P356A replika
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 08 lis 2012
Re: P356A replika
Drzim pesti ... krasny projekt.
Jen by mne vazne zajimalo jak to dostanes na papiry.
Ta odpoved drive --- par jednoduchych bodu ... zadosti, plne moci a nakresy .. OK ... Jsem zvedavy na tu zkusebnu )
Urcite bych uvital podrobny popis a jednani s urady, casovou (nervovou) narocnost a cenu take it legal
Jen by mne vazne zajimalo jak to dostanes na papiry.
Ta odpoved drive --- par jednoduchych bodu ... zadosti, plne moci a nakresy .. OK ... Jsem zvedavy na tu zkusebnu )
Urcite bych uvital podrobny popis a jednani s urady, casovou (nervovou) narocnost a cenu take it legal
Re: P356A replika
Tak jsem zase o něco pokročil v pracech viz. Blog. Nemám teď v poslední době moc času to sem vkládat. Jsem rad,ze se dostanu do garáže.
Mam, ale otázku. V sadě těsnění je takový černý o-kroužek. Hledal jsem a našel jsem,ze patří do setrvacniku, ale ja si nejsem vubec jistej,ze by tam nejaký o kroužek před tím byl.
Motor je 1.2 36hp rok výroby podzim 70. Cislo bloku D0782613. Nedával se jen na starší motory? Přijde mi taky,ze ten o-kroužek tam moc nepasuje.
Díky za radu.
Mam, ale otázku. V sadě těsnění je takový černý o-kroužek. Hledal jsem a našel jsem,ze patří do setrvacniku, ale ja si nejsem vubec jistej,ze by tam nejaký o kroužek před tím byl.
Motor je 1.2 36hp rok výroby podzim 70. Cislo bloku D0782613. Nedával se jen na starší motory? Přijde mi taky,ze ten o-kroužek tam moc nepasuje.
Díky za radu.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
Re: P356A replika
právě, že naopak.. dává se na novější motory, všechny 12V a někdy i u 6ti voltu..
Re: P356A replika
Pravda.
Jsem si toho o kroužku nevšimnul
Konečně jsem poladil end play klikove hřídele a jsem na hodnote axialni vule 0.08 mm.
Jen pro uklidnění me duše, jsem to měřil jak uchylkomerem, tak si vyrobil přípravek pole http://www.aircooledtech.com/end_play/.
Oboje ukázalo stejně.
Nasadil jsem gufero pak setvacnik, Utah zatím na 210 Nm, protože nemám momentak na 300 Nm (budu muset někde půjčit). Když jsem chtel pootocit setrvákem jen pro kontrolu, tak to jde lehce ztuha.
Je to tím, ze to gufero těsně doléhá brit, nebo by mohlo byt něco špatně?
Díky za odpověd.
Jsem si toho o kroužku nevšimnul
Konečně jsem poladil end play klikove hřídele a jsem na hodnote axialni vule 0.08 mm.
Jen pro uklidnění me duše, jsem to měřil jak uchylkomerem, tak si vyrobil přípravek pole http://www.aircooledtech.com/end_play/.
Oboje ukázalo stejně.
Nasadil jsem gufero pak setvacnik, Utah zatím na 210 Nm, protože nemám momentak na 300 Nm (budu muset někde půjčit). Když jsem chtel pootocit setrvákem jen pro kontrolu, tak to jde lehce ztuha.
Je to tím, ze to gufero těsně doléhá brit, nebo by mohlo byt něco špatně?
Díky za odpověd.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
Re: P356A replika
... a ked to utiahnes na 300 Nm, tak uz s tym nepojde otocit vobec........ brit gufera to urcite nesposobuje....... volu si nastavuj s nahodenym a pritiahnutym zotrvakom.............
A home is not a house
Re: P356A replika
Vůli jsem nastavoval při utaženém setrvačníku na 210 Nm v návodu od Haynese říkají, že stačí utáhnout setrvačník na alespoň 75 ft-lbs.
Měřeno obráceně, když jsem odtahoval setrvačník od bloku, tak budík šel proti směru
A také pro sychr v ten samý moment jsem měřil i takto.
viz. http://www.aircooledtech.com/end_play.
Když jsem to měl utaženo na těch 210 Nm bez gufera, tak s tím šlo otáčet jedním prstem a když jsem nasadil gufero, tak s tím otáčet sice jde, ale už to nejde tak jako bez toho gufera. A tím jsem položil otázku jestli je to normální a nemohl by to být nějaký problém.
Měřeno obráceně, když jsem odtahoval setrvačník od bloku, tak budík šel proti směru
A také pro sychr v ten samý moment jsem měřil i takto.
viz. http://www.aircooledtech.com/end_play.
Když jsem to měl utaženo na těch 210 Nm bez gufera, tak s tím šlo otáčet jedním prstem a když jsem nasadil gufero, tak s tím otáčet sice jde, ale už to nejde tak jako bez toho gufera. A tím jsem položil otázku jestli je to normální a nemohl by to být nějaký problém.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P356A replika
A máš správně usazené to gufero?
Musí být trochu utopené vůči bloku.
Musí být trochu utopené vůči bloku.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: P356A replika
Zatáhl jsem ho tam pomocí bejvalého krájecího prkénka
Ale dál jsem ho už neutápěl, takže je zároveň s blokem.
Ale dál jsem ho už neutápěl, takže je zároveň s blokem.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: P356A replika
Asi tak.VW181 píše:Musí být trochu utopené vůči bloku.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: P356A replika
Super, tak problém je asi objasněn a jakmile se k tomu dostanu, tak to upravím.
Díky pánové
Díky pánové
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: P356A replika
Není s tím problém. Přijde mi, že to zbytečně moc řešíš. Pokud jde klika protočit a nikde se nepřidírá a má sametový chod, neřeš to. Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem Poloha gufera v tomto případě nehraje roli.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: P356A replika
Obrazně řečeno . Myšleno, že to jde zlehka bez jakékoli námahy (hekací )Sam píše:Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: P356A replika
Dovolím si mírně nesouhlasit. Pokud není zapuštěno tak se o něj setrvák může opřít.Sam píše:Není s tím problém. Přijde mi, že to zbytečně moc řešíš. Pokud jde klika protočit a nikde se nepřidírá a má sametový chod, neřeš to. Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem Poloha gufera v tomto případě nehraje roli.
Každý celek se skládá z detailů.
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P356A replika
Přesně tak, navíc pokud je dvoubřité.lišák píše:Dovolím si mírně nesouhlasit. Pokud není zapuštěno tak se o něj setrvák může opřít.Sam píše:Není s tím problém. Přijde mi, že to zbytečně moc řešíš. Pokud jde klika protočit a nikde se nepřidírá a má sametový chod, neřeš to. Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem Poloha gufera v tomto případě nehraje roli.
Sám jsem se vydrbal...
Zapustit neboli doklepnout na doraz!
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: P356A replika
OK, ale opravdu jen mírnělišák píše:Dovolím si mírně nesouhlasit. Pokud není zapuštěno tak se o něj setrvák může opřít.Sam píše:Není s tím problém. Přijde mi, že to zbytečně moc řešíš. Pokud jde klika protočit a nikde se nepřidírá a má sametový chod, neřeš to. Někdy bych chtěl vidět, jak se otáčí klikou jedním prstem Poloha gufera v tomto případě nehraje roli.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: P356A replika
Já mám taky obrázek . Nesmíš Same zapomenout, že se nejedná o punpyčku na močůvku, ale o nabušenej moderní motor .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: P356A replika
Tak hlásím, že to bylo tím guferem. Dotáhnl jsem to na maximum mého klíče 210Nm a točí se stále stejně snadno. Zítra to dotáhneme na požadovaných 300Nm a doufám, že to bude v cajku.
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
Re: P356A replika
Sháním jednu takovou tu pružinku na zajištění táhla pro klapky chlazení.
Nemám jen jednu, myslím, že když jsem rozebíral tak už tam nebyla. Nechce se mi kvůli jedné kupovat celou sadu. Nedalo by se třeba vyrobit? Nemáte zkušenost?
Nemám jen jednu, myslím, že když jsem rozebíral tak už tam nebyla. Nechce se mi kvůli jedné kupovat celou sadu. Nedalo by se třeba vyrobit? Nemáte zkušenost?
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
Re: P356A replika
Tak zběžně jsem začal studovat schéma elektriky. Jelikož jsem nikde nenašel žádný hotový kit na repliku, tak začínám přemýšlet o tom, že bych si ji celou udělal sám.
Ve vláknu elektrika, někdo nakousnul, že by si ji taky chtěl nastříhat a natahat komplet celou sám na brouka. Délky a barvy mě nezajímají tak jako spíš tloušťky jednotlivých kabelů. Tím nechci říct, že všechny kabely chci udělat černý. (Samo barvy podle schéma)
Nemá někdo schéma byť na brouka, kde jsou uvedený taky tloušťky jednotlivé kabeláže? Abych se měl od čeho odrazit a měl přibližnou představu.
Díky za cokoli
Ve vláknu elektrika, někdo nakousnul, že by si ji taky chtěl nastříhat a natahat komplet celou sám na brouka. Délky a barvy mě nezajímají tak jako spíš tloušťky jednotlivých kabelů. Tím nechci říct, že všechny kabely chci udělat černý. (Samo barvy podle schéma)
Nemá někdo schéma byť na brouka, kde jsou uvedený taky tloušťky jednotlivé kabeláže? Abych se měl od čeho odrazit a měl přibližnou představu.
Díky za cokoli
radši se 2x blbě zeptám, než to pokur..m | http://beetle2porsche.cz
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: P356A replika
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php" onclick="window.open(this.href);return false;
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912