moje bývalé i současné motorky
Re: moje bývalé i současné motorky
Tím jsem myslel to, že od založení továrny Indian v roce 1901 (H-D až v roce 1903), až do druhé světové války, kdy H-D získal významné vojenské zakázky, hrál Indian prim a udával trendy v motocyklové výrobě.
Americký vidlicový dvouválec, elektrický startér, odpružení zadního kola, regulace plynu otočnou rukojetí, v sériové výrobě a ještě před 1. sv. v., daleko, mnohdy desetiletí před konkurencí - to byla prvenství které Indianu nelze upřít. Jednoválec Indian Prince 350 byl v prodeji již v roce 1925.
Americký vidlicový dvouválec, elektrický startér, odpružení zadního kola, regulace plynu otočnou rukojetí, v sériové výrobě a ještě před 1. sv. v., daleko, mnohdy desetiletí před konkurencí - to byla prvenství které Indianu nelze upřít. Jednoválec Indian Prince 350 byl v prodeji již v roce 1925.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: moje bývalé i současné motorky
konecne! (ssatova mobilizace)
ten dojemny kruh kvetin vukol.Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: moje bývalé i současné motorky
hehe..nejnovější přírůstek..plus mínus nálezový stav..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: moje bývalé i současné motorky
skoda toho vika odemne uz mohlo mit cest mistoPětišroub píše:hehe..nejnovější přírůstek..plus mínus nálezový stav..
Re: moje bývalé i současné motorky
neboj se nic..má místo v regálu. Bohužel ten motor asi někdo začal upravovat pro frézu a vyřízl tam díru navíc, pro vývod přímo od klikové hřídele, takže reálně použití nevidím (on se ten porézní hliník, lety nasáklý olejem, dost blbě vaří), ale takových artefaktů máme celou řadu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Hele,tu Tvoji sbírku bych chtěl někdy vidět,vypadá to dost zajímavě............. [-X
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: moje bývalé i současné motorky
Maximálně tak po kouskách..letos někam dorazím..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: moje bývalé i současné motorky
Honzo to je ten "for sportsmen"?
Re: moje bývalé i současné motorky
jo, to je ten model, který "uspokojí náročné sportsmany ve všech směrech"
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Re: moje bývalé i současné motorky
Není moje, ale moc bych chtěl! [-o< Vincent Rapide Series C 1950
Re: moje bývalé i současné motorky
musíte šetřit pane...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Re: moje bývalé i současné motorky
Já vím. Ach jo.
Re: moje bývalé i současné motorky
Ja už jinej nebudu.zase sem se napral chlastem a vytvořil toto 100PS monstrum.
- Knofel
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13 bře 2011
- Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Zdravím, chtěl bych se vám tímto představit, jelikož je toto můj první přízpěvek....
Pro začátek mohu na 100% zaručit že všechny mé stroje jsou aircooled, tak mně snad neukamenujete
Jsem student a tudíž mám omezené finanční možnosti a prostory jsou víc než bídné, tak jsem pro začátek zvolil levnější a hl. skladnějšího a to motorky. Začal sem na pionýrech, kterých mám v tuto chvíli asi 11 pár složených a zbytek ve skříni. (pokud by jste něco chtěli, řekněte. Potřebuju se toho zbavit, abych do garáže mohl zaparkovat VW po dědovi ! )
přikládám foto těch zdařilejších kousků:
Ale hlavně jsem se pustil do renovace ČZ 175/477 (1970)
Padly na ni mé celoživotní úspory a je ve stádiu přípravy na lak.
Zde je foto jak sem to koupil v neoriginálním stavu:
jinak aktualní foto:
bližší info na http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=54938" onclick="window.open(this.href);return false;
Pro začátek mohu na 100% zaručit že všechny mé stroje jsou aircooled, tak mně snad neukamenujete
Jsem student a tudíž mám omezené finanční možnosti a prostory jsou víc než bídné, tak jsem pro začátek zvolil levnější a hl. skladnějšího a to motorky. Začal sem na pionýrech, kterých mám v tuto chvíli asi 11 pár složených a zbytek ve skříni. (pokud by jste něco chtěli, řekněte. Potřebuju se toho zbavit, abych do garáže mohl zaparkovat VW po dědovi ! )
přikládám foto těch zdařilejších kousků:
Ale hlavně jsem se pustil do renovace ČZ 175/477 (1970)
Padly na ni mé celoživotní úspory a je ve stádiu přípravy na lak.
Zde je foto jak sem to koupil v neoriginálním stavu:
jinak aktualní foto:
bližší info na http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=54938" onclick="window.open(this.href);return false;
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Jaro je tu, tak jsem vytáhl Jawičky z garáže....
- Přílohy
-
- P4020100.JPG (152.79 KiB) Zobrazeno 6107 x
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: moje bývalé i současné motorky
První počin, zbrklá koupě, původně barva khaki, čeká, co s ní bude, navíc jsem až po koupi zjistil, že je nepřepsatelná.
Re: moje bývalé i současné motorky
o tohle vás zatepla nemůžu připravit. Indian Chief ´41 s obsahem po výbrusech na cca 1300ccm. Sedněte:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)