VW 412 LS_1974
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
jasne, az vecer ale... ted nesSATYRr píše:pokropit!
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
Stanovka Terka, Lomnice nad Popelkou Ještě staré zásoby, Nový majitel, nové ceny
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: VW 412 LS_1974
Teda paráda,je to pěkný.Tyčky jsou štelovací(nahoru-dolu)? Na kolik pak to vyjde,jestli se mohu zeptat?
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
Tycky jsou stelovaci, jsou ze 3 kusu, zakoupeno v karavan shopu, 1 sada stala asi 230,- KcKůča píše:Teda paráda,je to pěkný.Tyčky jsou štelovací(nahoru-dolu)? Na kolik pak to vyjde,jestli se mohu zeptat?
A cela plachta o plose necelych 9m2 vc. 9m trasni a 3m kedru na necele 3.000,-
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 06 črc 2011, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: VW 412 LS_1974
Tak to je dobrá cena.Clona je super veliká.Milosak_1 píše:Tycky jsou stelovaci, jsou ze 3 kusu, zakoupeno v karavan shopu, 1 sada stala asi 230,- KcKůča píše:Teda paráda,je to pěkný.Tyčky jsou štelovací(nahoru-dolu)? Na kolik pak to vyjde,jestli se mohu zeptat?
A cela plachta o plose necelych 9m2 vc. 27m trasni a 3m kedru na necele 3.000,-
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
Vcera nasysleno, spickova kvalita i provedeni...
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
Dotazene obe hlavy (ventily 0,35), serizeny predstih + karburatory + ventily, a hned to jede o cca 20% lip Perfektni prace H. Drahokoupila.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: VW 412 LS_1974
...tak ty dotažená hlavo...
...tady máš tu specifikaci rozdělovačů pro motor Typ4 se specifikací 412/914...
Bosch
914 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 D
914 ab Motor-Nr. W 0007 334 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 E
914 ab Motor-Nr. W 0039 126 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 F(wie E, mit Drehzahlbegrenzer)
914 ab Modell 71 nur Europa Fliehkraft und einfach wirkender Unterdruck 022 905 205 J(mit Drehzahlbegrenzer)
914/1,8 (Vergaser) Fliehkraft und einfach wirkender Unterdruck 022 905 205 T(mit Drehzahlbegrenzer)
914/1,8 (L-Jetronic) Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 AA(mit Drehzahlbegrenzer)
914/2,0 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 039 905 205/039 905 205 A(ab Modell 74)
...opiš si to na kuchyňskou linku...víckrát to hledat nebudu...
...tady máš tu specifikaci rozdělovačů pro motor Typ4 se specifikací 412/914...
Bosch
914 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 D
914 ab Motor-Nr. W 0007 334 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 E
914 ab Motor-Nr. W 0039 126 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 F(wie E, mit Drehzahlbegrenzer)
914 ab Modell 71 nur Europa Fliehkraft und einfach wirkender Unterdruck 022 905 205 J(mit Drehzahlbegrenzer)
914/1,8 (Vergaser) Fliehkraft und einfach wirkender Unterdruck 022 905 205 T(mit Drehzahlbegrenzer)
914/1,8 (L-Jetronic) Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 022 905 205 AA(mit Drehzahlbegrenzer)
914/2,0 Fliehkraft und doppelt wirkender Unterdruck 039 905 205/039 905 205 A(ab Modell 74)
...opiš si to na kuchyňskou linku...víckrát to hledat nebudu...
You can't win 'em all...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW 412 LS_1974
Milosi zapomel jsem se zeptat co dela voda pri velkem desti?Netece Ti pres Dvere do Eriby,kdyz
mas preci jen velkou plochu a spad opacne?
mas preci jen velkou plochu a spad opacne?
Vwase nocni sichta...
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
Ahoj Romane, zatim jsem nemel prilezitost vyzkouset funkcnost impregnovane plachty za deste. Ano, sklon je opacny, jinak bych se pod plachtu nevesel. Na Eribe je odtokovy zlabek ve vysce cca 170cm, ktery by teoreticky mel pobrat vodu z plachty. Pri velkem desti se daji snizit teleskopicke tycky a tim padem spad bude na opacnou stranu, od Eriby, cimz je cela zalezitost vyresena, az na to, ze me budou bolet zada (stejne se za deste jen pod plachtou sedi, nikam se nechodi, a tech par minut, co budu sehnuty mi nevadi)udeeska píše:Milosi zapomel jsem se zeptat co dela voda pri velkem desti?Netece Ti pres Dvere do Eriby,kdyz
mas preci jen velkou plochu a spad opacne?
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW 412 LS_1974
Diky za vysvetleni Milosi,poradim Ti dobre:muzes se nechat zkratit,dneska tyhle doktorsky
vymozenosti.....anebo si kup invalidni vozicek a nemusis se nikde hrbit ,pri dojezdu
ke dverim Eriby jen zrychlis,narazis a setrvacnosti se dokutalis az do pelechu
vymozenosti.....anebo si kup invalidni vozicek a nemusis se nikde hrbit ,pri dojezdu
ke dverim Eriby jen zrychlis,narazis a setrvacnosti se dokutalis az do pelechu
Vwase nocni sichta...
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
Motor z 412 (od 2. minuty) Bye Bye Life
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
Protože se neuchladil z následujících důvodů:
Z důvodu prasknutí řemene u předchozího majitele + nepatrný únik oleje přes smerink, turbína veškerej bordel nasála a rozprášila. Bordel se v zápětí zastavil na 2 místech :
1. postižené místo
2. postižené místo
Vedlo k přehřátí obou válcu (na 3. je vidět olej ve válci). Sám jsem zvědav jak budou vypadat kroužky, až dojde na sundání válců
A další postižený díl je hlava, tak trochu foukla
I takový motor, dokázal zajíždět slušné časy...
Co z toho plyne ?
- po nákupu auta, motor ven, odstrojit od plechů a důkladně vyčistit (nejsem si vědom, že by to kdokoliv z nás udělal při funkčním motoru a pojízdném autě, a pokud to někdo udělal, tak smekám)
- já jsem to neudělal, nedočkavost z pojízdného auta byla silnější než vyndat motor - v podstatě, proč bych to dělal, když dobře jede ?
- důvod, proč jsem sem vložil tyto fotky je, abyste se vyvarovali obdobných chyb, a né aby mi někdo na fóru kázal, co jsem za blbce a co jsem mohl/měl udělat. Každý z nás je po bitvě generálem - děkuji
Z důvodu prasknutí řemene u předchozího majitele + nepatrný únik oleje přes smerink, turbína veškerej bordel nasála a rozprášila. Bordel se v zápětí zastavil na 2 místech :
1. postižené místo
2. postižené místo
Vedlo k přehřátí obou válcu (na 3. je vidět olej ve válci). Sám jsem zvědav jak budou vypadat kroužky, až dojde na sundání válců
A další postižený díl je hlava, tak trochu foukla
I takový motor, dokázal zajíždět slušné časy...
Co z toho plyne ?
- po nákupu auta, motor ven, odstrojit od plechů a důkladně vyčistit (nejsem si vědom, že by to kdokoliv z nás udělal při funkčním motoru a pojízdném autě, a pokud to někdo udělal, tak smekám)
- já jsem to neudělal, nedočkavost z pojízdného auta byla silnější než vyndat motor - v podstatě, proč bych to dělal, když dobře jede ?
- důvod, proč jsem sem vložil tyto fotky je, abyste se vyvarovali obdobných chyb, a né aby mi někdo na fóru kázal, co jsem za blbce a co jsem mohl/měl udělat. Každý z nás je po bitvě generálem - děkuji
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
Pokračujeme v pracích...
Hlavy rozebrané, a protože spousta toho bude nového, tak jsem raději nechal změřit zatížení pružin, jestli jsou v toleranci či nikoliv.
Tolerance pružin má být : při výšce 30mm, zatížení 72,5-83,5 Kg (neboli 711-820 N)
Měření se uskutečnilo v Pérovně Hostivař, cena 20 Kč/kus.
Posuďte sami
Hlavy rozebrané, a protože spousta toho bude nového, tak jsem raději nechal změřit zatížení pružin, jestli jsou v toleranci či nikoliv.
Tolerance pružin má být : při výšce 30mm, zatížení 72,5-83,5 Kg (neboli 711-820 N)
Měření se uskutečnilo v Pérovně Hostivař, cena 20 Kč/kus.
Posuďte sami
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: VW 412 LS_1974
Od čeho jsou ty péra tak rezavý?
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: VW 412 LS_1974
Díky Milošáku za sebereflexi a především za varování ... tohle se může stát i u motoru typ1, netěsnost pod chladičem oleje (PS: neteče Ti to pod ním taky trochu?) dlouho nemusí být postřehnuta, válce se mastí a prach se na nich usazuje a účinnost chlazení se zhoršuje. Tady ale toho svinstva bylo extrémně hodně, víc jsem viděl snad jen v motorech z kombajnů, kde jsou navíc otruby
Ještě k tomu "hlava si foukla"...není to spíš pozůstatek po předchozím ježdění s volnýma šteftama? (kus výš píšeš, že Ti je pan D. dotáhl).
Ještě k tomu "hlava si foukla"...není to spíš pozůstatek po předchozím ježdění s volnýma šteftama? (kus výš píšeš, že Ti je pan D. dotáhl).
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 412 LS_1974
Jemná povrchová koroze, která vzniká po důkladném umytí a očištění od oleje, nic zvláštního, nejedná se o žádnou hloubkovou korozi. Sundá se snadno drátěným kartáčem před samotnou montáží.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.