Evžen 1964
- marena1989
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 271
- Registrován: 04 led 2009
- Bydliště: Nový Bor - (Liberec)
Re: Evžen 1964
Mě se to prostě líbí ... i celý tento nekončící příběh ... všechna čest lišáku ... Uplně škoda s tím jezdit ... jen bych se na to do garáže chodil dívat ... i když to o tom není ...
VW Brouk 1200 Mexico 1982, Edice Special Bug ...
Re: Evžen 1964
Pánové gratuluji a smekám !!! Je to dokonalá práce , tiše závidím . Na hloupé řeči ostatních nedejte . Teším se až vás oba potkám !!!
Pokud to budete knižně vydávat tak si zamlouvám podepsaný výtisk .
Pokud to budete knižně vydávat tak si zamlouvám podepsaný výtisk .
Re: Evžen 1964
Já jsem taky pro knižní vydání!!! Myslím, že nějaká tiskárna by se našla
Re: Evžen 1964
Tyto kola jsou o tom aby poklice nedostavali.............Rychnak píše:Dostane poklice nebo tak zůstane?
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Ještě asi pár příspěvků sem přidám, ale to už bude jenom takové umrněné vychytávání mušek. A co se týká odkazu na větší výzvu tak díky, ale kurva dík .pulenejksicht píše:" nekonečný seriál " dobře skončil ..bude nuda ne ? takže teď ten sputnik ?
chtělo by to pro příště nějakou větší výzvu jako :
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Bus-T1-Bar ... 7675.l2557" onclick="window.open(this.href);return false;
Zůstane to tak. My jsme si řekli, že "takhle" to bude lepší .Rychnak píše:Dostane poklice nebo tak zůstane?
----
Protože v autě není zrovna moc míst kam by se dala umístit výbava a různé cajky a házet krámy jen tak do kufru se nám nechce, pohrabal jsem krámy z mládí a našel papírový kufřík. Kdyby někoho zajímalo, kdo ho tak dojebal těma nápisy, tak to jsem byl já coby dítko školou povinné. To víte, to nebyly žádný internety nebo fejsbůky a tak jsem se věnoval mašinkám.
A uvnitř kufříku jsem našel dávno zapomenuté poklady a dopisy.
Barva šla dolů pěkně, ale ta izolačka vzala sebou místy i potisk. Ale co, aspoň má patinku.
Když jsem zmínil vychytávání mušek, tak jedna se týkala toho, že po připojení přídavného filtru poměrně dlouho trvalo než zhasla kontrolka mazání. Při startování na stojanu bez filtru byl tlak v pořádku a kontrolka zhasla okamžitě. Napadlo mě, že by to asi chtělo nějaký restriktor do hadice a proto jsem to konzultoval se Samem. Ten mě sdělil, že na přívodu k filtru by neměl být v šroubení větší otvor než 2mm, aby nejdřív šel olej do lágrů a teprve potom do filtru.
To má samozřejmě logiku, ale já myslel, že k tomu slouží odtokový otvor přímo ve filtru. Tak se o tom bavím s Lukášem a on mě řekl, že o tom restriktoru v přívodu ví, že to někde četl. No prosím tak jenom já jsem za blbce, to je mě platný, že on to ví. Protože je přívodní hadice připojená průtokáčem u čidla tlaku
a bylo by nutné udělat nový adaptér s menším otvorem, rozhodl jsem se, že zkusím upravit připojovací kolínko u filtru. Našel jsem trysku karburátoru ze Škodárny, která by mohla posloužit.
Do kolínka jsem vyřízl závit, trysku převrtal na 2mm a zašrouboval. Zítra to vrátím do auta a uvidím jak to bude fungovat.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
hele, takovej pořádek v kufru vydrží do první zatáčky:-) Achtung kurve:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Když jsem byl malý kluk, řádila zrovna epidemie bazénů. Každý dům či domek musel mít nějaký ten bazén, bazének nebo alespoň jezírko. Rok poté bylo zase moderní tento nově postavený bazén čistit. Protože do revoluce zbývalo ještě pár let, byla otázka filtrace osobní cti každého garážového kutila. Tatínek s velkou slávou vyrobil filtrační zařízení, zapojil na čerpadlo a ujmul se obsluze přívodní hadice. Na nás kluky zbyla hadice výpustní, na ní není totiž co zkazit. Čerpadlo běží, filtrace filtruje, maminka se usmívá, zkrátka rodinná idylka. Po cca půl hodiny provozu se ale ozve rána, čistička tlakem pukla a z naší hadice přestala téct voda. Otec nad tím chvíli dumal a pak řekl, že ve výpustní hadici byl krtek (rozuměj, výpustní hadice měla na sobě šroubení, které snižovalo vnitřní průměr, nasávací toto neměla a vznikl tak přetlak v systému)
Za boha jsem tomu nerozuměl, ale od té doby už vím, že redukci tlaku je nutné provádět na vstupu a před hadicí.
A co z toho plyne za ponaučení ? Nedávat krtka do šroubení u filtru, ale šroubení u bloku.
Za boha jsem tomu nerozuměl, ale od té doby už vím, že redukci tlaku je nutné provádět na vstupu a před hadicí.
A co z toho plyne za ponaučení ? Nedávat krtka do šroubení u filtru, ale šroubení u bloku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Krásný příběh, ale pokud jsi chtěl říct že jsem idiot tak to šlo i bez omáčky . Ale v každém případě děkuji.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Ne že by jsi s krtkem neměl pravdu, má to logiku a určitě bude lepší to předělat, aby to bylo šetrnější k hadici, ale Lukáš mě teď nasměroval na Judsonregister a tam je to udělané stejným způsobem.
http://vwjudsonregister.tripod.com/buyandsellpage.htm
http://vwjudsonregister.tripod.com/buyandsellpage.htm
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
To bych si NIKDY nedovolil.
Apropó, pokud by bylo třeba, mám originál díl, na obrázku ten černý úplně vlevo s vyvrtanou 2mm dírou. Vyráběl jsem si šroubení vlastní a tak tento kus nepotřebuji. Mohu zítra poslat kurýrem nebo poštou.
Apropó, pokud by bylo třeba, mám originál díl, na obrázku ten černý úplně vlevo s vyvrtanou 2mm dírou. Vyráběl jsem si šroubení vlastní a tak tento kus nepotřebuji. Mohu zítra poslat kurýrem nebo poštou.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Ty klidně můžeš . Jinak víc SZ.Sam píše:To bych si NIKDY nedovolil.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
a co třeba kulička+pružina. Při nízkým tlaku se ti okruh s filtrem uzavře úplně.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Myslím, že nebude třeba to nějak komplikovat a bude stačit použít už vyzkoušené. Použít šroubení s otvorem 2mm místo toho co tam bylo teď. Když to funguje u Sama musí to být dobré i u nás.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Hehe, nechte na hlavě. Pro mne nebylo dobré, já si vyrobil vlastní systém. Teď mne napadá, že jsem ve spěchu nezměřil průměr, tak snad to bude ono.
Pokud nemáš soustruh, můžeš šroubení zakápnout COčkem a vyvrtat na protilehlé straně díru správného průměru.
Pokud nemáš soustruh, můžeš šroubení zakápnout COčkem a vyvrtat na protilehlé straně díru správného průměru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964
Od Sama přišla obálka se slíbeným originálním kouskem šroubení.
Protože jsem ale netušil, jak rychlá pošta v současné době bude, nechtěl jsem riskovat, že to budu mít kdovíjak dlouho rozvrtané a zkusil jsem zapracovat už včera na úpravě svého kusu.
A dnes jsem šroub zařízl, vnitřní otvor protáhl vrtákem a vyvrtal novou dírku. Protože se zadařilo použiji naše šroubení už i proto, že je kratší a tak nebude čidlo tak vytrčené.
Hned jsem makal do garáže to namontovat, ale bohužel musím konstatovat, že kýžený efekt se nedostavil a kontrolka stejně zhasla až docela dlouho po nastartování. Tak tomu fakt nerozumím.
Ale aby toho nebylo málo, tak jsem zjistil, že z Attacku opravdu, ale opravdu nebude nic i kdyby jsme se na uši stavěli . Při zkušební projížďce se nám totiž zdálo, že by to chtělo trošku doštelovat spojku a tak jsem lehl pod auto a kapku ji přitáhl. Při následném zkoušení se ozvala rána a pedál pod nohou propadl. Říkám si, asi prasklo lanko. Tak jsem to oblezl ze všech stran, lanko dobrý, ale spojka prostě nevypíná. Protože se při sešlápnutí spojky za chodu motoru ozývá šramot jsem přesvědčen, že se musela ulomit jedna z pák které vysunují ložisko. On tady někdo někde psal, že je dobré ty páky pořádně preventivně přivařit, ale bylo to v době, kdy byl motor už namontován. Takové informace nasávám, ale říkal jsem si, že nebudu takový paranoik, abych kvůli tomu zase vyndával motor. No, jak se ale říká i když nejsem paranoik to neznamená, že mě nikdo nesleduje. A tak žádná technická, žádný výlet v sobotu a místo toho si cvičně vyndáme motor. No pořád lepší, že se to stalo v garáži. Taky jsme mohli být odněkud potupně přitaženi na laně a to bych hodně těžko rozdejchával.
Protože jsem ale netušil, jak rychlá pošta v současné době bude, nechtěl jsem riskovat, že to budu mít kdovíjak dlouho rozvrtané a zkusil jsem zapracovat už včera na úpravě svého kusu.
Nemaje soustruhu ni COčka, zvolil jsem vyříznutí závitu do stávajícího otvoru a pomocí tekutého kovu do něj zalepit šroub.Sam píše:Pokud nemáš soustruh, můžeš šroubení zakápnout COčkem a vyvrtat na protilehlé straně díru správného průměru.
A dnes jsem šroub zařízl, vnitřní otvor protáhl vrtákem a vyvrtal novou dírku. Protože se zadařilo použiji naše šroubení už i proto, že je kratší a tak nebude čidlo tak vytrčené.
Hned jsem makal do garáže to namontovat, ale bohužel musím konstatovat, že kýžený efekt se nedostavil a kontrolka stejně zhasla až docela dlouho po nastartování. Tak tomu fakt nerozumím.
Ale aby toho nebylo málo, tak jsem zjistil, že z Attacku opravdu, ale opravdu nebude nic i kdyby jsme se na uši stavěli . Při zkušební projížďce se nám totiž zdálo, že by to chtělo trošku doštelovat spojku a tak jsem lehl pod auto a kapku ji přitáhl. Při následném zkoušení se ozvala rána a pedál pod nohou propadl. Říkám si, asi prasklo lanko. Tak jsem to oblezl ze všech stran, lanko dobrý, ale spojka prostě nevypíná. Protože se při sešlápnutí spojky za chodu motoru ozývá šramot jsem přesvědčen, že se musela ulomit jedna z pák které vysunují ložisko. On tady někdo někde psal, že je dobré ty páky pořádně preventivně přivařit, ale bylo to v době, kdy byl motor už namontován. Takové informace nasávám, ale říkal jsem si, že nebudu takový paranoik, abych kvůli tomu zase vyndával motor. No, jak se ale říká i když nejsem paranoik to neznamená, že mě nikdo nesleduje. A tak žádná technická, žádný výlet v sobotu a místo toho si cvičně vyndáme motor. No pořád lepší, že se to stalo v garáži. Taky jsme mohli být odněkud potupně přitaženi na laně a to bych hodně těžko rozdejchával.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
jo to jsem psal já. Nejsi první komu to upadlo. Taková surová, ale účinná úprava.
Proč se ti ztrácí tlak netušim. Zkusil bych Knechta vyřadit pro kontrolu jestli problém neleží jinde.
Proč se ti ztrácí tlak netušim. Zkusil bych Knechta vyřadit pro kontrolu jestli problém neleží jinde.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
No tak to je pech.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Evžen 1964
Evžen si očividně zvykl na to, že ho Lišák denně hýčká a prostě se mu nechce ven z garáže - zvláště když je venku takový supr počasí.Sam píše:No tak to je pech.