sem vůl sem si říkal ře ten obrázek je nějaký divný, no samo ten držák alternátoru...Pětišroub píše:myslíš ty silentbloky nebo ten držák alternátoru?
Expediční a off road úpravy...
Re: Expediční a off road úpravy...
Re: Expediční a off road úpravy...
je taková plechová konstrukce, která drží na šteftech výfuku a minimálně na jednom dalším místě, nahoře to má kolébku pro montáž moderního altíku. Je k tomu potřeba dvojitá řemenice - dá se koupit originál, nebo upravit sériová řemenice.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Expediční a off road úpravy...
nebylo by nějaké foto naistalovaného bazmeku?Pětišroub píše:je taková plechová konstrukce, která drží na šteftech výfuku a minimálně na jednom dalším místě, nahoře to má kolébku pro montáž moderního altíku. Je k tomu potřeba dvojitá řemenice - dá se koupit originál, nebo upravit sériová řemenice.
Re: Expediční a off road úpravy...
ne, ale takhle to vypadá:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
je to nějaká koupená sada, nebo dobrý domácí nápad?Mirek Wenclovice píše:s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...
Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Expediční a off road úpravy...
Je to uzávěrka z T3 -jen ovládač je kvůli jiné konstrukce zpátečky - vadí mezikolo - umístěn pod hladinu oleje.prak píše:je to nějaká koupená sada, nebo dobrý domácí nápad?Mirek Wenclovice píše:s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...
Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........
- Přílohy
-
- P1190391_resize.JPG (138.68 KiB) Zobrazeno 9650 x
Re: Expediční a off road úpravy...
Alternativa k tomuto řešení je koupit diferák který jde naroubovat rovnou a je na to dělaný...tady nejvíce používaný s nejlepšími zkušenostmi uživatelů, cenu mezi úpravou z T3 viz. výše a kupovaným kus nejsem schopný posoudit...
Re: Expediční a off road úpravy...
Něco do písků
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
Pěkný nájezdy
V Řecku by se to občas hodilo...
V Řecku by se to občas hodilo...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
furt mi to vrtá hlavou
https://www.peloquins.com/products/product-091
je to trochu z ruky, ale je to hotový...
https://ranchotransaxles.com/air-cooled ... onversion/
https://ranchotransaxles.com/product/pe ... -bus-diff/
https://whiteheadperformance.com/produc ... line-copy/
https://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&p=17QDF4R37
https://www.motorsport-tools.com/quaife ... l-kit.html
https://www.tij-power.com/product_info. ... anguage=en
https://www.peloquins.com/products/product-091
je to trochu z ruky, ale je to hotový...
https://ranchotransaxles.com/air-cooled ... onversion/
https://ranchotransaxles.com/product/pe ... -bus-diff/
https://whiteheadperformance.com/produc ... line-copy/
https://www.larkspeed.com/index.pl?a=i&p=17QDF4R37
https://www.motorsport-tools.com/quaife ... l-kit.html
https://www.tij-power.com/product_info. ... anguage=en
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
a tady jeden v ĆR
https://www.highperformanceparts.cz/sam ... e-irs.7941
Netušíte někdo jestli se liší diferáky u T2 v průběhu výroby?
https://www.highperformanceparts.cz/sam ... e-irs.7941
Netušíte někdo jestli se liší diferáky u T2 v průběhu výroby?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Expediční a off road úpravy...
někde byla tabulka účinnosti v procentech podle kodu převodovky.ale jestli jsem správně rozuměl,tak částečný samosvor nemusel být v převodovce montován vždy
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
LSD převodovek bylo sakra málo a ještě u brouka. Chci LSD diferák do valníka. Špéra do T3 je velmi drahá, navíc si na to netroufnu jako Mirek. Nechat to někoho udělat pak s materiálem bude stát stejný ranec jako hotový LSD diferák.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 297
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: Expediční a off road úpravy...
Praku, samosvor je sice hezká věc - měl jsem/mám ho v převodovce v T3, dost to pomůže v běžných situacích, ale jakmile jsi v opravdovém problému - jedno kolo volné - na ledu a podobně, tak je samosvor už k ničemu. Má omezenou svornost a jakmile je rozdíl mezi koly příliš veliký, tak se protočí.
Záleží tedy hodně na použití - pokud ho chceš pro lepší jízdní vlastnosti na silnici, pomoc v běžných problémech jako parkování na kluzkém povrchu a tak, tak mohu jen doporučit. Zde se těším jak malej Jarda, až budu mít převodovku zpět v autě. Ale pokud to máš do terénu, tak tam je lepší uzávěra. Prostě zavře diff a nic se Ti neprotočí.
Co hezky podpoří samosvor v tom terénu je dělená ruční brzda - mám ji v jednom autě a mám ji řešenou jako tři páky - centrální zatáhne obě kola - klasická ručka (je to z klasické ručky udělané) - a dvě páčky po stranách, kterými mohu přibrzdit jedno či druhé kolo. Takže v kombinaci se samosvorem to bylo luxusní a pomohlo mi to vytáhnout se z pěkných sraček svépomocí tam, kde jiní sháněli traktory.
Záleží tedy hodně na použití - pokud ho chceš pro lepší jízdní vlastnosti na silnici, pomoc v běžných problémech jako parkování na kluzkém povrchu a tak, tak mohu jen doporučit. Zde se těším jak malej Jarda, až budu mít převodovku zpět v autě. Ale pokud to máš do terénu, tak tam je lepší uzávěra. Prostě zavře diff a nic se Ti neprotočí.
Co hezky podpoří samosvor v tom terénu je dělená ruční brzda - mám ji v jednom autě a mám ji řešenou jako tři páky - centrální zatáhne obě kola - klasická ručka (je to z klasické ručky udělané) - a dvě páčky po stranách, kterými mohu přibrzdit jedno či druhé kolo. Takže v kombinaci se samosvorem to bylo luxusní a pomohlo mi to vytáhnout se z pěkných sraček svépomocí tam, kde jiní sháněli traktory.
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
Těžká otázka, co vlastně chci
Teď valník slouží jako pracovní kára okolo komína. Ale bude to i kára výletová. Což je většinou silnice a dojet k lesu. Ale jezdím i na akce jeepařů. Ten z toho samo dělat nechci, ale rád bych se dostal alespoň do základního tábora. Začneme kolama, to je jednoduché. Ale skončit na prvním sjezdu ze silnice s obutejma "offroad" kolama je dost ostuda.
Pak přijdou na řadu peníze - koupenej samosvor nejlépe rovnou s převodovkou (třeba Rancho) a jsem v tom hned za sto. No a pak už se to jen nabaluje - motor, ... Takže se vrátíme zas na začátek - těžko volit mezi možnostma, kterých vlastně moc není a kde se zastavit.
Teď valník slouží jako pracovní kára okolo komína. Ale bude to i kára výletová. Což je většinou silnice a dojet k lesu. Ale jezdím i na akce jeepařů. Ten z toho samo dělat nechci, ale rád bych se dostal alespoň do základního tábora. Začneme kolama, to je jednoduché. Ale skončit na prvním sjezdu ze silnice s obutejma "offroad" kolama je dost ostuda.
Pak přijdou na řadu peníze - koupenej samosvor nejlépe rovnou s převodovkou (třeba Rancho) a jsem v tom hned za sto. No a pak už se to jen nabaluje - motor, ... Takže se vrátíme zas na začátek - těžko volit mezi možnostma, kterých vlastně moc není a kde se zastavit.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
Za mne bych radil koupit si stavebnici diferenciálu a zabudovat si ho do převodovky sám. Né kvůli financím nebo že by to bylo lehčí ale proto, že se sobecky těším na foto story a popis z konverze zde na flat4.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- mhepp
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 297
- Registrován: 25 zář 2007
- Bydliště: Předklášteří / Brno
Re: Expediční a off road úpravy...
Tak to pak jo... To máš docela veliký cíl. Možná mám pocit, že ten samosvor přeci jen přeceňuješ - Jak píšu, v T3 mi pomohl z lehčích sraček a krásně provede auto zatáčkou - zvyšuje přetáčivost auta - dá se s tím krásně pracovat.
Pokud dáš samosvor či uzávěru, tak ještě také můžeš zjistit, že zadní náprava je příliš měkká a celé se to kroutí. T3 má přeci jen tužší zadní nápravu...
Pokud dáš samosvor či uzávěru, tak ještě také můžeš zjistit, že zadní náprava je příliš měkká a celé se to kroutí. T3 má přeci jen tužší zadní nápravu...
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Expediční a off road úpravy...
Na Thesamba je jeden maník, co oženil podvozek T3 syncro s kastlí ponorky, před léty si to navíc natrénoval na kulaťákovi. Do takových extrémů ale asi zacházet nemíníš, že?
https://www.thesamba.com/vw/forum/viewt ... ro&start=0
https://www.thesamba.com/vw/forum/viewt ... ro&start=0