Souhlasím s tebou.Pekař z Boščehrada píše:Ony ty diagonálky nejedou špatně, peklo jsou vyjetý koleje, kdy to má nesrovnatelnou snahu táhnout do stran podle toho, kde v té koleji jedem. Jsem se na nich něco najezdil.. A není to zas tak dávno
OB zelená 1302
Re: OB zelená 1302
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
uplně v klidu. My v duchu zachování původnosti máme jeden moto z 20. let na falcových gumách a taky jsme si na tom ještě nenatloukli, zatím:-)
Je to taková ta tvorba image v potu tváře, známe to všichni:-)
Je to taková ta tvorba image v potu tváře, známe to všichni:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2564
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB zelená 1302
a nemáš je moc nafoukaný? pak sice jedou skoro jak radiálky ale hůř brzdí a sjíždí se prostředek běhounu.OB píše: Chová se to téměř stejně jako na radiálkách.
Re: OB zelená 1302
Martine, co si o mne myslíš, že takovou věc opominu? To snad ne!martin_100 píše:a nemáš je moc nafoukaný? pak sice jedou skoro jak radiálky ale hůř brzdí a sjíždí se prostředek běhounu.OB píše: Chová se to téměř stejně jako na radiálkách.
Samozřejmě, že jsou správně nafoukané. Ale podle mne to je rozdílem v konstrukci pneumatiky jako takové.
Co přijde dál???
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2564
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB zelená 1302
samozřejmě že tě mám za mistra v oboru ale přecijen s věkem se pamět krátí
Re: OB zelená 1302
ty směsy jsou už opravdu jiné a ty boky nebudou tak tvrdé jako dříve.starý diagonálky ustřelovaly že v zatáčkách jely vlastně po hraně.
Re: OB zelená 1302
Naprostý souhlas.martin_100 píše:samozřejmě že tě mám za mistra v oboru ale přecijen s věkem se pamět krátí
Spíš bych se měl Martinovi omluvit, protože já jsem vůl. Martin možná nepostřehl, že ještě není udělaná geometrie náprav. Proto to plavalo, i když jen mírně a mne nenapadlo to zdůraznit.
Dnes jsem s Guasem byl u bráchy v servisu. Udělali jsme geometrii. Všechny hodnoty jsou v zeleném poli - v tolerancích, za což jsem rád.
Jízda po seřízení je skvělá, auto již ani trochu neplave a jízda na diagonálkách mi připadá stejná jako na radiálkách.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15193
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB zelená 1302
Tak to je dobrá zpráva pro nás, co se chystáme osadit diagonálky také. Pěkně to odlaď a prošlapej nám cestičku i slepé uličky.OB píše:Naprostý souhlas.martin_100 píše:samozřejmě že tě mám za mistra v oboru ale přecijen s věkem se pamět krátí
Spíš bych se měl Martinovi omluvit, protože já jsem vůl. Martin možná nepostřehl, že ještě není udělaná geometrie náprav. Proto to plavalo, i když jen mírně a mne nenapadlo to zdůraznit.
Dnes jsem s Guasem byl u bráchy v servisu. Udělali jsme geometrii. Všechny hodnoty jsou v zeleném poli - v tolerancích, za což jsem rád.
Jízda po seřízení je skvělá, auto již ani trochu neplave a jízda na diagonálkách mi připadá stejná jako na radiálkách.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OB zelená 1302
No, Same, mám takovej pocit, že všechny ty starý VW jsou vlastně slepá ulička!
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15193
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB zelená 1302
To je ještě dobrý. Slepá ulička je furt lepší než slepá vývojová větevOB píše:No, Same, mám takovej pocit, že všechny ty starý VW jsou vlastně slepá ulička!
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OB zelená 1302
Tak aby to zde neuslo, přidám další nadělení, které se objevilo při provozu auta.
Při jízdě na geometrii jsem musel několikrát zastavit, vypnout motor. Když jsem chtěl znovu nastartovat, tak jsem strčil klíč do spínací skříňky ale nešlo s ním otočit. Po nějaké době se podařilo klíčkem otočit aniž bych přišel na fígl, jak na to.
Večer jsem ještě jel do Tesca na nákup a když jsem chtěl nastartovat, problém se opakoval. Seděl jsem v autě asi 15 minut a snažil se s klíčkem otočit. Kdyby mne někdo pozoroval, tak by asi zavolal policajty, že to auto kradu. Nestalo se tak a mě se podařilo nakonec klíčkem otočit.
Dnes jsem díky tomuto problému musel sundat celej ten bazmek s páčkama. Když jsem demontoval plastovou spínací skříňku, tak jsem zajásal, že je to v ní. Samozřejmě, že byla prasklá. Vyměnil jsem ji za novou a zkusil, zda jde otočit klíčem. Samozřejmě, že nešlo.
Více času jsem už neměl, takže rozebírání zámku bude pokračovat večer. Předpokládám, že budou v háji pružinky a možná i některá stavítka.
Dám report, jak to dopadlo a doplním to i fotografiemi.
Při jízdě na geometrii jsem musel několikrát zastavit, vypnout motor. Když jsem chtěl znovu nastartovat, tak jsem strčil klíč do spínací skříňky ale nešlo s ním otočit. Po nějaké době se podařilo klíčkem otočit aniž bych přišel na fígl, jak na to.
Večer jsem ještě jel do Tesca na nákup a když jsem chtěl nastartovat, problém se opakoval. Seděl jsem v autě asi 15 minut a snažil se s klíčkem otočit. Kdyby mne někdo pozoroval, tak by asi zavolal policajty, že to auto kradu. Nestalo se tak a mě se podařilo nakonec klíčkem otočit.
Dnes jsem díky tomuto problému musel sundat celej ten bazmek s páčkama. Když jsem demontoval plastovou spínací skříňku, tak jsem zajásal, že je to v ní. Samozřejmě, že byla prasklá. Vyměnil jsem ji za novou a zkusil, zda jde otočit klíčem. Samozřejmě, že nešlo.
Více času jsem už neměl, takže rozebírání zámku bude pokračovat večer. Předpokládám, že budou v háji pružinky a možná i některá stavítka.
Dám report, jak to dopadlo a doplním to i fotografiemi.
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
Musím říct, že i na silnici vypadá ten tvůj goásek moc hezky a taky mě přišlo že je zatraceně rychlej [smilie=chase.gif]
Re: OB zelená 1302
Tak to jsi byl ty, dnes v tom kabriu?
Mě zase naopak, že proti tobě jedu jako s hnojem. Možná to bylo tím, že jsem zrovna vyjel a motor byl studenej!
Mě zase naopak, že proti tobě jedu jako s hnojem. Možná to bylo tím, že jsem zrovna vyjel a motor byl studenej!
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
Cestička je již projetá.Sam píše:Tak to je dobrá zpráva pro nás, co se chystáme osadit diagonálky také. Pěkně to odlaď a prošlapej nám cestičku i slepé uličky.OB píše:Naprostý souhlas.martin_100 píše:samozřejmě že tě mám za mistra v oboru ale přecijen s věkem se pamět krátí
Spíš bych se měl Martinovi omluvit, protože já jsem vůl. Martin možná nepostřehl, že ještě není udělaná geometrie náprav. Proto to plavalo, i když jen mírně a mne nenapadlo to zdůraznit.
Dnes jsem s Guasem byl u bráchy v servisu. Udělali jsme geometrii. Všechny hodnoty jsou v zeleném poli - v tolerancích, za což jsem rád.
Jízda po seřízení je skvělá, auto již ani trochu neplave a jízda na diagonálkách mi připadá stejná jako na radiálkách.
Zkušenost s jízdou na diagonálkách je velmi dobrá. Ustřelování v zatáčkách, hvízdání v zatáčkách - nic z toho se nekoná. Naopak, po najetí několika set kilometrů si pneumatiky sedly a jízda je velmi příjemná. Mám s autem najeto již 900 km a vše v pohodě. Tedy mimo to, že najednou nejde ladit rádio. Ách jó, zase se v tom budu muset povrtat!
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
jojo to jsem byl já, v podstatě šlo o mou první delší jízdu. a než jsem se stačil vzpamatovat byl jsi fuč ty brouci jsou prostě hrozně rychý autaOB píše:Tak to jsi byl ty, dnes v tom kabriu?
Mě zase naopak, že proti tobě jedu jako s hnojem. Možná to bylo tím, že jsem zrovna vyjel a motor byl studenej!
Re: OB zelená 1302
Včera odpoledne bylo krásné počasí a mě to nedalo a z auta jsem vykuchal rádio, protože nebylo možné ladit stanice. Očekával jsem, že tam bude provázek na ladění stanic. Po odkrytování rádia jsem však zjistil, že tam žádný provázek není. Proč? Protože je to rádio Sharp. Všechno je mechanika a po letech vazelínka vyschla a taková západka se nevracela. Jemně jsem ho promazal teflonovým sprejem, rozuměj promazat na sucho a rozchodil. Rádio jsem vrátil na své místo a vyhrávám o stošest.
Dalším drobnou muškou bylo rezonování táhla řazení. To mi hrozně při jízdě vadilo v jinak docela tichém autě. Jak jistě víte, v tunelu je výztuha ve které je plastový/gumový kroužek. Po vyndání táhla řazení jsem zjistil, že je skutečně na maděru. Před léty jsem si koupil nový NOS. Ten jsem tam vrazil a vše nastrojil. Kdo jste to někdy dělal, tak asi víte jaká je to pakárna a ještě to dělat sám.
Dnes jsem Goase opět provětral cestou do práce. Jsem nadšen. Motor krásně táhne, bez děr v plynu, nic nerachtá - no prostě až dnes jsem na 100% spokojen.
Na fotografii je vidět zbytek kroužku na táhle řazení a vedle připravený nový kroužek NOS.
Dalším drobnou muškou bylo rezonování táhla řazení. To mi hrozně při jízdě vadilo v jinak docela tichém autě. Jak jistě víte, v tunelu je výztuha ve které je plastový/gumový kroužek. Po vyndání táhla řazení jsem zjistil, že je skutečně na maděru. Před léty jsem si koupil nový NOS. Ten jsem tam vrazil a vše nastrojil. Kdo jste to někdy dělal, tak asi víte jaká je to pakárna a ještě to dělat sám.
Dnes jsem Goase opět provětral cestou do práce. Jsem nadšen. Motor krásně táhne, bez děr v plynu, nic nerachtá - no prostě až dnes jsem na 100% spokojen.
Na fotografii je vidět zbytek kroužku na táhle řazení a vedle připravený nový kroužek NOS.
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
jo jo, výměna toho futra je pěkná pakárna. s tím by se mělo chodit na gyndu
Re: OB zelená 1302
obdivuju žes to dal v jednom člověku
vždy jsem to dělal ve dvou a stejně to byla pakárna
vždy jsem to dělal ve dvou a stejně to byla pakárna
... a vůbec !
Re: OB zelená 1302
Jasně, že to byla pakárna. Ale to poježděníčko je přímo pošušňáníčko. Teď teprve je to auto podle mýho gusta.Herbie píše:obdivuju žes to dal v jednom člověku
vždy jsem to dělal ve dvou a stejně to byla pakárna
Vždycky, když jsem mluvil s Andym tak jsem stav Goase hodnotil procentuelně. Začal jsem tak na 90% a postupně jsem zvyšoval, podle toho jak jsem co udělal. Když jsem byl na Broukání Prahou tak jsem byl někde okolo 98%.
Co přijde dál???
Re: OB zelená 1302
Goase jsem dodělal v letošním roce na jaře. Od té doby jsem s ním ujel více jak 20 tisíc kilometrů. A protože mu po této prověrce věřím, rozhodl jsem se odvézt Goase ukázat původní majitelce paní Ingrid do Švédska.
Odjížděli jsme s rodinou v pátek 27. 9. a vrátili jsme se v úterý. Dohromady jsme ujeli 1700 km a naprosto bez problémů.
V Rostocku jsme byli dříve o 3 hodiny, než jsme měli být na trajektu, vyšel i čas na večerní prohlídku města. Zaparkované auto v lodi, vypadá to jako v podzemních garážích nákupního centra.
Když jsme vystupovali z auta přimotal se ke mne chlápek a něco na mě mluví. Já na to, že mu nerozumím ani ň. Německy neuměl až moje ženuška se s ním dala do řeči anglicky a dozvěděla se, že máme pěkné auto, které patří do rodiny jeho auta. Měl Porsche Boxter a zmátlo ho, že nemluvíme švédsky, když máme na zadním okně samolepku S. V 6 hodin ráno Goas před trajektem. Vzhledem k tomu, že bylo 6 hodin ráno, tak není společenské přijet v tuto hodinu na návštěvu. Proto jsme se prošli v Trelleborgu. V sobotu odpoledne, jsme vyrazili v plné sestavě na návštěvu Kodaně v Dánsku. Dceři jsme naslibovali návštěvu nejstaršího lunaparku. Absolvovali jsem jízdu po mostě z Malmö do Kodaně. Tento most donedávna držel rekord největšího mostu na světě. Jaké však bylo zklamání, že lunapark byl zavřen. Nicméně jsme se městem prošli a dali si typický dánský Hotdog. Trochu mne zarazilo, když paní do párku v rohlíku ještě dceři píchla lízátko. V Kodani se staví podzemní dráha, u nás by se řeklo Metro. Takže všude uzavírky a fronty aut. Připadal jsem si příjemně jako doma v Praze.
Dánové v Kodani jezdí v obrovském množství na kole. Město má půjčovny kol na každém rohu. Ovšem dánové jezdí na kolech jako prasata. Nikde si před nimi nejste jistí.
Odjížděli jsme s rodinou v pátek 27. 9. a vrátili jsme se v úterý. Dohromady jsme ujeli 1700 km a naprosto bez problémů.
V Rostocku jsme byli dříve o 3 hodiny, než jsme měli být na trajektu, vyšel i čas na večerní prohlídku města. Zaparkované auto v lodi, vypadá to jako v podzemních garážích nákupního centra.
Když jsme vystupovali z auta přimotal se ke mne chlápek a něco na mě mluví. Já na to, že mu nerozumím ani ň. Německy neuměl až moje ženuška se s ním dala do řeči anglicky a dozvěděla se, že máme pěkné auto, které patří do rodiny jeho auta. Měl Porsche Boxter a zmátlo ho, že nemluvíme švédsky, když máme na zadním okně samolepku S. V 6 hodin ráno Goas před trajektem. Vzhledem k tomu, že bylo 6 hodin ráno, tak není společenské přijet v tuto hodinu na návštěvu. Proto jsme se prošli v Trelleborgu. V sobotu odpoledne, jsme vyrazili v plné sestavě na návštěvu Kodaně v Dánsku. Dceři jsme naslibovali návštěvu nejstaršího lunaparku. Absolvovali jsem jízdu po mostě z Malmö do Kodaně. Tento most donedávna držel rekord největšího mostu na světě. Jaké však bylo zklamání, že lunapark byl zavřen. Nicméně jsme se městem prošli a dali si typický dánský Hotdog. Trochu mne zarazilo, když paní do párku v rohlíku ještě dceři píchla lízátko. V Kodani se staví podzemní dráha, u nás by se řeklo Metro. Takže všude uzavírky a fronty aut. Připadal jsem si příjemně jako doma v Praze.
Dánové v Kodani jezdí v obrovském množství na kole. Město má půjčovny kol na každém rohu. Ovšem dánové jezdí na kolech jako prasata. Nikde si před nimi nejste jistí.
Co přijde dál???