Zrada v zapalování-Busi elektrika
Zrada v zapalování-Busi elektrika
Potřeboval bych poradit.Při zapnutí klíčku mi normálně teče proud do cívky,ale v momentě kdy začnu startovat,přestane.Je možný,že je to ve spínací skřínce?T2b,motor 1,6.Díky za radu
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zrada v zapalování
Jestli to předtím fungovalo, tak je vadná spínačka!
Jestli dáváš do kupy nějaký vrak, tak to může být špatně zapojené, protože při startování se odpojují např světla.
Jestli dáváš do kupy nějaký vrak, tak to může být špatně zapojené, protože při startování se odpojují např světla.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: zrada v zapalování
Nebo velkej odběr startéru,nebo studeňák,nezbyde při startování proud pro cívku. Taky možnost [-X
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: zrada v zapalování
Vsetky spomenute priciny su mozne, pridal by som spatnu bateriu ... ak v okruhu zapalovania je pouzity ballast resistor, poukazuje to na vadnu spinaciu skrinku..
Re: zrada v zapalování
Mě to totiž jednou šlo a pak zase ne.Tak jsem hledal a napadla mě spínačka.Kdyby to bylo špatně zapojený tak to nedá vůbec(aspoň si to myslím).Jo a na roztažení to normálně blafne.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: zrada v zapalování
Zkusil bych zmerit jake je napeti na civce pri startovani, pokud hodne klesne, tak baterka nebo starter, pokud uplne klesne, tak skrin
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: zrada v zapalování
Pořeš spínačku, vžyť je to neporuchovější část celého systému "startování/zapalování".
Má drahá polovička by mohla vyprávět, jak jsem jí s tím půl roku, a možná i více, doslova sral Nejdřív to šlo, že jsem při startování držel lehce ohnutej svazek ze spínačky, pak musel být ohnutej víc, pak se musela hledat správná poloha a nakonec spínačka nebyla potřeba ... vytaženej svazek a v konektorech dvě vlásenky (sponky do vlasů z drátu). Jedna natrvalo pro zapnutí zapalování, druhá přikládána jen v okamžiku startování Prostě způsob krádeže auta, jen bez urvanejch kabelů
Koukni na ní, nebo si jen pujč od někoho na vyzkoušení.
Má drahá polovička by mohla vyprávět, jak jsem jí s tím půl roku, a možná i více, doslova sral Nejdřív to šlo, že jsem při startování držel lehce ohnutej svazek ze spínačky, pak musel být ohnutej víc, pak se musela hledat správná poloha a nakonec spínačka nebyla potřeba ... vytaženej svazek a v konektorech dvě vlásenky (sponky do vlasů z drátu). Jedna natrvalo pro zapnutí zapalování, druhá přikládána jen v okamžiku startování Prostě způsob krádeže auta, jen bez urvanejch kabelů
Koukni na ní, nebo si jen pujč od někoho na vyzkoušení.
Re: zrada v zapalování
Proud lesne ihned na nulu.Tak to zkusím propojit a uvidím.Ten svazek jde přímo do pojistkovky nebo je někde cestou dělenej?
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: zrada v zapalování
Presne, jak pises. Natahnul bych primo z baterky provizorni drat a zkusil nastartovat. Pokud to pujde, je to urcite skrin.chalin píše:Proud lesne ihned na nulu.Tak to zkusím propojit a uvidím.Ten svazek jde přímo do pojistkovky nebo je někde cestou dělenej?
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: zrada v zapalování
Setkal jsem se jeste s jednim problemem, ktery ma uplne stejne priznaky, a nebyla to vadna spinacka (uz to vyse zminil VW181, ale trosku to rozvedu): v pojistkove skrini je jedna pojistka, ktera odpojuje plus pri startovani (potkavaci svetla, radio apod.), aby byl minimalizovan odber pri startovani. Ve svem aute jsem jednou omylem zapojil civku na tuto pojistku a projevovalo se to presne takhle. Po zapojeni civky na spravnou pojistku, kde je pri zapnuti klicku i pri startovani 12V, bylo vse OK.
Naposledy upravil(a) Hrošík dne 17 bře 2011, celkem upraveno 1 x.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: zrada v zapalování
Je to stejné i v busu? ... do schémat jsem zatím nekoukal ...
Re: zrada v zapalování
Princip je stejný i v busu, zapojení se může oproti brouku trošku lišit.Šíša píše:Je to stejné i v busu? ... do schémat jsem zatím nekoukal ...
Vzal jsem schéma jakési T2B rok 73/74 http://www.thesamba.com/vw/archives/inf ... _7374a.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Na spínačce (D) se jedná o svorku označenou písmenem X, která vede na pojistku 10. Tato svorka má při zapnutých kontrolkách (tedy před a po nastartování) +12V, ale při startování je bez napětí.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: zrada v zapalování
Tak teď jsem to zkoušel zapojit na prudko od baterky a při dotyku na cívku auto začíná troubit .Asi je v tý elektrice nějakej guláš.Zkusím ještě smráknout tu pojistkovku a uvidím.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: zrada v zapalování
Zapni "klíček" do rozsvícených kontrolek. Vlez pod auto a u startéru spoj šroubovákem + od baterky s konektorem magnetu kotvy (drát od spínačky).
Je to zadarmo, bez pomoci dalších osob a bez půjčených součástek.
Je to zadarmo, bez pomoci dalších osob a bez půjčených součástek.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: zrada v zapalování
a vyřaď rychlost, mohlo by to bolet ne prak ma pravdu, je to nejjednodušší...prak píše:Zapni "klíček" do rozsvícených kontrolek. Vlez pod auto a u startéru spoj šroubovákem + od baterky s konektorem magnetu kotvy (drát od spínačky).
Je to zadarmo, bez pomoci dalších osob a bez půjčených součástek.
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: zrada v zapalování
Tam teda je gulas, pretoze klakson za normalnych okolnosti je stale pod "+" a spina sa kostra " - "chalin píše:Tak teď jsem to zkoušel zapojit na prudko od baterky a při dotyku na cívku auto začíná troubit .Asi je v tý elektrice nějakej guláš.Zkusím ještě smráknout tu pojistkovku a uvidím.
- Proky
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 484
- Registrován: 08 lis 2009
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Re: zrada v zapalování
A nemáš prohozený kabely na cívce, u jednoho brouka byli otočený kabely na cívce a když jsme dali zpátečku tak čidlo vykratovalo motor, tak jestli tam nemáš někde podobnou zradu
Bubu Oval (1955)
Re: zrada v zapalování
Tak jsem to rozpohyboval přes to přímý napájení.Je to asi někde prošlehlý,protože mi to parkrát zatroubilo a pak zase ne.Už startuje,ale tu elektriku musím celou prolést.
Ještě ta cívka-mám tam na plusu-silnej kabel přívodu + a černý kabel,který jde k čidlu a ke karbecu.Na mínusu je kondík a nějaký barevný kabel vedený ve stejný bužírce jako silný plus na cívku.Někdo se v tom musel hrabat,protože byly kontakty na cívce očištěný od oxidace.
Díky všem za ochotu a rady.
Ještě ta cívka-mám tam na plusu-silnej kabel přívodu + a černý kabel,který jde k čidlu a ke karbecu.Na mínusu je kondík a nějaký barevný kabel vedený ve stejný bužírce jako silný plus na cívku.Někdo se v tom musel hrabat,protože byly kontakty na cívce očištěný od oxidace.
Díky všem za ochotu a rady.
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: zrada v zapalování
Dej sem foto, at se taky podivame
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
Nevidim tady busi elektriku,tak jsem to trochu prejmenoval,ale jestli tu je a ja to prehledl,
tak dejte vedet a ja to smaznu a premistim.
Na mym buse se mi stalo to,ze mi neslo dobijeni.Pri zapnutem klicku se rozsvitila kontrolka a po
nastartovani zarila jeste vice,coz mi povedelo,ze dynamo je v poradku,ale dobijeni neslo.Rikam si,
ze bus stal 5-6 let a ze je treba pecka v relatku,ktere jsem vyndal,rozebral,zkontroloval kontakty,
se vsim zahybal(uvnitr vse jak nove),dal dohromady a namontoval.Vse se opakovalo znovu,po
nastartovani opet kontrolka dobijeni zarila jak ruda hvezda nad Kladnem.
A ted otazka kde je problem?(Ja ho vyresil,ale co Vy na to?)
tak dejte vedet a ja to smaznu a premistim.
Na mym buse se mi stalo to,ze mi neslo dobijeni.Pri zapnutem klicku se rozsvitila kontrolka a po
nastartovani zarila jeste vice,coz mi povedelo,ze dynamo je v poradku,ale dobijeni neslo.Rikam si,
ze bus stal 5-6 let a ze je treba pecka v relatku,ktere jsem vyndal,rozebral,zkontroloval kontakty,
se vsim zahybal(uvnitr vse jak nove),dal dohromady a namontoval.Vse se opakovalo znovu,po
nastartovani opet kontrolka dobijeni zarila jak ruda hvezda nad Kladnem.
A ted otazka kde je problem?(Ja ho vyresil,ale co Vy na to?)
Vwase nocni sichta...