Supr brouk air
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supr brouk air
ale ale ale ... nechajte ho.
jeho auto jeho radost aka bude ukaze cas.
PS: ak by som mohol vyrovnat stratu , ponukam jednu slusnu karoseriu 1302 za odvoz
akurat musim zistit ci uz neskoncila v zbere . moj deadline uz davno vyprsal ale kamarat mal este trochu miesta v garazi
jeho auto jeho radost aka bude ukaze cas.
PS: ak by som mohol vyrovnat stratu , ponukam jednu slusnu karoseriu 1302 za odvoz
akurat musim zistit ci uz neskoncila v zbere . moj deadline uz davno vyprsal ale kamarat mal este trochu miesta v garazi
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Supr brouk air
tak krásná superka zdravá! to je na minutu ticha...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Supr brouk air
kluci klid, je to jenom auto...
na jednu stranu se musím jobiwana zastat, když pominu, zásadu "tvoje auto, dělej si s ním co chceš" , tak o kus výš píše, že to už bylo vařený a flikovaný, barva je sice původní, ale nejspíš už to bylo celolakovaný - protože vařený a taky na jednom snímku je vidět béžovou podlahu a ta je v originále černá ne?
na druhou stranu některý věci opravdu šly řešit i jinak:
- třeba těch sedaček je fakt škoda, šlo to jednoduše a méně pracně vyměnit za obyčejný broučí opěradla nebo celý sedačky
- přední nápravu1302 lze snížit i bez zásahu do podběhu - nízké pružiny + úprava McP vzpěry viz. John a jeho finta
- docela mě zajímá, jak jsi docíli odklonu zadních kol na fotce níže, já měl za to, že IRS zadní náprava se díky svojí konstrukci chová tak, že kolo je v celém rozsahu pohybu pořád kolmo k vozovce- a v tom je její kouzlo na rozdíl na rozdíl od pendel zadní nápravy s mokrou poloosou...
na jednu stranu se musím jobiwana zastat, když pominu, zásadu "tvoje auto, dělej si s ním co chceš" , tak o kus výš píše, že to už bylo vařený a flikovaný, barva je sice původní, ale nejspíš už to bylo celolakovaný - protože vařený a taky na jednom snímku je vidět béžovou podlahu a ta je v originále černá ne?
na druhou stranu některý věci opravdu šly řešit i jinak:
- třeba těch sedaček je fakt škoda, šlo to jednoduše a méně pracně vyměnit za obyčejný broučí opěradla nebo celý sedačky
- přední nápravu1302 lze snížit i bez zásahu do podběhu - nízké pružiny + úprava McP vzpěry viz. John a jeho finta
- docela mě zajímá, jak jsi docíli odklonu zadních kol na fotce níže, já měl za to, že IRS zadní náprava se díky svojí konstrukci chová tak, že kolo je v celém rozsahu pohybu pořád kolmo k vozovce- a v tom je její kouzlo na rozdíl na rozdíl od pendel zadní nápravy s mokrou poloosou...
Re: Supr brouk air
Odklony tam bohuzel asi nakonec doopravdy nebudou, ted jsou tam, protoze jeste nemam nandaný "kusy nápravy" ve kterých byli ulozeny torzní tyče..yahoďák píše:kluci klid, je to jenom auto...
na jednu stranu se musím jobiwana zastat, když pominu, zásadu "tvoje auto, dělej si s ním co chceš" , tak o kus výš píše, že to už bylo vařený a flikovaný, barva je sice původní, ale nejspíš už to bylo celolakovaný - protože vařený a taky na jednom snímku je vidět béžovou podlahu a ta je v originále černá ne?
na druhou stranu některý věci opravdu šly řešit i jinak:
- třeba těch sedaček je fakt škoda, šlo to jednoduše a méně pracně vyměnit za obyčejný broučí opěradla nebo celý sedačky
- přední nápravu1302 lze snížit i bez zásahu do podběhu - nízké pružiny + úprava McP vzpěry viz. John a jeho finta
- docela mě zajímá, jak jsi docíli odklonu zadních kol na fotce níže, já měl za to, že IRS zadní náprava se díky svojí konstrukci chová tak, že kolo je v celém rozsahu pohybu pořád kolmo k vozovce- a v tom je její kouzlo na rozdíl na rozdíl od pendel zadní nápravy s mokrou poloosou...
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supr brouk air
Mezi naboj a savli s ramenem se vklada klin, cca pred rokem a pul jsem to videl na sambe na snizene T2yahoďák píše:docela mě zajímá, jak jsi docíli odklonu zadních kol na fotce níže, já měl za to, že IRS zadní náprava se díky svojí konstrukci chová tak, že kolo je v celém rozsahu pohybu pořád kolmo k vozovce- a v tom je její kouzlo na rozdíl na rozdíl od pendel zadní nápravy s mokrou poloosou...
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Re: Supr brouk air
Odklony protože plánuješ jezdit rychle, nebo aby to vypadalo?
Re: Supr brouk air
v poslední době se tu jen málo projektů podařilo dotáhnout do konce
málo lidí je ochotno dělat rukama, a proto každého dalšího takového obdivuju
Tedy držim palce, ať se dílo daří !
málo lidí je ochotno dělat rukama, a proto každého dalšího takového obdivuju
Tedy držim palce, ať se dílo daří !
... a vůbec !
Re: Supr brouk air
pouze vzhledugo fantozzi píše:Odklony protože plánuješ jezdit rychle, nebo aby to vypadalo?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supr brouk air
Tak jste Jobiwanovi dali pěkně za uši. Osobně mne tento styl úprav nechává chladným, ale každá oprava/úprava posouvá majitele o kus dál a rozšiřuje obzory, technologie, kvalitu zpracování.... Tak proč ne. Navíc to ani není brouk ale superka
Tak hodně štěstí a ať se podaří dílo dokončit a vychytat detaily. Pohrobků a nedokončených projektů je zde na flat4 dost a dost...
A pod toto se podepíšu. V dnešní době je moderní udělat banalitu, vyfotit se u toho a stokrát to okomentovat na sociálních sítích. Sláva každému, kdo dokáže něco tvořit, vymýšlet, zlepšovat a ne jen slepě konzumovat obsah a dávat palce nahoru nebo dolu.Herbie píše:v poslední době se tu jen málo projektů podařilo dotáhnout do konce
málo lidí je ochotno dělat rukama
Tak hodně štěstí a ať se podaří dílo dokončit a vychytat detaily. Pohrobků a nedokončených projektů je zde na flat4 dost a dost...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- vako
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 830
- Registrován: 07 úno 2005
- Bydliště: Kežmarok - Poprad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supr brouk air
Jobiwan - drzime ti palce za VWolkers. Ako sa tu vyssie spomenulo, fest vela skusenosti a znalosti ohladne superky ma John a ako ho poznam, vsetkym slusnym ludkom rad vzdy poradil..
A ja by som oponoval Samovi - zda sa mi, ze dobrych a zaujimavych projektov vzniklo za poslednu 5rocnicu kopec, len nikto nema pasiu, tak ako si spomenul vyssie fotit a nakladat to sem..
A ja by som oponoval Samovi - zda sa mi, ze dobrych a zaujimavych projektov vzniklo za poslednu 5rocnicu kopec, len nikto nema pasiu, tak ako si spomenul vyssie fotit a nakladat to sem..
Blacksmith - Juniperus Hero
VWolkers
VWolkers
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supr brouk air
Vako, velice rád se nechám přesvědčit o opaku
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Supr brouk air
Chtěl bych poradit prosím. Myslím si to správně, že na mé auto bude sedět zadní haupna z dědka kromě čela? Nebo jsou tam i jinak dlouhý zadní bohy či jiný zádrhel? děkuji
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Supr brouk air
Když tam navaříš zadní dědkovský čelo,tak ti tam dědkovská kapota sedět bude.Každopádně to ale bude prasečina,předek superka a zadek dědek...
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: Supr brouk air
jde to , ale z vlastní zkušenosti doporučím koupit si raději starší kapotu , než novou z druhovýroby ( měla jiný horní okraj a díky tomu neseděla pod oknem a toho zápasení kolem ... ) . Pak už stačí dát jenom nové zadní čílko .jobiwan píše:Chtěl bych poradit prosím. Myslím si to správně, že na mé auto bude sedět zadní haupna z dědka kromě čela? Nebo jsou tam i jinak dlouhý zadní bohy či jiný zádrhel? děkuji
Re: Supr brouk air
Ahoj.
Včera jsem byl opískovat blatníky a jsou jak cedník...obzvlášť ty přední. Poradil byste mi někdo jestli koupit repliky nebo jít do starších? Popřípadě pokud by měl někdo nějaký pěkný zdraví kousky za rozumnou cenu sem s nima...
A nebo co si myslíte o laminátech vlastní výroby (myslím si, že bych tím minimalizoval riziko praskání...)- nebo jsou u laminátů ještě nějaký jiný zápory?
Včera jsem byl opískovat blatníky a jsou jak cedník...obzvlášť ty přední. Poradil byste mi někdo jestli koupit repliky nebo jít do starších? Popřípadě pokud by měl někdo nějaký pěkný zdraví kousky za rozumnou cenu sem s nima...
A nebo co si myslíte o laminátech vlastní výroby (myslím si, že bych tím minimalizoval riziko praskání...)- nebo jsou u laminátů ještě nějaký jiný zápory?
Re: Supr brouk air
já myslim že repliky budou stačit
trocha je popasuješ a budou dobrý
laminát asi nebude žádná zásadní výhra
trocha je popasuješ a budou dobrý
laminát asi nebude žádná zásadní výhra
... a vůbec !
Re: Supr brouk air
Nemáte prosím někdo technické výkresy na stupačky?
Re: Supr brouk air
Tak jsem se zas o kousek posunul a pomalu dokončuju motor.
- Přílohy
-
- ještě menší dodělávky a bude hotov.....
- WP_20150217_002.jpg (44.46 KiB) Zobrazeno 7886 x
-
- WP_20150210_010.jpg (46.4 KiB) Zobrazeno 7886 x
-
- IMG_8995.JPG (52.06 KiB) Zobrazeno 7886 x
-
- WP_20150129_006.jpg (45.81 KiB) Zobrazeno 7886 x
-
- WP_20150129_002.jpg (56.26 KiB) Zobrazeno 7886 x
-
- Fotografie0439.jpg (78.62 KiB) Zobrazeno 7886 x
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Supr brouk air
Ten modrej blok si někde koupil?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------