Červené cabrio z inzerátu
Re: Červené cabrio z inzerátu
já osobně budu rád. Ale musíš počítat s tím, že sem chodí cca 100 pravidelných návštěvníků a ne každému se to bude líbit. Ale to není koneckonců tvůj boj:-) Šup s tím do projektů, vypadá že ses do toho pustil zgruntu a třeba to bude motivovat další majitele a stavitele hybridů (nemyslím to jako urážku) k prezentaci dalších vozů.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červené cabrio z inzerátu
Tak to Subaru vypada hodne zajimave a placka se mi moc libi, urco nahod vice info s fotkama.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
-
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06 říj 2012
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červené cabrio z inzerátu
Jak to řešíš s přihlášením toho subarka?
- Kosťa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 472
- Registrován: 08 črc 2012
- Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"
Re: Červené cabrio z inzerátu
Tak to gratulavce...auto je to moc pěkný...A to růžový, to by bylo tak za 17 let pro naší Emču Wally jí slíbil kábrio, když se narodila... Jinak sem dávej fotky, určitě nás zajímá jak pokračuješ ve všech svých projektech
mom little devil.... ....vybzuk a počmáraná holčička
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: Červené cabrio z inzerátu
No pane, pekná zbierka a VW diagnózou postihnutá celá família. Super.
Keď si spolu vyrazíte do ulíc, to už bude slušná kolónka...
Subaru je zaujímavá hračka, tak šup sem fotky
Keď si spolu vyrazíte do ulíc, to už bude slušná kolónka...
Subaru je zaujímavá hračka, tak šup sem fotky
carpe diem
- Knofel
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13 bře 2011
- Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červené cabrio z inzerátu
Olala, tak vy jich máte doma trochu více
Re: Červené cabrio z inzerátu
zítra snad přijede zbytek dílů , tak nahodím nějaký fotky
Re: Červené cabrio z inzerátu
Bohužel pan Vráb ( četl jsem , že už tu měl s ním i jiný uživatel křížek ) dneska i když jel do Prahy , tak údajně ve schonu zapomněl naložit zbytek věcí ke cabriu , které jsou přislíbené k autu ... takže další den čekání . Termín se posunul na Pondělí dopoledne , tak jsem zvědav
Aspoň příkládám fotky brzdových komponentů ATE a tlumičů ( Kayaby premium , výroba Japonsko ) co už mám doma připravené
Aspoň příkládám fotky brzdových komponentů ATE a tlumičů ( Kayaby premium , výroba Japonsko ) co už mám doma připravené
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červené cabrio z inzerátu
Ahoj, gratulace k pěknému kousku.Trochu i závidím, jak snadno jsi k kabriu přišel. Chtěl bych se tě zeptat, jestli nevíš od původního majitele nějaké info o střeše. Vypadá nově, nevíš jestli použil repliku třeba od tmi, nebo mu jí nějaký čalouník komplet šil?Popř za kolik?řeším teď toto. Napiš klíďo do SZ
Better smoke and fly then drink and drive
Re: Červené cabrio z inzerátu
Venkovní část střechy je původní , ale spodek je došívaný a chce trochu doladit do ideálu .
Dneska jsme vyndali starý motor , co se válel doma kvůli ztrátam oleje kolem trubiček zdvihátek ,je to 1.6 původem z busa . A připravili jsme ho na budoucí výlet ...
troška prachu
závity protáhlý závitníkem
Dneska jsme vyndali starý motor , co se válel doma kvůli ztrátam oleje kolem trubiček zdvihátek ,je to 1.6 původem z busa . A připravili jsme ho na budoucí výlet ...
troška prachu
závity protáhlý závitníkem
Re: Červené cabrio z inzerátu
Jako by mi tam něco na obrázku.. šroubu .. chybělo..
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: Červené cabrio z inzerátu
bistrý oči !
jojo , taky si toho táta všimnul ... a prej to bez ní i jezdilo , asi odlehčená závodní verze
jojo , taky si toho táta všimnul ... a prej to bez ní i jezdilo , asi odlehčená závodní verze
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Červené cabrio z inzerátu
teda to kabrio vypadá jako povedenej kup, gratuluju. Myslím, že ve vaší vw postižené rodince se mu dostane dobré péče.
Re: Červené cabrio z inzerátu
5 oken ze 6 už přijelo ... na zbytek dílů stále čekáme .
Dneska probíhala debordalizace garáže ... před
Dneska probíhala debordalizace garáže ... před
Re: Červené cabrio z inzerátu
po dlouhé době jsem se dokopal k nahrání pár fotek z probíhajících prací a sesmolení trošky textu ...
právě procházíme fází broušení a čištění . Auto mělo původně barvu L 20 D Clementine oranžová , kterou bylo shodou okolností obdařen i Subaru brouk , tato barva se prvně objevila v srpnu 1969 , takže kdysi vypadal asi takhle :
Bohužel auto bylo přelakováné na červenou barvu , bohužel dost lajdáckým způsobem , takže v záhybech se barva loupala a pro velký úspěch bylo asi znova touto barvou přelakované ( údajně zákazník nebyl spokojený , tak se auto lakovalo znovu ) . Takže jsme se pro jistotu rozhodli pro očistění auta na plech , při broušení rovnou vidíme stav plechů a je příjemné vidět zdravé plechy i na obvykle problémových místech . Na červenou barvu se mi nejvíce osvědčilo použít tuto plastovou žiletku ,
kterou jsem používal jako škrabku , barva šla dolů jedna radost a dostal jsem se na kit , se kterým si už bez problému poradila bruska . Jediné místo , kde to takhle nešlo byly dveře u řidiče , použil se tedy horkovzdušný fén a špachtle .
Dalším problémem bylo vaření zadních držáků nárazníku , vozidlo bylo v minulosti vařeno lajdácky autogenem , takže došlo ke stáhnutí a fuka u zadní kapoty byla o 1,5 cm menší ! Tudíž se tam nevešlo ani zadní čelo , ale to nám bylo dovezeno se slovy , že mělo být sundavací , podle nás se tam prostě nevešlo a hodilo se radši do krabice . Takže bylo nutné "nosíky" uřezat , koupit nové v Kuří a trošku si s tím pohrát , nyní už je vše jak má být ! Možno porovnat na fotkách , kde už je i správna kapota , kterou jsme k vozu ještě dostali s pouze dvěma rady výdechů :
Prohodily jsme rovnou přední blatníky mezi brouky a přikládám několik fotek z postupu práce na karoserii :
kromě táty a mě se na pracích podílí i přítelkyně , která má velkou radost , že červená barva jde pryč bohužel bruska se moc neosvědčila , tak přišel na řadu výše zmiňovaný fén
Další částí karoserie byla přední kapota , postup byl : žiletka,bruska a opískovat žebra ... vše vypadalo OK , ale po nastříkání kitem , mě táta upozornil že takovýhle rádius prolisu na kapotě brouka být nemá , bylo to způsobeno několika vrstmi laku , které úplně změnily rádius , ale bohužel nás to praštilo do očí až v kitu ... takže se vzal fén a šlo se taky na plech :
Dveře byly v dobrém stavu ,ale spodní část táta radši udělal novou , aby se předešlo problémům ... na vnitřní straně bylo přelakované lepidlo , tak se šlo taky na plech :
Mezitím se pracovalo i na brzdách , z polonápravy na díly jsem sundal orig VW bubny , které měly průměr jako nové , tak jsme je pouze opískovali a nastříkali teplu odolnou barvu
Nevím proč , ale nešlo mi použít do těchto štítů sluníčka na nastavení paken z normálního brouka ( cabrio bylo původně polooautomat ) , takže z polonápravy putovaly i štíty , takže klasika ( odmastit , zalepit , opískovat , střiknul jsem to i zinkovým sprejem , barva , namazat a osadit ATE produktama)
tak a to je pro dnes všechno , pokračování snad v dohledně době
právě procházíme fází broušení a čištění . Auto mělo původně barvu L 20 D Clementine oranžová , kterou bylo shodou okolností obdařen i Subaru brouk , tato barva se prvně objevila v srpnu 1969 , takže kdysi vypadal asi takhle :
Bohužel auto bylo přelakováné na červenou barvu , bohužel dost lajdáckým způsobem , takže v záhybech se barva loupala a pro velký úspěch bylo asi znova touto barvou přelakované ( údajně zákazník nebyl spokojený , tak se auto lakovalo znovu ) . Takže jsme se pro jistotu rozhodli pro očistění auta na plech , při broušení rovnou vidíme stav plechů a je příjemné vidět zdravé plechy i na obvykle problémových místech . Na červenou barvu se mi nejvíce osvědčilo použít tuto plastovou žiletku ,
kterou jsem používal jako škrabku , barva šla dolů jedna radost a dostal jsem se na kit , se kterým si už bez problému poradila bruska . Jediné místo , kde to takhle nešlo byly dveře u řidiče , použil se tedy horkovzdušný fén a špachtle .
Dalším problémem bylo vaření zadních držáků nárazníku , vozidlo bylo v minulosti vařeno lajdácky autogenem , takže došlo ke stáhnutí a fuka u zadní kapoty byla o 1,5 cm menší ! Tudíž se tam nevešlo ani zadní čelo , ale to nám bylo dovezeno se slovy , že mělo být sundavací , podle nás se tam prostě nevešlo a hodilo se radši do krabice . Takže bylo nutné "nosíky" uřezat , koupit nové v Kuří a trošku si s tím pohrát , nyní už je vše jak má být ! Možno porovnat na fotkách , kde už je i správna kapota , kterou jsme k vozu ještě dostali s pouze dvěma rady výdechů :
Prohodily jsme rovnou přední blatníky mezi brouky a přikládám několik fotek z postupu práce na karoserii :
kromě táty a mě se na pracích podílí i přítelkyně , která má velkou radost , že červená barva jde pryč bohužel bruska se moc neosvědčila , tak přišel na řadu výše zmiňovaný fén
Další částí karoserie byla přední kapota , postup byl : žiletka,bruska a opískovat žebra ... vše vypadalo OK , ale po nastříkání kitem , mě táta upozornil že takovýhle rádius prolisu na kapotě brouka být nemá , bylo to způsobeno několika vrstmi laku , které úplně změnily rádius , ale bohužel nás to praštilo do očí až v kitu ... takže se vzal fén a šlo se taky na plech :
Dveře byly v dobrém stavu ,ale spodní část táta radši udělal novou , aby se předešlo problémům ... na vnitřní straně bylo přelakované lepidlo , tak se šlo taky na plech :
Mezitím se pracovalo i na brzdách , z polonápravy na díly jsem sundal orig VW bubny , které měly průměr jako nové , tak jsme je pouze opískovali a nastříkali teplu odolnou barvu
Nevím proč , ale nešlo mi použít do těchto štítů sluníčka na nastavení paken z normálního brouka ( cabrio bylo původně polooautomat ) , takže z polonápravy putovaly i štíty , takže klasika ( odmastit , zalepit , opískovat , střiknul jsem to i zinkovým sprejem , barva , namazat a osadit ATE produktama)
tak a to je pro dnes všechno , pokračování snad v dohledně době
Re: Červené cabrio z inzerátu
dneska bylo hezky , tak jsem sundal střechu ... doslova / v pozadí je vidět prozatimní plachtogaráž
a teď něco z archívu :
v zájmu zachování originality jsem z nápravy použil i kryty torzních tyčí , než kupovat brazilské .... postup : opískovat , natřít základovkou a nastříkat UBSkem :
Dál přikládám fotky z oprav těsnění kolem motoru , které jsem vyndal z subaru brouka před asi 8 lety a chtěl ho vyhodit , protože bylo pořezané , ale táta mě zastavil , že se bude ještě jednou hodit .... měl pravdu . Pro opravu jsem použil Loctite401 a osvědčil se na výbornou . Nejdříve šla dolů stará barva , která byla místy nanesena . Pak očistit , odmastit a mohlo se lepit .
tady větší trhlina bude chtít "vyspárovat" lepidlem na okna , až se bude něco zasklívat .
Když už jsem byl v tom , tak jsem rovnou vzal zadní stahovačky . Bohužel jedna má urvaný pant , ale není to nic co by se nedalo zpravit . Nejdříve se vzalo tempo na chrom a pak loctite na gumu .
a teď něco z archívu :
v zájmu zachování originality jsem z nápravy použil i kryty torzních tyčí , než kupovat brazilské .... postup : opískovat , natřít základovkou a nastříkat UBSkem :
Dál přikládám fotky z oprav těsnění kolem motoru , které jsem vyndal z subaru brouka před asi 8 lety a chtěl ho vyhodit , protože bylo pořezané , ale táta mě zastavil , že se bude ještě jednou hodit .... měl pravdu . Pro opravu jsem použil Loctite401 a osvědčil se na výbornou . Nejdříve šla dolů stará barva , která byla místy nanesena . Pak očistit , odmastit a mohlo se lepit .
tady větší trhlina bude chtít "vyspárovat" lepidlem na okna , až se bude něco zasklívat .
Když už jsem byl v tom , tak jsem rovnou vzal zadní stahovačky . Bohužel jedna má urvaný pant , ale není to nic co by se nedalo zpravit . Nejdříve se vzalo tempo na chrom a pak loctite na gumu .
Re: Červené cabrio z inzerátu
Další na řadu byly přední brzdiče ... bohužel úplně původní stav nemám , takto vypadaly po hrubém očištění a protažení závitů :
prachovky rozdrbané , tak jsme se rozhodli pro kompletní rozborku ... nejdříve jsme vytlačili pístky vazelínou , která se musela pak lázní odstranit :
V tomto třmenu jsou použity tyto destičky :
které vyžadují perfektní očištění styčných ploch , ale ani to nestačilo , protože na destičkách , i když značkových (TRW) byly otřepy , takže přišel na řadu pilník
Po odmaštění a důkladném vyčištění kanálků , přišlo na řadu barvení , použil jsem natírací barvu na třmeny od Folia tecu
Po zaschutí barvy přišlo na řadu skládání :
A hurá s nima do šuplíku
prachovky rozdrbané , tak jsme se rozhodli pro kompletní rozborku ... nejdříve jsme vytlačili pístky vazelínou , která se musela pak lázní odstranit :
V tomto třmenu jsou použity tyto destičky :
které vyžadují perfektní očištění styčných ploch , ale ani to nestačilo , protože na destičkách , i když značkových (TRW) byly otřepy , takže přišel na řadu pilník
Po odmaštění a důkladném vyčištění kanálků , přišlo na řadu barvení , použil jsem natírací barvu na třmeny od Folia tecu
Po zaschutí barvy přišlo na řadu skládání :
A hurá s nima do šuplíku
Re: Červené cabrio z inzerátu
to cabrio je mi nějak povědomé ..... a co díly už jsou ? Nebo je to stále ta samá píseň