Jeli jsme po východní straně jezera, na Limone jsme koukali přesně z toho kempu naproti jezeru. Je tam parádně, máš recht. Přestože je to horské jezero a přestože se tam vystřídá nesnčetně turistů, tak voda je teploučká a průzračná, krása.Pavlínka píše:to je nádhera, rozplývám se tu závistí Lago di Garda je moje srdcová záležitost, není ten kemp náhodou v Limone?
Modrej študent 1970
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Better smoke and fly then drink and drive
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
To si piš že má. 100-110 konstatní rychlostí. je relativně rychlá, dobrý záběr a úsporná. Jezdil jsem i s 12 tkou a ta taky stačí. Má zase lehčí blok, je to samozřejmě kus od kusu, ale taky nejezdí špatně.. S 16 tkou bych byl zpátky určitě dřív, ale spotřeba by byla jinde a hlavně o rychlosti to není.lope píše:Pěkná cesta. A přiznám se, že nízkou spotřebu jenom závidím (nemáš na tom nějaký malý kola ). Ona ta 13ti stovka asi má něco do sebe.
Better smoke and fly then drink and drive
- krtek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 259
- Registrován: 10 kvě 2007
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
krásná dovolená.. je vidět že Brouk je opravdu spolehlivé vozítko (taky mám jednou v plánu něco takového)
Re: Modrej študent 1970
12-tku mám. Spotřeba mi vychází asi na 8.5 l, když ho netrápím. Teď jsem nuceně přešel na Natural 95 a zdá se mi, že jede trochu líp. Tak třeba spotřeba klesne. 13-tka má stejný vrtání a delší kliky. Ty v principu znamenají větší krouticí moment (i při stejným obsahu), takže potáhne líp. V kopcích určitě výhoda. Rychlost přes 110 nemá cenu, podvozek je u konce.Capario píše:To si piš že má. 100-110 konstatní rychlostí. je relativně rychlá, dobrý záběr a úsporná. Jezdil jsem i s 12 tkou a ta taky stačí. Má zase lehčí blok, je to samozřejmě kus od kusu, ale taky nejezdí špatně.. S 16 tkou bych byl zpátky určitě dřív, ale spotřeba by byla jinde a hlavně o rychlosti to není.lope píše:Pěkná cesta. A přiznám se, že nízkou spotřebu jenom závidím (nemáš na tom nějaký malý kola ). Ona ta 13ti stovka asi má něco do sebe.
V 13ce jsem jel jenom pasivně, když mi bylo cca 12 let. No jelo to, asi...
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Chlapcí, potřeboval bych poraditi zda příznaky toho co popíšu nasvědčují tomu že zůstává viset jeden z ventilů na 4. válci.
Nastartuju motor v tomto počasí, jedu ho projet. Motor netáhne, max 80 tko. Po 9 km zastavím, šáhnu na výfuk. potrubí - studený- je jasný že 4. válec nepálí. projdu předstih- v pohodě, pro jistotu vyměním víčko rozdělovače, palec a kabel, profouknu podtlakovou trubičku rozdělovač - karbec. Vytáhnu svíčku, vyčistím, poprosím bráchu ať točí. Svíčku kostřím k sahaře - jiskra jako blázen. Jdu to projet znova 9 km. POtrubí u 4. válce studený. Vypnu, znova v pohodě nastartuju,motor začíná při jízdě při všech rychlostech jakoby škubat - znatelný nárust výkonu - než přijedu domů, tak je výfukový potrubí 4 válce horký jako všechny ostatní (samozřejěm že rozdíl teplot rukou neindikuju, ale to není podstatné) Tzn že se 4. válec chytil a chvílema motor cukne, jede v klidu, chvíli zase těch 80 max. Přijedu domů, sundám víčko nálevky oleje - něco bílýho hnusnýho na mě kouká s přídechem benzínu.. to je v prdeli že jo no a ještě sem dám video se zvukem motoru jak běží na 4 a na 3 válce. zvukově to je poznat. Měřák komprese mám, ten mi řekne hned. Ale ted kyž zase u zahřáztýho motoru ty ventily na 4. válci fungují tak bych poznal prd. Musím zase počkat až vychladne, změřim kompresi, projedu a změřím znova. CO myslíte?Vím že je tady hromada lidí se zkušenostmi
http://www.youtube.com/watch?v=Ye0CgHYFA5I" onclick="window.open(this.href);return false;
je tam vidět jak mě čubka kopla
Sundavali byste hlavu na autě nebo motor ven?
Fotka toho hnusu :
Nastartuju motor v tomto počasí, jedu ho projet. Motor netáhne, max 80 tko. Po 9 km zastavím, šáhnu na výfuk. potrubí - studený- je jasný že 4. válec nepálí. projdu předstih- v pohodě, pro jistotu vyměním víčko rozdělovače, palec a kabel, profouknu podtlakovou trubičku rozdělovač - karbec. Vytáhnu svíčku, vyčistím, poprosím bráchu ať točí. Svíčku kostřím k sahaře - jiskra jako blázen. Jdu to projet znova 9 km. POtrubí u 4. válce studený. Vypnu, znova v pohodě nastartuju,motor začíná při jízdě při všech rychlostech jakoby škubat - znatelný nárust výkonu - než přijedu domů, tak je výfukový potrubí 4 válce horký jako všechny ostatní (samozřejěm že rozdíl teplot rukou neindikuju, ale to není podstatné) Tzn že se 4. válec chytil a chvílema motor cukne, jede v klidu, chvíli zase těch 80 max. Přijedu domů, sundám víčko nálevky oleje - něco bílýho hnusnýho na mě kouká s přídechem benzínu.. to je v prdeli že jo no a ještě sem dám video se zvukem motoru jak běží na 4 a na 3 válce. zvukově to je poznat. Měřák komprese mám, ten mi řekne hned. Ale ted kyž zase u zahřáztýho motoru ty ventily na 4. válci fungují tak bych poznal prd. Musím zase počkat až vychladne, změřim kompresi, projedu a změřím znova. CO myslíte?Vím že je tady hromada lidí se zkušenostmi
http://www.youtube.com/watch?v=Ye0CgHYFA5I" onclick="window.open(this.href);return false;
je tam vidět jak mě čubka kopla
Sundavali byste hlavu na autě nebo motor ven?
Fotka toho hnusu :
Better smoke and fly then drink and drive
Re: Modrej študent 1970
jednokanal/dvoukanal?. Benzin v oleji s ventilem moc nesouvisi..po nabehnuti 4.valce bilej kour z vyfuku?
Pro zacatek vymen svicku.
Pro zacatek vymen svicku.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
No nevím, na ventil bych to moc neviděl. To by asi spíš váznul za tepla než za studena. Já bych hádal. Kabel, koncovka kabelu nebo svíčku.
Ten bílej šlem je vlhkost. Při těchto teplotách vždycky nějaká voda zkondenzuje.
Ten bílej šlem je vlhkost. Při těchto teplotách vždycky nějaká voda zkondenzuje.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Modrej študent 1970
Odpověď na to jestli ti na 4 válci nějaký ventil vysí je snadná. Jestli chceš vědět jestli ti nevázne ventil, tak sundej ventilové víko a ať ti někdo klíčem zatočí za klikovou hřídel. Pohledem poznáš zda ti nějaký ventil vysí.
Co přijde dál???
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
takže to bílý tekutina v nálevce je normální.... na studeném motoru změřena komprese 8,4 atm. S největší pravděpodobností to byla svíčka. Zmátlo mě, že tam ta jiskra před tím byla. Vyměněno, zatím to jezdi bez cukání a motor má opět dobrý tah. Uvidím co se bude dít dál a snad to není jenom nějaký placebo. Každopádně díky za odpovědi lidi. Jedna z projíždky:
Better smoke and fly then drink and drive
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Modrej študent 1970
...ten bílej šlem (zkondenzovaná voda smíchaná s olejem) se v nálevce a na spodní straně víčka v téhle zimě tvoří běžně.... otřít do hadru..a upalovat.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Modrej študent 1970
Měla by se dělat jen při krátkých popojížďkách, při delší jízdě zmizí.yahoďák píše:...ten bílej šlem (zkondenzovaná voda smíchaná s olejem) se v nálevce a na spodní straně víčka v téhle zimě tvoří běžně.... otřít do hadru..a upalovat.
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
nakonec to byly patrně ty svíčky. Byla bohatá směs, jak jsem jezdil do práce furt na sytič, že se ani motor nestačil pořádně ohřát a zaxxral svíčky. Musel jsem se trochu pohrabat v karburátoru. Když už jsem si myslel že jsem to vyladil na přijatelnou uroveň, jel jsem na emise, kde mi stáhnul bohatost (malý šroubek) tak,že se motor sotva převaloval, takže to zase rozhodil úplně celý. V tuto chvíli mám opět bohatost na cca 2,5 otáček a vzdušník na 2,5 také. Otáčky na zahřátem motoru jsou přijatelné nebo lehce vyšší ( pouze subjektivní pocit, žádný otáčkoměr nemám). ale furt zaznamenávám při přechodu vypínání sytiče a ještě nezahřátém motoru díry v akceleraci po určitou dobu než se motor zahřeje. V této fázi, když třeba jedu na dvojku a sešlápnu, tak motoru se nechce do toček. Klapka sytiče při studeným startu je zavřená. myslíte že se tyto díry v tomto přechodu dají ještě vyladit těmi dvěma šrouby? 1300 dvoukanál, karbec 31Pic 3. žankono návod je dobrý, ale dost subjetkivní zejména ve větě -
"Pak ubírám množství směsi a na pokles otáček reaguji pootevřením vzdušníku, který je zase zvýší.
Najít hranici kam až v tomto postupu pokračovat je už horší a chce to vyzkoušet za jízdy. "
"Pak ubírám množství směsi a na pokles otáček reaguji pootevřením vzdušníku, který je zase zvýší.
Najít hranici kam až v tomto postupu pokračovat je už horší a chce to vyzkoušet za jízdy. "
Better smoke and fly then drink and drive
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
A při sešlápnutí plynu z injektoru stříká benzín?
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Modrej študent 1970
Případně dostatek? Zkus přidat na štelovaní zprava na tom ''převodu'' k pumpičce směrem k ''plus'', případně vyměnit membránku, jedna z mála věcí, který kupuju nový. Ikdyž stará vypadá ještě dobře, novou jsem si vždycky pomohl.VW181 píše:A při sešlápnutí plynu z injektoru stříká benzín?
Re: Modrej študent 1970
Postup stylem "Pak ubírám množství směsi a na pokles otáček reaguji pootevřením vzdušníku, který je zase zvýší.Capario píše:nakonec to byly patrně ty svíčky. Byla bohatá směs, jak jsem jezdil do práce furt na sytič, že se ani motor nestačil pořádně ohřát a zaxxral svíčky. Musel jsem se trochu pohrabat v karburátoru. Když už jsem si myslel že jsem to vyladil na přijatelnou uroveň, jel jsem na emise, kde mi stáhnul bohatost (malý šroubek) tak,že se motor sotva převaloval, takže to zase rozhodil úplně celý. V tuto chvíli mám opět bohatost na cca 2,5 otáček a vzdušník na 2,5 také. Otáčky na zahřátem motoru jsou přijatelné nebo lehce vyšší ( pouze subjektivní pocit, žádný otáčkoměr nemám). ale furt zaznamenávám při přechodu vypínání sytiče a ještě nezahřátém motoru díry v akceleraci po určitou dobu než se motor zahřeje. V této fázi, když třeba jedu na dvojku a sešlápnu, tak motoru se nechce do toček. Klapka sytiče při studeným startu je zavřená. myslíte že se tyto díry v tomto přechodu dají ještě vyladit těmi dvěma šrouby? 1300 dvoukanál, karbec 31Pic 3. žankono návod je dobrý, ale dost subjetkivní zejména ve větě -
"Pak ubírám množství směsi a na pokles otáček reaguji pootevřením vzdušníku, který je zase zvýší.
Najít hranici kam až v tomto postupu pokračovat je už horší a chce to vyzkoušet za jízdy. "
Najít hranici kam až v tomto postupu pokračovat je už horší a chce to vyzkoušet za jízdy. " je pro karburatory PICT 3 ne uplne vhodný
Je pouzitelny spi pro karburatory PICT 2
PICT 3 karburator je potreba doladit pri ohratem motoru za pomoci otackomeru trosku jinak ... navod lze snadno najit na internetu
Kazdopadne 2,5 otacky na sroubku bohatosti je normalni hodnota.
Skutecnost, ze stary vybehany motory kdyz maji splnovat emise tak blbe jedou, je znama.
Taky ti kazdej slusnej clovek na emisich rekne at si to pak nastelujes zpet, nebo ti to vrati zpet sam.
(u me to tak s octavii, golfem i broukem probehlo vzdy, i na ruznych mistech)
Blbej chod pri vypnutym sitici a jeste nedostatecne zahratym motorem, je taky znama vec, casto s tim proste nelze delat nic jinyho nez proste pootocit sytic tak aby dele trvalo nez se vypne
Dira za plynem je kapitola sama pro sebe. Samozrejme ze hlavni predpoklad je mit spravne nastaveny predstih !!!!! a akceleracni tryska musi spravne strikat a davkovat (tedy membranka v poradku, pruchodny cesticky a dobre pruchozi vlastni tryska)
I presto se ale nekdy dari odstranit diru za plynem kolem 2000 otacek
Takze hodne zdaru pri hledani problemu
... a vůbec !
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Tak předstih mi změřili na emisích na 7,4 stupně. Dnes jsem navštívil svého dvorního mechanika v Blatné. Přesně popsal průběh toho jak se to chová, když je zacpaný předehřev sání, který má v sacím systému obrovskou roli. Popsal i námrazu na sacím hrdle u karbece, kterou jsem pozoroval, když už je sytič vyplý a motor ještě neohřátý. Tak na to vlítnu o víkendu.Membránu jsem dával loni v létě novou. Do Plusu se prý moc šťourat nemám, aby se zase motor nehltil. Ale je to výzva :-/
Better smoke and fly then drink and drive
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Mel jsem uplne to same v lednovych mrazech. Vymenil jsem svicky (PAL made in CZ) a upaloval dal, na smes jsem se vykaslal, hlavne ze to jezdi.Capario píše:nakonec to byly patrně ty svíčky. Byla bohatá směs, jak jsem jezdil do práce furt na sytič, že se ani motor nestačil pořádně ohřát a zaxxral svíčky.
Uz mas vycisteny predehrev ?
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Ne, vyměněný za jiný..Tímto děkuji yahoďákovi. Ještě jsem ho ale pořádně neprojel jestli jsem problém odstranil. Při výměně jsem chtěl nejdřívě povolit šroub 36 na vrtuly, ale po velkém zápasení a spoustě nadávek jsem se teda rozhodl sundat tu kapotu a přizvednout saharu. Zase jsem musel přemýšlet nad tím, jestli to mám zapotřebí a nad tím, že neznám hůře přístupné auto. Co se mi ale stalo a co nedovedu zcela vysvětlit bylo následující...poskládám to dohromady, nastartuju a koukám jak velice slabě svítí kontrolka dobíjení. Změřím to - na volnoběh 11,5, při točkách 12 V. No bída...tak sem to vyfoukal benzínem (samozřejmě že odpojená baterka), vyndal uhlíky (třívývodový alťas), nastartoval a opět dobíjí pouze 12 V...vůbec sem netušil. Pak se mi povedlo ukostřit plus a tělo altasu (-) měřákem na volnoběh auta. Velká jiskra, rána a auto chcíplo...řikám si hmm tak to je v prdeli, když budu mít štěstí tak jsem odrovnal jen relé. Pojistky v pohodě, relé taky nic neříkalo, nastartuju a najednou koukám, kontrolka po nastartování zhasnutá a dobíjí 14,3...to mi hlava nebrala..Nic tak sem to ted na chvíli odvez do garáže a počkám na další nový sníh
Better smoke and fly then drink and drive
Re: Modrej študent 1970
povedlo se ti probrat z letargie buzení na vinutí altíku
- Capario
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 632
- Registrován: 02 črc 2006
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrej študent 1970
Protože jsem zastánce teorie, že jedno auto je na ježdění a druhé na hrabání se v něm, pořídil jsem sobě další exemplář. Samostatný topic dělat nebudu, protože toto auto je určeno k dlouhodobé práci, výhled zhruba 5, 7 let, nevím. Musím do té doby zařídit ještě pár maličkostí, jako je stavba domku...Jedná se o karman cabrio, rok přesně nevím, jezdilo ve Florencii a proběhlo tu inzercí. Dočasný domeček:
Better smoke and fly then drink and drive