aneb lehce upravena manta montage ...
Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
nevim jestli to tady nahodou uz neni .. ale nejznamejsi kit car z brouka je bezesporu tohle ...
aneb lehce upravena manta montage ...
od tusim 5ty serie jezdil misto brouka delorean coyote ..
aneb lehce upravena manta montage ...
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Coyote je luxusni co tak tusim, tak nekde jsem cetl, ze tam byl motor z P 914
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Takhle to dopadne, když se zkříží dvě klasiky - VW Veep
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Neco z predlonske dovolene...,nebo jeste drive?Kdo si to ma pamatovat
Vwase nocni sichta...
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
no jestli jste byli na dovolené na šrotišti to měla asi hraběnka radost:-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
V takovyy zapadly dire jsme byli a ona si toho vsimla,mel jsem to z hotelu v podstate par minut chuze
A ted vidim,ze jsem sem zapomel pridat Kellmark co tam je urcite dodnes na prodej.
A ted vidim,ze jsem sem zapomel pridat Kellmark co tam je urcite dodnes na prodej.
Vwase nocni sichta...
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
mam nafocenyho toho bonie buga z total recal .. asi 5 fotek a jeste nejaky kit kary z brouku co tam hrali .. jen to najdu a hodim sem nejspis v prubehu tejdne... (editnu si tenhle prispevek at tu neni bordylek...)
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Tak nez to najdes pridam jeden z toho sameho mista,ktery tam je pod haldou prachu za vylohou.Nemam
zdani o jakou perestavbu jde.
zdani o jakou perestavbu jde.
Vwase nocni sichta...
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
tak sem to nasel a tady sou fotky boonie buga v total recal ...
mam kopec vw fotek z ruznejch filmu ale je to v jednom souboru s tisicema dalsich takze priste pridam treba neco do filmovejch brouku ... jen to najit a vytridit ..
mam kopec vw fotek z ruznejch filmu ale je to v jednom souboru s tisicema dalsich takze priste pridam treba neco do filmovejch brouku ... jen to najit a vytridit ..
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
ve filmu Total Recall si zahrálo víc vozítek postavených na bázi VW, sice to nejsou kit-cars v pravém slova smyslu, ale když jsme to už nakousli, tak to dorazíme:
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Pekne Yahodacku...a ja pridam repliku Ford Thunderbird 1957 od firmy Bradley samo,ze na podvozku a s motorem VW.
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Na vcerejsim VW show jsem videl zajimavou kreaci kit car z poloviny 80 let na bazi Porsche 939
v tomto pripade Porsche 359 kit car.Velka karoserie vypada legracne s malym motorem brouka.
Majitel navic zmenil polohu rizeni a otocil panty levych dveri,protoze se mu spatne nastupovalo.
Pri otazce proc zmenil rizeni odpovedel,ze to tak chtel......
v tomto pripade Porsche 359 kit car.Velka karoserie vypada legracne s malym motorem brouka.
Majitel navic zmenil polohu rizeni a otocil panty levych dveri,protoze se mu spatne nastupovalo.
Pri otazce proc zmenil rizeni odpovedel,ze to tak chtel......
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
La Dawrie Custom QT 1957 na podvozku Ghia,firma je kanadska
- Přílohy
-
- 3J83p23l25Lb5Ne5Macamb7152a1d01e4147e.jpg (49.1 KiB) Zobrazeno 14230 x
-
- 3k83N53H35L15N15K2camb5c55a8d26d817c5.jpg (59.12 KiB) Zobrazeno 14230 x
-
- 3Gb3Ke3M95Kb5F55X1cambdc9aa85a8421a06.jpg (43.22 KiB) Zobrazeno 14230 x
Vwase nocni sichta...
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Navážu na Yahoďákův příspěvek z roku 2006...
Gurgel G-15 L, Brazílie 1980
Dvoudveřový dvoumístný pikap (valník), motor vzadu a pohon zadních kol, plastová karosérie a mechanika Volkswagen "brouk". Vzduchem chlazený plochý čtyřválec (boxer) VW, rozvod OHV, objem 1585 cm³, vrtání 85,5 mm a zdvih 69 mm, komprese 7,2, karburátor Solex, výkon 44 kW (60 koní) SAE při 4600 ot/min, točivý moment 108 Nm při 2200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2420 mm, rozchod kol 1440/1440 mm, vnější rozměry 3960x1600x1670 mm, hmotnost 1050 kg, maximální rychlost asi 105 km/h.
Gurgel G-15 L byl dodáván jako pikap se standardní kabinou, jako pikap s prodlouženou kabinou G-15 L CD (Cabine Dubla) a jako uzavřená dodávka G-15 L Furgao (furgon).
Jeden kousek mají v Kieft & Klok ...
Gurgel G-15 L, Brazílie 1980
Dvoudveřový dvoumístný pikap (valník), motor vzadu a pohon zadních kol, plastová karosérie a mechanika Volkswagen "brouk". Vzduchem chlazený plochý čtyřválec (boxer) VW, rozvod OHV, objem 1585 cm³, vrtání 85,5 mm a zdvih 69 mm, komprese 7,2, karburátor Solex, výkon 44 kW (60 koní) SAE při 4600 ot/min, točivý moment 108 Nm při 2200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2420 mm, rozchod kol 1440/1440 mm, vnější rozměry 3960x1600x1670 mm, hmotnost 1050 kg, maximální rychlost asi 105 km/h.
Gurgel G-15 L byl dodáván jako pikap se standardní kabinou, jako pikap s prodlouženou kabinou G-15 L CD (Cabine Dubla) a jako uzavřená dodávka G-15 L Furgao (furgon).
Jeden kousek mají v Kieft & Klok ...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Osklivy Invader GT je toho casu na prodej na Ebay
Vwase nocni sichta...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
Hvězdný války
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
.. a ještě jednou Boonie Bug, tentokrát pár dobových prospektů ..
Nemůžu si pomoci, ale tohle je fakt čupr kára [smilie=andere047.gif]
Nemůžu si pomoci, ale tohle je fakt čupr kára [smilie=andere047.gif]
.. Bagge (zkratka pro skalbagge, brouk) nebo bubbla (bublina) ve Švédsku ..
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Kit-cars: plast, laminát a karbon na broučí platformě
zpátky do Evropy
Jehle Saphier Tohle auto se nám už před lety mihlo v topiku Poznej auto na obrázku, ale tady mezi kit cars dosud není, což musíme napravit, protože se v mnoho ohledech vymyká.
V první řadě jeho konstruktér a výrobce Xavier Jehle sídlil v Lichtenštejnsku. Pak tu máme vzhled ..říkejte si, že je to hnus ... a máte pravdu jde ovšem o vrcholnou ukázku trendu klínu a hran, na kterém si druhdy ulítli i mnohem renomovanější italští karosáři. Díky svým tvarům si vůz vysloužil přezdívku Donnerkeil a především zásluhou nízké hodnoty cx dosahoval výrazně vyšší rychlosti a nižší spotřeby nežli brouk.
Zajímavé jsou některé detaily, zejména vstup do vozu. Celá střecha s okny se vyklápěla kolem přední hrany nahoru a to včetně palubní desky a volantu, který měl kloub na hřídeli. Vyklápění se dělo nikoliv dnes běžnými plynovými vzpěrami, ale pomocí kompresorem ovládaných pneumatických pístů. Na horní hranu předního okna navazovala posuvná část střechy, která umožňovala větrání, nebo se dala zcela vyjmout. Ačkoliv se to zdá nemožné, jsou tam i zadní sedadla, ovšem vyloženě mini, deklarovaná pouze pro děti. Laminátové díly byly vyztuženy lehkými kovy, přední světla byla výklopná.
První prototyp ze září 1982 (ten žlutý kus) byl postaven na podvozku z brouka 1969 a byl osazen seriovým motorem o výkonu 54PS a vážil jen 750kg. Později, tak jako řada jiných výrobců kitcars byl na starý dobrý broučí podvozek a převodovku osazen vodou chlazený motor z Golfu Gti a s ním Saphier hravě překonal hranici 200km/h. Níže vyobrazený červený kus je už vodou chlazený, ale podhaluje pohled na záď a třeba zajímavě řešená zpětná zrcátka:
Jehle Saphier Tohle auto se nám už před lety mihlo v topiku Poznej auto na obrázku, ale tady mezi kit cars dosud není, což musíme napravit, protože se v mnoho ohledech vymyká.
V první řadě jeho konstruktér a výrobce Xavier Jehle sídlil v Lichtenštejnsku. Pak tu máme vzhled ..říkejte si, že je to hnus ... a máte pravdu jde ovšem o vrcholnou ukázku trendu klínu a hran, na kterém si druhdy ulítli i mnohem renomovanější italští karosáři. Díky svým tvarům si vůz vysloužil přezdívku Donnerkeil a především zásluhou nízké hodnoty cx dosahoval výrazně vyšší rychlosti a nižší spotřeby nežli brouk.
Zajímavé jsou některé detaily, zejména vstup do vozu. Celá střecha s okny se vyklápěla kolem přední hrany nahoru a to včetně palubní desky a volantu, který měl kloub na hřídeli. Vyklápění se dělo nikoliv dnes běžnými plynovými vzpěrami, ale pomocí kompresorem ovládaných pneumatických pístů. Na horní hranu předního okna navazovala posuvná část střechy, která umožňovala větrání, nebo se dala zcela vyjmout. Ačkoliv se to zdá nemožné, jsou tam i zadní sedadla, ovšem vyloženě mini, deklarovaná pouze pro děti. Laminátové díly byly vyztuženy lehkými kovy, přední světla byla výklopná.
První prototyp ze září 1982 (ten žlutý kus) byl postaven na podvozku z brouka 1969 a byl osazen seriovým motorem o výkonu 54PS a vážil jen 750kg. Později, tak jako řada jiných výrobců kitcars byl na starý dobrý broučí podvozek a převodovku osazen vodou chlazený motor z Golfu Gti a s ním Saphier hravě překonal hranici 200km/h. Níže vyobrazený červený kus je už vodou chlazený, ale podhaluje pohled na záď a třeba zajímavě řešená zpětná zrcátka: