pulenejksicht píše:moc pěkný auto .. udělal sis to pro sebe a podle sebe tak ber upuštěnou uzdu divokých snů zdejších maxipsů fíků s rezervou
řešit originalitu do mrtě u bugatky prosím ..ale tyhle naše prskolety se skutečnými veterány nikdy nestanou a měly by to bejt hlavně auta pro radost majitele ..
tím netvrdím že cesta originálu co to dá je mi cizí a nesouhlasím s ní ..naopak ..má to velký kouzlo ..
ale kde končí originální stav a začíná originál patina v podobě koroze která mrška jede dál je na každým z nás ..
Tak je to asi spravne. Musi to tesit a mit z toho radost. A me to tesi a me holky taky. A to je pro me dulezite.
To Petr a OB : Omlouvam se, ale to by mi nedelalo asi radost. Tohle neni moje prvni ani jedine stare vozitko. Ja se proste citim v takhle udelanem. A jak napsal "pulenej", ma to hlavne tesit majitele
pulenejksicht píše:
taky se tu dost rozšířila nemoc dvojího metru .. kdy někteří káží víno a pijí vodu .. zaručení vintage odborníci se silikonem na stupačkách atd
He he. To máš naprostou pravdu.
Ovála jsem koupil na jaře v roce 2005, za těch 8 let jsem zkrátka přišel na chuť jiným postupům a hodnotám. Kdo chce soudit, ať předvede svojí práci a své auto z dané doby a nesrovnává nesrovnatelné. Jestli se nemýlím. Hi hi hi hi.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Tak jsme Jankovi zaseli topic stále omýlaným tématem a vlastně jsme neviděli další fotografie například motoru, přední a zadní nápravy, kufru, interiéru.
Janku, auto je fakt hezký, ale nechtěli jsme tě hned na začátku odradit. Tak dej další fotky třeba z rekonstrukce.
pulenejksicht píše:
taky se tu dost rozšířila nemoc dvojího metru .. kdy někteří káží víno a pijí vodu .. zaručení vintage odborníci se silikonem na stupačkách atd
He he. To máš naprostou pravdu.
Ovála jsem koupil na jaře v roce 2005, za těch 8 let jsem zkrátka přišel na chuť jiným postupům a hodnotám. Kdo chce soudit, ať předvede svojí práci a své auto z dané doby a nesrovnává nesrovnatelné. Jestli se nemýlím. Hi hi hi hi.
to byl jen příklad .. nemusíš se hned kvůli tomu Same doznávat k mladickým nerozvážnostem .. které se dají ve většině případů napravit podle nových měřítek majitele ..vyjímku tvoří snad jen celolak
Petře neber si to tak .. prostě jen obvyklá přestřelka názorů... nikdo ani nenapsal že někdo jiný je mimo
pak se to promaže a zbyde jen pěkný topik o zajímavým autě ..
Pěknej dědula,je pravda že každej si udělá auto podle obrazu svého,ale nemohu si též odpustit poznámku že celolak můžeš udělat kdykoliv,ale vrátit to už nejde nikdy.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
Kosťa píše:Chtěla jsem napsat to samé co Maxmax...dedous pro radost...a protože dedku není nikdy dost ( hiiiii ) přeju spoustu zdatných km bez starostí
Je pěknej, antracit je na dědkovi s chromem nepřekonatelný. Kdy budou další fotky?
Abych prodloužil nekonečnou debatu, mě se opravdu nelíbí váleční brouci, KdF apod. s novým lakem, navíc matným. Vypadají jako plastové modely. Tady má muzeální přístup určitě přednost, tím spíš, že už toho moc nenajezdí. Ale nějaký ošuntělý dědek s falešnou patinou od oken dolů, to mi připadá divný a zbytečný.
Včera zkouknuto na Eggenburgu a - je to moc pěkný auto Janku... Ten interiér nemá chybu a lak? Za mě super
Debilní nick ale teréňáka u mě už nehledejte... teď už jen Porscheho vozítka... Brouček Speedster, T2 přechoďák Westy a winterwagen Porsche 944 II dragbug.com team
lope píše:Je pěknej, antracit je na dědkovi s chromem nepřekonatelný. Kdy budou další fotky?
Abych prodloužil nekonečnou debatu, mě se opravdu nelíbí váleční brouci, KdF apod. s novým lakem, navíc matným. Vypadají jako plastové modely. Tady má muzeální přístup určitě přednost, tím spíš, že už toho moc nenajezdí. Ale nějaký ošuntělý dědek s falešnou patinou od oken dolů, to mi připadá divný a zbytečný.
Děkuju za podporu a pochvalu. Ano, auto bude jezdit a tak na to musí být připravené.
Až budu auto dělat pro stodolu a uložení, bude patinový