1835
Re: 1835
Eventuelně i gumové kundičky, také nevyjímaje! (momochodem, ty na vozech i motorech VW vzduchem chlazených, také najdete)Sam píše:Prach jsi a v prach se obrátíš. Gumové čůráčky nevyjímaje.
Co přijde dál???
Re: 1835
no ne, vážně? Jaký je VW partnumber?
tohle jsou ocelová sací potrubí pro jednokanálové VW hlavy 1300-1600. Vyráběly se v Brazílii v 70. létech, sada jezdila po USA, pak jí koupil švýcar, od něj jsem ji získal já cca. v roce 2006, poslal do Kalifornie na repas a pak jsem ji po málo najetých km na krátký čas prodal Hugovi no a už je zase doma:-)
Sada je pro sériový měděný těsnící kroužek a M6 šteftíky.
Něco ke Kadronům a jejich historii jsem napsal tady: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=31&t=15966" onclick="window.open(this.href);return false;
tohle jsou ocelová sací potrubí pro jednokanálové VW hlavy 1300-1600. Vyráběly se v Brazílii v 70. létech, sada jezdila po USA, pak jí koupil švýcar, od něj jsem ji získal já cca. v roce 2006, poslal do Kalifornie na repas a pak jsem ji po málo najetých km na krátký čas prodal Hugovi no a už je zase doma:-)
Sada je pro sériový měděný těsnící kroužek a M6 šteftíky.
Něco ke Kadronům a jejich historii jsem napsal tady: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=31&t=15966" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: 1835
Když se dívám na obrázek simeringů na vodítkách - myslím z vlastní zkušenosti že ti je poškodí po prvním startu miska pružiny . Zkus si předem jestli zdvih vačky (délka zdvihu ventilu) nekoliduje s horní plochou simeringu. Taky mám dotaz - od kterého výrobce jsi bral zelené simeringy ? Myslím , že budeš je budeš muset zapustit níž. Díky těsným vodítkám je možno perfektně seřídit volnoběh - pravidelnost chodu je perfektní . Obyčejné černé simeringy vydrží dvě až tři sezóny díky teplotě hlavy vzducháče.Pětišroub píše:takovéto pěkné nerez ventily vyrábí CB Performance.
tak je zkusíme zkřížit s moderní technologií
Re: 1835
Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: 1835
Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflonPětišroub píše:vím o tom, musím vyzoušet. Blok jsem bohužel zatím neposkládal ale je to věc k prověření. Díky.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal?Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Šacuji to na eleganci nebo orienťák. Ha ha ha....ahahahah..wally píše:Hezký, zaujal mě podstavec nějakého poháru (pravý horní roh) pro 5š za co jsi ho dostal?Pětišroub píše:Sací potrubí s povrchovou úpravou "na maxmaxe" takže vrstva teplotně odolného šedého motipu a protože to bylo matné, tak ještě vrstva teplotně odolného motipu tranparentního.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Gynekolog
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 250
- Registrován: 14 dub 2012
- Bydliště: Lužnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Pokud mě google neklame, je to http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 80#p284481" onclick="window.open(this.href);return false; takže..je to za eleganci
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: 1835
Protože po tvém dotazu přez SZ na výšku simeringu CORTECO nemůžu na SZ vložit přílohu - tady je foto - výška je 10.55 a průměr vodítka v místě usazení by měl být +- 10.5mm . Délka osazení na vodítku je 5mmPětišroub píše:ty moje gufera jsou od Manley - z VitonuMirek Wenclovice píše:Dobrý tip je ELRING EL - 195.952 nebo CORTECO - vše teflon
- Přílohy
-
- 55.jpg (58.48 KiB) Zobrazeno 8546 x
Re: 1835
hydroblok z 1600i převložkovaný na pevná zdvihátka
pokud by někoho zajímalo, kde se ubírá blok pro dlouhozdvihovou kliku. V současné konfiguraci není třeba, ale co budoucnost přinese...
tryska ostřiku jednoo z pístů olejem
užitečná věc- sací koš s prodlouženou trubkou - při použití olejové vany
užitečné, protože se neřeší prodloužení a případně výměnou za vyloženě hnusný sací koš z nových brazilských skříní, který jsem popsal v topicu Máslostroj
v porovnání s mexickým košem - staré provedení
matku zajišťuji červeným loctitem, trubku do bloku pak loctitem pro lepení válcových spojů
pokud by někoho zajímalo, kde se ubírá blok pro dlouhozdvihovou kliku. V současné konfiguraci není třeba, ale co budoucnost přinese...
tryska ostřiku jednoo z pístů olejem
užitečná věc- sací koš s prodlouženou trubkou - při použití olejové vany
užitečné, protože se neřeší prodloužení a případně výměnou za vyloženě hnusný sací koš z nových brazilských skříní, který jsem popsal v topicu Máslostroj
v porovnání s mexickým košem - staré provedení
matku zajišťuji červeným loctitem, trubku do bloku pak loctitem pro lepení válcových spojů
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1835
protože jsem kluk líná, nastrojil jsem dnes jen tlakové ventily.
Jejich funkce je zejména ochrana chladiče před poškozením a udržování konstantního tlaku. Protože se jedná o jednoduchý (rozuměj hloupý) ventil s pístkem a pružinou, která je spočítaná na viskozitu oleje předepsanou výrobcem, je třeba se této viskozity držet.
Protože pro povolení původních šroubů - zátek - je potřeba monstršroubovák jak hajzl, zakoupil jsem v CSP jejich šrouby na imbus 10mm. Pracovní rozměry výška) jsou pak shodné se sériovými šrouby.
závit i pístek před instalací máznout, aby se ani jeden z uvedených nekousl do bloku.
Jejich funkce je zejména ochrana chladiče před poškozením a udržování konstantního tlaku. Protože se jedná o jednoduchý (rozuměj hloupý) ventil s pístkem a pružinou, která je spočítaná na viskozitu oleje předepsanou výrobcem, je třeba se této viskozity držet.
Protože pro povolení původních šroubů - zátek - je potřeba monstršroubovák jak hajzl, zakoupil jsem v CSP jejich šrouby na imbus 10mm. Pracovní rozměry výška) jsou pak shodné se sériovými šrouby.
závit i pístek před instalací máznout, aby se ani jeden z uvedených nekousl do bloku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)