T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
prava strana OK
Ta prava strana uz je jasna. Rezava trubka predehrav sani a podtlak k vzduchovemu filtru. Ale ta leva je nejaka divnaPětišroub píše:podle orientace a orezlosti bych tipoval předehřev sání a filtru od výfuku
ex VW Bus T3, motor CT
Zakladni nastaveni 34 PICT 4 je stejny jako u PICT3
tzn malej (botatost) otevren na 2,5 otacky
velkej (vzdusnik/volnobeh) otevren na 3,5 otacky
pricemz spodni klapka ("plyn") je uzavrena¨
pak doladit podle chodu motoru (ohrateho na provozni teplotu)
dalsi si najdi v auditku o serizeni PICT 3
tzn malej (botatost) otevren na 2,5 otacky
velkej (vzdusnik/volnobeh) otevren na 3,5 otacky
pricemz spodni klapka ("plyn") je uzavrena¨
pak doladit podle chodu motoru (ohrateho na provozni teplotu)
dalsi si najdi v auditku o serizeni PICT 3
... a vůbec !
Dik za nastaveni toho karbece - moc diky.Herbie píše:nejsu busař, ale neni treba ta zelena hadice podtlak k posilovaci brzd ?
a ten zaslepenej konec jen uriznutej zbytek predehrevu ?
Ale ta zelena hadice vede opet do sani.. takove kolecko , jsem si myslel, ze vede k posilovaci, ale nevede, pote co jsem sundal kryt motoru, videl jsem, ze po 20 cm konci v sani. Takze to asi jen neco ucpava.. alespon ted.
ex VW Bus T3, motor CT
motor jede
Tak jsem ucpal vsechny diry do sani, co byly nezapojene(nebo do nich byly zapojene hadice, co nikam nevedly) a motor jede, jde do otacek, je hlucnejsi(klapavejsi), ale mohou to byt ty hydrostely. Jeste nemam poradne serizenej volnobeh a neni to projety, ale vypada to, ze to snad pojede . A to ze mi to ted posledni dva dny nestartovalo bylo protoze jsem si povytahnul konektor elektriky motoru, jak jsem daval pryc ty sust plechy.
Zatim vsem dekuji za pomoc, moc diky!
Zatim vsem dekuji za pomoc, moc diky!
ex VW Bus T3, motor CT
- Wolf
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 362
- Registrován: 13 bře 2007
- Bydliště: Bohumín, Wolfův revír
Sázím na hydroštel(y). Moje auto musí ujet pěkný kus cesty, aby přestaly klepat ale taky jsem se hodně dlouho zabýval otázkou, co je to za zvuk, když se poprvé ozvaly. Mi klepe hlavně jeden, a to po dlouhé odstávce auta, vyjímečně i po kratší době, ale to je spojeno s blížící se výměnou oleje. Ten když nemá ty správné vlastnosti, můj unavený hydroštel to pozná
Tak jeste ne.
Motor sice naskoci, bezi, celkem jde naprazdno i tocit, ale porad jeste nema poradnou silu.. sice se s tim da jet, ale ne moc dobre a ne moc rychle - jeste jsem neporesil diru ve vyfuku, ktere vznikla tim, ze predchozi majitel mel v aute plyn a predehrev sani urizl a mel to napojeny jinak a ted tam ze sani kouka dira - neb to neni nikam pripojene, tak to musim nejak vyresit... Nejlepsi reseni je asi to propojit, jak to ma byt, coz ztezuje prevarena trubka predehravu... Myslite, ze to bude stacit jen ucpat? (jako docasne reseni)
ex VW Bus T3, motor CT
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Tak jeste ne.
Nejlepší řešení bude koupit nevej,nebo hodně zachovalej jetej výfuk bez zásahů kutila, vyměnit ho a pak pokračovat stejným postupem součástku po součástce.michal#2 píše:.. Nejlepsi reseni je asi to propojit, jak to ma byt, coz ztezuje prevarena trubka predehravu... Myslite, ze to bude stacit jen ucpat? (jako docasne reseni)
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe
Klepani motoru zpusobila praskla spicka zdvihatka (tycka vedouci od vacky k vahadlu) vyfukoveho ventilu valce cislo 2. Praskla spicka zapadla do zdvihatka, coz takze neni nekde v olejove lazni. Nicmene chtel bych se zeptat, jak byste tento objev resili vy? Krome teda vymeny zdvihatka - da se nekde koupit nove? Taky mohl se ten valec poskodit, kdyz nevyfukoval ventil? Jinak asi vymenit olej, filtr.
ex VW Bus T3, motor CT
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe
Jde o to, kolik toho bylo ulomenýho, jestli málo a zůstával ti ventyl zavřenej ( což by asi pak hodně klepalo, neb by ten válec vůbec nejel z přeplnění produky prvního výbuchu ). Jestli se třeba otvíral jen napůl, tak by to mohlo býj třeba jen trochu zašpiněné a jinak v pohodě....
V busu jsi všude doma...
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe
no klepalo to hodne (kovove, pri zavrenem ventilu melo to zdvihatko vuli 2-3 mm)... a ulomene to bylo tak, ze ventil se minimalne otviral, ale rozhodne nedoslo k poradnemu vyplachu... No pokusim se sehnat to zvihatko a uvidim..
ex VW Bus T3, motor CT
Nedrzi teply volnobeh
Tak zdvihaci tycka vymenena, motor bezi na 4, relativne tise, ale... Kdyz ho na startuji, tak dokud je sytic, tak bezi krasne, dokonce kdyz byl sytic nastaveny malo, tak bezel studeny na volnobeh 800 ot/min a celkem klidne "dokulata", ale jakmile se natahne bimetal a klapka sytice se otevre, tak mi nejde nastavit volnobeh. Vim, ze toto tema se tunekolikrat resilo, cetl jsem to.. Nicmene at tocim srobkem volnobehu ci bohatosti smesi, tak nic...
Jeste me napadlo zkoumat i elektriku - odtrh v rozdelovaci, ale vsechno chovani nasvedcuje tomu, ze je problem v karburaci. Karburator jsem rozebral a co jsem mohl jsem procistil. Divne je, ze se takto chovaji dva karburatory... Tak jestli nebude chyba jinde.
Mam dva dotazy - nastavuje se i u CT motoru odtrh v rozdelovaci? Sundal jsem palec, plastovou krytku a je tam plech zajisteny zavlackou - mam tu zavlacku vyndat a pod ni je to ramentko rozdelovace? Nerad bych neco rozebiral zbytecne...
Kdyz to ted pisu a premyslim, tak chyba bude jinde, nez v karburaci...
Dik za rady...
Jeste me napadlo zkoumat i elektriku - odtrh v rozdelovaci, ale vsechno chovani nasvedcuje tomu, ze je problem v karburaci. Karburator jsem rozebral a co jsem mohl jsem procistil. Divne je, ze se takto chovaji dva karburatory... Tak jestli nebude chyba jinde.
Mam dva dotazy - nastavuje se i u CT motoru odtrh v rozdelovaci? Sundal jsem palec, plastovou krytku a je tam plech zajisteny zavlackou - mam tu zavlacku vyndat a pod ni je to ramentko rozdelovace? Nerad bych neco rozebiral zbytecne...
Kdyz to ted pisu a premyslim, tak chyba bude jinde, nez v karburaci...
Dik za rady...
ex VW Bus T3, motor CT
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Celkem jsem svoje CT zprovoznil, ale auto s nim jede max 80. (takze asi bude jeste nekde chyba, mozna si falesny vzduch nasel dalsi cestu), ale motoru chybeji nektere plechy, topniky, elektrika je tak zprasena, ze se doknes dratu a chcipne to (ale kteryho, na to jsem neprisel), cidlo oleje ma strzenej zavit, takze je zasilikonovany(ale tezko to muze udrzet tlak oleje), vyfuk je z minulosti take hodne zprasenej, tak jsem dosel k nazoru, ze bude lepsi sehnat jinej motor a ted resim dilema: mam schanet CT nebo CU?. S CU to lepe pojede, ale zase ta spotreba (a nebudu mit darce dilu), takze bych bral asi radsi CT, ale aby to jelo alespon 100, idealne tam dat dlouhou prevodovku.. Je CT schopno jet souvisle 100-105? Co byste brali vy? CT nebo CU?
ex VW Bus T3, motor CT
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
michal#2 píše:Celkem jsem svoje CT zprovoznil, ale auto s nim jede max 80. (takze asi bude jeste nekde chyba, mozna si falesny vzduch nasel dalsi cestu), ale motoru chybeji nektere plechy, topniky, elektrika je tak zprasena, ze se doknes dratu a chcipne to (ale kteryho, na to jsem neprisel), cidlo oleje ma strzenej zavit, takze je zasilikonovany(ale tezko to muze udrzet tlak oleje), vyfuk je z minulosti take hodne zprasenej, tak jsem dosel k nazoru, ze bude lepsi sehnat jinej motor a ted resim dilema: mam schanet CT nebo CU?. S CU to lepe pojede, ale zase ta spotreba (a nebudu mit darce dilu), takze bych bral asi radsi CT, ale aby to jelo alespon 100, idealne tam dat dlouhou prevodovku.. Je CT schopno jet souvisle 100-105? Co byste brali vy? CT nebo CU?
CU. Pojede lip, spotreba muze bejt i nizsi (za kolik jezdis ted? CU papirove = 11l/100km), zalezi na motoru, ridici i benzinu. CT je exot, na CU sezenes dily ve finale snaz.
- Grossraum
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 314
- Registrován: 27 bře 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re:
S problémy Michala č.2 to nesouvisí, ale i poslední lufťáci měli už plastovou mřížku na z. sloupku...Kvak píše:Motor větraj ty černý plastový mřížky úplně vzadu. Jenže plastový se objevily až u vodního chlazení, raný hranaťáci - lufťáci je měli kovový a v barvě karosérie.
Nic než VW Bus!
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
No Vás dva už jsem tady dlouho neviděl!! Ahoj!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T3 Luft (CT): Motor klepe - CU nebo CT?
Chlapy, měl bych na vás dotaz. Přestavěl jsem motor, ale po složení mám drobný problém, že jej asi budu muset ještě rozložit. Potom co třeba vyjedu dlouhý kopec, tak mi pak při přidání plynu nebo při opětovném požadavku na větší výkon motoru začnou chrastit ventily (možná jen jeden), na volnoběh je to ok, i na zvýšený - dělá to pouze v tahu. Elektriku jsem povyměňoval, předstih ok, bohatst směsi je také ok. Mám podezření, že to dělaj vyběhané hydroštely - je to možné? (co mám zkušenosti s těmito motory, tak si myslím, že jo.) - Hlavně mě nic jiného nenapadá - komprese OK. Nebo by mohl být zakopaný pes jinde?
Pokud bych se chtěl vykašlat na hydroštěly, mohl byste mi někdo oměřit zdvihátka z typu 4, který se dával do kuláťáka? - jestli by šly použít. Nové hydra se mi kupovat nechce.
Pokud bych se chtěl vykašlat na hydroštěly, mohl byste mi někdo oměřit zdvihátka z typu 4, který se dával do kuláťáka? - jestli by šly použít. Nové hydra se mi kupovat nechce.
ex VW Bus T3, motor CT