OB červená 1303
Re: OB červená 1303
Ked sa divam na to, usudzujem, ze sme asi rovnaki cvoci.... ...vynaliezame veci, co uz boli vynalezene...len ich chceme robit lepsie...
Re: OB červená 1303
Naprostý souhlas s tvým názorem, jako už tolikrát!john píše:Ked sa divam na to, usudzujem, ze sme asi rovnaki cvoci.... ...vynaliezame veci, co uz boli vynalezene...len ich chceme robit lepsie...
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
Ked sa jedna o Porsche style chladenie, nema velku cenu to robit od nuly...urcite zdroje informacii hovoria, ze tento typ chladeniza ma asi 40--400 % viac chladenia , co je kurva siroka skala na porovnanie, co ale naznacuje, ze v drvivej vacsine motor bezi podchladeny... do akej miery su tieto uzavery platne? ... to nevieme az dovtedy, ked sa najde nejaky cvok, ktory si da namahu tieto cisla potvrdit, alebo vyvratit...
Preto mas vsetky moje sympatie...
Preto mas vsetky moje sympatie...
Naposledy upravil(a) john dne 25 bře 2011, celkem upraveno 1 x.
Re: OB červená 1303
40 až 400% se v podstatě rovná, že nikdo neví jakou účinost má toto chlazení. Uvidíme výsledky - tedy až budou.
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
Presne tak...OB píše:40 až 400% se v podstatě rovná, že nikdo neví jakou účinost má toto chlazení. Uvidíme výsledky - tedy až budou.
Re: OB červená 1303
V úterý jsem byl ve firmě, kde mi 3D skenerem skenovali lopatku rotoru chlazení a lopatku statoru. Bylo to nutné pro přesnost ploch lopatek. To byla poslední věc, kterou jsem musel udělat pro dokončení modelace a simulace proudění.
Ta věcička - skener- je nádherné zařízení. Je to ruční skener, kterým z malé vzdálenosti skenujete předměr. Naskenovaný předmět se online zobrazuje na monitoru počítače. Ale naskenovat tyto dvě lopatky trvalo 3 hodiny, to je asi jediná nevýhoda tohoto zařízení.
Ta věcička - skener- je nádherné zařízení. Je to ruční skener, kterým z malé vzdálenosti skenujete předměr. Naskenovaný předmět se online zobrazuje na monitoru počítače. Ale naskenovat tyto dvě lopatky trvalo 3 hodiny, to je asi jediná nevýhoda tohoto zařízení.
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
Striktne teoreticky, tento system bol navrhnty na chladenie 6 valcoveho motora...pri pouziti tejto originalnej konfiguracie na 4 valec s daleko mensimi vykonovymi parametrami , je to logicky predimenzovane...takze nejake upravy smerom dole su potrebne vzhladom na udrzanie doporucenej prevadzkovej teploty...cize OB, nesies na svojich ramenach "cross hard to bear"...
Re: OB červená 1303
Ano, ano máš jako obvykle pravdu. Jenom si myslím, že žádný kříž neponesu, protože jde vlastně jen o zábavu. Jak se říká v Čechách "Když nejde o život, tak jde většinou o hov..o"john píše:Striktne teoreticky, tento system bol navrhnty na chladenie 6 valcoveho motora...pri pouziti tejto originalnej konfiguracie na 4 valec s daleko mensimi vykonovymi parametrami , je to logicky predimenzovane...takze nejake upravy smerom dole su potrebne vzhladom na udrzanie doporucenej prevadzkovej teploty...cize OB, nesies na svojich ramenach "cross hard to bear"...
Na druhou stranu, když jsem se do toho pustil, tak alespoň na co největší úrovni, kterou dokážu.
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
Taktiez musis zobrat do uvahy, ze urcite P. chladenia sa menili v priebehu evolucie...od 5 - 11 lopatiek rotora / pokial si to pamatam spravne... je uz asi 1.00 hodina rano / az do 22 lopatiek rotora a taktiez rozne pocty lopatiek statickej casti ventilatora...taktiez pitch lopatiek bol viackrat zmeneny, takze pracujeme s mnohymi neznamymi...OB píše:V úterý jsem byl ve firmě, kde mi 3D skenerem skenovali lopatku rotoru chlazení a lopatku statoru. Bylo to nutné pro přesnost ploch lopatek. To byla poslední věc, kterou jsem musel udělat pro dokončení modelace a simulace proudění.
Ta věcička - skener- je nádherné zařízení. Je to ruční skener, kterým z malé vzdálenosti skenujete předměr. Naskenovaný předmět se online zobrazuje na monitoru počítače. Ale naskenovat tyto dvě lopatky trvalo 3 hodiny, to je asi jediná nevýhoda tohoto zařízení.
je to na serioznu dizertacnu pracu ....
Re: OB červená 1303
Nie celkom, siroka VW komunita je velmi chtiva dostat spravne a pravdive udaje o vsetkom...OB píše:Ano, ano máš jako obvykle pravdu. Jenom si myslím, že žádný kříž neponesu, protože jde vlastně jen o zábavu. Jak se říká v Čechách "Když nejde o život, tak jde většinou o hov..o"john píše:Striktne teoreticky, tento system bol navrhnty na chladenie 6 valcoveho motora...pri pouziti tejto originalnej konfiguracie na 4 valec s daleko mensimi vykonovymi parametrami , je to logicky predimenzovane...takze nejake upravy smerom dole su potrebne vzhladom na udrzanie doporucenej prevadzkovej teploty...cize OB, nesies na svojich ramenach "cross hard to bear"...
Na druhou stranu, když jsem se do toho pustil, tak alespoň na co největší úrovni, kterou dokážu.
Re: OB červená 1303
Proto jsem právě nechal skenovat ty lopatky ventilátoru.john píše:Taktiez musis zobrat do uvahy, ze urcite P. chladenia sa menili v priebehu evolucie...od 5 - 11 lopatiek rotora / pokial si to pamatam spravne... je uz asi 1.00 hodina rano / az do 22 lopatiek rotora a taktiez rozne pocty lopatiek statickej casti ventilatora...taktiez pitch lopatiek bol viackrat zmeneny, takze pracujeme s mnohymi neznamymi...OB píše:V úterý jsem byl ve firmě, kde mi 3D skenerem skenovali lopatku rotoru chlazení a lopatku statoru. Bylo to nutné pro přesnost ploch lopatek. To byla poslední věc, kterou jsem musel udělat pro dokončení modelace a simulace proudění.
Ta věcička - skener- je nádherné zařízení. Je to ruční skener, kterým z malé vzdálenosti skenujete předměr. Naskenovaný předmět se online zobrazuje na monitoru počítače. Ale naskenovat tyto dvě lopatky trvalo 3 hodiny, to je asi jediná nevýhoda tohoto zařízení.
je to na serioznu dizertacnu pracu ....
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
ktory si pouzil na scan?
Re: OB červená 1303
Myslim pocet lopatiek rotora..
Ja pre zmenu pracujem na el. horizontalnom chladeni, takze ako som spomenul vyssie, sme obaja idioti...,
Ja pre zmenu pracujem na el. horizontalnom chladeni, takze ako som spomenul vyssie, sme obaja idioti...,
Re: OB červená 1303
Bohužel ti neumím odpovědět z hlavy. Tento údaj jsem si nějak do hlavy nevložil. Napíši ti to o víkendu.john píše:Myslim pocet lopatiek rotora..
Ja pre zmenu pracujem na el. horizontalnom chladeni, takze ako som spomenul vyssie, sme obaja idioti...,
Ano, jsme obaja idioti
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
Vzhledem k tomu jak tedle projekt vypada bych mel drobnost. Prijde mi, ze model má tu hranu uprostřed výraznější, zdá se mi to jenom, nebo to tak opravdu je?OB píše:Práce pokračují a to ne mojí zásluhou
Re: OB červená 1303
Příliš nerozumím jakou hranu máš na mysli.Mirek píše:Vzhledem k tomu jak tedle projekt vypada bych mel drobnost. Prijde mi, ze model má tu hranu uprostřed výraznější, zdá se mi to jenom, nebo to tak opravdu je?OB píše:Práce pokračují a to ne mojí zásluhou
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
Protože jsem blbě citoval. U toho dotazu měl ještě být tedle obrázek
A ta hrana uprostřed mi přijde výraznější než reálná. Ptám se trochu deformovaně, minulý týden jsem se totiž s plochama taky trochu babral.
Jinak teda...klobouk dolu, todle je fakt vyšší dívčí z jakéhokoliv úhlu pohledu.
A ta hrana uprostřed mi přijde výraznější než reálná. Ptám se trochu deformovaně, minulý týden jsem se totiž s plochama taky trochu babral.
Jinak teda...klobouk dolu, todle je fakt vyšší dívčí z jakéhokoliv úhlu pohledu.
Re: OB červená 1303
Stále jsem nějak nepochopil, kterou hranu máš na mysli.
PS Nejseš náhodou Mirek, který mi před lety dělal klempířinu na mém autě? Znám také jednoho Mirka, který měl chalupu na Kokořínsku????
PS Nejseš náhodou Mirek, který mi před lety dělal klempířinu na mém autě? Znám také jednoho Mirka, který měl chalupu na Kokořínsku????
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
rekl bych ze mysli ten zlom primo proti ventilatoru ...
"I never fucked anybody over in my life didn't have it coming to them. You got that? All I have in this world is my balls and my word and I don't break them for no one."