T2 - Těsnění kolem oken
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
T2 - Těsnění kolem oken
Koupil jsem busíka - kula?ák (snad rok 1979???).
Chystám se ho vysklít a obrousit. Zatímco předpokládám, že skla se podaří zachovat, gumy půjdou do kopru. Netušíte kde vzít nový za rozumnou cenu? Komplet na celý auto?
Chystám se ho vysklít a obrousit. Zatímco předpokládám, že skla se podaří zachovat, gumy půjdou do kopru. Netušíte kde vzít nový za rozumnou cenu? Komplet na celý auto?
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
gumy zachovat, nový drahý ke koupi na ověřených místech http://www.vwbrouk.cz
napiš si michalovi strnadelovi o ceník (cca 160 kB)
napiš si michalovi strnadelovi o ceník (cca 160 kB)
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
A nebo koupit obdobný profil v metráži a nařezat, slepit, určitě vyjde levněji.
např. na www.gumex.cz
....mají pobočku v Brně
např. na www.gumex.cz
....mají pobočku v Brně
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
http://www.gumex.cz/katalog_detail.php? ... ina=8&fcc=yahoďák píše:A nebo koupit obdobný profil v metráži a nařezat, slepit, určitě vyjde levněji.
např. na www.gumex.cz
....mají pobočku v Brně
jojo nevypadá to zle - tenhle tip se mi taky hodí
Yahoďák má prostě přehled
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: T2 - Těsnění kolem oken
A jak se dá vysklít okno a nezničit gumy? nymdlit nahřát? už ste to určitě dělali díky za tip
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Nevracel bych použitou gumu zpět. Řekl bych, že už to nikdy nebude "vono" a náchylnost k netěsnosti se dramaticky zvýší. Když vyndat okna, tak nové gumy
Re: T2 - Těsnění kolem oken
novy gumy v nemecky kvalite maj i na vwbus.cz
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Nebo u Jaška.
Přední stála cca 800. Boční proti šoupačkám vím přesně, 465,-
Vykradli mi před pár dny busa tím, že rozřízli právě tuto gumu.
Postup při vyndavání je poměrně jednoduchej.
Sedneš si na sedačku a nohama od hran opatrně vytlačíš přední okno ven. Samozřejmě že z venku Ti to někdo drží, aby nespadlo.
Boční už jsou trochu snažší.
Přední stála cca 800. Boční proti šoupačkám vím přesně, 465,-
Vykradli mi před pár dny busa tím, že rozřízli právě tuto gumu.
Postup při vyndavání je poměrně jednoduchej.
Sedneš si na sedačku a nohama od hran opatrně vytlačíš přední okno ven. Samozřejmě že z venku Ti to někdo drží, aby nespadlo.
Boční už jsou trochu snažší.
OndraS
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Vyndat jdou snadno.
Nejdříve si gumu ponadzvedávám šroubovákem, ať se odlepí od kastle.
Pak nastrkám šroubováky v horních rohách mezi gumu a kastli a postupně přidávám další a tlačím na okno směrem ven.
Staré gumy se dají pěkně oživit ředidlem a pokud jsou zpuchřelé a zarostlé mechem, tak jsem je drhnul i cifem.
Před nasazováním je dobré to trochu máznout.
Používám místo drátu lanko z kola a jde to hezky.
A jestli máš špatné gumy, tak jich pár mám.
Nejdříve si gumu ponadzvedávám šroubovákem, ať se odlepí od kastle.
Pak nastrkám šroubováky v horních rohách mezi gumu a kastli a postupně přidávám další a tlačím na okno směrem ven.
Staré gumy se dají pěkně oživit ředidlem a pokud jsou zpuchřelé a zarostlé mechem, tak jsem je drhnul i cifem.
Před nasazováním je dobré to trochu máznout.
Používám místo drátu lanko z kola a jde to hezky.
A jestli máš špatné gumy, tak jich pár mám.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Osvědčila se mi "moderní" šnůra na prádlo.
Máznout trochu vazelínkou a je to.
I když ta poslední guma od Jaška už mastná byla a šla tam dobře.
Máznout trochu vazelínkou a je to.
I když ta poslední guma od Jaška už mastná byla a šla tam dobře.
OndraS
- thomek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 478
- Registrován: 23 úno 2009
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Nemáte prosím někdo ve zkratce strušný návod ... V jakém pořadí se montuje popřípadě rozebírá těsnění předních dveří na T2a resp. T2b ...
Já jen abych se nepokoušel sundat něco, co se má sundavat jako poslední a nezničil tam něco ...
Díky moc za odpovědi ... popřípadě odkázání do jiného topicu ... já to buhužel nenašel ...
Já jen abych se nepokoušel sundat něco, co se má sundavat jako poslední a nezničil tam něco ...
Díky moc za odpovědi ... popřípadě odkázání do jiného topicu ... já to buhužel nenašel ...
My bus doesn't leaks an oil it just marks its territory ...
Re: T2 - Těsnění kolem oken
No, jak si tak vzpomínám můj postup byl následující :
1. sundat tapec, povolit okno a nechat ho spadnout dolů
2. vyndání sametového U profilu (odborný název zapomněn), který vede sklo, lehce podebrat (sešlostí věkem pravděpodobně dojde při vyndání k nalomení, já dával potom nový)
3. vycvakání (posunutím) kovových Uprofilů, který drží sametový U profil
4. povolení šroubků který drží trojúhelníkový okno (jeden by měl být úplně v rámu na hoře, druhý ve dveřích)
5. vycvaknutí chromové lišty se sametkou
6. vyndání okna ven
7. boj s trojúhelníkovým oknem
1. sundat tapec, povolit okno a nechat ho spadnout dolů
2. vyndání sametového U profilu (odborný název zapomněn), který vede sklo, lehce podebrat (sešlostí věkem pravděpodobně dojde při vyndání k nalomení, já dával potom nový)
3. vycvakání (posunutím) kovových Uprofilů, který drží sametový U profil
4. povolení šroubků který drží trojúhelníkový okno (jeden by měl být úplně v rámu na hoře, druhý ve dveřích)
5. vycvaknutí chromové lišty se sametkou
6. vyndání okna ven
7. boj s trojúhelníkovým oknem
ještě chvilku..
- thomek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 478
- Registrován: 23 úno 2009
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Díky dky, přesně tohle jsem potřeboval ...
My bus doesn't leaks an oil it just marks its territory ...
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Při obráceným postupu mi v bodě 7. dycky málem hráblo!
Vlastně nikdy jsem to tam nedokázal dát bez poničení za á toho trojúhelníku a za bé poškození laku na dveřích. Takže přeji hodně trpělivosti a šikovnosti...
Vlastně nikdy jsem to tam nedokázal dát bez poničení za á toho trojúhelníku a za bé poškození laku na dveřích. Takže přeji hodně trpělivosti a šikovnosti...
OndraS
- thomek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 478
- Registrován: 23 úno 2009
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Mimochodem bod č. 5 : vycvaknutí chromové lišty ...
Jak je to tam prosím přidělaný ... koukal jsem, že zezadu jsou takové čudlíky, ale jsou poměrně silně orezlý ... se bojim aby jsem tam něco zbytečně nepokazil ... vsadim se totiž, že chromová lišta původní kvality bude silně nedostakový zboží
Poradí prosím někdo jak s tím ven?
Jak je to tam prosím přidělaný ... koukal jsem, že zezadu jsou takové čudlíky, ale jsou poměrně silně orezlý ... se bojim aby jsem tam něco zbytečně nepokazil ... vsadim se totiž, že chromová lišta původní kvality bude silně nedostakový zboží
Poradí prosím někdo jak s tím ven?
My bus doesn't leaks an oil it just marks its territory ...
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Ta lišta má směrem ke karosérii kovový západky (v karosérii jsou díry, do kterých zapadá zacvakávací "kolíčky" lišty. Kolíčky jsou do špičky a potom se rozšiřují). Nejlepší je začít asi u sametky a zkusit se tam dostat jakoby ze spodu. Myslim že ty kolíčky to drží jenom dole u tý sametky, teď si nevybavuju že by byly i vějš. Je to hroznej ojeb ji dostat ven neporušenou...
Kupoval jsem asi před rokem nový na obě strany, originál od koncernu VW. Dnešní originál není jako originál tehdejší, chrom už neni chrom. Lišty jdou do matu. Rozměrově jinak sedí..
Kupoval jsem asi před rokem nový na obě strany, originál od koncernu VW. Dnešní originál není jako originál tehdejší, chrom už neni chrom. Lišty jdou do matu. Rozměrově jinak sedí..
ještě chvilku..
- thomek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 478
- Registrován: 23 úno 2009
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2 - Těsnění kolem oken
Díky moc ... pokusim se o dokončení preparace ...
My bus doesn't leaks an oil it just marks its territory ...
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: T2 - Těsnění kolem oken
A kdes kupoval?ripi píše:Kupoval jsem asi před rokem nový na obě strany, originál od koncernu VW. Dnešní originál není jako originál tehdejší, chrom už neni chrom. Lišty jdou do matu. Rozměrově jinak sedí..
OndraS
Re: T2 - Těsnění kolem oken
U Dudíka
http://shop.i-ekonom.cz/beetle/katalog. ... T2-L-68-79" onclick="window.open(this.href);return false;
volal jsem předem, origo byl - zabalenej, s vyraženym znakem a číslem vevnitř, nicméně jak jsem psal výš - chrom nebyl chrom, nenechte se zmást obrázkem....jako já
http://shop.i-ekonom.cz/beetle/katalog. ... T2-L-68-79" onclick="window.open(this.href);return false;
volal jsem předem, origo byl - zabalenej, s vyraženym znakem a číslem vevnitř, nicméně jak jsem psal výš - chrom nebyl chrom, nenechte se zmást obrázkem....jako já
ještě chvilku..