Karmann Ghia 1967
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
Karmann Ghia 1967
Zdravím zdejší osasenstvo. Pánové jsem tady absolutní nováček, nicméně nadcházející okolnosti mě donutily se zaregistrovat i zde na tomto fóru pro vzducem chlazené stroje.
Proč tu jsem? Můj velice dobrý kamarád , mě požádal o pomoc na jeho prvním projektu a to kompletní rekonstrukci uvedeného vozu. Koupil ho čistě náhodou na dálničním parkovišti v D když se vracel s prázdným vlekem zpět domů.
Auto je dá se říct kompletní a nic mu nechybí, jen stálo asi dvacet let v garážích bývalého VW servisu.
Nyní o víkendu máme v plánu rozebrat "boudu" na opískování a oddělit jí od podvozku.
Já už pár aut dělal od základu ale abych pravdu řekl, moje nejstarší auto je VW Golf 1.
Chtěl bych zde zdejší požádat o případné rady na co si nyní při rozebrání dát pozor a jak je prosím ta budka s tím podvozkem spojená? Je to asi šroubovaný ale i lepený? Kde najdu šrouby apod.
Byl by třeba nějakej odkaz na topic nebo fotogalerii, kde by se dalo ledacos prozkoumat?
Budu moc rád, za každou radu. Určitě už to tady má pár z Vás za sebou. Fotky budu postupně vkládat , takže se máte taky na co těšit
Jinak k dispozici budeme mít defakto komplet vybavenou dílnu včetně zvedáku a tak to snad nějak půjde od ruky.
Přikládám pár fotek pro představu o co jde. Díky Všem, co budou ochotni utrousit pár řádek.
Proč tu jsem? Můj velice dobrý kamarád , mě požádal o pomoc na jeho prvním projektu a to kompletní rekonstrukci uvedeného vozu. Koupil ho čistě náhodou na dálničním parkovišti v D když se vracel s prázdným vlekem zpět domů.
Auto je dá se říct kompletní a nic mu nechybí, jen stálo asi dvacet let v garážích bývalého VW servisu.
Nyní o víkendu máme v plánu rozebrat "boudu" na opískování a oddělit jí od podvozku.
Já už pár aut dělal od základu ale abych pravdu řekl, moje nejstarší auto je VW Golf 1.
Chtěl bych zde zdejší požádat o případné rady na co si nyní při rozebrání dát pozor a jak je prosím ta budka s tím podvozkem spojená? Je to asi šroubovaný ale i lepený? Kde najdu šrouby apod.
Byl by třeba nějakej odkaz na topic nebo fotogalerii, kde by se dalo ledacos prozkoumat?
Budu moc rád, za každou radu. Určitě už to tady má pár z Vás za sebou. Fotky budu postupně vkládat , takže se máte taky na co těšit
Jinak k dispozici budeme mít defakto komplet vybavenou dílnu včetně zvedáku a tak to snad nějak půjde od ruky.
Přikládám pár fotek pro představu o co jde. Díky Všem, co budou ochotni utrousit pár řádek.
Naposledy upravil(a) Transportérák dne 03 lis 2012, celkem upraveno 1 x.
- Kosťa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 472
- Registrován: 08 črc 2012
- Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"
Re: Karmann Ghia 1960
Noooo, tak to měl kamarád kliku aspoň od náklaďáku...že si na parkovišti koupí takovýho fešáka.. Mě se líbí tak, že bych ho snad ani nerenovovala, pokud neni durch zu durch..ale jestli to nebude tím, že jsem na ty krysičky...
mom little devil.... ....vybzuk a počmáraná holčička
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
Než do toho šáhneš, tak by bylo dobré vědět, čeho chceš vlastně dosáhnout. Na nové laky u veterána není nikdo moc zvědavej.
Jestli je to na kšeft, tak jsou jakékoliv zásahy vyhozenou investicí a v ostatních případech možným zabitím autenticity.
Prostě nejdřív dlóóóuho na nic nic nesahej. Tím nechci nijak snižovat tvé řemeslné zkušenosti.
Jestli je to na kšeft, tak jsou jakékoliv zásahy vyhozenou investicí a v ostatních případech možným zabitím autenticity.
Prostě nejdřív dlóóóuho na nic nic nesahej. Tím nechci nijak snižovat tvé řemeslné zkušenosti.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
teď jsem si všiml slova "pískování"
tak to proboha nebo pro karmanna na chvíli zapomeň
tak to proboha nebo pro karmanna na chvíli zapomeň
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: Karmann Ghia 1960
Vitaj "Lotosový květe"...
Ako hlása miestna rada starších: Pošudlat a drandit!
Tá farba mu tak nejak sexi pristane
Ako hlása miestna rada starších: Pošudlat a drandit!
Tá farba mu tak nejak sexi pristane
carpe diem
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
ani tak nejde o užívání auta, ale spíš o nezničení původního kusu
počáteční nadšení může způsobit nevratné škody
pravidlo "lak a kola dělaj auto" platí u nových šunek
počáteční nadšení může způsobit nevratné škody
pravidlo "lak a kola dělaj auto" platí u nových šunek
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5895
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Karmann Ghia 1960
doufám, že nás novopečený majitel jen zkouší a dá na rady Praka a dalších včetně mě , že pokud má to auto na sobě většinu původního laku tak je hřích myslet na renovaci včetně novýho laku
a termín pískovat je sprostá nadávka nejhrubšího zrna
a termín pískovat je sprostá nadávka nejhrubšího zrna
jdeme frflat na flat ...
Re: Karmann Ghia 1960
Dovolím si trochu polemizovat s tím rokem 1960, osobně bych si tipnul 66/67, co odborníci přes Karmanna? Za druhé, než bych se pustil do práce, snažil bych se načerpat co nejvíce informací, co mám za model, jak moc je v originálním stavu, co a jak funguje, co bude nebo nebude potřeba udělat atd atd... Abys potom nezjistil, že si zabil duši jednoho krásného auta, což se podle toho co píšeš může lehce stát. Podle těhle fotek nejde určit, zda je potřeba takhle rozsáhlá renovace, každopádně tohle auto bude mít největší cenu v co možná nejoriginálnějším stavu a když renovace, tak pořádná.. Zjišťovat co a jak funguje v průběhu je špatně.
1966
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
Prosím, prolítni si Sambu:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewforum.php?f=7
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... ?cat_id=28
a podobné servery a do té doby seď na rukou a nech pracovat hlavu a oči
Ber to jako radu v tom nejlepším slova smyslu [-o<
Mrkni třeba sem co se dá udělat s minimem nákladů za auto a než se začne... udělejte si představu co chcete aby z toho bylo..
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 224&start=
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewforum.php?f=7
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_ ... ?cat_id=28
a podobné servery a do té doby seď na rukou a nech pracovat hlavu a oči
Ber to jako radu v tom nejlepším slova smyslu [-o<
Mrkni třeba sem co se dá udělat s minimem nákladů za auto a než se začne... udělejte si představu co chcete aby z toho bylo..
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 224&start=
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: Karmann Ghia 1960
Pěkné,pěkné, ale 60tka to není... pokud je lak původní, ne jen odstín, tak to opravdu ještě prober s majitelem...
Re: Karmann Ghia 1960
lakuj, piskuj, brus a var.. dokud nedomrvis, neuveris.. nebudes prvni, zel ani posledni..
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Karmann Ghia 1960
Tak jestli to neni vtip,tak je krasnej prirustek v ceskych vodach
Vwase nocni sichta...
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
Teda vy mu dáváte ! Takže já u Vás musím být za úplnýho debila, když všechno to, co napsal na Karmannovi dělám. Dík
Zkus juknout do mého projektu a když bys něco potřeboval, napiš SZ a nebo zavolej.
S autem si dělejte klucí co chcete.
Naposledy upravil(a) Laco dne 01 lis 2012, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 31 říj 2012
Re: Karmann Ghia 1960
No...tak Vám nevím. Auto je dá se říct v pěkném stavu až na lemy zadních kol, místečka na předku, jinak podlaha dá se říct je O.K. Jinak co se týká majitele a s tím já musím jen souhlasit. Ano , určitě je auto v origo stavu jako veterán moc cenné ale tohle auto určitě nebude na kšeft a jestli se do toho pustíme ani už asi na prodej nikdy nebude. Chce dosáhnout výsledku, aby až se s tím za krásného počasí půjde proluftovat a někde zastaví třeba na kávu a nebo nějakej sraz veteránků, se nemusel za stav auta stydět. Tzn, auto z dálky pěkné ale tu a tam rez a dirka v prahu apod. Vtip to není a s velkým rozpočtem na rekonstrukci je počítáno. S tím majitel problém mít dle mě nebude. Nevím jestli třeba někdo zná´lakovnu tady u Nás na západě vedle Mariánských Lázní ve Staré Vodě. Tam se lakuje i pár kusů T1 do roka ale asi vše do Německa. Prostě by chtěl to auto maximálně dát do šusu aby nejenom vypadalo ale taky vše pěkně fungovalo. Nic sprznit nechceme, to určitě ne. Sám mám VW moc rád a je to prakticky moje srdcová značka. jinak Všem moc děkuji za odkazy, které večer doma proběhnu. Nicméně já majitel nejsem, ale byl jsem pouze požádán o zapůjčení svých rukou na tento krásný vůz. Již jsem souhlasil a tak o víkendu se auto jde rozebrat.
PS: vím jak to všichni myslíte, ale vždyť se renovuje spousta veteránů a vždy to nemusí znamenat zprznění a znehodnocení auta.
PS: vím jak to všichni myslíte, ale vždyť se renovuje spousta veteránů a vždy to nemusí znamenat zprznění a znehodnocení auta.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
pohoda jazz .. je to len auto , co ma v plane jeho majitel je jeho vec.
drzim palce nech to uz dopadne akokolvek.
drzim palce nech to uz dopadne akokolvek.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1960
Spolu s majitelem si nejdřív ujasněte pojmy. Renovace nikdy není prznění a znehodnocení auta, ale to, na co se chystáte, to nemůže skončit jinak. Na veteránském srazu drtivá většina těch co tomu trochu rozumí ocení co nejpůvodnější stav, ale tím nemyslím děravé prahy. Ty můžete vyměnit aniž opískujete komplet auto. Podívej se např. na topic o Johánkovi. Myslíš, že by bylo lepší ho opískovat? http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 413&start=Transportérák píše: PS: vím jak to všichni myslíte, ale vždyť se renovuje spousta veteránů a vždy to nemusí znamenat zprznění a znehodnocení auta.
A nebo tady je dobrý příklad. To je renovace s velkým R. http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... barn++oval
A pokud se podíváš na Evžena, věř, že kdyby nebyl totál shnilej, tak bych se to tak zoufalé akce taky nikdy nepouštěl. Ale když už nic jiného, tak jsme se ze všech sil snažili zachovat původní opotřebovaný vzhled motoru. Píšu vzhled, ne stav! http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 672&start=
Dalším příkladem pro tebe i majitele může být http://samsgarage.org/projects/1950-brezel-aus-schweden
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Karmann Ghia 1960
Nejdříve gratulace Ale přiklonil bych se k názoru nechat ho jak je,udělat nutné věci a jezdit..
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: Karmann Ghia 1960
Můžeš ho takhle leta udržovat,v takovým stavu,jako je ted,aniž by jsi do něho nějak radikálně říznul a bude to původní super nezpotvořený auto s charizmem,který mu necitlivou renovací zabiješ....pak třeba po letech v budoucnu renovovat....
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde