Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od gilles »

:wink:
Přílohy
ruf_ctr+81255698363.jpg

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od wally »

Uuu porno... =D>

Vypadá trochu jako Bob :D
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od gilles »

Jj,pornoo...a teď AIR. =D> :D
Přílohy
air1389973889.jpg
air1389973889.jpg (45.29 KiB) Zobrazeno 12136 x

Uživatelský avatar
vwzducholod
Příspěvky: 18
Registrován: 18 kvě 2010

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od vwzducholod »


Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 206
Registrován: 10 dub 2013
Bydliště: Žacléř

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od Merlin »

...tak kdyz uz se tu zminuje tenhle pan, tak nemozno nevzpomenout jeho Urban Outlaw...
...pro slabsi natury: v malych davkach neskodi v jakemkoli mnozstvi...
"Modrej" VW Transporter T3 1,9 TD AAZ
"Zarivka" SKODA Rapid 130
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com

Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od gilles »

Tak vidíte,co dokáže tráva a haš.(Magnus) =D> :D
Přílohy
2A5P21021389973725.jpg

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od john »

Zacal som robit kompletnu generalku prednej napravy, ktora je :D nacisticky :D genialny kus zariadenia...
cena nahradnych dielov je zatial okolo $1960.0... k tomu cistenie, plating, farbenie , zosadenia a v zavere geometria , to bude dalsich cca $ 1000.0 V tom nie je hrebenove riadenie a capy riadiacich tyci, disky a brzdice...
To pisem len pre porovnanie....to same na Brouka je okolo $ 400.0 / v cene dielov /

Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od gilles »

To John,poslli nějaké foto.Když jí máš v rekonstrukci....díkec :wink:

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od john »

Tu je kompletna predna naprava bez stabilizatora.Je to len pre ilustraciu...

Obrázek

tu je moja naprava uz rozhodena na prvocinitele..

Obrázek

v jednoduchosti je krasa...na prebudovanie su potrebne 4 gumove puzdra, dve prachovky, dva gulove capy s prislusenstvom / cap, matica, poistna podlozka, podlozka Schnorr, dvojklinovy srub a zavlacky /

v mojom pripade aj nove torzne tyce, stare su chytene hrdzou a chcem pouzit 21.0 mm namiesto 19.0 mm..

Sucasne menim kotuce, ver -never, boli tam originalne kotuce z roku ' 72 a su pod minimalnu mieru asi o 0.3 mm...
Prestavba brzdicov sa uz udiala, su to tzv. calipers type M, co su ATE brzdice o nieco vacsie ako brouci...
Nove kotuce su uz na unasacoch, pripravene...
V roku 72 len niektore modely mali instalovany predny stabilizator, ja ho nemam, tak ho tam pridam...

Pretoze tento projekt nema vysoku prednost, pokracovanie nebude tak rychlo... :D

Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od gilles »

A-ha,já myslel,že ty třmeny byly stejné od roku 65 do 74.Tak F model měl starší typ třmenu,až asi do roku 74,že?Páč G model měl jeden typ a carrera 84-89 měla jen mezi distanční podložku na rozšíření.Kotouče u ní byly silnější.(širší)Jinak třmeny stejné destičky stejné.Zajímalo by mě kolik dílů je stejných(záměných) od roku 65-93.Pokud vím,tak to budou dveře,okna ...?!Bude to někdo vědět? [-o< Jinak ti díky za foto a fotku celé 911 nemáš?Máš coupé,targu,2,2? Napiš jsme hladoví.....
Přílohy
article-2300212-18F836D4000005DC-216_634x390.jpg
article-2300212-18F836D4000005DC-216_634x390.jpg (85.76 KiB) Zobrazeno 11774 x

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od john »

gilles píše:A-ha,já myslel,že ty třmeny byly stejné od roku 65 do 74.Tak F model měl starší typ třmenu,až asi do roku 74,že?Páč G model měl jeden typ a carrera 84-89 měla jen mezi distanční podložku na rozšíření.Kotouče u ní byly silnější.(širší)Jinak třmeny stejné destičky stejné.Zajímalo by mě kolik dílů je stejných(záměných) od roku 65-93.Pokud vím,tak to budou dveře,okna ...?!Bude to někdo vědět? [-o< Jinak ti díky za foto a fotku celé 911 nemáš?Máš coupé,targu,2,2? Napiš jsme hladoví.....
Brzdice su rozne :
typ "L" rok 65 - 66
typ " M" a./ bez rozsirovacej podlozky pre nevetrane kotuce 65-73
b./ s podlozkou na vetrane kotuce
typ "S" aluminium 69-74
typ "S" a "M" nie su vymenitelne, je tam rozdiel v rozmere uchytnych dier...

Pokial viem,predna naprava 911-912-914 je rovnaka...od modelu S je hlavny crossmember napravy aluminiovy...Taktiez su rozne typy predneho stabilizatora , alebo bez stabilizatora, nevidim v tom nejake pravidlo...
Inac moje 911 je originalne 911T 2.4 Targa rok 72 ...iba jednorocny model...hrdlo olejovej nadrze je na vonkajsej strane praveho zadneho blatnika..

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od john »

Na odmontovanie gulovych capov som musel vyrobit pripravok, su v perfektnom stave / ' 72 /, az na to, ze prachovka uz ukazuje pociatok rozkladu...prachovky nie su vymenitelne, tak vymena celeho capu je na ceste... :D
Obrázek
Obrázek

Tu je pohlad na zaistenie matice capu..
Obrázek

trochu pieskovania a rozdiel je viditelny.. :D
Obrázek

kotuce a brzdice su uz hotove..
Obrázek

Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od gilles »

Ahoj,děkujeme za foto.Doufám,že nám pošleš do budoucna více fotek různých detailů a tvé renovace.Hezky se na to dívá. :wink:
Přílohy
7brsD1350066466.jpg

Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od gilles »

:D
Přílohy
resized_muzeum 013.jpg
resized_muzeum 013.jpg (12.63 KiB) Zobrazeno 11180 x

Uživatelský avatar
TomB
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 630
Registrován: 26 dub 2010
Bydliště: Jílové

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od TomB »

Obrázek
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.

Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od gilles »

:D
Přílohy
10968309_787001068041829_5686554453473778973_n.jpg

borel
Příspěvky: 131
Registrován: 21 říj 2008
Bydliště: Sever

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od borel »

To John- Ahoj, mám úplně stejný model jako ty, zajímá mne olejová náplň v motoru bez přídavného chladiče oleje a zda se měří skutečně za běžícího motoru. Nebo jak to děláš. Hladina při běžícím motoru se tak pohybuje že je to velmi hrubý
odhad. Dík.
911
914
902
105.30

Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od gilles »

Ahoj,
hladina se za běhu motoru zásadně nekontroluje!Je to plk.Ohřát motor(olej) na volnoběh,vypnout,změřit.U motoru 2litr-9 litrů,2,2litr-9 litrů,2,4litru-9litru,2,7- 3,0- 3,2l-10,5litrů včetně filtru.Komplet při rozborce a zpětném složení 13litrů oleje,ale ty mají už všechny chladiče oleje v podběhu pravého blatníku. :D

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od maxmax »

Jediny olej co se meri za chodu motoru, je hladina v automaticke prevodovce.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

borel
Příspěvky: 131
Registrován: 21 říj 2008
Bydliště: Sever

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvek od borel »

Chlapi, díky za názory, postoupil sem ale jen o kousek. Mám teď jistotu že se neměří za chodu. Ale na stránkách z USA se taky dohadují kolik litrů. Na zlatých nálepkách co jsou nalepeny na zadním čele je 5l dolní ryska a 7 horní ryska při ohřátém oleji. Ale ty nálepky nejsou originál takže můžou patřit k jinému motoru. Z mého ptaní po celém světě nejsem moudrý pořád se motám na třech hodnotách 7-9-11l. Když dám 9l teče to všude, když dám 7l mám strach že to zadřu. Proto se ptám. Mám i několik chytrých knih ale nic.
911
914
902
105.30

Odpovědět