Máchalův dědula 1962
Re: Máchalův dědula 1962
Díky za hodnocení! Podle vašich ohlasů to vypadá, že jsme vybrali správně.
Tento týden by se měli udělat dutiny, čalounění střechy, vsadit okna a pak už si s tím budu hrát sám. Příští týden startujeme motor, tak dám vědět Bubáku, co ten vejfuk.
Tento týden by se měli udělat dutiny, čalounění střechy, vsadit okna a pak už si s tím budu hrát sám. Příští týden startujeme motor, tak dám vědět Bubáku, co ten vejfuk.
Re: Máchalův dědula 1962
každy takhle udělany auto je pěkný, vo tom žádná
ale za sebe musim říct že ta barva se mi nelíbí ani trošku
to abys nepropadl přesvědčení že se to líbí uplně každýmu
ale za sebe musim říct že ta barva se mi nelíbí ani trošku
to abys nepropadl přesvědčení že se to líbí uplně každýmu
... a vůbec !
Re: Máchalův dědula 1962
Mně se ta barva teda taky nelíbí Vlastně jsem dosud nevěděl, že taková vůbec existuje.
Re: Máchalův dědula 1962
Mně se líbí a to je hlavní Já zas nemusím dvoubarevný kombinace, snad jen černočervený auto se mi líbí. A taky jsem měl střechu bílou a jezdil jsem s tím, takže co.
Jsem snad v životě ještě neviděl hnusnýho brouka, když pominu bastardy. A dědkovi sluší každá barva, takže je to vlastně fuk.
Jsem snad v životě ještě neviděl hnusnýho brouka, když pominu bastardy. A dědkovi sluší každá barva, takže je to vlastně fuk.
Re: Máchalův dědula 1962
Co taj zkoušíš za triky čoveče?máchal píše:Já zas nemusím dvoubarevný kombinace, snad jen černočervený auto se mi líbí.
Napiš rovnou, že jsi ten dovětek napsal jen proto, že se bojíš abys nedostal přes hubu!
No a teď k hodnocení auta.
Nic moc...
Jdeš proti proudu. Když jsem to auto viděl naposledy (17.11.2006), tak to mělo svý kouzlo a v té době bylo nadčasové, páč včil letí Rust style (nebo jak se ten nesmysl jmenuje). Auto bylo provozuschopné a co víc, neujel mu ani nadupanej Colt
...a teď vážně, máš to pěkný Kubíku
+ dvě fota z převozu
Re: Máchalův dědula 1962
Vo hubu se nebojím!
Dvě barvy patří jen na kabriolet a vám to naštěstí vyšlo.
Ale musím uznat, že jsi mě dostal, ani nevím, že jsi to fotil. Tehdy jsem vůbec nevěřil, že by mohl brouk ještě někdy jezdit. Když si vzpomenu na tu promáčklou střechu...
Dvě barvy patří jen na kabriolet a vám to naštěstí vyšlo.
Ale musím uznat, že jsi mě dostal, ani nevím, že jsi to fotil. Tehdy jsem vůbec nevěřil, že by mohl brouk ještě někdy jezdit. Když si vzpomenu na tu promáčklou střechu...
Re: Máchalův dědula 1962
zadní kapota, dveře, nádrž, volant, trubka řízení, ruční brzda, řadička, vše je již v laku. Už zbývá šplíchnout jen pár věcí
Ta PRAPODIVNÁ barva se mi líbí víc a víc, ale opravdu ani jedna fotka neodpovídá realitě.
Ta PRAPODIVNÁ barva se mi líbí víc a víc, ale opravdu ani jedna fotka neodpovídá realitě.
Naposledy upravil(a) máchal dne 13 dub 2013, celkem upraveno 1 x.
Re: Máchalův dědula 1962
Sedačky mi čalounil kamarád někdy kolem roku 2000, chvilku byly v autě a pak pečlivě schovány. Dnes bych spoustu věcí dělal jinak, ale co už teď...
- Přílohy
-
- 01-05-10_2048.jpg (32.6 KiB) Zobrazeno 7635 x
Re: Máchalův dědula 1962
Dnes jsem vytahal všechny díly ze všech možných koutů v bytě, naskládal do auta a odvez na místo kompletace. Ať mi nikdo netvrdí, že se to dá všechno do brouka narvat!!!
Na fotce je pouze zlomek toho, co jsem vezl...
Na fotce je pouze zlomek toho, co jsem vezl...
Re: Máchalův dědula 1962
Při přehrabování v původní dílech, které bohužel na auto již dávat nebudu, jsem narazil na chromované krytky blinkrů. Na spodní straně je totiž jedno zajímavé razítko. Netušíte někdo, zda jde o datum výroby či datum nějaké výstupní kontroly? Na sedačkách se štítek dochoval taky, ale je již malinko poničenej.
Naposledy upravil(a) máchal dne 20 dub 2013, celkem upraveno 1 x.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Máchalův dědula 1962
Nezdá se to, ale je toho dost. Při renovaci se dostaneš z jedné garáže postupně do dvou, pak tří garáží. Pak se to pomalu konsoliduje na dvě a šampaňské bouchá při naskládání zpět jen do jedné garáže.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Máchalův dědula 1962
Včera zavrčel motor
Ještě jednou DÍÍÍÍKY Tome a klobouk dolů
Malé shrnutí:
Type 1 - 1679ccm
Ø 88,00 mm - 69 mm
ENGLE W-100 276°
SOLEX 34 PICT 3
Exhaust Tri-Mil Euro 2-Tip
Vzduchový filtr se dořeší časem, uvidím, co se vleze pod kapotu. Ale obávám se, že původní tam nenacpu. Benzínovou pumpu jsem vyzkoušel od SSP, uvidím, co vydrží...
Video zde http://www.youtube.com/watch?v=rzkH3YeChtQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Vejfuk rachotí pěkně, v autě se to snad trošičku utlumí
Bubáku, zvuk má parádní!!! Do Bratislavy bych už snad mohl dojet, tak uslyšíš
Ještě jednou DÍÍÍÍKY Tome a klobouk dolů
Malé shrnutí:
Type 1 - 1679ccm
Ø 88,00 mm - 69 mm
ENGLE W-100 276°
SOLEX 34 PICT 3
Exhaust Tri-Mil Euro 2-Tip
Vzduchový filtr se dořeší časem, uvidím, co se vleze pod kapotu. Ale obávám se, že původní tam nenacpu. Benzínovou pumpu jsem vyzkoušel od SSP, uvidím, co vydrží...
Video zde http://www.youtube.com/watch?v=rzkH3YeChtQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Vejfuk rachotí pěkně, v autě se to snad trošičku utlumí
Bubáku, zvuk má parádní!!! Do Bratislavy bych už snad mohl dojet, tak uslyšíš
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Máchalův dědula 1962
To je paráda když to takhle pěkně zavrčí, viď ?
Ještě větší radost bude až se prvně rozjedeš a 2x větší když se ti podaří zastavit
Ještě tě čeká hromada práce... ale tu už jdeš z kopce, takže vydrž !
Ještě větší radost bude až se prvně rozjedeš a 2x větší když se ti podaří zastavit
Ještě tě čeká hromada práce... ale tu už jdeš z kopce, takže vydrž !
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Máchalův dědula 1962
Pekny, vzduchovej filtr tam dej klasickej olejak.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: Máchalův dědula 1962
No je to úžasnej pocit, když z té hromady prapodivných součástek někdo dokáže poskládat fungující věc. Teď už zbývá opravdu jen kousek a hurá na silnice! [smilie=driving.gif]
S filtrem to bude horší, když jsem tam měl 15tku, musel jsem tam dát filtr z původní 12tky. Jak by to fungovalo a vypadalo na tomto motoru nevím. Navíc filtr je někde v Teplicích...že Honzo
S filtrem to bude horší, když jsem tam měl 15tku, musel jsem tam dát filtr z původní 12tky. Jak by to fungovalo a vypadalo na tomto motoru nevím. Navíc filtr je někde v Teplicích...že Honzo
Re: Máchalův dědula 1962
Řešil jsem koberce, až jsem si je vyřešil sám. Pěkné koberce stojí docela dost peněz, levné koberce se mi nelíbí. Zajel jsem tedy do jedné prodejny s koberci a hledal a hledal, až jsem našel něco, s čím bych mohl chvíli vydržet. Půjčil jsem si replikovou sadu koberců od výrobce TMI, vytvořil jsem si střih a ten potom přenesl na koberec. Naštěstí dědeček byl krejčí a mně po něm zůstaly mimo jiné papíry na střihy a skvělé krejčovské nůžky, ktrerýma šli oblouky parádně vystřihnout.
Pokud by jste to chtěl někdo taky zkusit, doporučuji to dělat kdekoliv jinde, jen né doma! Je z toho nehoráznej bordel... A pokud vám nezbývá nic jiného než to doma udělat, pak raději v noci, ať to manželka nevidí
Koberce se musí ještě nechat obšít, před tím je ale raději vyzkouším v autě.
Pokud by jste to chtěl někdo taky zkusit, doporučuji to dělat kdekoliv jinde, jen né doma! Je z toho nehoráznej bordel... A pokud vám nezbývá nic jiného než to doma udělat, pak raději v noci, ať to manželka nevidí
Koberce se musí ještě nechat obšít, před tím je ale raději vyzkouším v autě.
Re: Máchalův dědula 1962
Pomalu skládám a brouk začíná opět připomínat auto. Některý věci se v jednom dělají pěkně blbě a člověk na tom promarní zbytečně spoustu času, ale nenadělám nic. Dveře jsou téměř komplet, už mi chybí jen jeden díleček od Wallyho (MÓÓÓC DĚKUJU!!!!! ) zítra si pro něj jedu. Dokonce okna jdou stahovat, dveře dovírají, no paráda.
Rád bych touto cestou poděkoval Lišákovi, neboť jeho 80 stránek s EVŽENEM, to je úžasnej návod jak broukovi opět vdechnout život. Díky PANE!!!
Něco málo fotek z telefonu:
Rád bych touto cestou poděkoval Lišákovi, neboť jeho 80 stránek s EVŽENEM, to je úžasnej návod jak broukovi opět vdechnout život. Díky PANE!!!
Něco málo fotek z telefonu:
Re: Máchalův dědula 1962
A aby jste si nemysleli, že vše jde jak po másle, tak si buďte jisti že nejde! Někde se stala chyba a do brouka se mi nechce vejít motor. Takže se asi bude řezat a následně lakovat. Nejen že sportovní výfuk, ale ani sériový, si nechtějí nechat říct a nerozumí si se zadním čelem. Buď se mistr klempíř netrefil nebo jsem měl smůlu na zatraceně špatnej replikovej díly. Nenadělám nic... [-o<
Re: Máchalův dědula 1962
Při kompletování zadních sedaček jsem narazil na dvě díry, o kterých vůbec nic netuším, proč tam jsou. Patří nějak zaslepit???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Máchalův dědula 1962
V prostoru za sedačkou byly z výroby zatmelené plechové zátky. Co se týká čela a výfuku může být špatně cokoliv. Čelo, výfuk, silentbloky na převodovce. Před lakem je potřeba sesadit podvozek s motorem a kastli. A stejně nám uniklo, že nepůjde zavřít kapota, protože jsme na zkoušku použili standart motor a ne ten s Judsónem, který je vyšší, kurva vyšší.
Každý celek se skládá z detailů.