Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Já ho měl taky pod nádrží,tak jsem ho tam vrátil,ale celkem mam obavy,že je hned vedle něho starter .Co vy na to?
Jinak tam mam samozřejmě ten plastovej.
Jinak tam mam samozřejmě ten plastovej.
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Já mam před motorem, resp. před benzínovým ventilem (qůli LPG) a teď nově mezi pumpou a karbecem.
Oba laciné plasťáky.
Oba laciné plasťáky.
OndraS
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Už jsem to ve svém topicu Naprosto původní 1303 psal, že originální palivový filtr byl hned pod nádrží. Skutečně jen vysel na hadicích. Viz foto.
Je to VW Brouk 1303 z dubna 1974.
Je to VW Brouk 1303 z dubna 1974.
Co přijde dál???
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Lugen píše:palivová trubička vede skrz plech nad převodovkou, kolem sahary (označená oranžovou barvou). Je vhodné ji opatřit průchodkou (na fotce neni). Skrz saharu jde trubka pro vedení plynového lanka, zmíněným plechem prochází také. Filtr stačí pod nádrží, 99% lidí co znám, ho má i v motoru a pokud vim žádnej problém, celý je to o tom nenechat to všechno shnít a povolit...
nenašla by se fotka prostoru za motorem s naznačením díry pro palivo a lanko plynu? ono to vypadá, že mi jde teda benzín přes trubičku, kde má být lanko plynu. musím se doma kouknout, kudy jde lanko ...
.. Bagge (zkratka pro skalbagge, brouk) nebo bubbla (bublina) ve Švédsku ..
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Dyť je to na fotce od Lugena o kousek výš.
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
sem ale trubkalope píše:Dyť je to na fotce od Lugena o kousek výš.
.. Bagge (zkratka pro skalbagge, brouk) nebo bubbla (bublina) ve Švédsku ..
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Děkuji za cenné rady. Když se dívám na ty fotky, začínám mít neblahé tušení, že mám naopak svařenou nádrž:)
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Jak naopak svařenou nádrž??Acibuk píše:Děkuji za cenné rady. Když se dívám na ty fotky, začínám mít neblahé tušení, že mám naopak svařenou nádrž:)
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
...a nebo brouka o nekolik generaci jineho s naprosto odlisnou konstrukci od VW 1303
OB: treba je otocena naruby
OB: treba je otocena naruby
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
No ne, mě napadlo, že nemusí být svažená jinak, ale, že nějaký koumák ji třeba namontoval vzhůru nohamaSam píše:...a nebo brouka o nekolik generaci jineho s naprosto odlisnou konstrukci od VW 1303
OB: treba je otocena naruby
Co přijde dál???
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Auto je rok 62. Nádrž jsem rozřezal, vyčistil, nastříkal, zavezl na svaření, ale je možné, že to kolega svařil naopak, než to bylo původně, protože od té doby se mi skřípe hadička mezi trubkou nádrže a trubkou do tunelu, prostě je v nepřirozené poloze, jako by v esíčku.
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
pravděpodobně jo, páč jinak se to tam vejde v klidu..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Na broukovi pod nádrží, na wallym byl u motoru...tak se přestěhoval blíž k nádrži pod auto.
Nemám to rád v tom teple u motoru
Nemám to rád v tom teple u motoru
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
V originale od vyroby tam su 2 filtre: v nadrzi vo vystupe benzinu (neviem od ktoreho roku) a druhy je na starsich cerpadlach (ked kuknes na motor tak za remenom na cerpadle taky velky sraub).
Ked tak by som dal filter k prevodovke ak by som mal novsie cerpadlo bez filtra.
Ked tak by som dal filter k prevodovke ak by som mal novsie cerpadlo bez filtra.
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
nemas pravdu pistolnikuPětišroub píše:kutilmydlin píše:..taky se přidám.
já mám jeden filtr pod nádrží a druhý u motoru, oba plastové. takže podle předchozích příspěvků stačí jeden a ten u motoru dát do pryč, jo?
a měl bych dotaz na ty zkušenější a znalejší
u toho mého motoru prochází palivová trubka skrz saharu , což asi není úplně nejlepší řešení.
je to nějaká speciální úprava nebo se mi tam vyřádil nějakej kutil?
nektery motory to skutecne mely vedeny zkrz saharu
... a vůbec !
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
neplaš, je to tak originalmydlin píše:Lugen píše:palivová trubička vede skrz plech nad převodovkou, kolem sahary (označená oranžovou barvou). Je vhodné ji opatřit průchodkou (na fotce neni). Skrz saharu jde trubka pro vedení plynového lanka, zmíněným plechem prochází také. Filtr stačí pod nádrží, 99% lidí co znám, ho má i v motoru a pokud vim žádnej problém, celý je to o tom nenechat to všechno shnít a povolit...
nenašla by se fotka prostoru za motorem s naznačením díry pro palivo a lanko plynu? ono to vypadá, že mi jde teda benzín přes trubičku, kde má být lanko plynu. musím se doma kouknout, kudy jde lanko ...
nektery motory, vetsinou mexicky to tak měly
... a vůbec !
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Tak tak, na jednokanálové 12ce jsem to měl origo ... jak plyn lanko, tak benzín skrz saharu. Každý samozdřejmě ve vlastní trubičce.
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Jinak vývoj palivových filtrů pod nádrží či od nádrží je zhruba tento-zleva KdF82,KdF166 pak snad Brezel,Ovál a Dědek.Někdy okolo r.1963 odpadl a byl jen trubkový vývod.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Krásná práce a záslužný čin, nafotit celou historii palivových kohoutů
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Palivový filtr - máte ho? Kde? Proč? Jaký?
Jo, pekna prace, zajimava serie. Dovolim si jen pridat ze mezi predposlednim a tim pred nim patri jeste jeden, respektive prvni kohoutek bez filtru, kteryho mam na prvnim dedkovy (brezen 59) a ten je podobny tomu predposlednimu akorat ze jeste nemel tu gumu.
A kdyz uz jsme u toho tak nekteri z nas stale montuji filtr to motorovyho prostoru. Tak nejen ze to neni prilis esteticky (spis pravne hnusny) ale hlavne to muze dopadnout jako na fotce. Takze filtry patri pod nadrz.
A kdyz uz jsme u toho tak nekteri z nas stale montuji filtr to motorovyho prostoru. Tak nejen ze to neni prilis esteticky (spis pravne hnusny) ale hlavne to muze dopadnout jako na fotce. Takze filtry patri pod nadrz.