Palivová soustava T2a+b

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4658
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 25 bře 2013

Tento víkend jsem již po druhé na svém busu dělal kompletně palivovu soustavu...
Rád bych apeloval na všechny, aby si pořádně zkontrolovali kompletní hadičky a těsnění...
Je to pořádnej opruz, ale lepší než vyhořet...

Přikládám první foto gumy nalévacího hrda...pěkná sviňárna...i tato je prasklá...i když to na první pohled není vidět...
Odtud je to již jen kousek přímo do motorového prostoru...
Později dodám i schémata trubek a co vše je potřeba vyměnit...
pruchodka palivo.jpg
pruchodka palivo.jpg (52.89 KiB) Zobrazeno 5864 x
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4658
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 25 bře 2013

Ještě dodám lepší foto...
Díry nejsou vidět, ale jsou ve zlomu...

pruchodka palivo 2.jpg
pruchodka palivo 2.jpg (76.92 KiB) Zobrazeno 5861 x


Příště rozeberu odvětrání nádrže - to je taky pěkná pakárna, i když ne tak velká jako výměna tohoto bázmechtu...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod gitan » 01 dub 2013

Mr.Vaahaa píše:Přikládám první foto gumy nalévacího hrda...pěkná sviňárna...i tato je prasklá...i když to na první pohled není vidět...


máš recht,kvůli týhle potvoře musíme,mi busaři,vyndat motor,nádrž a pak jí gynekologicky vypreparovat.
mám jí 2 roky novou,tak snad vydrží...
jo a poslali mi nějakou užší-musel jsem navařit redukci na vlévací rouru..
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Ales_BUS
Příspěvky: 80
Registrován: 28 dub 2009

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Ales_BUS » 02 dub 2013

Nestraš. Je fakt že při výměně by to chtělo mít na rukou tak o dva klouby více, ale i tak jsem ji za půl hodiny vyměnil a nic jsem nevyndaval.

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4658
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 02 dub 2013

Ales_BUS píše:Nestraš. Je fakt že při výměně by to chtělo mít na rukou tak o dva klouby více, ale i tak jsem ji za půl hodiny vyměnil a nic jsem nevyndaval.



Tak to mi prosím popiš :wink:
Protože jsem to dělal 2x a za půl hodinky bych to nedal... A myslím, že to ani nejde...ale třeba se pletu...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

jaro21
Příspěvky: 143
Registrován: 29 pro 2011
Bydliště: Trenčín

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod jaro21 » 14 dub 2013

Akurát dnes som vytiahol nádrž z auta, z vnútra je pekná skoro žiadna hrdza akurát pár nečistôt na dne, ale zaujíma ma ako má origo vyzerať vývod z nádrže k palivovej pumpe, mohli by ste to niekto odfotiť prosím?

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 4601
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Samba » 14 dub 2013

u starýho provedení je stejný šroubení, jako u brouka s moderním provedením bez kohoutu..
ostatní nádrže mají krátkou ohlou trubičku do vinglu..
co se gumový mrdky na hrdlu nádrže týká.. šlo to i na jezdícím hlenu a s půl hodinou taky souhlasim..

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4658
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 14 dub 2013

Jen nechápu jak dotáhneš svorku na tomto hrdle z vnitřní strany... :roll:

Ano, pokud se na ní vykašleš, pak je půl hoďky až moc...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod gitan » 16 dub 2013

Ales_BUS píše:Nestraš. Je fakt že při výměně by to chtělo mít na rukou tak o dva klouby více, ale i tak jsem ji za půl hodiny vyměnil a nic jsem nevyndaval.


Já to dělal,když jsem renovoval motor,tak je fakt,že jinak jsem to nezkoušel...
Palivoměr je problém-prý se dělá i technologický tvor do plechu nad nádrží... :rolleyes:
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

jaro21
Příspěvky: 143
Registrován: 29 pro 2011
Bydliště: Trenčín

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod jaro21 » 16 dub 2013

Ide mi o to, že som vytiahol nádrž s T2b a nefunguje mi palivomer, teda ide ale keď je plná nádrž ukazuje polovicu na budíku :(.Mám však peknú nádrž z T2a aj s palivomerom. Viete mi prosím niekto povedať či bude fungovať správne? skúšali ste to niekto? Origo nádrž nie je v moc dobrom stave a aj ten palivomer je tam nalepený nakrivo silikónom :(. Za radu ďakujem :)

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 4601
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Samba » 16 dub 2013

měl sem opačnou variantu.. v áčku nádrž z béčka, palivoměr makal, však stav plný nádrže nenastal.. tak si to nasimuluj.. zapoj si jen plovák z áčka, mrdni ho třebas do pixly od piva, zalej benzinem a kalibruj..

jaro21
Příspěvky: 143
Registrován: 29 pro 2011
Bydliště: Trenčín

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod jaro21 » 16 dub 2013

Tak presne to mám v úmysle :) moc ďakujem :-k

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod maxmax » 17 dub 2013

Nefunguje to, musíš mít i budík k tomu palivoměru, každý má jiný systém, Béčko má u budíku předsazenou tlumivku(to je nejčastější problém se správnou funkcí) Áčko je napřímo.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 891
Registrován: 01 pro 2010

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod evinsen » 17 dub 2013

žádný auto to nemá na přímo,to by mohl do nádrže rovnou hodit sirku. pokud je v pořádku vynutí odporového drátu na plováku,není propadlé či přebroušené-lze měřit! tak závada je opravdu před budíkem. spoj vývod na nádrž s kostrou a pokud ručička začne šplhat na max je v čudu plovák.ale drž to jen chvíli pokud nemáš avomet.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod maxmax » 17 dub 2013

Napřímo jsem myslel bez té tlumivky u budíku!!! #-o
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Ales_BUS
Příspěvky: 80
Registrován: 28 dub 2009

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Ales_BUS » 17 dub 2013

Mr.Vaahaa píše:
Ales_BUS píše:Nestraš. Je fakt že při výměně by to chtělo mít na rukou tak o dva klouby více, ale i tak jsem ji za půl hodiny vyměnil a nic jsem nevyndaval.



Tak to mi prosím popiš :wink:
Protože jsem to dělal 2x a za půl hodinky bych to nedal... A myslím, že to ani nejde...ale třeba se pletu...


Bavíme-li se o gumě hrdla nádrže tak už je to nějaký pátek. Dělal jsem to na Podmitrově :-). Normálně jsem ji povolil zvenku, pak kulatou dírou v motorovém prostoru povolil šroubovací sponku v zadním podběhu na trubce k nádrži a gumu stáhnul z trubky a vytáhl ven. Pak si už nepamatuji zda jsem tu novou strkal venkem nebo vnitřkem, ale šlo o to trochu odehnout trubku a gumu na ní navléknout (vše tou kulatou dírou-gynekolog hadr-to byl ten největší porod a je fakt že jsem utrpěl pár škrábanců). Pak nasunout sponku v podběhu a utáhnout. Tož tak.

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4658
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 17 dub 2013

Ales_BUS píše:
Mr.Vaahaa píše:
Ales_BUS píše:Nestraš. Je fakt že při výměně by to chtělo mít na rukou tak o dva klouby více, ale i tak jsem ji za půl hodiny vyměnil a nic jsem nevyndaval.



Tak to mi prosím popiš :wink:
Protože jsem to dělal 2x a za půl hodinky bych to nedal... A myslím, že to ani nejde...ale třeba se pletu...


Bavíme-li se o gumě hrdla nádrže tak už je to nějaký pátek. Dělal jsem to na Podmitrově :-). Normálně jsem ji povolil zvenku, pak kulatou dírou v motorovém prostoru povolil šroubovací sponku v zadním podběhu na trubce k nádrži a gumu stáhnul z trubky a vytáhl ven. Pak si už nepamatuji zda jsem tu novou strkal venkem nebo vnitřkem, ale šlo o to trochu odehnout trubku a gumu na ní navléknout (vše tou kulatou dírou-gynekolog hadr-to byl ten největší porod a je fakt že jsem utrpěl pár škrábanců). Pak nasunout sponku v podběhu a utáhnout. Tož tak.


No musím říct, že si to nedovedu představit, ale jsi dobrej...uznávám =D>
Já bych to nedal...asi mám krátký ruce :D
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Rychnak
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 542
Registrován: 11 kvě 2010
Bydliště: Brno

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Rychnak » 17 dub 2013

Mám taktéž problém s palivoměrem. Když natankuju plnou - tak budík ukazuje plnou, po ubytí cca 15 l budík ukazuje správně cca 3/4. Potom, co ubude dalších pár litrů, tak rafička spadne uplně na začátek stupnice pod rezervu. Kde hledat problém? Tlumivka nebo plovák?

Uživatelský avatar
biker666
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 953
Registrován: 09 říj 2007
Bydliště: Radkov Dubova

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod biker666 » 17 dub 2013

řekl bych přerušeny odporovy drat na plováku

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 4601
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: Palivová soustava T2a+b

Příspěvekod Samba » 17 dub 2013

asi odporová cesta navinutá na bazmeku v nádrži má už něco za sebou..


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: IGi a 1 host