OB červená 1303
OB červená 1303
Vážení přátelé, po zralé úvaze jsem se rozhodl s Vámi začít dělit o můj několikaletý projekt.
Jako první se s Vami podělím o fotografie výroby kaple motoru pro větrák alá Porsche. A protože nejsem klempíř, tak jsem to skutečně dělal jako modelář. Ta kaple sloužila vlastně jako mustr pro výrobu z laminátu a uhlíku. A pokud jste zvědavi na výsledek, tak jedna, sice mizerná, fotka.
Jako první se s Vami podělím o fotografie výroby kaple motoru pro větrák alá Porsche. A protože nejsem klempíř, tak jsem to skutečně dělal jako modelář. Ta kaple sloužila vlastně jako mustr pro výrobu z laminátu a uhlíku. A pokud jste zvědavi na výsledek, tak jedna, sice mizerná, fotka.
Naposledy upravil(a) OB dne 11 led 2011, celkem upraveno 1 x.
Co přijde dál???
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB červená 1303
Ty vole..................... Kolikže za to ten Pětišroub chce?
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 492
- Registrován: 11 led 2006
- Bydliště: Podlesí u Příbrami
Re: OB červená 1303
... spadla mi čelist... jsi moc šikovnej... proč sis precla nevařil sám??
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: OB červená 1303
Týýý kjávo!
To je neuvěřitelný!
To jsem rád že nejsem takovej magor. Tedy nic ve zlym....
To je neuvěřitelný!
To jsem rád že nejsem takovej magor. Tedy nic ve zlym....
OndraS
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB červená 1303
Máš to moc hezký, Ondro. Když jsem viděl tuhle fotku, nedalo mi to se tě nezeptat, jestli neuvažuješ, že by jsi místo laminátu nebo karbonu nepoužil třeba aluminium a nesnýtoval jeden prototyp Taková sahara ala Petermax Muller
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: OB červená 1303
Protože půleňák je vzácnost, tak jsem si ji nedovolil zkur...t! U tohodle to bylo jedno.mlok píše:... spadla mi čelist... jsi moc šikovnej... proč sis precla nevařil sám??
Tato kaple je jen kapička v moři práce, které jsem zatím věnoval tomuto projektu.
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
Upřímně neuvažoval, i když by se to dalo. Ale mám tolik práce, že by mne to zdržovalo.Sam píše:Máš to moc hezký, Ondro. Když jsem viděl tuhle fotku, nedalo mi to se tě nezeptat, jestli neuvažuješ, že by jsi místo laminátu nebo karbonu nepoužil třeba aluminium a nesnýtoval jeden prototyp
Co přijde dál???
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB červená 1303
Tak to nemám slov, tohle je fakt nádhera... Klobouk doluOB píše:Koukám, že se mi někde ztratila fotka výsledku.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB červená 1303
Myslím,že jsem to viděl na Custom Speed Parts Germany,nebo se pletu?Pětišroub píše:já za tohle nic maxi, ale dík:-)
V každym případě...precizní práce
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: OB červená 1303
Jo, tu skořepinu pro chlazení Porsche ventilátorem tam mají.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB červená 1303
Jsem na to včera koukal,ale zviklal jsi mně
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: OB červená 1303
Tak tu CSP kapli mám k tomu ventilátoru také, ale bohužel na motor vůbec nepasovala. Když jsem tu skořepinu přišrouboval k hlavám nepasoval mi tam větrák přibližně o 18 mm. Což jak uznáte je dost. Proto jsem neustále přemýšlel jak tu původní kapli upravit. Nakonec jsem se rozhodl ji udělat novou. Tato nová má ještě výstupy pro topení což ta z CSP neměla a naprosto přesně pasuje na motor. A to tak, že tam není větší mezera mezi skořepinou a motorem jak 0,5mm.Pětišroub píše:Jo, tu skořepinu pro chlazení Porsche ventilátorem tam mají.
Kdo bude mít zájem tak mu tu původní CSP kapli za mírný obelus věnuji.
Co přijde dál???
Re: OB červená 1303
A malinko popojedeme, to se mi líbí vždycky u Lišáka a jeho Evžena, tak jsem si to také dovolil použít.
Protože stavím malinko upravený motor, bylo nezbytné upravit také podvozek. Na fotkách jsou vidět jen brzdy ale jsou udělané obě nápravy a spousta dalších věcí nejen na podvozku. Mám v současnosti jen málo fotek, proto jen tak letem světem.
Přední náprava: A zadní náprava:
Protože stavím malinko upravený motor, bylo nezbytné upravit také podvozek. Na fotkách jsou vidět jen brzdy ale jsou udělané obě nápravy a spousta dalších věcí nejen na podvozku. Mám v současnosti jen málo fotek, proto jen tak letem světem.
Přední náprava: A zadní náprava:
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: OB červená 1303
NápodobněOB píše:Hele Lišáku, to koukám, že nejsem jedinej magor. Je to moc pěkný!!!!!!! Jsem zvědavý na další pokračování.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: OB červená 1303
Pekny kus prace, ale neviem si odpustit...
Vidim tam vela neznamych, cize uviest to na spravnu mieru bude potrebne tepelne cidlo na kazdu hlavu a porovnat rozdiel teplot...prudenie a dobra distribucia vzduchu je v Porsche type chladenia kontrolovana plastikovymi / kovovymi " fins" ,ktore su na plastikovom kryte alternatora....vidim absenciu tohoto zariadenia.Taktiez fyzicke proporcie su / podla foto / trochu pozmenene ...cize len meranie teplot moze povedat ucinnost..
Vidim tam vela neznamych, cize uviest to na spravnu mieru bude potrebne tepelne cidlo na kazdu hlavu a porovnat rozdiel teplot...prudenie a dobra distribucia vzduchu je v Porsche type chladenia kontrolovana plastikovymi / kovovymi " fins" ,ktore su na plastikovom kryte alternatora....vidim absenciu tohoto zariadenia.Taktiez fyzicke proporcie su / podla foto / trochu pozmenene ...cize len meranie teplot moze povedat ucinnost..