Java Green 64 - Evžen
Re: Java Green 64 - Evžen
Dal bych to, když už, blíž k volantu nad palivoměr. Takhle je to moc mimo zorné pole.
Re: Java Green 64 - Evžen
Nebo do panelu nalevo od tachometru, to by podle mého názoru bylo i-d-e-á-l-n-í. Dobové panely s dírou určitě existovaly, ale koneckonců co by to bylo pro lišáka ho vyrobit? Třeba vyřezat laserem z hliníku, kde by se pak dalo sbroušením napodobit i zaoblení hran originálu... A trochu zelený lakýrovi určitě zbylo. Co vy na to?
Re: Java Green 64 - Evžen
Je fakt ze by se dalo inspirovat timto blizkym brachou Mach 1
Re: Java Green 64 - Evžen
Ano, Mach 1 jsem nějak podvědomě myslel. A koukám, že to na ten Mach nabastlili víc než bych čekal. Jenom vyříznutý v původním panelu.
Naposledy upravil(a) lope dne 24 čer 2014, celkem upraveno 1 x.
Re: Java Green 64 - Evžen
já bych to tam nedával vůbec (velín vodní elektrárny) ale když už tak hodně pod palubku. Měl jsem v bluebugovi pod palubkou na úrovni popelníku a bylo to ok pro letmý pohled na situaci.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Budu teď dávat do dědka jenom "shift-light" je to menší a dá mi to cca stejné o info o řazení
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
A co ho dát do kapoty? Tam by byl určitě v zorném poli . Zdroj http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... 4d#3038872" onclick="window.open(this.href);return false;lope píše:Takhle je to moc mimo zorné pole.
lope píše:Nebo do panelu nalevo od tachometru, to by podle mého názoru bylo i-d-e-á-l-n-í. Dobové panely s dírou určitě existovaly, ale koneckonců co by to bylo pro lišáka ho vyrobit? Třeba vyřezat laserem z hliníku, kde by se pak dalo sbroušením napodobit i zaoblení hran originálu... A trochu zelený lakýrovi určitě zbylo. Co vy na to?
Je mi ctí pánové, že do toho dáváte mozek, ale mřížka je obsazena duc duc reprákem naší mono audio sestavy .Andy píše:Je fakt ze by se dalo inspirovat timto blizkym brachou Mach 1
Připomenul jsi mě tuhle eleganci kterou spáchalo tovární muzeum Škoda. Boční blikna z Fáčka na 1100 OHC je vyloženě na přesdržku a zlámání rukou. O ostatním ani nemluvě .wally píše:Budu teď dávat do dědka jenom "shift-light" je to menší a dá mi to cca stejné o info o řazení
Pětišroub píše:já bych to tam nedával vůbec (velín vodní elektrárny) ale když už tak hodně pod palubku. Měl jsem v bluebugovi pod palubkou na úrovni popelníku a bylo to ok pro letmý pohled na situaci.
Ani my nechceme velín elektrárny, ten náš má průměr pouhých 65mm a právě aby byl jenom takový decentní, bylo potřeba vyrobit nové sklíčko. Tuhle práci jsem rád delegoval, to je přeci zcela zřejmě práce pro truhláře . Lukáš si na to udělal takový umrněný přípraveček na již dříve spáchanou dlabačku.
Copak kolečko to problém až tak nebyl, ale na osazení to už chce fištróna . Na první pohled se to nezdá, ale celková síla je 2mm a tak se musí při nastavování třísky opatrně.
Už vypadá výrazně lépe, ale pořád to ještě není ono.
A proto ještě vymýšlíme jiný obal. Matně broušený hliník vidím jako optimální aby ladil s volantem.
Držáček už je udělán načisto. Při rabování v šuplíku jsem našel průchozí šroub původem z nějakého starého lustru.
Myslím, že by se nechal s úspěchem použít pro elegantní přívod napájení.
Každý celek se skládá z detailů.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
nebuď na škoda muzeum tak přísnej ta blikna byla od roku 84 už na boku škody 120 což je k 1100 OHC o kousek blíž
jináč člověk by řek otáčkoměr a tim by končil... Lišák řekne otáčkoměr a je z toho další povedenej večerníček chtěl bych bejt z desetiny takovej šikovnej hračička jako ty! [-o<
jináč člověk by řek otáčkoměr a tim by končil... Lišák řekne otáčkoměr a je z toho další povedenej večerníček chtěl bych bejt z desetiny takovej šikovnej hračička jako ty! [-o<
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
To ty šuliny neomlouvá! Unikátní auto si takovouhle prasárnu prostě nezaslouží [-X .martin_100 píše:nebuď na škoda muzeum tak přísnej ta blikna byla od roku 84 už na boku škody 120 což je k 1100 OHC o kousek blíž
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Jednou za cas se podivam na flat a v tomhle vlakne mi vzdy spadne celist. Pekny moc. Vyroba sklicka me fakt zaujala
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Java Green 64 - Evžen
...heeeej Lugco, still alive and well?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Bohužel nám chybí ještě několik kolíčků a pružinek s miskama pro upevnění čelistí a ty co máme nejsou zatím nazinkované. Chce to sehnat originál protože repliky jsou jako u všeho ostatního tak nějak naprd. Pro porovnání vlevo původní a vpravo nové.
[/quote]
Podařilo se vám pružiny sehnat ? Právě kompletuji brzdy a budu si nechávat vyrábět pružinky dle originálů. Nikdo se tím nezabývá. Asi všichni jezdí originál pružiny, nebo bastlí nekorektní repliky. Tak jako tak skandální
[/quote]
Podařilo se vám pružiny sehnat ? Právě kompletuji brzdy a budu si nechávat vyrábět pružinky dle originálů. Nikdo se tím nezabývá. Asi všichni jezdí originál pružiny, nebo bastlí nekorektní repliky. Tak jako tak skandální
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Zatím se sehnat nepodařilo. O tom nechat je vyrobit jsem taky uvažoval, ale protože potřebujeme ještě dva kolíčky a čtyři misky tak to zatím odkládám.Sam píše:Podařilo se vám pružiny sehnat ? Právě kompletuji brzdy a budu si nechávat vyrábět pružinky dle originálů. Nikdo se tím nezabývá. Asi všichni jezdí originál pružiny, nebo bastlí nekorektní repliky. Tak jako tak skandální
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
a někteří mají zásoby z rozebraných vrakůSam píše:Asi všichni jezdí originál pružiny, nebo bastlí nekorektní repliky. Tak jako tak skandální
... a vůbec !
Re: Java Green 64 - Evžen
Kdyz se vratim k tomu otackomeru, snad nebudete vrtat do palubovky . Je tu totiz dalsi reseni o kterem mozna uz vite ale je decetni, sikovny a vypada dobre, i kdyz sice replika Motometer drzaku
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Budeme.Andy píše:..... snad nebudete vrtat do palubovky
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Je to vase auto tak si s nim delejte co chcete
Re: Java Green 64 - Evžen
[-o< [smilie=spank2.gif] [smilie=smashfreakb.gif]lišák píše:Budeme.Andy píše:..... snad nebudete vrtat do palubovky
Re: Java Green 64 - Evžen
To je pěkný řešení, ale připadá mi, že u dědka na trubce volantu není tolik místa.Andy píše:Kdyz se vratim k tomu otackomeru, snad nebudete vrtat do palubovky . Je tu totiz dalsi reseni o kterem mozna uz vite ale je decetni, sikovny a vypada dobre, i kdyz sice replika Motometer drzaku
Re: Java Green 64 - Evžen
Je tam mista vic nez treba, osobne vyzkouseno