Evžen 1964
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Když bude nejhůř máme ještě jednu kapotu na pokusy a tak bychom případnou radikálnější úpravu měli na čem páchat.
Naposledy upravil(a) lišák dne 05 kvě 2013, celkem upraveno 1 x.
Každý celek se skládá z detailů.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
tý jo úplně si umim představit jak ve spolupráci s dr. přípravečkem vyrobíte na kapotě elegantní prolis v kvalitě OB made násobenou Lišák preciz werke
- clayd
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 356
- Registrován: 06 led 2007
- Bydliště: Struhařov
Re: Evžen 1964
Mě jenom zaráží ,že s tím jezdíš,já myslel že půjde evžen rovnou do muzea a von to už huntuje ale je to paráda Já bych se stím bál do toho zvrhlýho provozu. [-o< Hodně šťastných kilometrů ti přeju,ještě jednou klobouk dolů
Já vím Bohumile ,já vím
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
I tak krátká projížďka stačila na to, abych zjistil, že musím ještě před návštěvou geometrie to trošku sám poštelovat. Při plném rejdu pravé kolo chytalo o hranu podběhu.
Na levé straně je přitom místa dost a tak bude potřeba na jedné straně "šťouchátko" prodloužit a na druhé zkrátit.
A aby to mělo jakž takž sbíhavost tak jsem si ze dvou trubiček udělal provizorní měrku.
Na levé straně je přitom místa dost a tak bude potřeba na jedné straně "šťouchátko" prodloužit a na druhé zkrátit.
A aby to mělo jakž takž sbíhavost tak jsem si ze dvou trubiček udělal provizorní měrku.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Tak nějak se mě nelíbilo moje vlastní řešení odsazení kapoty. A nejen že to vypadalo ne moc elegantně, ba přímo nevkusně, ale mělo to ještě jednu funkční vadu. Kapota byla v pootevřeném stavu držena pouze těsněním a hrozilo, že by při jízdě poskakovala a mohlo by dojít ke kontaktu s řemenicí. Teda po pravdě, ono to ani tak nehrozilo jako se to při zkušebním projetí stalo.
Vzpomněl jsem si, že John dělal kdysi západku zámku, která měla zářez a ten zaručoval, že k pohybu kapoty při odsazení nemůže dojít. Bohužel přes velkou snahu se mě nepodařilo najít žádný obrázek, ale pouze několik příspěvků kde je zmínka o tom, že je posílal některým z Flatu. Musel jsem jít vlastní cestou, ale to bych musel asi stejně, protože pokud si pamatuji, to co dělal John bylo stejně pro jiný typ uzávěru než má Evžen. Prototyp jsem vypiloval z hliníku.
Tak ne že by to bylo úplně špatně, ale nebylo to ještě ono. Při nezamčeném zámku stačilo na kapotu slabě přitlačit, západka se nadzvedla a kapota šla zase až na doraz. Další kousek má už zářez bez obloučku.
Takhle nějak by to mělo na protikusu sedět.
Finální stav po dopilování. Zářez v západce se opírá celou plochou o protikus. Po namontování na kapotu jsem ještě doseřídil posunem protikusu aby západka snadno zaskočila a přitom aby kapota neměla žádný hrk. Prototypové zkoušky jsou za mnou a teď už jen udělat kousek z nerezu.
Vzpomněl jsem si, že John dělal kdysi západku zámku, která měla zářez a ten zaručoval, že k pohybu kapoty při odsazení nemůže dojít. Bohužel přes velkou snahu se mě nepodařilo najít žádný obrázek, ale pouze několik příspěvků kde je zmínka o tom, že je posílal některým z Flatu. Musel jsem jít vlastní cestou, ale to bych musel asi stejně, protože pokud si pamatuji, to co dělal John bylo stejně pro jiný typ uzávěru než má Evžen. Prototyp jsem vypiloval z hliníku.
Tak ne že by to bylo úplně špatně, ale nebylo to ještě ono. Při nezamčeném zámku stačilo na kapotu slabě přitlačit, západka se nadzvedla a kapota šla zase až na doraz. Další kousek má už zářez bez obloučku.
Takhle nějak by to mělo na protikusu sedět.
Finální stav po dopilování. Zářez v západce se opírá celou plochou o protikus. Po namontování na kapotu jsem ještě doseřídil posunem protikusu aby západka snadno zaskočila a přitom aby kapota neměla žádný hrk. Prototypové zkoušky jsou za mnou a teď už jen udělat kousek z nerezu.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Díky OúBímu máme západky už doma a budu moci uzávěr dokompletovat.
Vypadá to, že když se nic nepopo, že by jsme mohli Attack stihnout. Přední nárazník je konečně nachromován a jak nám ho lakýrník zevnitř foukne bude se montovat. Pak už jenom geometrie, technická a je to.
Vypadá to, že když se nic nepopo, že by jsme mohli Attack stihnout. Přední nárazník je konečně nachromován a jak nám ho lakýrník zevnitř foukne bude se montovat. Pak už jenom geometrie, technická a je to.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Tak už pomalu začínám věřit, že jde naše práce opravdu do finále. Zábradlí je nachromované, vnitřek nárazníku je přelakovaný a tak ho můžu konečně namontovat.
Ještě porovnat a dotáhnout.
Ještě porovnat a dotáhnout.
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Evžen 1964
Prispevku ubyva Evzen je temer hotov...nuda....doporucuji odstartovat novy project,treba autobus RTO 706 Deluxe
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
No jasně, na Brunovi mám málo práce tak si můžu pořídit třeba nějakýho Barkase . A nebo bych si mohl dát ban abych svými nevhodnými ironickými poznámkami v jiných topicích z dlouhé chvíle nerozvracel kolektiv .udeeska píše:Prispevku ubyva Evzen je temer hotov...nuda....doporucuji odstartovat novy project,treba autobus RTO 706 Deluxe
---
Předseda má pravdu, je to nuda. Namontoval jsem přídavná světla.
Držák RZ.
Značku.
Rezerva je na svém místě.
Nářadí a dědova lopatka také.
Aby se při foukání rezervy a nebo tlakování nádobky ostřikovače nemusela sundávat schránka s nářadím, pootočil jsem rezervu ventilkem dolů. Také tam není moc místa, ale pro připojení hadičky to stačí.
Když zítra nebudou padat hov.. s háčkama jsme připraveni na zkušební jízdu kolem komína.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964 - kompletace
[smilie=rofl5.gif]
Víš jak to uděláme ? Nadělíme ti T2b a za trest v něm budeš muset jezdit. Kdepak, BAN, to by pro tebe nebyl žádný trestlišák píše: No jasně, na Brunovi mám málo práce tak si můžu pořídit třeba nějakýho Barkase . A nebo bych si mohl dát ban abych svými nevhodnými ironickými poznámkami v jiných topicích z dlouhé chvíle nerozvracel kolektiv .
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964 - kompletace
Nono, naopak v T2b není ježdění za trest... naopak jinej levelSam píše:[smilie=rofl5.gif]Víš jak to uděláme ? Nadělíme ti T2b a za trest v něm budeš muset jezdit. Kdepak, BAN, to by pro tebe nebyl žádný trestlišák píše: No jasně, na Brunovi mám málo práce tak si můžu pořídit třeba nějakýho Barkase . A nebo bych si mohl dát ban abych svými nevhodnými ironickými poznámkami v jiných topicích z dlouhé chvíle nerozvracel kolektiv .
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964 - kompletace
Po pravdě, nevím co na to říct aby to bylo politicky korektní .Sam píše:Nadělíme ti T2b a za trest v něm budeš muset jezdit. Kdepak, BAN, to by pro tebe nebyl žádný trest
---
Naše původní představa o logu byla, že by to měl být klasický obtisk, protože na ruční malování je to moc složité a text titěrný. Obtisk má ale dvě nevýhody. Ta první je, že je to v podstatě nevratné řešení a druhá, že profesionální výroba je poměrně drahá a tím nevhodná na pokusy. Pro domácí výrobu nemáme vhodnou tiskárnu a ty obtisky které jsme už dělali nevypadají sice úplně zle, ale není to v kvalitě jako si představujeme. Na naše zkoušení jak to na autě bude vypadat jsme proto nechali natisknou samolepky a teprve až budeme 100% jistí co a jak necháme případně udělat ty obtisky. A aby k tomu ladila pohotovostní zásoba oleje bez které zásadně nejezdíme, pořídili jsme Evžovi také fešnou dobovou butelku.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964 - kompletace
Hlavně když to bude dobově korektnílišák píše:Po pravdě, nevím co na to říct aby to bylo politicky korektníSam píše:Nadělíme ti T2b a za trest v něm budeš muset jezdit. Kdepak, BAN, to by pro tebe nebyl žádný trest
If you want to win employ the fin
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964 - kompletace
Moc se nesměj! Nezapomeň, že už jsi také na šikmé ploše, stačí málo a stáhnu Tě s sebou .buca6 píše:Hlavně když to bude dobově korektnílišák píše:Po pravdě, nevím co na to říct aby to bylo politicky korektníSam píše:Nadělíme ti T2b a za trest v něm budeš muset jezdit. Kdepak, BAN, to by pro tebe nebyl žádný trest
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Počasí naprd a tak jsme místo zkušební jízdy seděli doma na zadku. Nakonec mě to nedalo a šel jsem alespoň na chvilku oblejzat zda světla svítí, stěrače stírají a tak vůbec. A také jsem přemýšlel kam nacpat butelky s pohotovostní zásobou olejů. Mimo motorového je vhodné mít i trochu Marvelu do Judsónu. Nebylo to jednoduché, ale nakonec jsem to naskládal do rezervy.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Evžen 1964
Na tom mladej určitě ještě zapracuje. Ta na fotce je fakt parádní.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
Tak butelky s oleji chápu, ale ta lopatka ? Takové vozítko snad nepojede do sněhu nebo písku, ne ? Na odpadky ?
Ledaže by ... no leda že by byla nabroušena dle vzoru Čínských soudruhů a posloužila podobnému účelu, jako na náměstí Nebeského klidu ...
Ledaže by ... no leda že by byla nabroušena dle vzoru Čínských soudruhů a posloužila podobnému účelu, jako na náměstí Nebeského klidu ...