Supr brouk air

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Supr brouk air

Příspěvek od SO 545 »

ale ale ale ... nechajte ho.

jeho auto jeho radost aka bude ukaze cas.

PS: ak by som mohol vyrovnat stratu , ponukam jednu slusnu karoseriu 1302 za odvoz :wink:

akurat musim zistit ci uz neskoncila v zbere . moj deadline uz davno vyprsal ale kamarat mal este trochu miesta v garazi :oops:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Supr brouk air

Příspěvek od evinsen »

tak krásná superka zdravá! to je na minutu ticha...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Supr brouk air

Příspěvek od yahoďák »

kluci klid, je to jenom auto... :wink:
na jednu stranu se musím jobiwana zastat, když pominu, zásadu "tvoje auto, dělej si s ním co chceš" , tak o kus výš píše, že to už bylo vařený a flikovaný, barva je sice původní, ale nejspíš už to bylo celolakovaný - protože vařený a taky na jednom snímku je vidět béžovou podlahu a ta je v originále černá ne?
na druhou stranu některý věci opravdu šly řešit i jinak:
- třeba těch sedaček je fakt škoda, šlo to jednoduše a méně pracně vyměnit za obyčejný broučí opěradla nebo celý sedačky
- přední nápravu1302 lze snížit i bez zásahu do podběhu - nízké pružiny + úprava McP vzpěry viz. John a jeho finta
- docela mě zajímá, jak jsi docíli odklonu zadních kol na fotce níže, já měl za to, že IRS zadní náprava se díky svojí konstrukci chová tak, že kolo je v celém rozsahu pohybu pořád kolmo k vozovce- a v tom je její kouzlo na rozdíl na rozdíl od pendel zadní nápravy s mokrou poloosou...
Fotografie0602.jpg
Fotografie0602.jpg (64.64 KiB) Zobrazeno 9343 x
Obrázek

jobiwan
Příspěvky: 143
Registrován: 10 zář 2013

Re: Supr brouk air

Příspěvek od jobiwan »

yahoďák píše:kluci klid, je to jenom auto... :wink:
na jednu stranu se musím jobiwana zastat, když pominu, zásadu "tvoje auto, dělej si s ním co chceš" , tak o kus výš píše, že to už bylo vařený a flikovaný, barva je sice původní, ale nejspíš už to bylo celolakovaný - protože vařený a taky na jednom snímku je vidět béžovou podlahu a ta je v originále černá ne?
na druhou stranu některý věci opravdu šly řešit i jinak:
- třeba těch sedaček je fakt škoda, šlo to jednoduše a méně pracně vyměnit za obyčejný broučí opěradla nebo celý sedačky
- přední nápravu1302 lze snížit i bez zásahu do podběhu - nízké pružiny + úprava McP vzpěry viz. John a jeho finta
- docela mě zajímá, jak jsi docíli odklonu zadních kol na fotce níže, já měl za to, že IRS zadní náprava se díky svojí konstrukci chová tak, že kolo je v celém rozsahu pohybu pořád kolmo k vozovce- a v tom je její kouzlo na rozdíl na rozdíl od pendel zadní nápravy s mokrou poloosou...
Fotografie0602.jpg
Odklony tam bohuzel asi nakonec doopravdy nebudou, ted jsou tam, protoze jeste nemam nandaný "kusy nápravy" ve kterých byli ulozeny torzní tyče..

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 996
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: Supr brouk air

Příspěvek od Ales-X »

yahoďák píše:docela mě zajímá, jak jsi docíli odklonu zadních kol na fotce níže, já měl za to, že IRS zadní náprava se díky svojí konstrukci chová tak, že kolo je v celém rozsahu pohybu pořád kolmo k vozovce- a v tom je její kouzlo na rozdíl na rozdíl od pendel zadní nápravy s mokrou poloosou...
Mezi naboj a savli s ramenem se vklada klin, cca pred rokem a pul jsem to videl na sambe na snizene T2

ugo fantozzi
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 393
Registrován: 11 lis 2005
Bydliště: nussdorf

Re: Supr brouk air

Příspěvek od ugo fantozzi »

Odklony protože plánuješ jezdit rychle, nebo aby to vypadalo?

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Supr brouk air

Příspěvek od Herbie »

v poslední době se tu jen málo projektů podařilo dotáhnout do konce
málo lidí je ochotno dělat rukama, a proto každého dalšího takového obdivuju

Tedy držim palce, ať se dílo daří !
... a vůbec !

jobiwan
Příspěvky: 143
Registrován: 10 zář 2013

Re: Supr brouk air

Příspěvek od jobiwan »

ugo fantozzi píše:Odklony protože plánuješ jezdit rychle, nebo aby to vypadalo?
pouze vzhled :wink:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Supr brouk air

Příspěvek od Sam »

Tak jste Jobiwanovi dali pěkně za uši. Osobně mne tento styl úprav nechává chladným, ale každá oprava/úprava posouvá majitele o kus dál a rozšiřuje obzory, technologie, kvalitu zpracování.... Tak proč ne. Navíc to ani není brouk ale superka :D
Herbie píše:v poslední době se tu jen málo projektů podařilo dotáhnout do konce
málo lidí je ochotno dělat rukama
A pod toto se podepíšu. V dnešní době je moderní udělat banalitu, vyfotit se u toho a stokrát to okomentovat na sociálních sítích. Sláva každému, kdo dokáže něco tvořit, vymýšlet, zlepšovat a ne jen slepě konzumovat obsah a dávat palce nahoru nebo dolu.

Tak hodně štěstí a ať se podaří dílo dokončit a vychytat detaily. Pohrobků a nedokončených projektů je zde na flat4 dost a dost...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
vako
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 830
Registrován: 07 úno 2005
Bydliště: Kežmarok - Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Supr brouk air

Příspěvek od vako »

Jobiwan - drzime ti palce za VWolkers. Ako sa tu vyssie spomenulo, fest vela skusenosti a znalosti ohladne superky ma John a ako ho poznam, vsetkym slusnym ludkom rad vzdy poradil..
A ja by som oponoval Samovi - zda sa mi, ze dobrych a zaujimavych projektov vzniklo za poslednu 5rocnicu kopec, len nikto nema pasiu, tak ako si spomenul vyssie fotit a nakladat to sem.. :mrgreen:
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Supr brouk air

Příspěvek od Sam »

Vako, velice rád se nechám přesvědčit o opaku :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

jobiwan
Příspěvky: 143
Registrován: 10 zář 2013

Re: Supr brouk air

Příspěvek od jobiwan »

Chtěl bych poradit prosím. Myslím si to správně, že na mé auto bude sedět zadní haupna z dědka kromě čela? Nebo jsou tam i jinak dlouhý zadní bohy či jiný zádrhel? děkuji

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Supr brouk air

Příspěvek od loufes »

Když tam navaříš zadní dědkovský čelo,tak ti tam dědkovská kapota sedět bude.Každopádně to ale bude prasečina,předek superka a zadek dědek... :roll:
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Uživatelský avatar
Kauly
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 415
Registrován: 29 kvě 2012
Bydliště: Praha 4

Re: Supr brouk air

Příspěvek od Kauly »

jobiwan píše:Chtěl bych poradit prosím. Myslím si to správně, že na mé auto bude sedět zadní haupna z dědka kromě čela? Nebo jsou tam i jinak dlouhý zadní bohy či jiný zádrhel? děkuji
jde to , ale z vlastní zkušenosti doporučím koupit si raději starší kapotu , než novou z druhovýroby ( měla jiný horní okraj a díky tomu neseděla pod oknem a toho zápasení kolem ... #-o ) . Pak už stačí dát jenom nové zadní čílko .

jobiwan
Příspěvky: 143
Registrován: 10 zář 2013

Re: Supr brouk air

Příspěvek od jobiwan »

Ještě jednou děkuji!

jobiwan
Příspěvky: 143
Registrován: 10 zář 2013

Re: Supr brouk air

Příspěvek od jobiwan »

Ahoj.
Včera jsem byl opískovat blatníky a jsou jak cedník...obzvlášť ty přední. Poradil byste mi někdo jestli koupit repliky nebo jít do starších? Popřípadě pokud by měl někdo nějaký pěkný zdraví kousky za rozumnou cenu sem s nima...
A nebo co si myslíte o laminátech vlastní výroby (myslím si, že bych tím minimalizoval riziko praskání...)- nebo jsou u laminátů ještě nějaký jiný zápory?

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Supr brouk air

Příspěvek od Herbie »

já myslim že repliky budou stačit
trocha je popasuješ a budou dobrý :)

laminát asi nebude žádná zásadní výhra
... a vůbec !

jobiwan
Příspěvky: 143
Registrován: 10 zář 2013

Re: Supr brouk air

Příspěvek od jobiwan »

Nemáte prosím někdo technické výkresy na stupačky?

jobiwan
Příspěvky: 143
Registrován: 10 zář 2013

Re: Supr brouk air

Příspěvek od jobiwan »

Tak jsem se zas o kousek posunul a pomalu dokončuju motor.
Přílohy
ještě menší dodělávky a bude hotov.....
ještě menší dodělávky a bude hotov.....
WP_20150217_002.jpg (44.46 KiB) Zobrazeno 7833 x
WP_20150210_010.jpg
WP_20150210_010.jpg (46.4 KiB) Zobrazeno 7833 x
IMG_8995.JPG
IMG_8995.JPG (52.06 KiB) Zobrazeno 7833 x
WP_20150129_006.jpg
WP_20150129_006.jpg (45.81 KiB) Zobrazeno 7833 x
WP_20150129_002.jpg
WP_20150129_002.jpg (56.26 KiB) Zobrazeno 7833 x
Fotografie0439.jpg
Fotografie0439.jpg (78.62 KiB) Zobrazeno 7833 x

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Supr brouk air

Příspěvek od wally »

Ten modrej blok si někde koupil?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Odpovědět