama ,které tam samo v původním stavu nebyly ale jsou to první co všichni vidíme
nekritizuji to,chraň bůh,když chce někdo vozit žebřík ,prosím, ale je to "vylepšení" nevylepšení ...
http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwa ... r=EPR-320-" onclick="window.open(this.href);return false;[Suchagent]
dickholmer 62" druhá reinkarnace, po 20ti letech do stejný řeky ...
Re: mávačky ve sloupkách
Jo,to se zdá jako opravdu reálné vysvětlení.Když dá čas,tak to vyfotím,ať není topic bezcenný.Jen jestli už není pozdě a není v plniči.