Expediční a off road úpravy...

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od šuhaj »

Pětišroub píše:myslíš ty silentbloky nebo ten držák alternátoru?
sem vůl sem si říkal ře ten obrázek je nějaký divný, no samo ten držák alternátoru...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od Pětišroub »

je taková plechová konstrukce, která drží na šteftech výfuku a minimálně na jednom dalším místě, nahoře to má kolébku pro montáž moderního altíku. Je k tomu potřeba dvojitá řemenice - dá se koupit originál, nebo upravit sériová řemenice.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od šuhaj »

Pětišroub píše:je taková plechová konstrukce, která drží na šteftech výfuku a minimálně na jednom dalším místě, nahoře to má kolébku pro montáž moderního altíku. Je k tomu potřeba dvojitá řemenice - dá se koupit originál, nebo upravit sériová řemenice.
nebylo by nějaké foto naistalovaného bazmeku?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od Pětišroub »

ne, ale takhle to vypadá: Obrázek
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od prak »

Mirek Wenclovice píše:s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...
Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........
je to nějaká koupená sada, nebo dobrý domácí nápad?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 209
Registrován: 31 bře 2011

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od Mirek Wenclovice »

prak píše:
Mirek Wenclovice píše:s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...
Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........
je to nějaká koupená sada, nebo dobrý domácí nápad?
Je to uzávěrka z T3 -jen ovládač je kvůli jiné konstrukce zpátečky - vadí mezikolo - umístěn pod hladinu oleje.
Přílohy
P1190391_resize.JPG
P1190391_resize.JPG (138.68 KiB) Zobrazeno 9584 x

vwgen
Příspěvky: 2
Registrován: 16 zář 2013

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od vwgen »

luxusne foto

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od šuhaj »

Alternativa k tomuto řešení je koupit diferák který jde naroubovat rovnou a je na to dělaný...tady nejvíce používaný s nejlepšími zkušenostmi uživatelů, cenu mezi úpravou z T3 viz. výše a kupovaným kus nejsem schopný posoudit...
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od šuhaj »

Něco do písků :wink:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Pěkný nájezdy =D>
V Řecku by se to občas hodilo...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od prak »

a tady jeden v ĆR
https://www.highperformanceparts.cz/sam ... e-irs.7941

Netušíte někdo jestli se liší diferáky u T2 v průběhu výroby?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od evinsen »

někde byla tabulka účinnosti v procentech podle kodu převodovky.ale jestli jsem správně rozuměl,tak částečný samosvor nemusel být v převodovce montován vždy

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od prak »

LSD převodovek bylo sakra málo a ještě u brouka. Chci LSD diferák do valníka. Špéra do T3 je velmi drahá, navíc si na to netroufnu jako Mirek. Nechat to někoho udělat pak s materiálem bude stát stejný ranec jako hotový LSD diferák.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
mhepp
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 291
Registrován: 25 zář 2007
Bydliště: Předklášteří / Brno

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od mhepp »

Praku, samosvor je sice hezká věc - měl jsem/mám ho v převodovce v T3, dost to pomůže v běžných situacích, ale jakmile jsi v opravdovém problému - jedno kolo volné - na ledu a podobně, tak je samosvor už k ničemu. Má omezenou svornost a jakmile je rozdíl mezi koly příliš veliký, tak se protočí.

Záleží tedy hodně na použití - pokud ho chceš pro lepší jízdní vlastnosti na silnici, pomoc v běžných problémech jako parkování na kluzkém povrchu a tak, tak mohu jen doporučit. Zde se těším jak malej Jarda, až budu mít převodovku zpět v autě. Ale pokud to máš do terénu, tak tam je lepší uzávěra. Prostě zavře diff a nic se Ti neprotočí.

Co hezky podpoří samosvor v tom terénu je dělená ruční brzda - mám ji v jednom autě a mám ji řešenou jako tři páky - centrální zatáhne obě kola - klasická ručka (je to z klasické ručky udělané) - a dvě páčky po stranách, kterými mohu přibrzdit jedno či druhé kolo. Takže v kombinaci se samosvorem to bylo luxusní a pomohlo mi to vytáhnout se z pěkných sraček svépomocí tam, kde jiní sháněli traktory.
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od prak »

Těžká otázka, co vlastně chci ;-)
Teď valník slouží jako pracovní kára okolo komína. Ale bude to i kára výletová. Což je většinou silnice a dojet k lesu. Ale jezdím i na akce jeepařů. Ten z toho samo dělat nechci, ale rád bych se dostal alespoň do základního tábora. Začneme kolama, to je jednoduché. Ale skončit na prvním sjezdu ze silnice s obutejma "offroad" kolama je dost ostuda.
Pak přijdou na řadu peníze - koupenej samosvor nejlépe rovnou s převodovkou (třeba Rancho) a jsem v tom hned za sto. No a pak už se to jen nabaluje - motor, ... Takže se vrátíme zas na začátek - těžko volit mezi možnostma, kterých vlastně moc není a kde se zastavit.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od Sam »

Za mne bych radil koupit si stavebnici diferenciálu a zabudovat si ho do převodovky sám. Né kvůli financím nebo že by to bylo lehčí ale proto, že se sobecky těším na foto story a popis z konverze zde na flat4. :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
mhepp
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 291
Registrován: 25 zář 2007
Bydliště: Předklášteří / Brno

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od mhepp »

Tak to pak jo... To máš docela veliký cíl. Možná mám pocit, že ten samosvor přeci jen přeceňuješ - Jak píšu, v T3 mi pomohl z lehčích sraček a krásně provede auto zatáčkou - zvyšuje přetáčivost auta - dá se s tím krásně pracovat.

Pokud dáš samosvor či uzávěru, tak ještě také můžeš zjistit, že zadní náprava je příliš měkká a celé se to kroutí. T3 má přeci jen tužší zadní nápravu...
----~~~~====>>>> Jsem jen motolama <<<<====~~~~----
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od prak »

48d8533ed5af3b82b3bb72d925a18b1c.jpg
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
venca101
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1561
Registrován: 19 čer 2009
Bydliště: Jižní Morava

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvek od venca101 »

Na Thesamba je jeden maník, co oženil podvozek T3 syncro s kastlí ponorky, před léty si to navíc natrénoval na kulaťákovi. Do takových extrémů ale asi zacházet nemíníš, že? :D

https://www.thesamba.com/vw/forum/viewt ... ro&start=0

syncro T1.jpg
syncro T2.jpg

Odpovědět