Červené cabrio z inzerátu
Re: Červené cabrio z inzerátu
kromě jedný přední ventilačky , chyběj nějaký cetky už jenom ... tobě o tom nemusím vyprávět , nějak jsem neměl čas to řešit .
Re: Červené cabrio z inzerátu
co se týče plechařiny , tak největším problémem byl spodní plech za zadní sedačkou , po chvilce čistění se objevilo asi 20 malých direk .
Rozhodli jsme se pro výměnu , naštěstí se našel dárce , opět díky Martine !!! Takže jsme se nemuseli uchýlit k replikám .
Postup : vyseknout z auta , horkovzdušný fén se špachtlí na odstranění medvědího exkrementu , vrtačka s drátěným kotoučkem na dočištění , odvrtat , odstranit zbytečný plechy .
Spodek je v nádherném stavu , byl uchován pod vrstvou vosku a UBSka . Vzhledem ke stáří nástřiku šel dolu skoro dobrým slovem .
V mezičase se dočišťovaly i podběhy :
Karoserie je z 80% už očištěná na plech . Ještě chvilku a dostanem se do fáze sváření ( levá přední a zadní špička předního podběhu , plech za sedačkou , a vnitřní výztuha k bokům karoserie , které nejsou již napevno za ty léta )
Rozhodli jsme se pro výměnu , naštěstí se našel dárce , opět díky Martine !!! Takže jsme se nemuseli uchýlit k replikám .
Postup : vyseknout z auta , horkovzdušný fén se špachtlí na odstranění medvědího exkrementu , vrtačka s drátěným kotoučkem na dočištění , odvrtat , odstranit zbytečný plechy .
Spodek je v nádherném stavu , byl uchován pod vrstvou vosku a UBSka . Vzhledem ke stáří nástřiku šel dolu skoro dobrým slovem .
V mezičase se dočišťovaly i podběhy :
Karoserie je z 80% už očištěná na plech . Ještě chvilku a dostanem se do fáze sváření ( levá přední a zadní špička předního podběhu , plech za sedačkou , a vnitřní výztuha k bokům karoserie , které nejsou již napevno za ty léta )
Re: Červené cabrio z inzerátu
Ahoj, mám rád lidi, kteří něco tvoří, stejně jako ty. Jenom mi není jasný, proč jsi vykuchal ten plech za zadní sedačkou. Vždyť je to kabriolet ve kterém nemáš rám, nebo karoseri k rámu přišroubovanou a když tento plech vyndáš, tak se ti karoserie rozjede. Možná se mýlím ale připadá mi to tak. Nebylo lepší to opravit na karoserii do které by byl implementován rám??
Co přijde dál???
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Červené cabrio z inzerátu
No myslím si to taky. Navíc když není úplně nasračky, ale má jen 20 drobných dírek, jak píšeš.
Re: Červené cabrio z inzerátu
Cabrio se ještě nekuchalo , kuchal se jenom dárce , aby bylo všechno připravený . To pak nafotím lépe , až to bude aktuální .
Re: Červené cabrio z inzerátu
V těhle vedrech je postup opravdu minimální , ale povedle se dočistit a opravit jedny dveře :
ze všech záhybů se musela barva odstranit :
Pak přišel na řadu táta , který již kdysi si nakreslil rysku po celých dveřích ( na obrázku je trošku vidět ) rovnoběžnou se spodní hranou dveří ( aby bylo možné kontrolovat správnou rovnoběžnost spodní hrany dveří pří lícování ) , pak se ořezal nemocný kus dveří , takže byl přístup k vnitřku dveří , který se vybrousil a natřel , což jsem zde již prezentoval dříve .
Dneska si táta nařezal a naohýbal nový plech , prosadila se hrana na řezu dveří ( aby nový plech zapadl do "drážky " ) a po trošce lícování se vařilo :
ze všech záhybů se musela barva odstranit :
Pak přišel na řadu táta , který již kdysi si nakreslil rysku po celých dveřích ( na obrázku je trošku vidět ) rovnoběžnou se spodní hranou dveří ( aby bylo možné kontrolovat správnou rovnoběžnost spodní hrany dveří pří lícování ) , pak se ořezal nemocný kus dveří , takže byl přístup k vnitřku dveří , který se vybrousil a natřel , což jsem zde již prezentoval dříve .
Dneska si táta nařezal a naohýbal nový plech , prosadila se hrana na řezu dveří ( aby nový plech zapadl do "drážky " ) a po trošce lícování se vařilo :
Re: Červené cabrio z inzerátu
Přidávám další postup s dveřma . U výše postovaných se natřel svár základem , pak se kitovalo , následoval nástřik barvou s vysokým obsahem zinku , svaření spodku a vyvrtání odtokových děr .
Druhé po obroušení měly spodek zdravý , až na jeden malý kousek který se zavařil . Pak se očistily zákoutí až na plech a mohlo stříkat . Vnitřní strany se budou stříkat pravděpodobně až zítra .
V minulosti byly v horní části mírně prasklé , a hodně lajdácky kitované , tak po očištění se tomu hodila fazonka , zbytek schová kit .
V mezičase jsem ještě obrousil , očistil a natřel nádrž , uvnitř naštěstí vypadá stokrát lépe , než původně z venku . Až nás to samotné překvapilo .
Druhé po obroušení měly spodek zdravý , až na jeden malý kousek který se zavařil . Pak se očistily zákoutí až na plech a mohlo stříkat . Vnitřní strany se budou stříkat pravděpodobně až zítra .
V minulosti byly v horní části mírně prasklé , a hodně lajdácky kitované , tak po očištění se tomu hodila fazonka , zbytek schová kit .
V mezičase jsem ještě obrousil , očistil a natřel nádrž , uvnitř naštěstí vypadá stokrát lépe , než původně z venku . Až nás to samotné překvapilo .
Re: Červené cabrio z inzerátu
po očištění prahu se vyskytlo pár direk pod kitem , tak se k práci dostal firemní jednatel s bruskou a svářečkou ( táta )
Potom se celý bok obrousil , zalepil a mohlo se stříkat ( základ s vysokým obsahem zinku )
Na straně řidiče je lišta pro uchycení těsnící gumy v nádherném stavu , bohužel u spolujezdce tomu tak není , tak přijde nová
Podlahy byly v superstavu , ale v místech kde stála voda , tak jsem radši původní nátěr odstranil , abych se dostal na kov , "rezožrout" ( na levé půlce ) a pak natřel znova ( pravá půlka ) .
Díky čemuž se dá levá strana prohlásit za připravenou .
Potom se celý bok obrousil , zalepil a mohlo se stříkat ( základ s vysokým obsahem zinku )
Na straně řidiče je lišta pro uchycení těsnící gumy v nádherném stavu , bohužel u spolujezdce tomu tak není , tak přijde nová
Podlahy byly v superstavu , ale v místech kde stála voda , tak jsem radši původní nátěr odstranil , abych se dostal na kov , "rezožrout" ( na levé půlce ) a pak natřel znova ( pravá půlka ) .
Díky čemuž se dá levá strana prohlásit za připravenou .
Re: Červené cabrio z inzerátu
Další díl co se v mezičase připravoval byla okapnička do zadní kapoty . Bohužel v místě odtoku se po očištění vytvořilo několik direk , které bylo třeba zavařit .
A tady už se fláká v zinkovým základu se zadníma stahovačkama oken :
Při čištění předního čílka jsme zvažovali co s lištou co drží těsnící gumu , část vypadala pěkně , kousek šeredně . Nakonec jsme se rozhodli jí dát celou pryč a byl to správny krok , po celé délce byla rez .
A takhle to nakonec vypadalo po celkovém očištění :
A jak jsem již dříve zmiňoval , držák těsnící lišty na straně spolujezdce taky nebyl žádná sláva , zde fotka po celkovém začištění :
A další fotky z přípravných prací pro stříkání :
Po :
A tady už se fláká v zinkovým základu se zadníma stahovačkama oken :
Při čištění předního čílka jsme zvažovali co s lištou co drží těsnící gumu , část vypadala pěkně , kousek šeredně . Nakonec jsme se rozhodli jí dát celou pryč a byl to správny krok , po celé délce byla rez .
A takhle to nakonec vypadalo po celkovém očištění :
A jak jsem již dříve zmiňoval , držák těsnící lišty na straně spolujezdce taky nebyl žádná sláva , zde fotka po celkovém začištění :
A další fotky z přípravných prací pro stříkání :
Po :
Re: Červené cabrio z inzerátu
Další postup z této Neděle , vesměs kitování broušení a stříkání do zinku , u vykitovaných dílů do stříkacího kitu . Probíhala opravu pertlu u sloupku u spolujezdce , bohužel fotky jsem nestihl pořídit v tom fofru
Jak už jsem psal v druhém topicu , cabrio půjde přes zimu na uskladnění k tchánovi, zvolil jsem radši cabrio , protože už je celé v základu , takže by nechytlo povrchovou lišku . Subaru zůstavá v suché garáži doma .
Jak už jsem psal v druhém topicu , cabrio půjde přes zimu na uskladnění k tchánovi, zvolil jsem radši cabrio , protože už je celé v základu , takže by nechytlo povrchovou lišku . Subaru zůstavá v suché garáži doma .
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Červené cabrio z inzerátu
Moc pěkně to děláš mě to teprve čeká
Re: Červené cabrio z inzerátu
a pár fotek z expedice :
Re: Červené cabrio z inzerátu
Díky skvělému kamarádovi ( opět děkuji Martine ) mám taktéž relikvii z Mannheimu . Jedná se o levou přední ventilačku , která mi jaksi k vozidlu nebyla přidělena . Stačilo pouze vyměnit těsnění okolo skla , které jsem zakoupil dnes v Kuří od firmy Paruzzi . Po dlouhé době jsem byl u druhovýroby co se týče brouků mile překvapen . Rozměry , výřezy i profily sedí a během chvilky nainstalováno , viz obrázky níže :
a tady už je s gumičkou :
a tady už je s gumičkou :
Re: Červené cabrio z inzerátu
K autu jsem dostal přední sedačky , na původním rámu bylo již několikrát v minulosti vařeno a nakonec tam byl snad sedák z Peugeotu GTi . Aretace posuvu byla komplet zatuhlá , tak jsem se poohlížel po jiných až doma přistály tyto :
Bohužel je pravá podlaha replika a bude nutné si trochu pohrát s pilníkem , stejně jako např máchal
Bohužel je pravá podlaha replika a bude nutné si trochu pohrát s pilníkem , stejně jako např máchal
Re: Červené cabrio z inzerátu
Loni Ježíšek Zuzka přinesl přední světla . Původně jsem je měl připravený na subaru , ale se změnou blatníků je dáme na cabrio . Není to origo ale je to rychle vratná úprava . A aby k tomu ladily i zadní světla , tak jsem si v Kuří objednal tyhle :
A letos mi Ježíšek Zuzka přinese výfuk od Eberspacheru , ale zatím to vlastně nevím
A letos mi Ježíšek Zuzka přinese výfuk od Eberspacheru , ale zatím to vlastně nevím
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červené cabrio z inzerátu
Tak je to správné, tak to má být. Já pořád říkám, že nejlepší dárek je něco praktického do domácnosti .Kauly píše:A letos mi Ježíšek Zuzka přinese výfuk od Eberspacheru ....
Každý celek se skládá z detailů.
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: Červené cabrio z inzerátu
jelikož jsem byl nachcípanej a po chvilce jsem se začal nudit , tak jsem emigroval do dílny . V šuplíku jsem našel karbec k motoru , trošku osyflenej . Takže se opucoval benzínem , čističem na karburátor a na hodně silnou špínu jsem použil čistič na škrtící klapky od Liqui moly . Zkontrolovali jsme průchodnost kanálků , rozhejbali klapky a vyměnili membránu .
původem jsme motor z busa , tak máme takovýhle číslo :
po hrubém očištění vypadal takhle :
Nakonec bych chtěl zkusit tryskání jedlou sodou , jako n00by ale zatím jsem se nedostal k její koupi .
původem jsme motor z busa , tak máme takovýhle číslo :
po hrubém očištění vypadal takhle :
Nakonec bych chtěl zkusit tryskání jedlou sodou , jako n00by ale zatím jsem se nedostal k její koupi .
Re: Červené cabrio z inzerátu
já mám za to že čištění jedlou sodou je fajn ale stejně by mělo jít ruku v ruce s ultrazvukovým čištěním, které funguje i na vnitřek karburátoru. JInak Ježíškovi Zuzce bych taky hodil nějaký to psaníčko
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)