Evžen 1964
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Makáme jak za peníze, ale letos PUS určitě nestihneme. A to jsme se tak těšili.
Levý zadní sloupek je zdárně hotov.
Můžeme nasadit zadní sklo.
Oproti přednímu se guma přetahovala o poznání hůř. Přičítal jsem to čalounění, které je nalepené na hraně, ale bylo to asi tím, že vnější okraj těsnění lezl do rámu. A tak jsem ho musel klínkem vytáhnout ven.
Po několika úderech dlaní po ploše skla si konečně sedlo.
Zvolna pokračujeme, aby bylo možné co nejdřív natáhnout stropní čalounění a zadní koberec.
Někdo možná nebude vědět kam tohle patří.
Je to podlepení nástřihů, když se lepí čalounění na okraj šíbru.
Levý zadní sloupek je zdárně hotov.
Můžeme nasadit zadní sklo.
Oproti přednímu se guma přetahovala o poznání hůř. Přičítal jsem to čalounění, které je nalepené na hraně, ale bylo to asi tím, že vnější okraj těsnění lezl do rámu. A tak jsem ho musel klínkem vytáhnout ven.
Po několika úderech dlaní po ploše skla si konečně sedlo.
Zvolna pokračujeme, aby bylo možné co nejdřív natáhnout stropní čalounění a zadní koberec.
Někdo možná nebude vědět kam tohle patří.
Je to podlepení nástřihů, když se lepí čalounění na okraj šíbru.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Pokračuju, kde jsem skončil. Podobné podlepení je i vzadu.
Dnes to bude zase trochu na přeskáčku. Natřel jsem lepidlem zadní podlahu.
Asi Vám je divné, proč tam dávám starý koberec.
Má to jednoduchý důvod. Ten starý koberec je podlepený izolací a když jsem se ji snažil sundat, tak se mě pod rukama lámala.
Proto jsem začal koberec stahovat až po nalepení.
Řeknu Vám, ten starej koberec smrdí jak zapařenej cirkusáckej stan. Pokud ležel na hromadě, tak dobrý, ale jak jsem do něj šáhnul, tak to byl teda nářez.
Konečně jsme si přivezli drobnosti zapomenuté u lakýrníka.
Krytka popelníku.
Mřížka palivoměru.
Takhle nějak to bude složené.
Pod síťkou je ještě plast podložka.
Na ní byla původně vrstva molitanu, který se časem úplně rozsypal. Vzal jsem kousek látky z které se šijí autopotahy a z ní jsem sloupl vrstvičku molitanu. Je z rubové strany opatřena vyztužením z nití a tak nedochází k takové degradaci. Mám to už vyzkoušené z MBX, kde jsem to dával na klapku topení a po víc jak 10letech je to pořád stejné.
Z druhé strany upevníme ohnutím příchytek.
Spoje byly překryté takovou plastelínou. Bohužel se nám ji zachovalo málo a tak přemýšlím, čím ji nahradit. Napadá mě plastická guma na gumování.
Mřížka reproduktoru.
Víko schránky.
A v této fázi jsem zjistil, že se nechce otevírat. Odmontoval jsem proto schránku, abych viděl kde to vázne. Znovu jsem promazal čepy závěsů a malinko se to zlepšilo, ale pořád to nebylo ono. Tak nějak se to celé šprajcovalo.
Dnes to bude zase trochu na přeskáčku. Natřel jsem lepidlem zadní podlahu.
Asi Vám je divné, proč tam dávám starý koberec.
Má to jednoduchý důvod. Ten starý koberec je podlepený izolací a když jsem se ji snažil sundat, tak se mě pod rukama lámala.
Proto jsem začal koberec stahovat až po nalepení.
Řeknu Vám, ten starej koberec smrdí jak zapařenej cirkusáckej stan. Pokud ležel na hromadě, tak dobrý, ale jak jsem do něj šáhnul, tak to byl teda nářez.
Konečně jsme si přivezli drobnosti zapomenuté u lakýrníka.
Krytka popelníku.
Mřížka palivoměru.
Takhle nějak to bude složené.
Pod síťkou je ještě plast podložka.
Na ní byla původně vrstva molitanu, který se časem úplně rozsypal. Vzal jsem kousek látky z které se šijí autopotahy a z ní jsem sloupl vrstvičku molitanu. Je z rubové strany opatřena vyztužením z nití a tak nedochází k takové degradaci. Mám to už vyzkoušené z MBX, kde jsem to dával na klapku topení a po víc jak 10letech je to pořád stejné.
Z druhé strany upevníme ohnutím příchytek.
Spoje byly překryté takovou plastelínou. Bohužel se nám ji zachovalo málo a tak přemýšlím, čím ji nahradit. Napadá mě plastická guma na gumování.
Mřížka reproduktoru.
Víko schránky.
A v této fázi jsem zjistil, že se nechce otevírat. Odmontoval jsem proto schránku, abych viděl kde to vázne. Znovu jsem promazal čepy závěsů a malinko se to zlepšilo, ale pořád to nebylo ono. Tak nějak se to celé šprajcovalo.
Po různých pokusech jsem zjistil, že je potřeba šrouby dotahovat když jsou dvířka zavřená, teprve potom se panty přestanou křížit. Strávil jsem na tom dobrou hodinu práce, než jsem to rozchodil podle představ.
Začíná to vypadat jako auto .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Polepení levého sloupku sice ještě není kompletní, ale už v takové fázi, že můžu souběžně pracovat na stropním potahu.
Nejdříve jsme ale museli odvést stropnici k čalouníkovi, aby na ní udělal chybějící šev. Originální potah byl dělaný ze dvou druhů koženky. Z dírkované a potištěné. Nový potah je pouze z dírkované a tak už ten šev nepovažují za nutný.
Ale materiál na něj evidentně je. Když ho necháme udělat, tak se dostaneme na přesnou délku.
Připravím si pružinky do kterých se zavěšují dráty, které nesou stropnici.
Nasadil jsem je přibližně na místo.
Potah jsem uchytil do rámu zadního okna. V podstatě se tam "zasekne" kartonovým proužkem, který je na potahu přišitý.
První drát je vložený přímo mezi střechu a rám.
Druhý už je nasunutý do pružinky.
Stejně tak třetí.
Při pokusu o našponování potahu a jeho uchycení na rám předního okna zjišťuji, že bude potřeba úprava. I když jsme objednávali potah na auto se šíbrem, tak je jim to při šití evidentně jedno a vůbec neřeší, že papírové pásky musejí mít jiný rozměr, protože tady je výztuha na které je ovládání šíbru.
Budu muset švy zajistit vteřinovým lepidlem aby se nepáraly a potom překážející karton odstřihnout.
Větší mezera je vidět i na torzu starého potahu.
Nejdříve jsme ale museli odvést stropnici k čalouníkovi, aby na ní udělal chybějící šev. Originální potah byl dělaný ze dvou druhů koženky. Z dírkované a potištěné. Nový potah je pouze z dírkované a tak už ten šev nepovažují za nutný.
Ale materiál na něj evidentně je. Když ho necháme udělat, tak se dostaneme na přesnou délku.
Připravím si pružinky do kterých se zavěšují dráty, které nesou stropnici.
Nasadil jsem je přibližně na místo.
Potah jsem uchytil do rámu zadního okna. V podstatě se tam "zasekne" kartonovým proužkem, který je na potahu přišitý.
První drát je vložený přímo mezi střechu a rám.
Druhý už je nasunutý do pružinky.
Stejně tak třetí.
Při pokusu o našponování potahu a jeho uchycení na rám předního okna zjišťuji, že bude potřeba úprava. I když jsme objednávali potah na auto se šíbrem, tak je jim to při šití evidentně jedno a vůbec neřeší, že papírové pásky musejí mít jiný rozměr, protože tady je výztuha na které je ovládání šíbru.
Budu muset švy zajistit vteřinovým lepidlem aby se nepáraly a potom překážející karton odstřihnout.
Větší mezera je vidět i na torzu starého potahu.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
...krásná práce...
...na čalounění už se těšim druhým rokem jako malý děcko a když na to tak koukám...tak jsem si jistej...že zcela oprávněně...kolik že si Lišáku účtuješ za očalounění interieru?...
...na čalounění už se těšim druhým rokem jako malý děcko a když na to tak koukám...tak jsem si jistej...že zcela oprávněně...kolik že si Lišáku účtuješ za očalounění interieru?...
You can't win 'em all...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Dělám to jenom z donucení a tak bych musel být omámen výškou nabídky .Petr914 píše:...kolik že si Lišáku účtuješ za očalounění interieru?...
---
Trošku se práce zadrhla a nerad bych soudil, zda za to můžou moje ruce, či snad materiál ? Při šponování potahu jsem zjistil, že papírový pásek, který se má zaseknout v drážce střechy tak nějak nedrží potah na svém místě. A tak šel potah zase ven. Teda nebylo to úplně jednoduchý, protože zhruba 10cm se šprajclo tak, že jsem musel použít hrubší sílu.
Přišel jsem na to, že použitý karton je tak měkký, že v tahu čalounění má tendenci se překrucovat. Naštěstí jsme doma našli takový, který je tužší a tak jsem našil nový kus. Další pokus byl úspěšný a čalounění drží jak má.
Bohužel ten samý problém se objevil i na přední straně. Je pravda, že když jsem měl čalounění venku, tak jsem to už mohl rovnou předělat, ale protože to musím šít v ruce, nechtěl jsem si zbytečně přidělávat práci, pokud to nebude nutné.
Po vyjmutí ze střechy je vidět, jak je pásek překroucený.
Tak to odpářu.
Použitý karton se loupe ve vrstvách a na krut vůbec nedrží. Evidentně není použité žádné pojidlo, ale je to jenom slisované.
Zbytek původního kartonového pásku je tvrdý a při ohýbání drží pohromadě. Žádné odlupování vrstev a při zlomení prostě lupne jak dřevěná laťka.
Ten karton, co máme není sice až tak tuhý, ale alespoň se nerozlupuje na jednotlivé vrstvy. Abych si usnadnil šití a měl jakž takž stejné švy, navrtal jsem si do nařezaných pásků dírky.
Zase si jednou pořádně zapíchám. A v autě, jako zamlada .
Jde to pomalu a už mě bolej prsty a tak budu pokračovat zítra. Přeci jen už nejsem žádná ranní rosa.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Tak jsem to konečně dopíchal a podle starého potahu vystřihnul okraje do obloučků.
Při nasazování zadního okraje jsem použil kousek plechu, který jsem podle oka naohýbal do háku. Abych měl jistotu, že to dělám správně, našli jsme plánek přípravku.
Přemýšlel jsem jak a z čeho ho rychle vyrobit. A jak tak bloudím po baráku, tak mě v kuchyni padnul zrak na nůž na pizzu. Rozhlédl jsem se okolo a v nestřeženém okamžiku jsem ho měl pod trikem . Lukáš mě nepráskne a já budu tvrdit, že jsem ho neviděl.
Několik rychlých pohybů s pilkou a pilníkem, trošku přiohnout a není co řešit.
Normálně má tento přípravek označení VW736/1, ale tento kousek má označení VW736/1LE. Kdyby někdo nevěděl, co znamená LE, tak "lišák edition" .
Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že se mě to tentokrát podařilo. Doufám, že až Evžen najede na nějaký hrbol, tak že potah neudělá pink a nebude venku z rámu .
Při nasazování zadního okraje jsem použil kousek plechu, který jsem podle oka naohýbal do háku. Abych měl jistotu, že to dělám správně, našli jsme plánek přípravku.
Přemýšlel jsem jak a z čeho ho rychle vyrobit. A jak tak bloudím po baráku, tak mě v kuchyni padnul zrak na nůž na pizzu. Rozhlédl jsem se okolo a v nestřeženém okamžiku jsem ho měl pod trikem . Lukáš mě nepráskne a já budu tvrdit, že jsem ho neviděl.
Několik rychlých pohybů s pilkou a pilníkem, trošku přiohnout a není co řešit.
Normálně má tento přípravek označení VW736/1, ale tento kousek má označení VW736/1LE. Kdyby někdo nevěděl, co znamená LE, tak "lišák edition" .
Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že se mě to tentokrát podařilo. Doufám, že až Evžen najede na nějaký hrbol, tak že potah neudělá pink a nebude venku z rámu .
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Evžen 1964
Jsi nejenom velmi šikovnej ale tentokrát jsem se smál že jsem vzbudil půl baráku
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Evžen 1964
Pizza uz asi na menu nebude ,ja chci videt foto te trpelive manzelky ,ktera s Tebou sdili loze a pod hlavou
ji tlaci nejaka VW soucastka
ji tlaci nejaka VW soucastka
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Mražená mě stejně nechutnala a čerstvou si nechám nařezat v pizzerii. Fotka nebude, manželku poručíka Columba jste taky nikdy neviděli .udeeska píše:Pizza uz asi na menu nebude ,ja chci videt foto te trpelive manzelky ,ktera s Tebou sdili loze a pod hlavou
ji tlaci nejaka VW soucastka
---
Nejdřív se malinko vrátím zpátky. Po namontování mřížek palubky jsem začal řešit, čím nahradit původní plastelínu na spoje. Napadlo mě zkusit plastickou gumu na gumování.
A představte si, že to asi půjde. Je sice nepatrně světlejší, ale taky to může být tím, že ta původní stará už je umolousaná.
Není to sice příliš elegantní, ale když to bylo dost dobré řešení ve výrobě, tak nebudeme frfňat.
Můžu pokračovat na čalounění stropu. U sloupků jsem udělal nástřihy.
Při pohledu vzhůru jsem si všiml, že jsou na spoji povolené asi dva švy.
Proto, dokud je to poměrně přístupné, tak se to pokusím prošít. Vysadil jsem drát z pružinky, aby pod střechou bylo víc místa.
Při detailním zkoumání je sice znát, že je v tom místě víc stehů než v okolí, ale dírky už tam nejsou a to je podstatné.
Potah jsem si nanečisto našponoval, abych věděl kde ho mám zastřihnout na šířku.
Hranu jsem si malinko máznul lepidlem, aby mě potah neujížděl a po napnutí si ho přichytil klínkem.
A potom už jenom pořádně zastrkat okraj do drážky a příchytky domáčknout. Je potřeba to dělat opatrně, aby se potah o okraj neřízl. Mě se to v jednom místě podařilo asi v délce 1cm. Naštěstí šla koženka ještě malinko natáhnout a tak jsem to zamaskoval.
Když další co budu dělat nebude horší, tak to bude docela dobré a mohu to uznat.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Zase jsem se dneska rozčílil a křičel "hilm hergot servis" a koulel při tom očima . Začal jsem totiž připevňovat koženku k rámu bočního okna. Při jejím natažení přes hranu jsem si všiml, že je prudký zlom mezi tím, co visí na drátu a bokem, ale hlavně se mě nedařilo bok natáhnout tak, aby byl stejnoměrně v celé délce napnutý.
Proto jsem tunýlek v kterém je drát kousek naříznul. Tím se potah malinko povolil a přechod je plynulejší.
Lepím, natahuju, nadávám a zase lepím, natahuju a nadávám.
Vrtalo mě hlavou, kde je problém a co dělám blbě a proto jsem hledal nějaké fotky. Naše je bohužel focená po uvolnění stropu.
Pak jsem objevil obrázek, který jsem si kdysi někde stáhnul. Omlouvám se tímto za jeho použití. Na něm je krásně zřetelné, jak se potah směrem od drátů dolů zužuje. To bude asi ta zásadní věc, protože na novém potahu mě to připadá stejně široké.
Vzal jsem zase původní potah a ejhle první šev je do obloučku.
A druhý šev jakbysmet.
Mezi dráty je 18,5cm.
Na hraně okna 16,5cm.
Na novém potahu mezi dráty 20,5cm.
Na hraně okna 19,5cm. Křivdil jsem jim. Napsal jsem, že mi připadá, že to udělali stejně široké a oni se sekli "jenom" o cenťák. Bodejť by to potom kurva sedělo . Že já vůl si to nezkontroloval dřív, mohl jsem si to přešít. Co bych ale nechtěl za ty prachy.
No nakonec jsem to tak nějak pofackoval, ale těch fucků .
Za povšimnutí ještě stojí, že centimetr žádná míra a tak vodící drát jenom těsně míjí stropní světýlko . Ještě kousek a "lanpyčka" by vůbec nešla nasadit na místo.
Jak já se těším na to, až budu dělat druhou stranu.
Proto jsem tunýlek v kterém je drát kousek naříznul. Tím se potah malinko povolil a přechod je plynulejší.
Lepím, natahuju, nadávám a zase lepím, natahuju a nadávám.
Vrtalo mě hlavou, kde je problém a co dělám blbě a proto jsem hledal nějaké fotky. Naše je bohužel focená po uvolnění stropu.
Pak jsem objevil obrázek, který jsem si kdysi někde stáhnul. Omlouvám se tímto za jeho použití. Na něm je krásně zřetelné, jak se potah směrem od drátů dolů zužuje. To bude asi ta zásadní věc, protože na novém potahu mě to připadá stejně široké.
Vzal jsem zase původní potah a ejhle první šev je do obloučku.
A druhý šev jakbysmet.
Mezi dráty je 18,5cm.
Na hraně okna 16,5cm.
Na novém potahu mezi dráty 20,5cm.
Na hraně okna 19,5cm. Křivdil jsem jim. Napsal jsem, že mi připadá, že to udělali stejně široké a oni se sekli "jenom" o cenťák. Bodejť by to potom kurva sedělo . Že já vůl si to nezkontroloval dřív, mohl jsem si to přešít. Co bych ale nechtěl za ty prachy.
No nakonec jsem to tak nějak pofackoval, ale těch fucků .
Za povšimnutí ještě stojí, že centimetr žádná míra a tak vodící drát jenom těsně míjí stropní světýlko . Ještě kousek a "lanpyčka" by vůbec nešla nasadit na místo.
Jak já se těším na to, až budu dělat druhou stranu.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Nekonečný příběh s čalouněním pokračuje. Už mě chybí jenom Falco . Potah jsem musel uvolnit z příchytek dveřního rámu, aby bylo možné okraj popotahovat dopředu.
Ať jsem se snažil kouzlit, tak na prvním švu se pořád dělá faldík. Pro majitele černobílých monitorů je to ten vpravo.
Protože to fakt nešlo nijak okecat, odtrhal jsem nalepené a uvolnil stropnici z příchytek drátů. Ano správně, už zas .
Tahle fotka se mi moc nepovedla, ale kdyby se povedla, tak vidíte, že šev je asi 5mm od čáry po které by měl být veden. No hlavně, že si ji tam namalovali.
Rád si to předělám. Taky co jiného mě zbývá?
Úžasná práce. Stát se u toho nedá, sedět taky ne a v kleče má člověk dřevěný nohy. Ještě nejsem hotov, ale už teď mohu poděkovat Marcusovi za báječně strávené odpoledne .
Při povolení potahu a jeho posunem dopředu došlo k tomu, že se zase přetočil karton v předním rámu a jsou tam takovéto faldy.
Při zkoumání, proč se tak děje jsem přišel na to, že papírový proužek nekopíruje tvar rámu. Na obrázku je vidět, že vlevo je zároveň s rámem a napravo z něj už kouká okraj ven. Tah čalounění je potom v tom místě tak velký, že se pásek překroutí.
Protože mě to strašně baví, tak jsem pásek zase odpáral a znovu přilátal, ale trošku šejdrem oproti původní poloze, aby po celé délce byl tah stejnoměrný.
Trénink dělá mistry. Nechci si fandit, ale mém případě bych si možná zasloužil aspoň potvrzení o rekvalifikaci . Zítra ještě poladím druhou stranu a budu se konečně věnovat olepení otvoru pro šíbr. Pokud se už nic jiného nepopo.
Ať jsem se snažil kouzlit, tak na prvním švu se pořád dělá faldík. Pro majitele černobílých monitorů je to ten vpravo.
Protože to fakt nešlo nijak okecat, odtrhal jsem nalepené a uvolnil stropnici z příchytek drátů. Ano správně, už zas .
Tahle fotka se mi moc nepovedla, ale kdyby se povedla, tak vidíte, že šev je asi 5mm od čáry po které by měl být veden. No hlavně, že si ji tam namalovali.
Rád si to předělám. Taky co jiného mě zbývá?
Úžasná práce. Stát se u toho nedá, sedět taky ne a v kleče má člověk dřevěný nohy. Ještě nejsem hotov, ale už teď mohu poděkovat Marcusovi za báječně strávené odpoledne .
Při povolení potahu a jeho posunem dopředu došlo k tomu, že se zase přetočil karton v předním rámu a jsou tam takovéto faldy.
Při zkoumání, proč se tak děje jsem přišel na to, že papírový proužek nekopíruje tvar rámu. Na obrázku je vidět, že vlevo je zároveň s rámem a napravo z něj už kouká okraj ven. Tah čalounění je potom v tom místě tak velký, že se pásek překroutí.
Protože mě to strašně baví, tak jsem pásek zase odpáral a znovu přilátal, ale trošku šejdrem oproti původní poloze, aby po celé délce byl tah stejnoměrný.
Trénink dělá mistry. Nechci si fandit, ale mém případě bych si možná zasloužil aspoň potvrzení o rekvalifikaci . Zítra ještě poladím druhou stranu a budu se konečně věnovat olepení otvoru pro šíbr. Pokud se už nic jiného nepopo.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Evžen 1964
jěště tě to čalounění baví? a zdá se ti o tom?
Ale teď vážně,máš to moc pěkný.Já to na busíkovi dělal tři dny.
Ale teď vážně,máš to moc pěkný.Já to na busíkovi dělal tři dny.
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko
Re: Evžen 1964
lišáku a není to škoda do toho dělat díru když to máš tak pěkně vypnutý?
If you want to win employ the fin
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Nebaví, ale jsem umanutej . Mě se o tom tak zdá, že si raději do postele neberu nůžky ani lepidlo.Suky píše:jěště tě to čalounění baví? a zdá se ti o tom?
Jestli to po prostřihnutí nějak povolí, tak mě odvezou.buca6 píše:lišáku a není to škoda do toho dělat díru když to máš tak pěkně vypnutý?
---
Přiznal jsem se k tomu, že když jsem zastrkával čalounění do příchytek u dveří, tak že jsem ho malinko řízl o hranu. Když už jsem byl nucen to zase sundat, tak jsem to místo pro jistotu podlepil.
Po přešití proužku kartonu i na levé straně jsem konečně dosáhl toho, že je celá plachta podle mých představ.
Abych se trošku vydýchal než do toho zase střihnu, pustil jsem se do odpočinkové práce. Namontoval jsem zrcátko a clony.
Ještě před prací na čalounění jsem musel odvrtat utržený šroubek od poutka a přeříznout závit.
Přiznám se, že byl už takový volnější a při dotahování nevydržel a tak jsem to musel přeříznout na M5.
Že při přeplátování koženky nejsou vidět dírky jsem se už zmínil. Týká se to nejen spoje pod bočním oknem, ale všech míst.
A tak jsem zase maloval.
Sebral jsem odvahu a pustil se do práce na otvoru pro šíbr. Nejdřív jsem stropnici zespoda dlaní přimáčkl k otvoru a tužkou si namaloval obrys, abych viděl jak to mám potom napínat.
A potom si namaloval, jak mám nechat velké přesahy a kde stříhat díru.
V místě stříhání jsem švy pojistil vteřinovým lepidlem a mírně nervozní jsem do toho říznul.
Začínám s lepením.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Nad zrcátkem jsem vyřízl otvor, aby bylo možné přidělat krytku pod kličku. Je to vážně úžasnej pocit, když má člověk do toho říznout. Skoro vůbec se mě u toho netřesou ruce, jaký mám děs, abych to na závěr nějak nepodělal.
Včera jsem si přilepil hranu na přední straně a dnes jsem to zase musel odtrhnout. Tak nějak jsem zapomněl, že se pod čalounění musí vložit převodka.
Zatím jsem to jenom zlehka přitáhl, protože vrchní plast bude muset jít ještě dolů, abych pod něj přilepil čalounění.
Nalepil jsem boky a zadní obloučky. Řeknu Vám, že to je ten správnej vopruz. Přetáhnout čalounění tak, aby zespodu nebyl znát žádný nástřih a aby se koženka při přetahování přes hranu nenatrhla. Že já jsem ten šíbr raději nezavařil .
Ani natahování koženky na tento oblouk není žádný šlágr. Vůbec nechápu, jak se jim to ve výrobě dařilo udělat bez nástřihů.
Teď už převodku dám načisto.
Ještě dopiluju nějaké drobnosti na čalounění a můžu pokračovat na šíbru. Moc se na to těším, protože co se toho týče mám v hlavě úplně pusto a prázdno.
Včera jsem si přilepil hranu na přední straně a dnes jsem to zase musel odtrhnout. Tak nějak jsem zapomněl, že se pod čalounění musí vložit převodka.
Zatím jsem to jenom zlehka přitáhl, protože vrchní plast bude muset jít ještě dolů, abych pod něj přilepil čalounění.
Nalepil jsem boky a zadní obloučky. Řeknu Vám, že to je ten správnej vopruz. Přetáhnout čalounění tak, aby zespodu nebyl znát žádný nástřih a aby se koženka při přetahování přes hranu nenatrhla. Že já jsem ten šíbr raději nezavařil .
Ani natahování koženky na tento oblouk není žádný šlágr. Vůbec nechápu, jak se jim to ve výrobě dařilo udělat bez nástřihů.
Teď už převodku dám načisto.
Ještě dopiluju nějaké drobnosti na čalounění a můžu pokračovat na šíbru. Moc se na to těším, protože co se toho týče mám v hlavě úplně pusto a prázdno.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace
Pustil jsem se do lepení sametky po obvodu střešního otvoru.
Podle původního kusu jsem si to předtvaroval.
Tento díl mám zatím přilepený pouze na přední hraně, před přilepení boků je musím ještě zastřihnout na délku.
Podle původního kusu jsem si to předtvaroval.
Tento díl mám zatím přilepený pouze na přední hraně, před přilepení boků je musím ještě zastřihnout na délku.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - kompletace - šíbr
Těsnění je nalepené a tak jsem ještě špalíčkem přimáčkl hranu hliníkové výztuhy.
Kolejničky šíbru jsme nechali nově nalakovat, ale než do nich vložím fungl očalouněný panel, tak drážky raději vyčistím.
Do konců se zasune plastový trn.
Trn patří do tohoto otvoru.
Je tam proto, aby kolejnička nemlátila do střechy. A ze stejného důvodu je mezi kolejnicí a střechou molitan.
Do kolejniček jsem vložil spodní panel a potom celé dal na své místo.
Kolejničky zatím nejsou šroubované, aby tam šli zasunout lanka.
Do vedení lanek jsem použil SUPERFIT. Je primárně určen na brzdy a neteče ani při vysokých teplotách a mimo jiné ho výrobce doporučuje i na posuvné střešní panely a tak ho vyzkouším.
Abych náhodou hned při prvním nasunutí neodřel lakovanou plochu kolejničky tak na vedení unašeče jsem použil bílou vazelinu. Přeci jen ta žlutá by tam asi byla moc vidět.
Navlékl jsem unašeče do kolejniček.
Přidal rohové vedení lanek.
Lanka jsem namazal, snaže se nezaprasit vše vůkol.
Můžu dát krytky.
Na ozubeném kolečku je ocelová krytka. Zabraňuje vyskočení lanek ze záběru.
Střední krytka je zatím jenom lehce chycená, lanka případně podle potřeby ještě přesadím.
Na zbytek tématu "jak skládám šíbr" si budete muset počkat, páč vrchní panel nemám u sebe. S kapotama, blatníkama a dveřmi zatím čeká bokem. Nejdřív chci dodělat vnitřek čalounění a koberce. Zbytečně by to mohlo přijít k úhoně, když pořád lezu sem a tam z auta a hned zase do auta.
Kolejničky šíbru jsme nechali nově nalakovat, ale než do nich vložím fungl očalouněný panel, tak drážky raději vyčistím.
Do konců se zasune plastový trn.
Trn patří do tohoto otvoru.
Je tam proto, aby kolejnička nemlátila do střechy. A ze stejného důvodu je mezi kolejnicí a střechou molitan.
Do kolejniček jsem vložil spodní panel a potom celé dal na své místo.
Kolejničky zatím nejsou šroubované, aby tam šli zasunout lanka.
Do vedení lanek jsem použil SUPERFIT. Je primárně určen na brzdy a neteče ani při vysokých teplotách a mimo jiné ho výrobce doporučuje i na posuvné střešní panely a tak ho vyzkouším.
Abych náhodou hned při prvním nasunutí neodřel lakovanou plochu kolejničky tak na vedení unašeče jsem použil bílou vazelinu. Přeci jen ta žlutá by tam asi byla moc vidět.
Navlékl jsem unašeče do kolejniček.
Přidal rohové vedení lanek.
Lanka jsem namazal, snaže se nezaprasit vše vůkol.
Můžu dát krytky.
Na ozubeném kolečku je ocelová krytka. Zabraňuje vyskočení lanek ze záběru.
Střední krytka je zatím jenom lehce chycená, lanka případně podle potřeby ještě přesadím.
Na zbytek tématu "jak skládám šíbr" si budete muset počkat, páč vrchní panel nemám u sebe. S kapotama, blatníkama a dveřmi zatím čeká bokem. Nejdřív chci dodělat vnitřek čalounění a koberce. Zbytečně by to mohlo přijít k úhoně, když pořád lezu sem a tam z auta a hned zase do auta.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - koberec
Svoje úsilí pomalu směřuji na dodělání koberců. Jak jsem předem naznačil, tak nejdřív musíme odpárat lemovky a koberce dostřihnout na správný rozměr a tvar.
V mezičase než nám čalouník přišije zpátky lemovky jsem dokončil polepení podběhů.
Zbylo pár odstřižků a vyhodit je, to by mě bylo líto.
A tak jsem s nimi dolepil okraje kolem původní izolace.
Čalouník se pochlapil. Ráno jsem mu koberce dovezl a za chvíli bylo hotovo. Na předním koberci ještě musím trochu zapracovat, ale zadní můžu lepit.
Několika, pokud možno nenápadnými nástřihy na spodní hraně tomu budu muset ještě pomoct, ale už by to mohlo docela vypadat.
V mezičase než nám čalouník přišije zpátky lemovky jsem dokončil polepení podběhů.
Zbylo pár odstřižků a vyhodit je, to by mě bylo líto.
A tak jsem s nimi dolepil okraje kolem původní izolace.
Čalouník se pochlapil. Ráno jsem mu koberce dovezl a za chvíli bylo hotovo. Na předním koberci ještě musím trochu zapracovat, ale zadní můžu lepit.
Několika, pokud možno nenápadnými nástřihy na spodní hraně tomu budu muset ještě pomoct, ale už by to mohlo docela vypadat.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Evžen 1964 - koberec
Minule jsem dolepil izolaci až do koutů a dneska jsem to dolepené zase odtrhnul. Po přiložení koberce to tam prostě, sprostě překáželo. Já se tak snažil a vono to Evženovi není dost echt .
A aby demoliční činnosti nebylo akorát, tak ještě odtrhnout kousek čalounění.
Chtělo to prostě v tom koutě víc napnout.
Uvažoval jsem o tom, zda koberec lepit v ploše, ale nakonec jsem se na to vykašlal. Myslím, že by mohlo stačit nalepit proužek pod oknem. Aspoň se s tím bude líp manipulovat.
Nejdřív klínkem a potom šťouchátkem na čalounění koberec namačkám do drážky pod oknem.
Koberec tam drží fest, ale v manuálu píšou, že se má upevnit vtlačením provazu do drážky. A mám já zapotřebí řeči, že jsem něco ošidil? Sám jsem se zeptal, sám si odpovím. Nemám. Původní provaz je ale na zahození.
Našel jsem špagát ze starého švihadla a myslím, že by mohl být tak akorát.
Nalepím koberec ještě na spodku zadní stěny.
Pořád jsem si nemohl poradit s faldem na koberci podběhu a nakonec jsem přistoupil k radikálnímu řezu. Říkal jsem si, že horší to snad nebude.
No v detailu je to trošku znát, ale pokud k tomu nebudu dávat ceduli "Koukej sem, tady je spoj", tak kdo to nebude vědět, ten to nepozná.
Ještě druhou stranu.
A to se mě ale opravdu povedlo, to se musím fakt pochválit.
A aby demoliční činnosti nebylo akorát, tak ještě odtrhnout kousek čalounění.
Chtělo to prostě v tom koutě víc napnout.
Uvažoval jsem o tom, zda koberec lepit v ploše, ale nakonec jsem se na to vykašlal. Myslím, že by mohlo stačit nalepit proužek pod oknem. Aspoň se s tím bude líp manipulovat.
Nejdřív klínkem a potom šťouchátkem na čalounění koberec namačkám do drážky pod oknem.
Koberec tam drží fest, ale v manuálu píšou, že se má upevnit vtlačením provazu do drážky. A mám já zapotřebí řeči, že jsem něco ošidil? Sám jsem se zeptal, sám si odpovím. Nemám. Původní provaz je ale na zahození.
Našel jsem špagát ze starého švihadla a myslím, že by mohl být tak akorát.
Nalepím koberec ještě na spodku zadní stěny.
Pořád jsem si nemohl poradit s faldem na koberci podběhu a nakonec jsem přistoupil k radikálnímu řezu. Říkal jsem si, že horší to snad nebude.
No v detailu je to trošku znát, ale pokud k tomu nebudu dávat ceduli "Koukej sem, tady je spoj", tak kdo to nebude vědět, ten to nepozná.
Ještě druhou stranu.
A to se mě ale opravdu povedlo, to se musím fakt pochválit.
Každý celek se skládá z detailů.