T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Uživatelský avatar
redbus
Příspěvky: 80
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od redbus »

díky, zítra zkontroluju hladinu.
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od john »

redbus píše:nevíte někdo , proč se mi při studenym motoru dostává benzin do oleje?
Ako si to poznal?

Uživatelský avatar
redbus
Příspěvky: 80
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od redbus »

před startem jsem měl olej na spodní rysce, a po nějakejch 10 minutách pod autem louže oleje s benzinem a motor plnej, po vylití a nalití noveho oleje už to neudělalo.
a dnes to neudělalo ani za studena , holt jak byly po zimě zalepený hydroštely, tak to klepalo a tim tlakem se to asi dostávalo kolem kroužků a vodítek. motor byl v 2009 celej dělanej, ale chyba podle mě nastala s těma hydroštosama, 1. jsou původní 2. nejsou asi ani vráceny na svě puvodní místo
Naposledy upravil(a) redbus dne 03 dub 2013, celkem upraveno 1 x.
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od john »

to mi nedava velky zmysel...benzin do oleja vo vacsom mnozstve a vcelku rychlo sa dostane pri prasknutej membrane cerpadla....v mensom mnozstve a pomalsie sa tam moze prepracovat cez kruzky pri vysokom tlaku benzinu, ktory prekona ihlovy ventil karburatora a zaleje sacie hrdla ...po vymene oleja to vsetko zmizlo?...to je 8-my div sveta... :D

Uživatelský avatar
redbus
Příspěvky: 80
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od redbus »

v oleji je benzin trochu ještě cejtit,ale nepřibejvá už. Karburator má vracečku zpět do nádrže,tak mě napadlo, že bych tam provrtal větší díru, aby mohl benzin lépe odtékat.Nevim jestli to mám udělat, abych neco nepodělal.
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od john »

daj tam regulator tlaku..

tie hydrostely si predtym nespomenul... :D ...nemalo by vziat viac ako 10 min ich rozchodit...ak ano, je lepsie ich vybrat vycistit a mali by byt bez problemu...

Uživatelský avatar
redbus
Příspěvky: 80
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od redbus »

regulátor tlaku bude vadit acpumpě ne? ta bude pumpovat dokud nepraskne
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od john »

nebude, pumpa bude tlacit tak ako doteraz, len tlak do karburatora / rov bude nizsi...

Uživatelský avatar
redbus
Příspěvky: 80
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od redbus »

tak vyzkoušet to můžu, pump mam kdyžtak dost :D
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od john »

bol by problem / technicky / zmerat stavajici tlak benzinu a korekcie az na zaklade merania?

Uživatelský avatar
redbus
Příspěvky: 80
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od redbus »

tak to nemám čim změřit musel bych do nějakého servisu, ani nevím jaký má bejt tlak.
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od udeeska »

Po prvnim vyletu spotreba 11.2 mil na gallon,tedy 21l na 100km =D>
Jsem byl v mototechne a tam mi tvrdili,ze je to normalni,se mi to nejak nezda.Mam dvoulitr strikacku,nevim esli CU,bo CT se podivam.Prvni problem jsem mel,ze za studena jsem nastartoval bez problem a za tepla konec,motor uchlastanej.Jsem odpojil studenej ventil (could valve)) a ted startuju jakztakz normalne.Pod tim ventilem je cidlo na teplotu,ktere tenhle injektor reguluje pres jednotku a ten asi nepracuje a nemuzu ho ani sehnat.Kolem 12-13 litru bych jeste chapal ale tohle je vrazda napsala.....
Tak kdo s tim mate nejake ty zkusenosti,tak prosim o rady :idea:
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
biker666
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 961
Registrován: 09 říj 2007
Bydliště: Radkov Dubova

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od biker666 »

přesně tohle mi dělal golf II vyměnil sem čidlo chvili dobré a druhá jízda stejny problém a jelikož to nemělo servis štekr tak si s tím nikdo nevěděl rady.přecvakl jsem jeden drat k čidlu a dvoulinkou sem si natahl vypínač pod přistrojovku a na start sem čidlo zapnul a hned co motor běžel sem to vypnul jinak to žralo jak prokople.při prvních pokusech sem čidlo na běžícím motoru prostě odpojil a bylo to v cajku ale lez furt pod kapotu :roll:

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od udeeska »

No ja mam ten privod elektriky na injektor stabilne odpojenej a i tak to zere #-o
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od maxmax »

CTčko je 16ka, a ve stříkačce se nedělal, takže máš 2litra, nebo speciál 2,2, (dělal se do záchranek a policejních aut) Ta spotřeba je nehorázná, a normální to není, já mám CUčko s karbecama, a v kulatý Westy (ještě ke všemu s pomalou převodovkou) jezdím tak za 11 l
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od udeeska »

Tak motor je CV verze s katalyzatorem pro Kalifornii.Katalyzator tam teda uz neni,premyslim to predelat na kolo,klika,rumpal,tedy tam dat karburatory.Delal jste to nekdo?
Dal mi tece,nebo spise chcije olej bud z chladice,nebo vyfouklo tesneni.Otazka zni na postup vymeny olejoveho chladice ci tesneni(se musim podivat co vlastne tece).
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od maxmax »

Stříkačku na karbece předělat není problém, prostě jen vyměníš vše od příruby na hlavách, :roll: a seřídíš karbece #-o
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od Milosak_1 »

udeeska píše:Po prvnim vyletu spotreba 11.2 mil na gallon,tedy 21l na 100km =D>
Jsem byl v mototechne a tam mi tvrdili,ze je to normalni,se mi to nejak nezda.Mam dvoulitr strikacku,nevim esli CU,bo CT se podivam.Prvni problem jsem mel,ze za studena jsem nastartoval bez problem a za tepla konec,motor uchlastanej.Jsem odpojil studenej ventil (could valve)) a ted startuju jakztakz normalne.Pod tim ventilem je cidlo na teplotu,ktere tenhle injektor reguluje pres jednotku a ten asi nepracuje a nemuzu ho ani sehnat.Kolem 12-13 litru bych jeste chapal ale tohle je vrazda napsala.....
Tak kdo s tim mate nejake ty zkusenosti,tak prosim o rady :idea:
Romane, to co popisuješ - mě tohle dělalo palivové čerpadlo, že dávalo malý tlak, a namísto aby se palivo pod vyšším tlakem rozprášilo tryskami, tak tam jen nakapalo a motor se uchlastával. Zkus změřit výstupní tlak paliva z čerpadla a to ti řekne jestli je OK či nikoliv. Samozejmě, že může být i řada dalších poruch...

Můj názor - já bych do karbeců nikdy nešel kdybych měl Injection, a když už do karbece, jak jedině Weber, nebo Dellorto, nikoliv vyběhaný Solexy (kdyby byli NOS, proč ne). A ještě bych volil centrální sání (stejně ho tam máš) s centrálním karbecem. Předehřev vzduchu do filtru tam taky máš, tak není co řešit.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T3 - VW bus T3 vzducháč, Jak na motor?

Příspěvek od udeeska »

Asi as pravdu Milosaku,cerpadlo jsem meril a je v poradku,ale jak jsem si hral s cidlem studeneho startu,tak jsem zjistil,ze rozdelovac je uplne volnej #-o ,takze nastavit,ale nejdriv musim ten olejovej chlasdic.Uz jsem na tom zacal,je trosku porod,nastesti jen tesneni jen to musim zkompletovat.Jake je nastaveni casovani?36 stupnu?
Vwase nocni sichta...

Odpovědět