hudriho "dedo" z 1960
hudriho "dedo" z 1960
Som tu uplne nový a chrobáky sa mi páčili od mládi. Tak sme sa rozhodli s otcom si jeden zadovazit. Je dovezený z cz v stodole bol v takomto stave 15 rokov a ako stvorročného ho doviezli z nemecka. Brzdy ma este na lanka a je to spartanska verzia. Momentalne ho rozoberame.. bude to dlha cesta..
Re: hudriho "dedo" z 1960
Lankové brzdy u modelu standard se používaly tuším do roku 1961, z fotek je patrné, že jestli se skutečně jedná o rok 1960, jsou na Tvém brouku použity díly ze starších modelů (volant, nádrž?..), tak aby se ušetřilo při výrobě, akorát mě překvapují díry na boční okrasné lišty, ty bych u standardu s lankovými brzdy nečekal... Cesta to bude dlouhá, ale rozhodně stojí za to ji podniknout.
1966
- Bluesdriver
- Příspěvky: 71
- Registrován: 02 říj 2012
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: hudriho "dedo" z 1960
Obdivuji odhodlání a držím palce!
"Veterán je každé staré auto, které máme rádi"
Wolfsburg 1971 1302 S 1.6
Wolfsburg 1971 1302 S 1.6
Re: hudriho "dedo" z 1960
ďakujem za každú odozvu a informáciu
rok 1960 je na štítku
pripájam ešte pár fotiek, dnes som ho odstrojoval, teda aspoň to čo šlo..
pridám zajtra foto motora ak stihnem
mám predstavu, že ho nechám taký aký je dám mu lak aky v tej dobe bol (asi sivá) tapacíry budu v minimálnom množstve proste tak ako bol..
videl som na nete plechy na zadne okno, že sa dá velkookňák prerobiť na ovál či praclik, má to zmysel? nepokazim ho? videli ste uz takeho "brouka" ?
rok 1960 je na štítku
pripájam ešte pár fotiek, dnes som ho odstrojoval, teda aspoň to čo šlo..
pridám zajtra foto motora ak stihnem
mám predstavu, že ho nechám taký aký je dám mu lak aky v tej dobe bol (asi sivá) tapacíry budu v minimálnom množstve proste tak ako bol..
videl som na nete plechy na zadne okno, že sa dá velkookňák prerobiť na ovál či praclik, má to zmysel? nepokazim ho? videli ste uz takeho "brouka" ?
Re: hudriho "dedo" z 1960
ta původní barva je L225 Jupiter Grau a je to jedna z nej barev na dědkovi. Sociál by měl mít tříramenný volant a spoustu jiných specifických prvků. Spärmodely jsou dnes velmi žádané a asi by bylo škoda ho zkazit. Preclíka z toho vevařením zadního okna neuděláš protože na preclu je "všechno jinak", ale jak se říká, proti gustu žádný dišputát
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: hudriho "dedo" z 1960
Rozhodně bych z něj nedělal to co není. Čím bude víc v originál stavu tím bude mít větší cenu. Ještě tak lehké dobové úpravy na motoru, případně dobově korektní výbava nebo doplňky. Ale je to Tvoje auto, dělej s ním co je Ti libo.hudri píše:.... že sa dá velkookňák prerobiť na ovál či praclik, má to zmysel? nepokazim ho?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: hudriho "dedo" z 1960
Každého věc, co se svým autem provede, každý si musí projít určitým vývojem, přesto si dovolím na to trochu reagovat:
1. začal bych prostudováním materiálů o broukovi, historie, vývoj atd, zaměř se na období 1958-1960, to je období, které by Tě mělo nejvíce zajímat, co se týče renovace Tvého brouka, zde na flatu máš materiálů více než dost, pokud nebudou stačit ptej se, hledej...
2. po tomto nastudování už budeš vědět, že přestavba do preclíka nebo ovála není jen o tom, že dáš jiné zadní okno, těch diferencí je mrak.
Největší cenu má samozřejmě brouk původní nebo zrenovovaný do původního stavu, máš poměrně zajímavej rok, který za pár let bude pro mnohé vyhledávaným veteránem, byla by škoda ho nějak "kazit", udělej si přehled, jaké jsou možnosti a pusť se do práce, jakou cestu zvolíš je na Tobě.
1. začal bych prostudováním materiálů o broukovi, historie, vývoj atd, zaměř se na období 1958-1960, to je období, které by Tě mělo nejvíce zajímat, co se týče renovace Tvého brouka, zde na flatu máš materiálů více než dost, pokud nebudou stačit ptej se, hledej...
2. po tomto nastudování už budeš vědět, že přestavba do preclíka nebo ovála není jen o tom, že dáš jiné zadní okno, těch diferencí je mrak.
Největší cenu má samozřejmě brouk původní nebo zrenovovaný do původního stavu, máš poměrně zajímavej rok, který za pár let bude pro mnohé vyhledávaným veteránem, byla by škoda ho nějak "kazit", udělej si přehled, jaké jsou možnosti a pusť se do práce, jakou cestu zvolíš je na Tobě.
1966
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: hudriho "dedo" z 1960
Pridavam se s podporou k Tvemu projektu,zachovani originality Te myslim na konci cesty naplni satisfakci
Vwase nocni sichta...
Re: hudriho "dedo" z 1960
Také by jsem nic nepřevařoval,tím to akorát dokoníš,a stratí to hodnotu.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- Kosťa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 472
- Registrován: 08 črc 2012
- Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"
Re: hudriho "dedo" z 1960
No cesta dlouhá, ale pokud se budeš držet dobrých rad, bude z toho peckavůz.. Okno bych nechala, páč jinak z toho bude takovej polobastl a jestli chceš jít krokem k origo stavu, ztratí to uplně svoje kouzlo a konec konců, jak se tu píše i cenu. Takže držím palce ať se všechno podaří tak, jak si představujete
mom little devil.... ....vybzuk a počmáraná holčička
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: hudriho "dedo" z 1960
Ďalší zaujímavý chrobák na slovensku. Bravo!
Neunáhli sa, naštuduj informácie o tomto ročníku a keď zachováš pôvodnosť bude to špičkový veterán. Tie odlišnosti (bočné lišty, volant...) sú pri rokoch, ktoré má toto auto odžité asi normálne. Sú to dobové "vylepšenia", alebo "modernizácia", ale tak to kedysi fungovalo.
Kolko majitelov si vtedy kvôli modernejšiemu vzhladu dalo vyrezať "pretzel", alebo "oval" okno a páčilo sa im to, hm?! Dnes by dostali po paprči...
Želám vela šťastia a energie pri renovácii
Neunáhli sa, naštuduj informácie o tomto ročníku a keď zachováš pôvodnosť bude to špičkový veterán. Tie odlišnosti (bočné lišty, volant...) sú pri rokoch, ktoré má toto auto odžité asi normálne. Sú to dobové "vylepšenia", alebo "modernizácia", ale tak to kedysi fungovalo.
Kolko majitelov si vtedy kvôli modernejšiemu vzhladu dalo vyrezať "pretzel", alebo "oval" okno a páčilo sa im to, hm?! Dnes by dostali po paprči...
Želám vela šťastia a energie pri renovácii
carpe diem
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: hudriho "dedo" z 1960
Hele z odstupem času by tě to překopávání na precla stejně mrzelo a hlodalo by to v tobě,protože precl z něho stejně nikdy nebude o tom žádná....ale klasa dědek malookno by z něho po čase být určitě mohl...tak se hlavně nepodělat v síni při mizení financí,který se ti v 90% stejně nevrátí,ale budeš mít v konečným efektu pěknýho veterána.
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: hudriho "dedo" z 1960
ahoj, ďakujem za odozvu..
chcel som vedieť názor skúsenejších a majitelov "broukov". Ovala či splita z toho teda nejdeme robiť.. asi by to bola kopa snahy, ale zbytočne..
Pridávam fotky motora, číslo motora + výrobný štítok, vraj motor je 1100, ale motor je dosť vybehaný, preto by som chcel vedieť či by do neho pasoval 1200, ktorý je asi najrozširenejší. Viem nebude to zase ten originál, ale...
chcel som vedieť názor skúsenejších a majitelov "broukov". Ovala či splita z toho teda nejdeme robiť.. asi by to bola kopa snahy, ale zbytočne..
Pridávam fotky motora, číslo motora + výrobný štítok, vraj motor je 1100, ale motor je dosť vybehaný, preto by som chcel vedieť či by do neho pasoval 1200, ktorý je asi najrozširenejší. Viem nebude to zase ten originál, ale...
Re: hudriho "dedo" z 1960
tak gratuluju k zajímavému modelu! bude to fešák Ale motor 1100 to určitě není.. 1200 zní pravděpodobněji.
Re: hudriho "dedo" z 1960
Máš objem 1192ccm, tedy 30PS...Implementace motoru 34PS používaného od roku 1961 by nebyla náročná, ale opět jsme u toho, byla by škoda nemít tam původní motor, který se podle výrobního čísla tak tváří.
1966
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: hudriho "dedo" z 1960
Motor bude určo 1200 ccm a podla čísla to je apríl 1960.
VIN by malo byť v rozmedzí 601918 až 615192.
Ak to sedí tak to máš všetko pôvodné.
VIN by malo byť v rozmedzí 601918 až 615192.
Ak to sedí tak to máš všetko pôvodné.
carpe diem
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: hudriho "dedo" z 1960
Myslím, že by bylo vhodné, aby jsi Ty sám měl nejdřív představu co vlastně chceš. Pokud veterána, tak nevymejšlej pičoviny a buď rád za to co máš a renovuj. A pokud pouze "nějakého" Brouka, tak si pořiď Mexiko a bastli, jak je libo a tohodle pošli dál, protože je pro Tebe škoda. Za chvíli začneš přemešlet, zda by to nebrzdilo víc, když tam dáš hydraulický brzdy, pak tam narveš kotouče a vyvrátíš mu kola. Na jednu stranu přemejšlíš udělat fake preclíka a na druhou stranu se Ti nezdá dost dobrý původní motor.hudri píše: preto by som chcel vedieť či by do neho pasoval 1200, ktorý je asi najrozširenejší. Viem nebude to zase ten originál, ale...
Každý celek se skládá z detailů.
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: hudriho "dedo" z 1960
Tak si mu Lišáku poriadne naložil, [smilie=spank2.gif] ale od Teba to je na mieste.
Je fakt, že to možno zrenovovať do origo stavu, alebo z toho urobiť cirkus na kolesách. A kedže áut čo vyzerajú ako po zrážke s kindervajcom je už dosť...
Je fakt, že to možno zrenovovať do origo stavu, alebo z toho urobiť cirkus na kolesách. A kedže áut čo vyzerajú ako po zrážke s kindervajcom je už dosť...
carpe diem
Re: hudriho "dedo" z 1960
V prvom rade gratulujem k splneniu snou a zmocnení sa VW
PS: Veci ohladne názorou a poňatia vlastného VW sú na každom vlastníkovy osobytne. Každopádne pozitivum bude, že raz to auto bude v premávke...
Vela štastia pri slatných prácach na chrobákovi
PS: Veci ohladne názorou a poňatia vlastného VW sú na každom vlastníkovy osobytne. Každopádne pozitivum bude, že raz to auto bude v premávke...
Vela štastia pri slatných prácach na chrobákovi