Evžen 1964
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Tomu se nedivím. Dělal jsem skoro celou sobotu a neděli na brezelovi a vůbec mi nevadilo, že je venku Nečas. Možná jsem měl z práce i větší radost než zajíždět motor na oválovi. Joo, na dílně je nejlépe... a ty auta to ví také
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Evžen 1964
Tak to já dnes ujel pár kilometrů v 181 i 147. Když nepršelo..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
No mě na tom nejvíc štve, že kdybych udělal technickou, tak jsem to mohl investorovi předat a kdyby se to pak stalo tak můžu říct ať si poradí, že moje auto to není . Záruku totiž poskytuji závratnou. Až za vrata .
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Evžen 1964
Asi je na case tohle rychle zakoncit a pustit se do renovace vozu KIA ci Hjundaj,to si myslim ma sberatelskou budoucnostlišák píše:No mě na tom nejvíc štve, že kdybych udělal technickou, tak jsem to mohl investorovi předat a kdyby se to pak stalo tak můžu říct ať si poradí, že moje auto to není . Záruku totiž poskytuji závratnou. Až za vrata .
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Správní rada mě celou dobu slibuje, že když se nepolepším, že mě vymění. Tak si Same myslím, že je nejvyšší čas. Nevím zda to má nějakou souvislost, ale zaslechl jsem, jak Lukáš někomu říká, no jo, to jsou ty pouliční opraváři. Akorát to rozmrdaj a pak si s tím nevědí rady .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Tak jsem ještě zkusil, zda ten problém s kontrolkou nemá na svědomí spínač tlaku oleje. Nemá, s jiným je to stejné. Tak už nezbývá než změřit tlak budíkem, ale do toho se pustím až po vyřešení problému se spojkou. Začal jsem motor odstrojovat aby mohl jít ven a musím říct, že mě to fakt moc baví .
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
lisaku tieto radosti postihnu nejedneho majstra...
a prave toto si zapamata clovek viac ako celu zdlhavu renovaciu.
a prave toto si zapamata clovek viac ako celu zdlhavu renovaciu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Tak to každopádně . Místo abych se nechal jako paša odvézt na Attack a nalil do hlavy nějaké to pivko tak jsme zamířili do garáže a pustili se do vyndávání motoru. Je to trošku komplikovanější, protože oproti standardu překáží kompresor. A opravdu se mě ho nechtělo demontovat a tak alespoň sundat řemen a kladku přetočit směrem nahoru.SO 545 píše:...a prave toto si zapamata clovek viac ako celu zdlhavu renovaciu.
Při pohledu do prostoru spojky mě málem vypadli voči. Čekal jsem ulomenou vypínací páku, ale ložisko volně pohozené na mrkvi to mě fakt dostalo. Jak ta perka co ho přidržují mohla vypadnout to fakt nechápu.
Teoreticky by bylo možné ložisko namontovat a motor by se nemusel ani celý tahat ven, ale raději to celé překontroluji. Máme to připravené na přizvednutí zadku, ale to až zítra. Stejně na tom už nic neuspěcháme.
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Evžen 1964
Menil jsem jednou tyhle pruziny,ktere prisly s novym loziskem,ale nejak se mi je taky nepodarilo usadit a
tak jsem musel dat stare,ktere nemaj problem.Je mozne ze nepruzi?
tak jsem musel dat stare,ktere nemaj problem.Je mozne ze nepruzi?
Vwase nocni sichta...
Re: Evžen 1964
trochu otázka mimo mísu lišáku ... nakolik vyšlo nachromování nárazníků ?
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Já to neplatil, ale tuším, že nějakých 10 - 12 tis.čáryfuk píše:trochu otázka mimo mísu lišáku ... nakolik vyšlo nachromování nárazníků ?
---
Ty pružinky byly u spojkového ložiska které jsme kdysi koupili. Možná někde najdu původní, které byly u tohoto originálního ložiska, ale pokud ne budu muset koupit nové. Ve Zlíně nabízejí tyto, ale nevím, zda jsou záměnné. Vypadají festovnější.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Motor je venku sakumprdum.
A při té příležitosti jsem na kastli nastříkal voskem místa na která jsem zapomněl nebo kam jsem se dřív nedostal. A u motoru se pokusím nějak utěsnit tento únik oleje po závitu. Pokud byl motor na stojanu dobrý, ale jak jsme ho dali do auta tak se začal počůrávat .
Vypadá to, že nové budou muset být nejen pružinky, ale i páka. Na jedné straně sedí ložisko pěkně,
ale na druhé je ten háček nějaký natažený a rovnat ho je podle mě blbost. Ne že bychom to vyndání motoru neměli natrénovaný, ale není to nic co by mě bavilo.
A při té příležitosti jsem na kastli nastříkal voskem místa na která jsem zapomněl nebo kam jsem se dřív nedostal. A u motoru se pokusím nějak utěsnit tento únik oleje po závitu. Pokud byl motor na stojanu dobrý, ale jak jsme ho dali do auta tak se začal počůrávat .
Vypadá to, že nové budou muset být nejen pružinky, ale i páka. Na jedné straně sedí ložisko pěkně,
ale na druhé je ten háček nějaký natažený a rovnat ho je podle mě blbost. Ne že bychom to vyndání motoru neměli natrénovaný, ale není to nic co by mě bavilo.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Ad rosení pod matkou: Dobrým trikem jsou matky s těsněním, jen nevím, jestli jsou OK pro rok 1964. Další možností jsou uzavřené matky. Nic jiného nefunguje. Frézoval jsem dosedací plochy pod matky, lepil podložky a zalepoval závity.. vždy se okolí bloku zamlží, v některých přápadech i kapička ukápne.
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... id=1483380" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... id=1483380" onclick="window.open(this.href);return false;
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Evžen 1964
nejsou OK pro tento ročník a jsou určeny jen pro hlavních 6 svorníků bloku a pro víko olejové pumpy. Mají být skutečně silné podložky a klasické matky, jen pod podložky musí přijít Curil apod. Určitě by stálo za to na hodně starém bloku dosedací plochy podložek jemně líznout a srovnat. Nemáš lišáku pod touhle matkou mít papírové těsnění? Samotěsnící matky mám na 2276 a je zcela sucho. Jen je problém, že spousta stavitelů motoů si je zaměňuje se samojistnými matkami a plast dává směrem ven. Těmto matkám je vytýkána nestálost tzn ztráta momentu v průběhu času. Ale nevim. Je to tovární řešení. Utahují se jiným momentem.
tady mám pro srovnání foto nových matek a jednou použitých matek.
tady mám pro srovnání foto nových matek a jednou použitých matek.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Evžen 1964
Ty spony jsou mrchy. Vypadlá byla příčinou jediné fatální poruchy (nepojízdné auto), co s broukem pamatuju, a tehdy jsem ještě neměl řidičák. Po nasazení sloužila dál... Loni jsem měnil spojk. ložisko. Předtím i potom uložení ložiska bylo celkem o.k., ale spony samotné jsou takové vaklavé. Nevím, jestli to tak má být. Spony jsem asi dal taky nové, lesklé. Obecně ale nemám rád ty moderní poniklované díly. Je to tvrdý - nikdy si to nesedne, hrbolatý, klouzavý, ale mastnota na tom nedrží...
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Evžen 1964
Já bych sehnal jiné, origoš staré, dobré, k těm "novým" nemám důvěru ani trochu, přijdou mi materiálově srákory. Sám jsem vždycky našel nějaké použitelné a bez problému.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Protože nemáme moc času na shánění nosovky či zachovalého dílu, tak investor objednal tuto páku. Oproti jiným v současnosti prodávaným kouskům vypadá festovně. Tak uvidíme.
Jestli tam mělo být nevím, při rozebírání motoru tam nebylo. Teď jsem to zkusil odmastit, do spáry Curil, na závit navlékl tenký O kroužek, potom papírové těsnění, přebroušenou podložku. Všechno zacurilovaný a řádně zatažený. A když to nadále bude téct, tak musím říkat že to není závada, ale vlastnost .Pětišroub píše:Nemáš lišáku pod touhle matkou mít papírové těsnění?
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Evžen 1964
Měl jsem na mysli ty spony, ale reference na tuto páku mě zajímají.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Dnes paní pošťačka přinesla balíček a tak jsem se ptal, copa to je? Lukáš povídá, no mám já zapotřebí poslouchat, že ta flaška na Marvel není dobově korektní [-X ? Spojka zatím nespojkuje, auto na špalkách, ale pikslu má pěknou .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Tak objednaná páka zatím nedorazila a tak volný čas využívám na eliminaci drobných nepřesností. Ač se to nezdá, tak jednou z mnoha byla například spára mezi sloupkem větračky a ozdobným rámečkem, protože jak už jsem zmínil, jsem při montáži ne zcela přesně /lépe řečeno blbě/ zařízl těsnění.
Nejprve jsem zvažoval, zda to nemám dolepit kouskem gumy, ale potom jsem zkusil to doplnit PlastiDipem. Nevím jak se to bude chovat časem, ale na první pohled to podle mého názoru není téměř znát.
Nejprve jsem zvažoval, zda to nemám dolepit kouskem gumy, ale potom jsem zkusil to doplnit PlastiDipem. Nevím jak se to bude chovat časem, ale na první pohled to podle mého názoru není téměř znát.
Každý celek se skládá z detailů.