Java Green 64 - Evžen

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Odpovědět
lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Dal bych to, když už, blíž k volantu nad palivoměr. Takhle je to moc mimo zorné pole.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Nebo do panelu nalevo od tachometru, to by podle mého názoru bylo i-d-e-á-l-n-í. Dobové panely s dírou určitě existovaly, ale koneckonců co by to bylo pro lišáka ho vyrobit? Třeba vyřezat laserem z hliníku, kde by se pak dalo sbroušením napodobit i zaoblení hran originálu... A trochu zelený lakýrovi určitě zbylo. Co vy na to? ;-)

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Andy »

Je fakt ze by se dalo inspirovat timto blizkym brachou Mach 1

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Ano, Mach 1 jsem nějak podvědomě myslel. A koukám, že to na ten Mach nabastlili víc než bych čekal. Jenom vyříznutý v původním panelu.
Naposledy upravil(a) lope dne 24 čer 2014, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Pětišroub »

já bych to tam nedával vůbec (velín vodní elektrárny) ale když už tak hodně pod palubku. Měl jsem v bluebugovi pod palubkou na úrovni popelníku a bylo to ok pro letmý pohled na situaci.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od wally »

Budu teď dávat do dědka jenom "shift-light" je to menší a dá mi to cca stejné o info o řazení :)
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

lope píše:Takhle je to moc mimo zorné pole.
A co ho dát do kapoty? Tam by byl určitě v zorném poli :D . Zdroj http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 4d#3038872" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek
lope píše:Nebo do panelu nalevo od tachometru, to by podle mého názoru bylo i-d-e-á-l-n-í. Dobové panely s dírou určitě existovaly, ale koneckonců co by to bylo pro lišáka ho vyrobit? Třeba vyřezat laserem z hliníku, kde by se pak dalo sbroušením napodobit i zaoblení hran originálu... A trochu zelený lakýrovi určitě zbylo. Co vy na to? ;-)
Andy píše:Je fakt ze by se dalo inspirovat timto blizkym brachou Mach 1
Je mi ctí pánové, že do toho dáváte mozek, ale mřížka je obsazena duc duc reprákem naší mono audio sestavy :D .
wally píše:Budu teď dávat do dědka jenom "shift-light" je to menší a dá mi to cca stejné o info o řazení :)
Připomenul jsi mě tuhle eleganci kterou spáchalo tovární muzeum Škoda. Boční blikna z Fáčka na 1100 OHC je vyloženě na přesdržku a zlámání rukou. O ostatním ani nemluvě #-o .
Obrázek
Pětišroub píše:já bych to tam nedával vůbec (velín vodní elektrárny) ale když už tak hodně pod palubku. Měl jsem v bluebugovi pod palubkou na úrovni popelníku a bylo to ok pro letmý pohled na situaci.
Obrázek
Ani my nechceme velín elektrárny, ten náš má průměr pouhých 65mm a právě aby byl jenom takový decentní, bylo potřeba vyrobit nové sklíčko. Tuhle práci jsem rád delegoval, to je přeci zcela zřejmě práce pro truhláře :D . Lukáš si na to udělal takový umrněný přípraveček na již dříve spáchanou dlabačku.
Obrázek
Obrázek
Copak kolečko to problém až tak nebyl, ale na osazení to už chce fištróna :D . Na první pohled se to nezdá, ale celková síla je 2mm a tak se musí při nastavování třísky opatrně.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Už vypadá výrazně lépe, ale pořád to ještě není ono.
Obrázek
A proto ještě vymýšlíme jiný obal. Matně broušený hliník vidím jako optimální aby ladil s volantem.
Obrázek
Držáček už je udělán načisto. Při rabování v šuplíku jsem našel průchozí šroub původem z nějakého starého lustru.
Obrázek
Myslím, že by se nechal s úspěchem použít pro elegantní přívod napájení.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od martin_100 »

nebuď na škoda muzeum tak přísnej ta blikna byla od roku 84 už na boku škody 120 což je k 1100 OHC o kousek blíž :twisted:

jináč člověk by řek otáčkoměr a tim by končil... Lišák řekne otáčkoměr a je z toho další povedenej večerníček =D> chtěl bych bejt z desetiny takovej šikovnej hračička jako ty! [-o<

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

martin_100 píše:nebuď na škoda muzeum tak přísnej ta blikna byla od roku 84 už na boku škody 120 což je k 1100 OHC o kousek blíž :twisted:
To ty šuliny neomlouvá! Unikátní auto si takovouhle prasárnu prostě nezaslouží [-X .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Lugen »

Jednou za cas se podivam na flat a v tomhle vlakne mi vzdy spadne celist. Pekny moc. Vyroba sklicka me fakt zaujala :idea:
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od john »

:D ...heeeej Lugco, still alive and well?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Sam »

Bohužel nám chybí ještě několik kolíčků a pružinek s miskama pro upevnění čelistí a ty co máme nejsou zatím nazinkované. Chce to sehnat originál protože repliky jsou jako u všeho ostatního tak nějak naprd. Pro porovnání vlevo původní a vpravo nové.
Obrázek[/quote]

Podařilo se vám pružiny sehnat ? Právě kompletuji brzdy a budu si nechávat vyrábět pružinky dle originálů. Nikdo se tím nezabývá. Asi všichni jezdí originál pružiny, nebo bastlí nekorektní repliky. Tak jako tak skandální :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Sam píše:Podařilo se vám pružiny sehnat ? Právě kompletuji brzdy a budu si nechávat vyrábět pružinky dle originálů. Nikdo se tím nezabývá. Asi všichni jezdí originál pružiny, nebo bastlí nekorektní repliky. Tak jako tak skandální :D
Zatím se sehnat nepodařilo. O tom nechat je vyrobit jsem taky uvažoval, ale protože potřebujeme ještě dva kolíčky a čtyři misky tak to zatím odkládám.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Herbie »

Sam píše:Asi všichni jezdí originál pružiny, nebo bastlí nekorektní repliky. Tak jako tak skandální :D
a někteří mají zásoby z rozebraných vraků :)
... a vůbec !

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Andy »

Kdyz se vratim k tomu otackomeru, snad nebudete vrtat do palubovky :shock: . Je tu totiz dalsi reseni o kterem mozna uz vite ale je decetni, sikovny a vypada dobre, i kdyz sice replika Motometer drzaku

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lišák »

Andy píše:..... snad nebudete vrtat do palubovky
Budeme.
Každý celek se skládá z detailů.

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Andy »

Je to vase auto tak si s nim delejte co chcete :twisted:

máchal
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 457
Registrován: 11 led 2008

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od máchal »

lišák píše:
Andy píše:..... snad nebudete vrtat do palubovky
Budeme.
[-o< [smilie=spank2.gif] [smilie=smashfreakb.gif]

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od lope »

Andy píše:Kdyz se vratim k tomu otackomeru, snad nebudete vrtat do palubovky :shock: . Je tu totiz dalsi reseni o kterem mozna uz vite ale je decetni, sikovny a vypada dobre, i kdyz sice replika Motometer drzaku
To je pěkný řešení, ale připadá mi, že u dědka na trubce volantu není tolik místa.

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Java Green 64 - Evžen

Příspěvek od Andy »

Je tam mista vic nez treba, osobne vyzkouseno

Odpovědět