moje bývalé i současné motorky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
co vybuch, to 2 metry vpred
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: moje bývalé i současné motorky
volnoběh je schválně stažený tak, aby se vidělo "co to unese". A unese to dost:-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Pekna praca.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
áá, známá to debata o čechiiSam píše:co vybuch, to 2 metry vpred
buch, buch a jseš v půlce kopce
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: moje bývalé i současné motorky
Chtěl bych se tak nějak pozeptat jakou má asi toto cenu?
Jedná se o Dněpr K750,rok výroby je 1963. Motocykl je po celkové generálce tz.nový motor, lak a celková výměna.
Je dovezen z Lotyšska,má platnou STK do října tohoto roku a není problém udělat novou.Vše je plně funkční, pojízdné, jako nové. Dněpr je na českých papírech nikoliv veteránských!
Ptá se mi na to jeden známý.
Jedná se o Dněpr K750,rok výroby je 1963. Motocykl je po celkové generálce tz.nový motor, lak a celková výměna.
Je dovezen z Lotyšska,má platnou STK do října tohoto roku a není problém udělat novou.Vše je plně funkční, pojízdné, jako nové. Dněpr je na českých papírech nikoliv veteránských!
Ptá se mi na to jeden známý.
OndraS
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
K750 je vynikající volba pro masochistu. Soused to měl a po nějaké době zjistil že cca 1km za řidítky odpovídá jedné hodině odstraňování závad. Po pár týdnech mu došlo že je levnější si koupit válečnou BMW R72 která není tak náročná na servis.
A abych nebyl OT, jedna bývalá, už nedojíždím do práce. Nežere, nejede, ale na 125ku krásný zvuk.
A abych nebyl OT, jedna bývalá, už nedojíždím do práce. Nežere, nejede, ale na 125ku krásný zvuk.
flat4 teoretik gang member number 1
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
K Dnepru.
Mal som tu cest pred cca 12rokmi jeden rozchadzat od nova... v tej dobe polotovar ako sa patri.
Mal som tu cest pred cca 12rokmi jeden rozchadzat od nova... v tej dobe polotovar ako sa patri.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: moje bývalé i současné motorky
aircooled píše:
Za 15 leda bez sajdy a v stave "jazdí len dole kopcom".
já pro tyhle motorky nemám slitování..proto rozptyl mého odhadu..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: moje bývalé i současné motorky
125tka dvouvalec do "V" ... ten jeden válec je ale atrapa ne, jinak 62ccm v jednom válci je docela úsměvné
- firestorm69
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1090
- Registrován: 21 bře 2009
- Bydliště: Bratislava
Re: moje bývalé i současné motorky
Pred cca 10 rokmi som mal tú česť vlastniť dnepra so sajdou. Obsah 650 ccm, ročník 69 (iné svetlá, blinkre a nádrž), origo vojak (mali to rusi na letisku Sliač) a keď odchádzali po 20 ročnej bratskej výpomoci, nie okúpácii , tak to asi nejaký Sergej vymenil za niečo, pre neho cenné... Ale k motorke. Pokial jazdila tak to bolo neskutočné vozenie. Brutálny zvuk, celkom dobrá dynamika a v teréne vďaka kardanu do sajdového kolesa stíhala do kopca zarovno s Gazom (Gaz 69 ročník 60). Malo to celú vojenskú výbavu (predné reuma plecha s igelit štítom, origo lopatka, sekera, vpredu krabica na náboje, držiak na gulomet, ktorý sa z predu dal prehodiť za jazdy do rezervy na sajde a Ivan mohol páliť oboma smermi ) dokonca za sajdovým sedadlom bola originál ruská lekárnička v brašni (Ivan by s ňou určite aj odoperoval!) Ako bonboník bolo ručné radenie spiatočky a nechápavé pohlady všetkých, že to hovado aj cúva... Ale, po celý čas čo mi hovorila "Pane", asi 3 roky a to som ju mal dokonca prihlásenú na veteránske čísla (týmto varujem všetkých, čo si myslia, že na Slovensku sa tieto značky vybavujú ľahko!) som bojoval s elektrikou. Vymenil som všetko vymenitelné, dal na každý valec novú cievku, menil zapojenie, aj tak raz išla, potom nešla. Stačilo chvílu nejazdiť, to s touto motorkou nebol problém, a zase chvílu šlapala. Keď som začal dospievať a pomaly riešiť vlastné bývanie Dnepra aj s Gazom som predal... Ale som sa rozkecal, čo? K danej téme už len tolko, že výhodou vyššie spomínanej motorky sú klasické CZ značky a po prihlásení v SR ako dovoz sa dá uvažovať o cene okolo 3-5.000.- € Prihlásených týchto motoriek je velmi málo!!! Toto vyzerá na model zo začiatku 60-tych rokov.Otázne je, či sa oplatí kúpiť ju na kšeft, ale hodnotu bude mať vždy. Kedysi bol tuším v Zlíne ofic. dovozca a predajca náhradnych dielov, ale netuším, či to ešte existuje. Ideálne je mať ešte jeden kus na súčiastky. Sorry za kecy, ale keď som uvidel fotky nedá mi nepodeliť sa o skúsenosť.
carpe diem
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: moje bývalé i současné motorky
Já Ti moc děkuji za pro mne užitečný příspěvek, samozřejmě díky i ostatním a povídejte dál. Nestyďte se!firestorm69 píše:Pred cca 10 rokmi som mal tú česť vlastniť dnepra so sajdou...
....
... Sorry za kecy, ale keď som uvidel fotky nedá mi nepodeliť sa o skúsenosť.
OndraS
Re: moje bývalé i současné motorky
...no...já zůstanu radši u toho...že Dněpr je velká ruská řeka...
...no a pak bych si dovolil...pre inšpiráciu...opět z fabriky italskýho knížete Agusty...
...no a pak bych si dovolil...pre inšpiráciu...opět z fabriky italskýho knížete Agusty...
You can't win 'em all...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
prezident mv agusta zomrel pred par dnami... bez neho by asi sucasnost bola ina...uvidime.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: moje bývalé i současné motorky
tak v tom případě si asi teď roztrhneš smíchy bránici .... představ si závodní řadový pětiválec Honda,125ccm, 2xOHC, 8 rychlostí ... v poslední mutaci RC 149 z roku 1966 měla vrtání 35,5 a zdvih 25,14mm. Výkon cca 38PS při 20.500 ot.Šíša píše:125tka dvouvalec do "V" ... ten jeden válec je ale atrapa ne, jinak 62ccm v jednom válci je docela úsměvné
Detail na motor (verze RC148/1965): a když hodinář dobře nastavil ventily, tak to kvičelo pěkně:
a na téma "válec jako atrapa" možná taky něco vyhrabu
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Jo Šíšo to mi říkal skoro každej, ale bylo tam opravdu 2 x 62 ccm. A v palici rovnou tři ventil(k)y.Šíša píše:125tka dvouvalec do "V" ... ten jeden válec je ale atrapa ne, jinak 62ccm v jednom válci je docela úsměvné
Technické údaje
flat4 teoretik gang member number 1
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
netreba hned honit pera nad 1800ccm a pod.
kto ma rad motorky neriesi obsah alebo ho nekladie ako prve alebo jedine kriterium.
kto ma rad motorky neriesi obsah alebo ho nekladie ako prve alebo jedine kriterium.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: moje bývalé i současné motorky
Neřeším obsah, nejlepší léta stejně byly na Java 250 "kývačka" se sajdkou
Ale moto tvářící se jako choper s 125ccm je lehce úsměvné. Být to ale třeba jen 6ti kilo tak neřeknu ani popel. U choperů mi prostě ten malej objem vždy připadal úsměvný a stále bude.
To mi připomíná situaci kdy si soused koupil zbrusu novou 7mi metrovnou alkovnu se slovy "Návrat k přírodě, budu cestovat do divočin a pod"... pak byl párkrát v kempu a nakonec to prodal
Řadový závodní 5ti válec, byť jakéhokoliv malého obsahu jest něco jiného a zaslouží si to respekt, neb je to úplně jiná kategorie.
Ale moto tvářící se jako choper s 125ccm je lehce úsměvné. Být to ale třeba jen 6ti kilo tak neřeknu ani popel. U choperů mi prostě ten malej objem vždy připadal úsměvný a stále bude.
To mi připomíná situaci kdy si soused koupil zbrusu novou 7mi metrovnou alkovnu se slovy "Návrat k přírodě, budu cestovat do divočin a pod"... pak byl párkrát v kempu a nakonec to prodal
Řadový závodní 5ti válec, byť jakéhokoliv malého obsahu jest něco jiného a zaslouží si to respekt, neb je to úplně jiná kategorie.