Herbie píše:aha, uz vidim foto
no to je zas nejaka bejkarna
s timhle ti asi neporadim
je na něm napsáno Sebring - Engelmann
tam jsou 2 plošňáky jeden co je na fotce a z něj jdou 2 kablíky do dalšího plošňáku na usměrňovač napětí a když tu ty kablíky připojim natvrdo na 9V tak ten otáčkoměr funguje tak jestli je to v tý první části nebo signálem
Naposledy upravil(a) Proky dne 02 čer 2010, celkem upraveno 1 x.
Herbie píše:aha, uz vidim foto
no to je zas nejaka bejkarna
s timhle ti asi neporadim
je na něm napsáno Sebring - Engelmann
tam jsou 2 plošňáky jeden co je na fotce a z něj jdou 2 kablíky do dalšího plošňáku na usměrňovač napětí a když tu ty kablíky připojim natvrdo na 9V tak ten otáčkoměr funguje tak jestli je to v tý první části nebo signálem
kterej kablík kam vedl? resp kterej ze tří chyběl? nemohlo se to kostřit nějakym šroubenim?
Ten červenej co jsem měřil byl pod napětím, který se měnilo podle sešlápnutí plynu, bílej jsem měřil proti kostře a nic tam nebylo z toho jsem usuzoval, že to byla kostra. na žádnej šroubek ani na pouzdro nevede další kablík a nikde se nedotýká plechu
Sam píše:no prave, mrkni na schematko co jsem posilal.
Tak tam to nepatří po připojení to okamžitě vystřelilo na max a to jsem jen nastartoval, já to snad celý rozeberu zapojim to do nepájenýho pole a uvidim zda to něco ukáže
edit .... Tak jsem si hrál a nějak jsem to rozkreslil
Děkuji Same.
Právě že schémátko nemohu nalézti. Ještě se zkusím podívat dovnitř. Napoví mi tam vůbec něco?
Jo a je otáčkoměr blbuvzdornej? Jako že když bych to zapojil nějak blbě....?
BUTCH bus píše:Děkuji Same.
Právě že schémátko nemohu nalézti. Ještě se zkusím podívat dovnitř. Napoví mi tam vůbec něco?
Jo a je otáčkoměr blbuvzdornej? Jako že když bych to zapojil nějak blbě....?
Blbuvzdornej je maximalne mechanicky otackomer s bowdenem od vacky. Rozeber to a over si ze ti nekecam.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Jsem uvnitř:
Černý vede na - kondíku, tzn. kostra.
Červený vede všude možně, tzn. +
Bílý veden k žáričce, tzn. osvětlení
Zelený vede buhví kam, tzn. vylučovací metodou je to cívka.
Ještě jednou veliké díky