Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motor
Zdravím všechny "Broukaře" a hlásím se jako nový člen , vlastním brouka teprve krátce a měl bych dotaz ohledně čísla motoru. Lustroval jsem už i web "thesamba" a nikde jsem nic podobnýho nenašel, tak se ptám, co je tohle za paskvil?
- Přílohy
-
- DSC_0413.JPG (146.94 KiB) Zobrazeno 8424 x
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motor
Podle TP je to VW1500 z roku 1969
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motor
Je to fejk. Tedy prerazene cislo nekym, kdo chtel zlegalizovat motor. V ost bloku bezna zalezitost. Bohuzel.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motor
To je tak nepekne preklepane az hanba...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motor
dík za odpovědi, myslel jsem si to, nejhorší je, že mám před sebou evidenční kontrolu, bude s tím problém?
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Čau, začal jsem rozebírat motor z brouka a nevím si rady s identifikací co je to zač. Podle vrtání a zdvihu (83x69) by to měla být 1500.
Číslo motoru tam mám vyražené 0901511 z čela motoru a z boku je 1676965. Jde mi o to, abych věděl na jaký motor mám kupovat díly, aby to pasovalo.
Číslo motoru tam mám vyražené 0901511 z čela motoru a z boku je 1676965. Jde mi o to, abych věděl na jaký motor mám kupovat díly, aby to pasovalo.
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
je -li vrtání 83, pak je to skutečně 15-tka
tedy typ H
číslo může být přeražené
a ty topníky co vidím v pozadí na tom byly namontovaný ?
P.S. písty a válce vrtání 83 budou dost drahý
můžeš je ale bez obav nahradit vrtáním 85,5 , bude to pasovat
a získáš za méně peněz trochu objemu navíc
tedy typ H
číslo může být přeražené
a ty topníky co vidím v pozadí na tom byly namontovaný ?
P.S. písty a válce vrtání 83 budou dost drahý
můžeš je ale bez obav nahradit vrtáním 85,5 , bude to pasovat
a získáš za méně peněz trochu objemu navíc
... a vůbec !
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
ano co je vidět v pozadí, tak je z toho sundané. Lepší foto teď nemám
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
aha, už rozumím ....... lidová tvořivost
tak takhle to fakt vypadat nemá
tak takhle to fakt vypadat nemá
... a vůbec !
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
když jsem to kupoval tak mi majtel řikal že by tam měl být 1.3 místo puvodní 1.2, ale pán už to tak koupil na renovaci ke ktere nakonec nedošlo a koupil jsem to od něj já
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
V těchto tabulkách jsem hledal a nenašel, proto jsem radši napsal dotaz a přidal foto. Řikal jsem si že by to mohla být nějaká splácanina.
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
03/1965
0 919 704 (1500cc)
0 919 704 (1500cc)
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
tak to se omlouvám jestli jsem nějak nepochopil tu tabulku, já hledal číslo 0901511
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Po lehkém umytí jsem našel tyto písmenka.
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
hele to může být složenina z čehokoliv, číslo může být přeražený
zkrátka všecko je možný
Pro tebe je zásadní :
- zdvih jsi tedy naměřil 69, což je dobrý, můžeš z toho postavit 1300 nebo 1500 nebo 1600
- díra pro válec do bloku, pokud je 90 tak taky dobrý pro 1300, 1500 i 1600
- Pokud tam byly válce s vrtáním 83, znamená to že díra v hlavě je vhodná pro 1500 a 1600
- Blok je sice starší typ, ale pro postavení "jednokanálového" motoru dostačující
- sací potrubí je použitelné pro 1300 i 1500 i 1600
- zbytek je nepodstatnej, protože to bylo stejně doprasený předchozím majitelem
zkrátka všecko je možný
Pro tebe je zásadní :
- zdvih jsi tedy naměřil 69, což je dobrý, můžeš z toho postavit 1300 nebo 1500 nebo 1600
- díra pro válec do bloku, pokud je 90 tak taky dobrý pro 1300, 1500 i 1600
- Pokud tam byly válce s vrtáním 83, znamená to že díra v hlavě je vhodná pro 1500 a 1600
- Blok je sice starší typ, ale pro postavení "jednokanálového" motoru dostačující
- sací potrubí je použitelné pro 1300 i 1500 i 1600
- zbytek je nepodstatnej, protože to bylo stejně doprasený předchozím majitelem
... a vůbec !
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Ahoj, prosím o pomoc při určení motoru dle čísla.
Mám obavu, že to není 1600 jak my majitel tvrdil ale 1300.
Motor je v Karmannu 1972.
Snad mi to nezkazí radost z koupě auta.
Číslo na motoru začíná AB 208...
Děkuji
Mám obavu, že to není 1600 jak my majitel tvrdil ale 1300.
Motor je v Karmannu 1972.
Snad mi to nezkazí radost z koupě auta.
Číslo na motoru začíná AB 208...
Děkuji
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Brzda37 píše:Ahoj, prosím o pomoc při určení motoru dle čísla.
Mám obavu, že to není 1600 jak my majitel tvrdil ale 1300.
Motor je v Karmannu 1972.
Snad mi to nezkazí radost z koupě auta.
Číslo na motoru začíná AB 208...
Děkuji
Ab je dvoukanálová 1300, ale může na tom být postaveno co chceš...takže dokud nesundas hlavy tak nevíš... Můžou tam být hlavy a písty z 1600..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------