1835
1835
Byl jednou jeden Hugo, a ten Hugo měl furgona. Motivován umístěním v kategorii dodávek na Attacku v Bělé s 1600 jednokanálem s mým výfukem a Kadrony (momentálně na prodej) nechal si nakonfigurovat (ne postavit ) neprůstřelný motor, schopný podle mého názoru spolehlivě utáhnout dodávku a poskytnout nějakou tu radost z pohybu.
Léta bežela, leccos se změnilo a teď tedy stojím před touto hromádkou dílů a přemýšlím co s tím dál. V záběru není sada silnostěnných válců 92 mm, skoronové jednokanálové hlavy, blok motoru a pár dalších kravinek. Klika je DPR kovaná klika s protizávažími se setrvačníkem na 8 kolíků, vačka je Web 110/119 a k tomu odpovídající zdvihátka. Ojnice jsou vybaveny silnými ojničními šrouby ARP.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... rt+porting" onclick="window.open(this.href);return false;
Léta bežela, leccos se změnilo a teď tedy stojím před touto hromádkou dílů a přemýšlím co s tím dál. V záběru není sada silnostěnných válců 92 mm, skoronové jednokanálové hlavy, blok motoru a pár dalších kravinek. Klika je DPR kovaná klika s protizávažími se setrvačníkem na 8 kolíků, vačka je Web 110/119 a k tomu odpovídající zdvihátka. Ojnice jsou vybaveny silnými ojničními šrouby ARP.
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... rt+porting" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1835
chceš to maxi? Já ti to milerád prodám:-) Vše je otázkou dostatečně vysoké nabídky ale předpokládám že k ní nebude vůle Nejbližší cíl je to samozřejmě postavit, ale nejsem si jistej jestli to nabrousit, nebo nechat líný, jestli karburátor jeden, nebo dva, či snad turbo nebo kompresor, ty komponenty bloku mají potenciál udržet leccos.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06 říj 2012
- Bydliště: Světlá nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Nabízím za odvoz když teda se hraje na nejvyšší nabídku
Re: 1835
na začátku investorem byl Hugo, teď jsem investorem já, na začátku jsem to nenapsal jasně. Naštěstí jsem měl možnost navrhnout a ovlivnit výběr a nákup dílů. Zatímco u 2276 byl cíl jasný, tedy udělat motor co jede bez ohledu na jeho vrtochy a citlivost, tady si skutečně nejsem 100% jistý jak dál. Díly jsem koupil protože byla vhodná příležitost bez jasné vize jak by to mělo vypadat.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: 1835
Pětišroube přiznej na rovinu pravou motivaci k zahájení tohoto projektu: Dremel zahálí a čekají nás dlouhé zimní večery já bych na tvým místě začal z opačnýho konce: měl bys koupit nějaký vůz , do kterého bys to ve finále vsadil .. třeba kajak, ten ještě nemáš
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: 1835
Nebo Snow-trac Takový pěkně hranatý..yahoďák píše:Pětišroube přiznej na rovinu pravou motivaci k zahájení tohoto projektu: Dremel zahálí a čekají nás dlouhé zimní večery já bych na tvým místě začal z opačnýho konce: měl bys koupit nějaký vůz , do kterého bys to ve finále vsadil .. třeba kajak, ten ještě nemáš
Re: 1835
tak jsem se rozhodl, že zůstanu v nudných atmosférických vodách a motor bude karburátorový. Zatím se nic moc nehýbe, předvádím spíš škatulata hejbejte se s díly, abych extra nenavyšoval rozpočet. Rozhodl jsem se pro drobnou změnu v konfiguraci a vačku Web jsem nahradil vačkou Engle 100, pro kterou použiji svoje původní ultralehká zdvihátka od CB Performance a alu zdvihací tyčky, sehnal jsem pěknou originál VW plechařinu, zakoupil v CSP jejich celonerezový výfuk a s Wallym vyhandloval mojí původní Engle FK-8 vačku za lamelu a přítlačák:-) Až to začnu skládat, nahodím foto.
Tím se dostávám k pěknému téma putovních dílů a asi ho otevřu v samostatném topicu.
Tím se dostávám k pěknému téma putovních dílů a asi ho otevřu v samostatném topicu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 1835
Tak jsem dnes za pomoci sofistikovaných přípravků a kibicování pana Sama sesadil DPR kliku 69mm a pojedu na vyvážení.
náhonové kolo zahřáté na 150°žbluňklo na své místo hladce naopak distanční kroužek zahřátý na stejnou teplotu nešel skoro vůbec.
náhonové kolo zahřáté na 150°žbluňklo na své místo hladce naopak distanční kroužek zahřátý na stejnou teplotu nešel skoro vůbec.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1835
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, na kibicování o rozvodových kolech jsem specialistaPětišroub píše:Tak jsem dnes za pomoci sofistikovaných přípravků a kibicování pana Sama sesadil DPR kliku 69mm a pojedu na vyvážení.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 1835
předtím jsem zapékal rozvody, dneska zapékám hlavy - nejdou totiž vyšroubovat svorníky vahadel a tudíž musím zatepla. Hlava ohřátá na 120°svorník ochotně pouští.
K hlavám se silnějšími pružinami a vačkou Engle W100 přijdou sériová vahadla 1.1 na hřídelích CB Perofmance s pevnými distančními podložkami.
K hlavám se silnějšími pružinami a vačkou Engle W100 přijdou sériová vahadla 1.1 na hřídelích CB Perofmance s pevnými distančními podložkami.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)