Evžen 1964
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Evžen 1964
Koupil jsem stejnou vidličku asi před týdnem ve Zlíně. Ty samý problémy. Jen packy byly navařený zhruba na správnejch místech. Zato neměly pravej úhel vůči ose. To šlo srovnat. Ovšem pokud jsou navařený o trochu dál, tak to už je skutečně moc. Jak to ty pitomci dokážou takhle skazit? Musej mít přece nějaký přípravky. Nebo to vařej ve svěráku?
Zlobim se. Moc se zlobim.
Zlobim se. Moc se zlobim.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Tak to vypadá, že jsem se moc nesekl když jsem hádal, že ty vejce snáší stejná slepice. Asi by bylo nejlepší ji to nacpat do p.... . Jsem zvědav co západoněmecký soudruzi odpovědí na Lukášův email. Nechci říct, že byl vyloženě hrubý, ale k politicky korektnímu měl daleko.
Každý celek se skládá z detailů.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Evžen 1964
Ještě to upřesním: ta moje vidlička neměla drážku pro vnitřní ségrovku tak dalece mimo. Stačilo podložku navíc. Naštěstí jsem jí měl. Drážkování pro páku snad nebylo kratší, páka tam šla přesto blbě a koncová ségrovka nešla nasadit. Uložení ložiska bylo stejný. Stačily mi jen pilníky a podložka. Hlavně že packy byly zhruba na svým místě, i když nakřivo. Takže ta ze Zlínana nakonec použít šla. Výrobce bude určitě stejnej. Třeba se inspirovali připomínkama zákazníků, takže už je to lepší. Celkově z toho mám pocit, že to vyráběj bezruký nohama.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Že bys jim poslal odkaz na to co jsi s tím musel dělat? Třeba by se jim to líbilolišák píše:Tak to vypadá, že jsem se moc nesekl když jsem hádal, že ty vejce snáší stejná slepice. Asi by bylo nejlepší ji to nacpat do p.... . Jsem zvědav co západoněmecký soudruzi odpovědí na Lukášův email. Nechci říct, že byl vyloženě hrubý, ale k politicky korektnímu měl daleko.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Evžen 1964
hele není žádní "oni" na uvedeném mailu sedí Bob Van Heyst z BBT, na blog BBT občas dává fotky z asie kde nechává dělat některý věci, ideální by bylo poslat přímo jemu odkaz na tenhle topic a požádat o řešení a zvýšení kvality. Tedy jít přímo k prameni. Baltic Kaefer se možná omluví, možná vrátí peníze a karavana potáhne dál.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Nech tam sedi aj RESERVED JESUS ale urcite mu je jasne ze toto je lowend najhlbsi mozny...
Toto sekaju cinania v pripravkoch z kaleneho jahodoveho dreva... inac sa to neda vysvetlit.
Toto sekaju cinania v pripravkoch z kaleneho jahodoveho dreva... inac sa to neda vysvetlit.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Evžen 1964
tak to se musím důrazně ohradit, dřevo jsem, ale v Číně jsem nikdy nebyl ale hláška dobrá, píšu si.SO 545 píše:Toto sekaju cinania v pripravkoch z kaleneho jahodoveho dreva... inac sa to neda vysvetlit.
- Gynekolog
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 250
- Registrován: 14 dub 2012
- Bydliště: Lužnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
No hlavně je masakr že místo což už od pohledu vypadá důvěryhodně pošlou takovej keplSO 545 píše:Nech tam sedi aj RESERVED JESUS ale urcite mu je jasne ze toto je lowend najhlbsi mozny...
Toto sekaju cinania v pripravkoch z kaleneho jahodoveho dreva... inac sa to neda vysvetlit.
To je jako když si objednáš pivo a donesou ti..třeba Krakonoše, Nektar nebo radler.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
samozrejme teba som nemal na mysli ani by som si nedovolilyahoďák píše:tak to se musím důrazně ohradit, dřevo jsem, ale v Číně jsem nikdy nebyl ale hláška dobrá, píšu si.SO 545 píše:Toto sekaju cinania v pripravkoch z kaleneho jahodoveho dreva... inac sa to neda vysvetlit.
ale k teme a presne pre podobne komponenty ktore clovek streta na kazdom kroku som na urcity cas odstavil projekty funcars a investujem do dielne v ktorej si vacsinu smukov vyrobim alebo upravim Sam... prepacte myslel som sam ako Sam. heslo dna cesta je ciel.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Evžen 1964
asi by se to chtělo když už renovuju držet zásady že do něměckýho starýho auta maj přijít neměcký starý díly a ne sračky vyrobený v asii a bobložený 3x po cestě
kde pokud má být cena pro koncáka přijatelná musí jít zákonitě o recyklovaný zmaštěný konzervy od rybiček v lepším případě ..
kde pokud má být cena pro koncáka přijatelná musí jít zákonitě o recyklovaný zmaštěný konzervy od rybiček v lepším případě ..
jdeme frflat na flat ...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Krásná hláška dne . A ta o Yahoďákově dřevu od SO545 jakbysmet .Gynekolog píše:To je jako když si objednáš pivo a donesou ti..třeba Krakonoše, Nektar nebo radler.
Já si myslím, že jde spíš o nulovou kontrolu rozměrů. Tohle není o materiálu. Když replikový díl vydrží čtvrtinu toho co origo tak mě to nepohorší, protože se s tím tak nějak počítá, ale když nejde ani namontovat ?pulenejksicht píše:...kde pokud má být cena pro koncáka přijatelná musí jít zákonitě o recyklovaný zmaštěný konzervy od rybiček v lepším případě ..
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Když nejde ani namontovat, tak jeho životnost v rohu dílny se počítá na desetiletí. Takže krok správným směrem.lišák píše:Krásná hláška dne . A ta o Yahoďákově dřevu od SO545 jakbysmet .Gynekolog píše:To je jako když si objednáš pivo a donesou ti..třeba Krakonoše, Nektar nebo radler.
Já si myslím, že jde spíš o nulovou kontrolu rozměrů. Tohle není o materiálu. Když replikový díl vydrží čtvrtinu toho co origo tak mě to nepohorší, protože se s tím tak nějak počítá, ale když nejde ani namontovat ?pulenejksicht píše:...kde pokud má být cena pro koncáka přijatelná musí jít zákonitě o recyklovaný zmaštěný konzervy od rybiček v lepším případě ..
Stejně si myslím, že je Lišákovi líto, že již nemá projekt na dílně a tak úmyslně zdržuje předání Evžena krz aftermarketovou spojku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Tak to jsi je přecenil. Reakce absolutně žádná, ani řádek.Pětišroub píše:Baltic Kaefer se možná omluví, možná vrátí peníze ......
---
Tak jsem jako dočasné řešení pošudlil tu původní páku a motor je už zpět. Letos to na žádnou dálkovou jízdu nevypadá a kolem komína to musí stačit. Pokud neseženeme NOS kousek nezbude nic jiného než se pustit do výroby a během zimní odstávky motor vytáhneme cvičně ještě jednou.
No a když už se v tom tak vrtám, tak jsem vypustil olej a přidělal přídavnou vanu. Štefty na víčko jsem vymontoval protože nejsou dostatečně dlouhé a nechal pouze ten ke kterému je přitažen koš. Ten je naštěstí o fous delší a matice se na něj chytne. Ostatní nahradím imbus šrouby, bude se to lépe dotahovat.
Prodloužení sací trubičky je dělané tak těsně, že se musí naklepnout a tak věřím, že na pojištění bude stačit lepidlo na ložiska. Stejně nemá kam spadnout když 5mm pod spodním okrajem pastička na myši. A okraj je dostatečně seříznutý pro průtok oleje.
Mám rád práci s Curilem. Funguje a není to žádný ošklivý červený nebo šedý bordel. Vytlačený přebytek se snadno setře dočista hadrem a ani spotřeba není závratná. Tubu kterou vidíte jsem otevřel při sestavování motoru a ještě tak 1/4 zbývá. Za tu dobu by už každá jednou otevřená tuba Lukoprénu byla na vyhození.
No montáž nad hlavou pod autem nic moc, ale je tam.
Je pravda, že světlá výška je teď o pár centimetrů menší a že to tak úplně nekoresponduje s celkovým stylem auta, ale ono se s tím v terénu stejně jezdit nebude, tak to Lukášovi odpustím.
A třeba časem vyrobíme nějakou ochrannou rohožku .
http://www.rallybugs.com/rallymods.shtml
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Olejová přídavná vana je podstatný doplněk pro bypass olejový filtr. A víte proč ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Evžen 1964
Nee..
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Význam přídavné vany popsal John ve všeobecné rozpravě o motorech, ale přiznám se, že mě nenapadá význam pro olejový filtr. Snad jedině to, že do filtru se vejde určité množství oleje, které by po jeho naplnění chybělo. Když se olej přidá, aby měl požadovanou hladinu během provozu tak během odstávky motoru z filtru asi polovina náplně odteče a to by zvedlo hladinu před nastartováním nad risku maximum a po startu dokud se zase nenaplní filtr by mohl téct olej u řemenice.Sam píše:Olejová přídavná vana je podstatný doplněk pro bypass olejový filtr. A víte proč ?
john píše: Co sa tyka pridavnej olejovej vane :
nehraje to ulohu kontroly teploty oleja...rozdiel dosiahnutia provoznej teploty je v rozmedzi par minut.Ako Yahodak pise, uloha pridavnej vane je zabranit momentalnej strate mazania pri sviznej jazde.To sa stava vcelku bezne a jedina cesta je extra vana nie pre mnozstvo oleja, ale pre znizenie vysky bodu nasavania. Pri rychlej zatacke je olej odstredivou silou tlaceny do vika ventilov a v pripade nizsej hladiny oleja v motore to zvycajne konci nasanim vzduchu.
Ak je pouzita pridavna vana, tam nie je sanca pre olej opustit vanu do takej miery, ze cerpadlo nasaje vzduch.Ako pridavna "poistka " sa pouziva este prepazka zhruba vo vyske sacieho kosa, ktora zabranuje oleju rychly presun zo strany na stranu a zaroven spomaluje navrat oleja do vane, takze aj klukovka moze rozhadzovat olej v dostatocnej miere.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
Lisak, Ty si ma teraz zarazil....Význam přídavné vany popsal John ve všeobecné rozpravě o motorech, ale přiznám se, že mě nenapadá význam pro olejový filtr. Snad jedině to, že do filtru se vejde určité množství oleje, které by po jeho naplnění chybělo. Když se olej přidá, aby měl požadovanou hladinu během provozu tak během odstávky motoru z filtru asi polovina náplně odteče a to by zvedlo hladinu před nastartováním nad risku maximum a po startu dokud se zase nenaplní filtr by mohl téct olej u řemenice.
O vyzname olejoveho filtra sa nebudem rozsirovat, to musi byt kazdemu notoricky zname...umiestnenie pridavneho filtra je zvycajne v urovni hladiny oleja v bloku, takze z filtra nic neodteka spat do vane...ak je umiestneny nad hladinou oleja v bloku, tam je minimalna sanca, ze cast oleja sa vrati do motora. Co stecie z vystupnej hadice z filtra je zanedbatelne....obsah filtra / zavisi samozrejme od velkosti / je medzi 0.25 do 0.5l, co je tiez zanedbatelne, pretoze vieme, ze stock cerpadlo prezenie za minutu asi 23 l oleja....
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Z toho si Johne nic nedělej, takhle to vypadá, když po třech pivech do toho dám mozek . Jak jsem psal, tak mě nic chytřejšího v tu chvíli nenapadlo a rád si počkám čím nám Sam rozšíří obzory.john píše:Lisak, Ty si ma teraz zarazil....
Tady si ale dovolím drobnou polemiku. U přídavného filtru který je v úrovni hladiny není samozřejmě o čem uvažovat, ale v případě bypass filtru který má Sam na své punpyčce a nebo my na našem kompresorem nabíjeném trhači asfaltu určitě odteče víc než je v hadici. Podle vlastní zkušenosti je to zhruba polovina nádoby.john píše:...umiestnenie pridavneho filtra je zvycajne v urovni hladiny oleja v bloku, takze z filtra nic neodteka spat do vane...ak je umiestneny nad hladinou oleja v bloku, tam je minimalna sanca, ze cast oleja sa vrati do motora. Co stecie z vystupnej hadice z filtra je zanedbatelne....
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Motoru jsem dal nový olej. Byl jsem zvědavý o kolik bude náplň větší s přídavnou vanou. Po nalití základní dávky jsem přidával po čtvrt litru a dával si na čas aby mohl všechen pořádně stéct. Konečná náplň jsou rovné 4 litry a počítám s tím, že hladina ještě o něco klesne po naplnění filtru.
Po nastartování a naplnění filtru byl stav oleje lehce nad spodní ryskou. Druhý den když olej stekl je hladina ustálená mezi ryskami. Přidávat další olej mě připadá zbytečné.
Po nastartování a naplnění filtru byl stav oleje lehce nad spodní ryskou. Druhý den když olej stekl je hladina ustálená mezi ryskami. Přidávat další olej mě připadá zbytečné.
Naposledy upravil(a) lišák dne 02 črc 2013, celkem upraveno 1 x.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Lišák se trefil do černého a pěkně Johna zmátl tím, že napsal "olejový filtr". Každému, rozumě uvažujícímu, se vybaví plnoprůtoková patrona.
Vintage Speed ale rádo chodí po slepých vývojových větvích a tak opravdu bypass olejový filtr po zhasnutí motoru vypustí zpět do bloku klidně i ten půllitr oleje. Takže buď se jezdí s hladinou na rysce a startuje se s přelitým motorem, nebo se udržuje horní ryska při zhasnutém motoru a pak zákonitě hladina oleje padne dolů. Já jezdím něco mezi a díky olejové vaně jsem klidný.
PS: V mé punpyčce koluje přes 4.5 l oleje.
Vintage Speed ale rádo chodí po slepých vývojových větvích a tak opravdu bypass olejový filtr po zhasnutí motoru vypustí zpět do bloku klidně i ten půllitr oleje. Takže buď se jezdí s hladinou na rysce a startuje se s přelitým motorem, nebo se udržuje horní ryska při zhasnutém motoru a pak zákonitě hladina oleje padne dolů. Já jezdím něco mezi a díky olejové vaně jsem klidný.
PS: V mé punpyčce koluje přes 4.5 l oleje.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912