Solex 28 s ručním sytičem

Pro majitele a příznivce klasických VW do roku výroby 1967. VW coby veterán, v původním, nebo dobově odpovídajícím stavu.
Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od axoun »

Robi píše:Abych zmírnil vaše utrpení,tak ten půleňák je jen zadní výřez okna a mřížkování
taxe mi ulevilo...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19295
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

soo:

první verze od 1.10.52 do 31.8.54 (25k motory)
druhá verze na 30 k motorech od 31.8.54 (+-, do vyčerpání zásob...)do 1.8.60. na sociálech pak pozitivně ještě v roce 62(!)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

krasavec nicht wahr?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Robi
Příspěvky: 38
Registrován: 27 úno 2005
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Robi »

Paráda, to je přesně ono!!! Holt víš, kde hledat. Mockrát díky.Jsem vděčný za to, že toto fórum existuje, jináč bych byl už víckrát v prdeli :D

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19295
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

Hele fajnšmekři, už jste někdy viděli Solex 28PCI, dovybavenej elektromagnetickým odpojovačem paliva? (ten byl standardně až od roku ´65 na typu 30PICT-1). Vypadá to na dílenskou záležitost a odpojovač je 6V, jak to vypadá...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Robi
Příspěvky: 38
Registrován: 27 úno 2005
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Robi »

neznám, buď konkrétnější,slyším to poprvé!

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19295
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

já to zas vidim poprvý. Zkrátka elektromagnetickej odpojovač paliva při vypnutým zapalování blokuje přívod paliva do difuzoru a tím přeplavení motoru. No a tenhle odpojovač se sériově montoval cca. od roku ´65 a přede mnou teď leží na stole karburátor PCI28, cirka z roku 56-57, kterej je dovybavenej tímhle odpojovačem. Je to taková cívečka s jehlovým ventilem, kterej má na konci "hříbek", kterým dosedá a těsní do svého sedla.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4488
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Tak to sa museli vyrába? nejak súčasne s tými bez odpojovača.
Môj je z roku 58 a nič táké nemá :roll: .

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12986
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

toz ja nekde ten ventil s hribkem mam
ale na jakym to bylo karburatoru si uz nepamatuju

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19295
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

Herbie píše:toz ja nekde ten ventil s hribkem mam
ale na jakym to bylo karburatoru si uz nepamatuju
ale joo "hříbek" je na každým odpojovači, já to jen vysvětluju Robimu pro názornost..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12986
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

aha, no ja mam v ostatni odpojovace (elmag ventil bez hribku) se zakoncenim s derovanou trubickou

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19295
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

aha :shock:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3694
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

To 5S :
venoval som sa trochu literature,a zistil som,ze Pict 30 ma solenoid kombinovany s Pilot jet,co umoznuje instalaciu do 28.PICT 30-3 a 30-4
maju solenoid s trochu inou funkciou / aj ina poloha /,pracuje viac s volnobeznym systemom.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12605
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Solex 28 s ručním sytičem

Příspěvek od Sam »

Nakopneme tento topik z roku 2005 a to fotografií z jedné repa dílny kterou jsem čistě náhodou našel na Sambě.
Prosím karburátor z pozice C9 a rozdělovač ze sektoru B , řada 1, druhý z prava.
Přílohy
3325453.jpg
3325453.jpg (56.78 KiB) Zobrazeno 5535 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
okrasa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 495
Registrován: 20 úno 2005
Bydliště: Teplice

Re: Solex 28 s ručním sytičem

Příspěvek od okrasa »

Sam píše:Nakopneme tento topik z roku 2005 a to fotografií z jedné repa dílny kterou jsem čistě náhodou našel na Sambě.
Prosím karburátor z pozice C9 a rozdělovač ze sektoru B , řada 1, druhý z prava.
ja bych zase moc rad ten az uplně vzadu,ale myslím že už je u Jirky Vavry ve schwimu.. :(
Přílohy
321639.jpg
321639.jpg (48.74 KiB) Zobrazeno 5522 x
engine specialist

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12605
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Solex 28 s ručním sytičem

Příspěvek od Sam »

Jojo, má ho tam :)

PS: Já věděl, že mne v tom nenecháte. Nemohu si pomoct, ale tyto obrázky /skoro jako ze sériové výroby/ mne vždy zaručeně rozklepají kolena.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Odpovědět