CESTOPIS: Část 1. - Norsko s T2B
- Michal
- pečené kolínko fóra flat4.org
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 17 říj 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Hele Bivoji, úžasný výlet, hlavně ty fotky jsou nádherný. Norsko muselo být parádní. Zkus napsat víc o cestě, jak napsal Butch - alespoň orientačně, kam až jste dojeli, co bys doporučil navštívit (když už tam Pětišroub pojede), kolik stojí benzín atd.
Zanech stopu pro další generace
Zanech stopu pro další generace
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Tady je přibližně trasa, kterou jsme po Norsku jeli:BUTCH bus píše:Pěkné pěkné.
Nehodil by jsi sem čáru po mapě kudy jste jeli, spolu s cenami trajektů?
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 49d4b616be
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
¨Díky, pěkný okruh.bivoj píše:Tady je přibližně trasa, kterou jsme po Norsku jeli:BUTCH bus píše:Pěkné pěkné.
Nehodil by jsi sem čáru po mapě kudy jste jeli, spolu s cenami trajektů?
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 49d4b616be
A ty trajekty?
OndraS
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
S trajektem to bylo docela vtipný. Měli jsme jet fungl novým trajektem od společnosti Fjordline na nově založené lince Hirtshals-Langesund. Vzhledem k tomu, že se jednalo o nový spoj, měli akční nabídku a zpáteční lístky na trajekt jsme tak pořídili pro dva lidi+auto+psa za 50euro. Následně nám přišel mail, že se jim zpozdila dodávka nové lodi a přesouvají nás na stávající linku Hirtshlas-Kristiansand a dávají nám poukázku na jídlo na trajektu v hodnotě 70NOK na osobu. Celkem nás tak zpáteční lístky na trajekt přišly v přepočtu asi na 740Kč, což je podle mě hodně dobrý...BUTCH bus píše:¨Díky, pěkný okruh.bivoj píše:Tady je přibližně trasa, kterou jsme po Norsku jeli:BUTCH bus píše:Pěkné pěkné.
Nehodil by jsi sem čáru po mapě kudy jste jeli, spolu s cenami trajektů?
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 49d4b616be
A ty trajekty?
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Tak to se mi asi nepoštěstí.
No když ukecám ženu, že je malá připravena na větší cestování, tak vyrazíme na sever.
No a když ne, tak si to zopakujeme po Čechách, no.
Díky
No když ukecám ženu, že je malá připravena na větší cestování, tak vyrazíme na sever.
No a když ne, tak si to zopakujeme po Čechách, no.
Díky
OndraS
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 771
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Uznali vam vyýšku do 2m? I když vy máte ty bradavice...klasika kulaťák je na hraně a na výšce 2m se obyčejně celkem významně láme tarifbivoj píše: S trajektem to bylo docela vtipný. Měli jsme jet fungl novým trajektem od společnosti Fjordline na nově založené lince Hirtshals-Langesund. Vzhledem k tomu, že se jednalo o nový spoj, měli akční nabídku a zpáteční lístky na trajekt jsme tak pořídili pro dva lidi+auto+psa za 50euro. Následně nám přišel mail, že se jim zpozdila dodávka nové lodi a přesouvají nás na stávající linku Hirtshlas-Kristiansand a dávají nám poukázku na jídlo na trajektu v hodnotě 70NOK na osobu. Celkem nás tak zpáteční lístky na trajekt přišly v přepočtu asi na 740Kč, což je podle mě hodně dobrý...
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Naštěstí to nebyl problém. I když to bylo fakt na hraně. Když jsme najížděli na trajekt tak jsem z toho neměl vůbec dobrej pocit. Myslím, že jsme tam měli tak 3cm. Ty bradavice naštěstí nepřesahují nejvyšší bod střechy tím, že jsou na krajích, kde je střecha nižší.Radek píše:Uznali vam vyýšku do 2m? I když vy máte ty bradavice...klasika kulaťák je na hraně a na výšce 2m se obyčejně celkem významně láme tarifbivoj píše: S trajektem to bylo docela vtipný. Měli jsme jet fungl novým trajektem od společnosti Fjordline na nově založené lince Hirtshals-Langesund. Vzhledem k tomu, že se jednalo o nový spoj, měli akční nabídku a zpáteční lístky na trajekt jsme tak pořídili pro dva lidi+auto+psa za 50euro. Následně nám přišel mail, že se jim zpozdila dodávka nové lodi a přesouvají nás na stávající linku Hirtshlas-Kristiansand a dávají nám poukázku na jídlo na trajektu v hodnotě 70NOK na osobu. Celkem nás tak zpáteční lístky na trajekt přišly v přepočtu asi na 740Kč, což je podle mě hodně dobrý...
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
to byste museli použít klasický fígl a upustit gumy:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Tenhle fígl se chystám použít až pojedeme někam autovlakem. Nemáte s cestování s busíkem autovlakem někdo zkušenost? Využít autovlak pro cestu na Slovensko by bylo super. Pak jsem taky koukal, že jezdí autovlak z Vídně do Livorna. Ideální pro cestu na korsiku nebo Sardinii. Obávám se ale, že se busík na autovlak nevejde...Pětišroub píše:to byste museli použít klasický fígl a upustit gumy:-)
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
autovlak je myslim do 1,5m. Tedy jedine topchop
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Ortodoxní pak shazují i ráfky a doškrábou se na místo jen na bubnech.Pětišroub píše:to byste museli použít klasický fígl a upustit gumy:-)
Ti ještě odvážnější zaparkují v horní řadě a doufají, že po cestě nebude žádný zrádný tunel.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Max. výška na autovlak je u spodní řady 1,5m. U MBX se zahrádkou jsme to měli s odřenýma ušima.
Nahoru dávají i větší kousky, ale kolik je maximum to nevím.
Nahoru dávají i větší kousky, ale kolik je maximum to nevím.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Juuu, krásnej výlet líbí se mi, že jste měli s sebou hnědáka, my bychom to s tím naším nedali (víkend s ním v busu stačí )....a taky mi to připomnělo, že jsem nikam nedala fotky z busího výletu do Albánie
...a na to se napijem...
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
Ema je naštěstí na cestování busíkem úplně zlatá. Jakmile se nastartuje, vleze si dozadu do kufru na peřiny a chrápe dokud se zase nezastaví. Blbý je akorát, když prší, že natahá dovnitř bordel...Mišu... píše:Juuu, krásnej výlet líbí se mi, že jste měli s sebou hnědáka, my bychom to s tím naším nedali (víkend s ním v busu stačí )....a taky mi to připomnělo, že jsem nikam nedala fotky z busího výletu do Albánie
Sem s Albánií!!! Už jsem zvědavej!!!
Re: HIGHLIGHTY UPLYNULÉ SEZÓNY: Část 1. - Norsko s T2B
taky přidám pár fotek z letošního tripu Kitem z Albánie...ale nebude to hned tak...Mišu... píše:Juuu, krásnej výlet líbí se mi, že jste měli s sebou hnědáka, my bychom to s tím naším nedali (víkend s ním v busu stačí )....a taky mi to připomnělo, že jsem nikam nedala fotky z busího výletu do Albánie