Tak mi to nedalo a dneska jsem vám to nafotil..
dvě dvoulitrový skříně již se sundanými "nábami" jedna už s vyměněnou mrkví jezdila ve wallym...
A tady je ten rozdíl, jinak nic nebrání vyměnit skříně mezi sebou:
Typ 1 mrkev
Typ 4 mrkev
Výměna je velice jednoduchá:
1 sundáme nábu
2 posuneme ségrovku na mrkvi
3 posuneme na mrkvi ozubený náhon
nejlíp se to dělá když je diferenciál v této poloze "okýnkem nahoru"
4 povolíme spojení na ose
5 našroubujeme zpátky jinou mrkev
6 posuneme zpět ozubený náhon
7 zajisíme nazpět ségrovkou
8 nasadíme nábu
a nastřelíme zpět do auta
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------