Karmann Ghia 1967

renovace, generální opravy, stavby i přestavby krok za krokem
Transportérák
Příspěvky: 11
Registrován: 31 říj 2012

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Transportérák »

pokračování...
Přílohy
40.JPG
39.JPG
38.JPG
37.JPG
36.JPG
35.JPG
34.JPG
33.JPG
32.JPG
31.JPG
30.JPG
29.JPG
28.JPG
27.JPG
26.JPG
25.JPG
24.JPG
23.JPG
22.JPG
21.JPG

Transportérák
Příspěvky: 11
Registrován: 31 říj 2012

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Transportérák »

po umytí to vypadá fakt jinak. A řekl bych, že je to docela zdraví.
Přílohy
47.JPG
46.JPG
45.JPG
44.JPG
43.JPG
42.JPG
41.JPG

Uživatelský avatar
liba
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1027
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od liba »

Tak to vypadá opravdu moc pěkně super stav blahopřeju.

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Laco »

Hmmm závist a gratulace! Takhle krásně zachovalé a kompletní auto , o tom jsem si mohl nechat jen zdrát :cry: :lol:

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od loufes »

Leckterý novější auta by mohly závidět,jak je to pěkně zachovalý.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Transportérák
Příspěvky: 11
Registrován: 31 říj 2012

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Transportérák »

Taky jsem koukal, jak je to pěkný. Ale je nutno podotknout, že to auto posledních dvacet let stálo v garáži. Jinak by asi vypadalo už jinak... Na boudě se musí vyměnit prahy, zadní lemy, repas víčka nádrže, opravit přední blatníky a je vyrezlý to vedení vzduchu z těch předních mřížek včetně vnitřních bočních stěn kufru. No práce na tom bude dost. Ale v týdnu se pro všechno pojede k sousedům do němec. Tam mají na tyhle auta fakt všechno :wink:

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Laco »

Transportérák píše:Taky jsem koukal, jak je to pěkný. Ale je nutno podotknout, že to auto posledních dvacet let stálo v garáži. Jinak by asi vypadalo už jinak... Na boudě se musí vyměnit prahy, zadní lemy, repas víčka nádrže, opravit přední blatníky a je vyrezlý to vedení vzduchu z těch předních mřížek včetně vnitřních bočních stěn kufru. No práce na tom bude dost. Ale v týdnu se pro všechno pojede k sousedům do němec. Tam mají na tyhle auta fakt všechno :wink:

Ahoj, tak vše co píšeš a ještě spousty věcí navíj jsem měnil také. Spoustu věcí mají i tady u nás. :wink: a někdy dokonce levněji a ve stehné kvalitě. Na výměnu vyrezlého vzduchového sání by měli jít dolu přední blatníky, jinak se k vrchním bodům v blatníku nedostaneš. Je to strašná pakárna a ještě horší systém. Drží se tam totiž voda.

Vzduchové kanály v prazích máš dobré ? Zadní lemy vnitřní i vnější ? Co světla ?

Transportérák
Příspěvky: 11
Registrován: 31 říj 2012

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Transportérák »

Máme tady pokračování . Auto si majitel přivezl z částečného opískování kousek od Prahy. Také si byl pro díly u sousedů kde k nim dostal i malý dárek v podobě krásné knihy Karmann Ghia.
Nyní se jedná o klempíři a pak o celkovém laku.
Jinak abych pravdu řekl, tak jsme rádi, že se to dalo na opískování. Teprve teď se ukázaly místa, co předtím vypadaly jako bez rezu. Třeba vzadu na obou stranách kde je uchycení té karosérie v podběhách. Předtím tam rez ani vidět nebyl a teď?
Takže bez opískování, nevím, nevím ale asi se pak moc kvalitně auto zdělat nedá. Minimálně tak, aby peníze za lak nešli po roce do luftu až by všechno začalo někde vylejzat.
Dle certifikátu vše sedí a barva originál je tady skutečně Lotos weis. Nicméně se nejedná o pěknou bílou ale o spíš krémovou podobající se vozům taxislužby. Ta se ale majiteli popravdě moc nezamlouvá. Myslíte, že bude velkej prů.er jí trochu upravit aby více lahodila oku? Tedy nechat bílou, jel bělejší odstín? To auto na fotkách z netu v té jasně bílé vypadá krásně, zatímco tahle krémovka není až tak hezká. Co vy na to?
Přílohy
20121114_164252.jpg
20121114_164243.jpg
20121114_164224.jpg
po opískování najednou rez jak hrom
po opískování najednou rez jak hrom
20121114_163909.jpg
20121114_163825.jpg
20121114_163809.jpg
20121114_163657.jpg
20121114_163644.jpg
20121114_163635.jpg
20121114_163625.jpg
20121114_163611.jpg
20121114_163602.jpg
20121114_163553.jpg
20121114_163535.jpg
20121114_163514.jpg
20121114_163506.jpg
20121114_163454.jpg
20121114_163446.jpg
20121114_163435.jpg

Transportérák
Příspěvky: 11
Registrován: 31 říj 2012

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Transportérák »

a ještě malé pokračování. Originál brzdové trubky za 20 euro komplet :-) a nějaká ta plechařina...
Přílohy
20121114_164130.jpg
20121114_164139.jpg
20121114_163303.jpg
a pár těch plechů...
a pár těch plechů...
20121114_163236.jpg
20121114_163228.jpg
dárek
dárek
20121114_171040.jpg
20121114_171335.jpg

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2660
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Kůča »

Barvu by jsem nechal původní.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Laco »

Ahoj,

no hezky pěkně, vy jedete ! Také mám karoserii Karmanna na opískování, jen jsem před pískováním vyvařil, co se kde našlo (takže v podstatě všechno :-) )

Nevidím vnitřní zadní lemy a topníky do prahů ;-) p.s. bacha na to, v německu prodávají většinou zvlášť topníky ve dvou dílech. Ideální je koupit topník v jednom kuse!


Kolega už trochu vykrvácel, podle množství nakoupených plechů :-D

Jinak je to relativně klasicky zrezlé, jen ty díru u zadního uchycení k rámu jsou divné, páč tam jsem to měl nedotčené. Ale bude to asi tím, že v r.v. 1972 vystříkali ve fabrice část karoserie USB. Z toho důvodu budu i já částěčně aplikovat USB.

Co se barvy týče : Pokud chceš renovovat, dej originál. Pokud by si uvažoval byť i o stupeň jiném odstínu, tak už si na to dej barvu jakou chceš, to už je jedno.

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od wally »

Já to říkal nechat bejt a oni ho takhle rozstříleli :cry:

Barvu bych taky nechal originál je hezká, jinak teda dobrá..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
TomB
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 630
Registrován: 26 dub 2010
Bydliště: Jílové

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od TomB »

Přesně...krásně bílá je dneska každá druhá škodovka..... Bílá/béžová barva víc bude sedět k veteránu..... Nechal bych teda původní...ať jen tak nezapadne v provozu... Když už tak nějakou kombinaci dvou barev..? :D
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.

Transportérák
Příspěvky: 11
Registrován: 31 říj 2012

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Transportérák »

Dle mě bych taky nechal originál barvu i když nevypadá dle vkusu majitele. Tak uvidíme jak to dopadne. jinak taky tady padla volba na dvoubarevné lakovaání a to bílá s černou střechou. To by asi nevypadalo nějak zle.
Jinak co majitel říkal, moc se do toho žádnému klempířovi nechce. Tak snad to nějak dopadne.

Já si právě říkal když jsem to viděl po opískování, díky bohu, že jsme to nenechali jak to bylo. To by to auto už asi moc dlouho nejezdilo. Nebo by se nejspíš během jízdy ta karosérie oddělila sama od toho podvozku, když jsem viděl ty držáky v zadních podběhách.
No jinak cíl je v léťe 2013 s tím jet na vejlet :)

Ten vzduchovod pro topení tam na fotce je. Je vedle toho prahu a je celej v kuse. Jen ten stál 200 eur...nejdražší díl z plechů :(
Naposledy upravil(a) Transportérák dne 15 lis 2012, celkem upraveno 1 x.

lope
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1278
Registrován: 08 zář 2009

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od lope »

Jak se dalo čekat, vylezla z toho celková renovace. Nakonec to bude celolak a pak už se o nějaké původnosti barvy stejně nedá mluvit. Takže podle mě je o.k. jakýkoliv odstín, který se v době vzniku na karmany dával. Pro dojem původnosti je důležitější, jak dalece zvládnou čalounění a detaily v původní podobě.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od SO 545 »

Transporteraku to auto by sa urcite nerozpadlo o to ziaden strach.

Je spusta aut s charakterom co drzia len silou vole a flujdomduchaminulosti :wink:

To co vam s pod laku vykuklo je este v pohode.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5286
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od lišák »

Když jsem v úvodu topicu zahlédl zmínku o pískování, tak jsem se do Tebe kapku zhurta pustil, protože jsem měl za to, že to auto je v původním laku. Ale vzhledem k tomu co vidím teď je asi vhodnější to udělat rovnou pořádně. Jenom si myslím, že pokud ještě nemáte domluvenýho klempíře tak by bylo vhodný to opískovaný ošetřit zinkovým nástřikem. Jinak to za týden může být rezatý jak .... No nebudu jmenovat :D .
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 3152
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od OB »

A opět se točíme kolem stále omýlaného. Původní nebo si to udělat jak se mi chce.
Vzhledem ke stavu vozu, bych šel cestou původního vozu. Nevymejšlet bejkárny, protože jsou poplatné době a za několik let to bude člověka mrzet a bude říkat "dnes bych to již dělal jinak". Tuto hlášku slyším velmi často. Vůz v takovém stavu je dobré zachránit tak jak byl vyroben. Už to, že byl opískován, i když ne celý, je poměrně škoda. Dalo se to řešit méně "abrazivní" metodou, kde by bylo možné zachránit více původního laku.
Abych to zkrátil: za mou osobu, bych raději šel cestou originality.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od udeeska »

Jak pise OuBii,nema cenu diskutovat jakou barvu na forumu.Udelejte co mate na srdci s laskou k tomu autu
a pozdeji ukazte vysledek. :wink:
Jinak fandim,ze jste se do toho pustili...
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1967

Příspěvek od Laco »

Ahoj, tak jak pokračujete chlapci ? Nějaký progres ? :?:

Odpovědět