Můj brók

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Uživatelský avatar
LoLeG
Příspěvky: 122
Registrován: 07 srp 2012

Re: Můj brók

Příspěvek od LoLeG »

tjn..nic takového ale u nás asi není ke koupi takže se nabízí jedině upravit obyčejný 3-ramenný vnější stahovák nebo možná tato sada
http://www.autokelly.cz/#|WP2N0moO+EvNJ ... ygz6BHWV0=

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj brók

Příspěvek od lišák »

Nevymejšlej žádný složitý vyfikundace, to ložisko není lisované s přesahem, ale v podstatě jenom vložené a tak určitě nebude klást výraznější odpor. Pro jednorázové použití úplně stačí spáchat něco jednoduchého jako je třeba tohle.
Obrázek
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj brók

Příspěvek od wally »

Já vzal 10mm závitovou tyc, kousek al profilu. Udělal na konci zavitovek zobacky, aby šli mezi kuličky do profilu dvě díry a bylo venku :wink:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj brók

Příspěvek od lišák »

wally píše:Já vzal 10mm závitovou tyc, kousek al profilu. Udělal na konci zavitovek zobacky, aby šli mezi kuličky do profilu dvě díry a bylo venku :wink:
Jak říkám, žádný velký vyfikundace, ale stačí do toho dát trochu mozek :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
LoLeG
Příspěvky: 122
Registrován: 07 srp 2012

Re: Můj brók

Příspěvek od LoLeG »

Tak nad loziskem jsem zvitezil ale ted me trapi ze se kousek vysunuly i poloosy. Cca cenťak. Zasunout jde ale příjde mi že s ni jde mnohem hůř otáčet. Mohlo se ně o stát nebo je to je moje zdání? Děkuji.

rochuss
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 594
Registrován: 03 lis 2012

Re: Můj brók

Příspěvek od rochuss »

To možná nebude dobrý,loni se mi stalo něco podobného.Přetěsnoval jsem oba deklíky od poloosových rour a pak šly obě strany nápadně ztuha.Tak zase obě roury ven a na levé straně zjištění,že mi spadly oba kameny s poloosy dovnitř diferáku. Levá poloosa povytáhnout a tenkými šroubováky naoperovat oba kameny zpět a pak jsem se snažil s poloosou co nejméně hýbat směrem ven.A povedlo se.

Uživatelský avatar
LoLeG
Příspěvky: 122
Registrován: 07 srp 2012

Re: Můj brók

Příspěvek od LoLeG »

Tak letos jsem udělal Bolkovi radost a pořídil jsem mu šestnactku aby i do těch kopců měl dost síly a když máme to tažné tak už i můžeme začít uvažovat o nějakém obyvatelném vozíčku :) prozatím čeká na převoz do ČR tak na něm prozatím poopravím plechy a vyměním topníky, které už liška dokonale zbaštila. Co se týče mechanických částí svěřím je do rukou odborníků v ČR. Motor do poslední chvíle běžel, tak by ho neměly čekat, kromě seřízení, přetěsnění hlavových vík a olejové pumpy, žádné rozsáhlejší opravy.
Obrázek

Uživatelský avatar
LoLeG
Příspěvky: 122
Registrován: 07 srp 2012

Re: Můj brók

Příspěvek od LoLeG »

Mám na vás znalé otázku zda máte nějaký fígl na povolení a stažení řemenice na klice když je motor v autě. Potřebuji olakovat plech za ní a nechce se mi vytahovat motor ven. Děkuji za rady popřípadě fotky udelátek ;)

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 736
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Můj brók

Příspěvek od Milan NM »

Inak sa to neda
1.Velky srobovak do drazky ,opriet o blok a povolis
2.Stahovakom stiahnut
Obrázek

Uživatelský avatar
LoLeG
Příspěvky: 122
Registrován: 07 srp 2012

Re: Můj brók

Příspěvek od LoLeG »

Žádám o radu. Nejsem moc sběhlý ve hledání a proto Vás prosím jakou RAL a lesklost zvolit na vítrboudu aby byla co nejvíce podobná originálu.

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 736
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Můj brók

Příspěvek od Milan NM »

Ral neviem,ale dava sa najvacsi lesk,nezachytava sa prach

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj brók

Příspěvek od Sam »

LoLeG píše:Žádám o radu. Nejsem moc sběhlý ve hledání a proto Vás prosím jakou RAL a lesklost zvolit na vítrboudu aby byla co nejvíce podobná originálu.
Já používám RAL9005 a co se týče matu, dávám něco mezi polomatem a leskem. Osobně bych na saharu volil více matu a doleštil to ručně tak aby byly patrné přechody a více svítily exponované místa, přípradně probroušení do koroze. Ale to je již na uvážení každého jednotlivce jakým směrem se ubírat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Můj brók

Příspěvek od SO 545 »

RAL 9005 v zamatovo matnom prevedeni v spreji dodava napr WURTH.

Pouzivame ho v praci tiez. Na lem blatnikov pre Q7 :D

Na sprej drzi viac ako dobre.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
LoLeG
Příspěvky: 122
Registrován: 07 srp 2012

Re: Můj brók

Příspěvek od LoLeG »

4.4.2020 - první letošní větší projížďka
Na autě se nic neudělalo protože protože se mi od posledního příspěvku narodila dcera Beáta, tak už nesmím trávit tolik času v garáži :D navíc jsem Bolkovi přikoupil přívěsný vozík kempík, který probíhá přestavbou abychom se vlezli :)

5.4.2020 - Bolkův velký den :) stav tachometr přehoupl všechny devítky :)
- velký výlet (samosebou byl cíl lékárna :D )
- bude potřeba udělat pouzdra uložení zadní torzky
- vyměněn olej
Přílohy
IMG_20200405_175010.jpg
IMG_20200405_182821.jpg

Uživatelský avatar
LoLeG
Příspěvky: 122
Registrován: 07 srp 2012

Re: Můj brók

Příspěvek od LoLeG »

Mám dotaz ohledně pouzder torzních tyčí. U našich českých prodejců je mnoho cenových variant a pouzdra se u nich pohybují od 80 - 250,-Kč a tak mne zajíma Vaše zkušenost, která z nich vybrat a namontovat abych je nemusel za pár let dělat znovu. Klidně prosím o přímé odkazy. Vnější mám kulaté bez zoubků.

Děkuji :)

Uživatelský avatar
LoLeG
Příspěvky: 122
Registrován: 07 srp 2012

Re: Můj brók

Příspěvek od LoLeG »

Při zběžné kontrole podvozku před první letošní vyjížďkou jsem zjistil drobný průsak okolo manžet na poloosách.
Řekl jsem si, že manžety je příjemnější měnit mimo auto tak jsem z toho udělal generálku uložení.
-uložení torzek
-uložení převodovky
-velice oblíbené pouzdro řadící tyče
-nastavení kulhající pravé strany
IMG_20210305_065655.jpg
IMG_20210305_195648.jpg
Dříve jsem si myslel jaká je dřina vyndat motor...zapomocí VZV absolutní malina
IMG_20210306_114136.jpg
a převodovka už má nové manžety a olej

No a až jsme vše dali dohromady tak se mi při testovací jízdě zlomila ručička tachometru...
...no není to pech?

Uživatelský avatar
liba
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1027
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: Můj brók

Příspěvek od liba »

No páč to jelo po té opravě daleko rychlejc

Odpovědět