přihlášení auta

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Uživatelský avatar
jps
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 562
Registrován: 13 srp 2007
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od jps »

BTW, málokdo ví, že ( v praze, jinde nevím) k okénku na evidenci vozidel je možné se zaregistrovat přes net a přijít rovnou v danou hodinu a nečekat.
Vyzkoušeno.
"chrome won´t make your car go any faster"
Obrázek

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martin_100 »

Acibuk píše:lidi jezdí hroznýma vrakama a auta typu š120, žigul, trabant atd dnes v běžném provozu nemají moc co dělat
Pardon OT ale musim.

Hele chlape nepopíram že některý auta sou vážně nebezpečný ale nemůžeš to házet do jednoho pytle.
Než sem se dostal k busíkovi tak sem měl několik škodovek a krom tý první byly všecky v dobrym stavu že je STK pustila bez námitek dál.
Trabanty mam dva a troufam si tvrdit že do provozu patří .. ten jeden určitě ten druhej až skončí stk de na díly.
Ty auta brzděj zatáčej svítí a nejsou shnilý na padrť .. že sou odřený nebo flekatý je věc s bezpečností provozu nesouvisející.

Nezapomínej že i brouk/bus golf a podobný víc jak 20 let starý auta sou z pohledu většiny spoječnosti vraky.

Zanm hafa aut co sou v A1 stavu a ty ze svýho výčtu o nich říkáš že sou vraky... přitom sou na tom technicky líp něž 1/3 aut tady z flatu.


jps - v plzni to jde taky ale už na začátku prosince bylo "vyprodáno" do konce roku. :wink:

Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 190
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Acibuk »

ještě to rozvinu (a už tu mám negativní obrázek hned na začátku, při 28. příspěvku)

Dvě linie problému:

Pracovně najezdím denně 200- 500 km, většinou jezdím po dálnicích, relativně novým autem s výkonem neúměrným českým silnicím. Sváteční řidič, jedoucí ve špatně osvětlené škodovce, rozhodnuvší se náhle předjíždět, stojící na křižovatce, jedoucí 40kou a tvořící kolonu, je pro mne hned po arogantních kamionech (ty taky neházím do jednoho pytle) druhým největším nebezpečím na cestách. Špatně odstavená škodovka byla před třemi lety málem příčinou smrti pěti lidí v autě, dodnes děkuji čemukoliv, že se nám nic nestalo.. Ale kvůli jedné škodovce nechci nikoho odsuzovat, ale shodneme se na tom, že to většinou:
není ekologické, není to vidět, brzdí to provoz, v případě nehody způsobuje katastrofální následky.

Sbírám stará auta, mám dva (možná 3) žiguly, brouka, máme toho doma víc. Když tím jedu, nejsem vidět, jedu jako prase, je za mnou sloup dýmu, moc toho neubrzdím a když do mě někdo ve 40 najede čelně, umřu já a další lidi v autě.

Takže jsem v podstatě rozdvojená osobnost:)

Moje vize zákona: Začal bych na evidenci vozidel, tam je hroznej bordel, nikdo neví, co má dělat, jsou úplatní, arogantní a neschopní (ale zase ne všichni). - 5 tisíc za přihlášení auta by bylo adekvátní tomu, aby to donutilo národ k lehčí obměně vozového parku..

Kdysi jsem četl článek, kde bylo logickým výpočtem obhájeno, že náklady na nehody a újmy na zdraví, pouze z vozidla š120 dosahují takové částky, že kdyby stát přispěl majitelům tohoto vozu 30tisíc na obměnu za bezpečné auto, ještě by na tom vydělal..

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martin_100 »

Jo tak to zní už rozumně.
Ale ty auta jako takový za to nemůžou. Za to kde to auto stojí nebo jak jede může řidič.

Já sem se škodovkou 125L jel i amaterský rallye a myslim si tedy že ani v provozu sem nezdržoval a ubrzdil všecko... akurát jednou sem při průjezdu zatáčky bokem na šotolině trefil protijedoucí renault ... inu byl sem tenkrát nerozvážnej kokot. :oops:

šuhaj

Re: přihlášení auta

Příspěvek od šuhaj »

Mám takový dotázek, hledal sem to tady pročetl sem to ale nic moc sem nenašel........jedu do belgie pro westku a zpátky pojedu po svých na majitelovy doklady, vše je jak má být pojištění, technická, zelená karta. Jak dojedu domů tak mu je pošlu zpátky a on to v belgii odhlásí. Je pak nějaký problém tady takové auto přihlásit, popřípadě nějaká úskalí? díky šuhaj

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: přihlášení auta

Příspěvek od prak »

po odhlášení ti pošle doklady zas zpátky do ČR a je to v pohodě
odhlášený doklady potřebuješ k přihlášení
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: přihlášení auta

Příspěvek od Pětišroub »

tzn. odhlásku z Belgie a kupní smlouvu..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: přihlášení auta

Příspěvek od Petr914 »

...nevim jak v Belgii...ale v Německu to funguje tak,že auto odhlásí majitel rovnou a ty pak jdeš na Landratsamt,kde za poplatek zhruba 130 EUR obdržíš převozní pojištěný značky pro celou Evropu...s platností 10 dnů...

...vůz musí mít pochopitelně platnou STK a EK...

...tadle varianta o který mluvíš ty je o hodně velký důvěře...a osobně bych do toho nešel...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
lubos
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 592
Registrován: 08 led 2010

Re: přihlášení auta

Příspěvek od lubos »

Má někdo zkušenost s firmama, který nabízejí vyřízení převozních značek už v Česku a platí po celé EU?
http://www.prevozky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.prevozni-znacky.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: přihlášení auta

Příspěvek od maxmax »

[quote="Petr914"]...nevim jak v Belgii...ale v Německu to funguje tak,že auto odhlásí majitel rovnou a ty pak jdeš na Landratsamt,kde za poplatek zhruba 130 EUR obdržíš převozní pojištěný značky pro celou Evropu...s platností 10 dnů...

...vůz musí mít pochopitelně platnou STK a EK...

Nemusí mít platnou STK pokud jí má platěj značky měsíc, jinak jak píšeš týden
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: přihlášení auta

Příspěvek od Petr914 »

...čili může jet bez STK po ose?...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: přihlášení auta

Příspěvek od Sam »

Jasně a k tomu nalitej jak žok. :D :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: přihlášení auta

Příspěvek od maxmax »

Petr914 píše:...čili může jet bez STK po ose?...
Jasně, :D jel jsem tak s několika auty, jen se mě zeptaj na TUV, lépe řečeno, kouknou do dokladů. Naposledy jsme takhle vezli T4ku.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: přihlášení auta

Příspěvek od Herbie »

a ja zil v domeni ze TUV je neco jako STK a bez toho na silnici nesmis
... a vůbec !

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: přihlášení auta

Příspěvek od maxmax »

Máš pravdu, je to STK, ale Prostě ty převozky na týden,včetně pojištění,platěj i bez technický,prostě to tak Němci maj zařízený, jinak pokud máš TUF, tak platěj měsíc
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: přihlášení auta

Příspěvek od Sam »

Abychom to shrnuli.
Nemas TUV = nemas TK, nemuzes s vozem na silnici. Konec.
Mas TUV = mas TK, muzes si zazadat o cervne nebo zlute prevozni znacky.

Je sice hezke, ze je to tu pekne cesky vymalovano, vcetne hacku a carek,velke pismeno na zacatku vety. Interpunkce tedy jiz notne pokulhava, ale ta logika, panove. Ta logika a smysl sdeleni, ten je uplne v riti.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Radek
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 770
Registrován: 10 bře 2004
Bydliště: mezi Libercem a Děčínem

Re: přihlášení auta

Příspěvek od Radek »

Jestli je to hotove, nahodim jine tema.
Mam v planu vymenit karoserii, T2b za T2b, tj. nechat SPZ (obyc znacky) a vsechno ostatni. Predpokladam spravne, ze prinesu lejstro ze servisu, ze byla odborne vymenena karoserie cislo xxxx z roku xx za karoserii yyyyy z roku yyy, a urednik mi s usmevem prepise velkej technicak podle novych udaju - cislo, rok vyroby, barvu atd?
K nove karoserii nemam vic nez kupni smlouvu - muzu nekde zjistit, zda po svete nebehaji na jinem aute jeji papiry?

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: přihlášení auta

Příspěvek od Petr914 »

...pokud se bude shodovat modelovej rok a typ karoserie...pak ano...jenže to ty nemáš jak prokázat...

...já sem si na 99% jistej...že to takhle nepude...a zcela ve stylu zkušeností lidí v naší krásný republice...se to dokonce bude lišit kraj od kraje a úřad od úřadu...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: přihlášení auta

Příspěvek od Pětišroub »

je to uplně jinak...úředníkovi je srdečně jedno, jestli tu výměnu provedl odborný servis, nebo Alexandros doma na koleňje. Co potřebuješ je potvrzení od Volkswagen Import Group, že výrobce schvaluje výměnu karoserie a případně motoru a bude tě to stát 2500 per lejstro. Mno a k tomu doložíš tu kupní smlouvu. Pokud k tomu teda VW má podklady a ta výměna je možná (kastle stejnýho typu). Pokud tyhle podklady nemají, tak ti nezbyte než vzít blank štítek, raznici, a tu karoserii zlegalizovat českou cestou©, Nejkrásnější na tom je, že pokud tuhle anabázi stihneš v době, kdy má vůz platnou TK, tak ho nikdo nebude chtít po administrativním úkonu vidět a půjdeš až na pravidelnou TK. Takže je jim šumák jestli kastli k podvozku přikšíruješ gumicukem, ale hlavně že to sedí papírově :mrgreen:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: přihlášení auta

Příspěvek od wally »

A nebo ještě víc českou cestou... štítek odvrtej přilep kam potřebuješ a číslo v zadu u motoru převař.... jo a pak možná změna barvy.. a je to tak ok a bude tě to stát flašku RUMu... A kdo má dneska papíry od svýho roku na těchto vozech...
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Odpovědět