Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Thriller v Abú Zabí vyšel Vettelovi

Příspěvek od Milosak_1 »

Napínavý nedělní závod v Abú Zabí rozhodl o šampiónovi formule 1. Thriller v nádherných kulisách vyšel nejlépe jezdci Red Bullu Sebastianu Vettelovi, který se díky vítězství dostal o čtyři body před Fernanda Alonsa z Ferrari. Ten byl před startem nejblíže titulu, jenže v průběhu závodu se pral spíše s jezdci uprostřed startovního pole daleko od důležitých bodů. Red Bull slavil nejen Vettelův titul, ale i zisk Poháru konstruktérů.
Obrázek

Start skvěle vyšel jezdci McLarenu Jensonu Buttonovi, který předstihl favorita na mistrovský titul Alonsa. Jenže než se pořádně začalo závodit, objevil se na trati zpomalovací vůz.

Hned po startu se totiž v jedné ze zatáček roztočil Michael Schumacher a vrazil do něj Vitantonio Liuzzi. Schumacher s nebezpečně vyhlížejícího střetu naštěstí vyvázl bez zranění. Od té doby se kroužilo za safety carem zkratkou, aby se jezdci vyhnuli troskám monopostů v šikaně, které pořadatelé rychle uklízeli. Na konci pátého kola bylo vše připraveno k restartu a Vettel vyrazil ostře vpřed.

V jedenáctém kole zajel do boxů první z uchazečů o titul Mark Webber. Po návratu na trať se musel vypořádat s Jaime Alguersuarim ze spřízněného týmu Toro Rosso. Hned vzápětí byli připraveni mechanici u Ferrari, záměr byl poslat Felipe Massu z boxů před Webbera tak, aby pilota Red Bullu mohl brzdit. Tahle strategie ale nevyšla, Massa vyjel z uličky až za australským jezdcem.

V šestnáctém kole zamířil do boxů i druhý z pilotů Ferrari Alonso. Na trať se sice vrátil těsně před Webberem, jenže za Vitalijem Petrovem a Nico Rosbergem, kteří už v boxech byli v okamžiku, kdy na trati kroužil safety car. Mezitím na čele závodu uháněl Vettel, zajížděl nejrychlejší kola a budoval si náskok před dalšími soupeři. Ostatně netrvalo dlouho a Alonso slyšel v rádiu zdvořilý pokyn, aby se co nejrychleji snažil dostat před Petrova...

A Alonso se snažil. Na konci třiadvacátého kola Alonso zaútočil, ale atak mu nevyšel podle plánů, na poslední chvíli musel prudce na brzdy a mimo trať do únikové zóny, aby se vyhnul střetu s Petrovem, který by pro něj mohl znamenat konec v závodu. Alonso vše ustál, ale dál musel hledět na zadní křídlo Rusova vozu.

V pětadvacátém kole se v boxech objevil Vettel, bleskový pitstop vyšel a německý jezdec v redbullu se vrátil na trať před Hamiltonem. Oba jezdce přitom oddělovala bojující dvojice Kubica a Kobajaši, z čehož těžil Vettel, který mohl šlapat vozu na krk a bez problémů ujíždět.

Alonsovi se pomalu rozplývaly šance na mistrovský titul, Petrov si jej vytrvale vozil na zádech. Předjet ruského pilota, to byla mise s kritickou důležitostí pro Španěla, ale ta se v Abú Zabí proměnila v další díl Mission Impossible. Alonso marně hledal skulinku, kterou by se protáhl dopředu. „Využij svůj talent, víme jak velký je,“ radili Alonsovi z boxové zídky. Jenže talent tentokrát nepřebil ruskou odhodlanost. Španěl se musel cítit pod psa...

Navíc Alonsovi hrozil fakt, že Kubica se po návratu ze své zastávky v boxech vrátí na trať před ním. To už by definitivně popravilo všechny jeho naděje. Fakt, že Ferrari v tomto závodě nevyšlo prakticky nic, se potvrdil, když se Kubica z boxů opravdu vrátil před Petrovem a společně tak vytvořili žlutý dvojblok Renaultu, který zatarasil Alonsovu cestu k titulu.

V posledních kolech byli u Red Bullu napjatí jen z toho, zda vydrží technika, která letos tým několikrát zradila. Tentokrát ale vše pod dohledem spoluzakladatele společnosti Red Bull Dietricha Mateschitze vyšlo. Vettel vyhrál a ve třiadvaceti letech (a 134 dnech) slavil titul jako nejmladší mistr světa v historii. Red Bull zároveň vyhrál Pohár konstruktérů. Vítězné kolečko provázela spousta emocí, Vettel se v kokpitu dokonce rozplakal. Slzy pak ronil i na stupních vítězů.

Dramatický závod v Abú Zabí byl povedenou tečkou za vydařenou sezónou, která nabídla pořádnou porci zábavy až do posledního kola. A také pořádnou porci nejistoty, kdo si sáhne na titul. Po letech nudy zase formule 1 dokázala bavit.
Velká cena vozů formule 1 v Abú Zabí

1. Vettel (Něm./Red Bull) 1:39:36,837 (prům. rychlost: 189,923 km/h)
2. Hamilton (Brit./McLaren) -10,162
3. Button (Brit./McLaren) -11,047
4. Rosberg (Něm./Mercedes) -30,747
5. Kubica (Pol./Renault) -39,026
6. Petrov (Rus./Renault) -43,520
7. Alonso (Šp../Ferrari) -43,797
8. Webber (Austr./Red Bull) -44,243
9. Alguersuari (Šp./Toro Rosso) -50,201
10. Massa (Braz./Ferrari) -50,868.

Pořadí MS
1. Sebastian Vettel (Něm.) 256 bodů
2. Fernando Alonso (Šp.) 252 bodů
3. Mark Webber (Aust.) 242 bodů
4. Lewis Hamilton (Brit.) 240 bodů
5. Jenson Button (Brit.) 214 bodů
6. Felipe Massa (Braz.) 144 bodů
7. Nico Rosberg (Něm.) 142 bodů
8. Robert Kubica (Pol.) 136 bodů
9. Michael Schumacher (Něm.) 72 bodů
10. Rubens Barrichello (Braz.) 47 bodů

Pořadí Poháru konstruktérů
1. Red Bull/Renault 498 bodů
2. McLaren/Mercedes 454 bodů
3. Ferrari 396 bodů

A je to, nemecky mluvici rozmazleny milacek RBR ziskal titul. Pravda je, ze Adrian Newey postavil neskutecne dobre auto a vubec, cely tym ocevidne dobre funguje. Bohuzel, Webber se o titul pripravil tentokrat sam, musel celit obrovskemu tlaku v tymu, ktery byl po celou dobu spis nakloneny Vettlovi nez jemu, sorry Johne, ale muze si simpaticka australska klucina za to jen sam.

Dvojnasobnemu mistra sveta (Alonso) doporucuji aby se vratil do kursu predjizdeni pomalejsich souperu. Neuveritelne moc kol ho za zady drzel rusky novacek V. Petrov. Ukrivdeny Spanel (opet za to mohl nekdo jiny) po prujezdu cilovou rovinkou vyborne jedoucimu Petrovovi vyhrozoval pesti. Zitra, nejpozdeji pozitri budou opet plne noviny toho, jak chudacka Alonsa Petrov pripravil (resp. daroval) o titul.

Hamilton snad pristi rok bude mit lepsi auto, a bude moc s Buttonem RBR ukazat svoji plnou silu stejne jako Ross Brown s Schumacherem a Rosbergem a na to se moc tesim.

Slava vitezum, a v letosnim napinavem roce mnohem vetsi cest porazenym.

Tak zas az v breznu 2011
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od Želvák Bob »

Až na ty zbytečné invektivy k Fernandovi i Sebastienovi ... Milošáku ...
Řekněme si na férovku, že první 4 týmy mají každý jednoho mazlíčka:
Red Bull Sebastiana Vettela, Ferrari Fernanda Alonsa, Mc Laren Lewise Hamiltona a Mercedes Michaela Schumachera.
Nejvíce to zaráží u Mercedesu, kde Nico je prostě už lepší než Michael, ale oni budou stavět monopost na míru MSch.

Jednoznačně - GRATULACE SEBASTIENOVI VETTELOVI
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Ferrari si titul asi nechtělo nadělit - ta strategie byla nedobrá ...
Vettel zajel vynikající závod a přes všechny poznámky o jeho protěžování je to výbornej pilot. Nějakej salát - byť sebeprotekčnější - by se mistrem světa nestal. Adrian Newey prokázal, v čem tkví jeho cena. Dokázal skloubit nápady všech svých podřízených s vlastní ideou a vytvořil bezkonkurenční auto. Mark - bohužel. Je otázka - jestli něco nebude na konspiračních teoriích o mírném zpomalení týmovýma úpravama jeho monopostu - ale spíše zapracovaly nervy. Myslím, že by Red Bull tolik neriskoval.
Musím konstatovat, že Renault odvedl fantastickou práci - jeho vozy zvládaly tuto trať opravdu bravurně a i Petrov se dokázal udržet na trati - čímž v podstatě rozhodl. Pro Petrova rozhodně nejlepší výsledek v kariéře - jeho nejlepší jízda - a tipuju, že to bude argumentem pro jeho setrvání u týmu.
Schumacher - co na to říci? Stát se to může každýmu, ale je to další kapka do letošní louže nepovedených jízd a manévrů.
Dnešní závod, ačkoli nepostrádal na zajímavosti, opět nastolil v posledních letech probíranou otázku. Má smysl stavět trati, kde se skoro nedá předjíždět? A než někdo zvolá, že si za to Fernando může sám a že je neschopnej - uvědomte si, prosím, že i Hamilton trčel za pomalejším Kubicou na druhém Renaultu - a to navzdory tomu, že Kubica jel na starých - ojetých gumách. A nedal Hamiltonovi šanci, dokud nezajel do boxů.

Tolik za mě - jak to vidím ... Můžete nesouhlasit :mrgreen:

PS: LOTUS dokázal i v posledním závodě předčít ostatní nováčky a Richard Branson tak bude dělat jednu šichtu letušku ve Fernandesově letadle :mrgreen:

Uživatelský avatar
REDH0T
hlavwa motorovwa
Příspěvky: 2792
Registrován: 03 lis 2005
Bydliště: brno t1

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od REDH0T »

RESPEKTA, blahopřeji vítězům, asi to tak mělo být...
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind

Uživatelský avatar
liba
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1027
Registrován: 08 srp 2010
Bydliště: Black Village u Vodňan

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od liba »

No tak já jsem to určitě nečekal a myslim si že překvapili více fanoušků ale jinak =D> =D>

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2548
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od threeseven »

A já to Vettelovi nepřeju, protože vyhrát mělo Ferrari. Nerozmlouvejte mi to, fandim jim, tak to prostě vyžaduju a hotovo. Doufám, že příští rok RBR nakopou deflektory.

FORZA!
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od Milosak_1 »

Cituji Petrova po zavode. Na konci rozhovoru dokazal ze je Rus....

Vitalij Petrov se v nedělním finále formule 1 v Abú Zabí připletl do boje o titul. Udržel za sebou Fernanda Alonsa, kterému se tak rozplynula naděje na vítězství v šampionátu. Frustrovaný Španěl se za ním trápil většinu závodu a za cílovou čárou pak hrozil Petrovovi pěstí. Ruský nováček to ale vzal s nadhledem. „Měl by se zlobit na sebe či svůj tým, jen jsem dělal svou práci. Ale asi bych měl stejnou náladu, kdyby se to stalo mě,“ řekl pro Autosport.

Cítil jste se pod tlakem s Fernandem Alonsem za zády? Muselo vám být jasné, v jaké je situaci…
Nemám k tomu moc co říct. Jel jsem si svůj závod. Maximálně jsem se snažil, přece nemůžu jen tak nechat někoho jet. Tohle je závodění. Ani Sebastian Vettel v roce 2008 nepřemýšlel, s kým závodí, když předjel Lewise Hamiltona (v Brazílii) a skoro ho připravil o titul. Hamilton pak měl štěstí, že byl Timo Glock tak pomalý. Nic jsem neprovedl, jen jsem se snažil a jel svůj závod. Vím, že Ferrari je rychlejší než my díky přítlaku, ale na téhle trati se špatně předjíždí.

Mluvil jste s Fernandem po závodě?
Ne, byl naštvaný. Myslím, že nemá smysl se s ním zrovna teď bavit.

Ale gestikuloval na vás po projetí cílem…
Být na jeho místě, taky by mě to štvalo. Měl by se ale zlobit spíš na sebe nebo na svůj tým, protože nejspíš zvolili špatnou strategii.

Viděl jste to gesto?
Ano, ale byl prostě naštvaný. Co nadělám? Kdyby se býval dostal dost blízko, aby mohl být trochu agresivní, asi bych se s ním moc nepral. Nechtěl jsem ho nabourat, protože bojoval o titul. Jen jednou byl dost blízko na to, aby zaútočil. Normálně jsem bránil pozici a pak pokračoval dál. Neměl šanci na předjetí, protože tenhle okruh žádnou nedává.

Po závodě říkal, že jste byl docela agresivní…
Ale ne, bylo to normální. Tak jezdím běžně. Nenechám se snadno předjet od nikoho. Chci dokázat, že jsem si to sem nepřijel odkroužit jen tak pro zábavu. Přijel jsem sem pracovat, takže nechci promarnit žádnou příležitost. Nebyl jsem agresivní. Bylo to prosté, snadné, nic zvláštního.

Vážně bylo tak jednoduché udržet Alonsa za sebou?
Ano, nebylo na tom nic zvláštního. Věděl jsem, že Ferrari je rychlejší. Čekal jsem na něj a myslel jsem, že se mě pokusí předjet víckrát. Problém ale nebyl na jeho straně, problémem byla v první řadě jeho strategie a pak tenhle okruh, na kterém se špatně předjíždí.

Sebastian Vettel vám poslal velký dík za to, že jste Fernanda Alonsa udržel za sebou. Jste raději, že vyhrál Red Bull, a ne Ferrari?
Vůbec nejraději bych byl šampiónem sám. Nemyslím si, že by mi měl děkovat, nedělal jsem to kvůli němu a nechtěl jsem poškodit ani Fernanda. Jen jsem dělal svoji práci. Ale možná, že jsem měl týmu do rádia říct, aby se zeptali Vettela, na kolik si mé pomoci cení a pak se na to samé zeptat Ferrari. A vidělo by se podle toho, kdo dá víc...
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od Milosak_1 »

threeseven píše:FORZA!
Cituji
Ferrari spáchalo harakiri
"Ferrari zpackali všechno a zahodili titul. To byla čistá sebevražda, neuvěřitelné a nepochopitelné," hlásil titulek Gazzetty dello Sport s odkazem na Alonsovu snahu uhlídat průběžně druhého muže seriálu Australana Marka Webbera. Na tu Španěl doplatil, když po brzkém zajetí do boxů musel skoro celý závod kroužit za Rusem Vitalijem Petrovem a Vettel mu ujel. "Hořké finále," napsal italský list.

"Harakiri stáje Ferrari," uvedl na titulní stránce deník Corriere dello Sport, který vystoupení stáje z Maranella nazval fatálním selháním. "Obrovské zklamání pro Ferrari, všechno špatně."

Tuttosport píše o sebevraždě. "Vettelovi darovali titul," napsal. "Ferrari, katastrofa!" konstatovala Repubblica a dodala: "Slepá strategie připravila tým o titul." Podle Corriere della Sera si italský tým dal vlastní gól. "Sebevražedná strategie," uvedl list.

V podobném duchu závod hodnotila i další evropská média. "Ferrari darovalo Vettelovi titul," napsal španělský deník AS. Tvrdší byl list El País. "Ferrari a Alonso hodili vše přes palubu," uvedl v titulku. Také El Mundo Deportivo byl kritický: "Alonso a Ferrari - noční můra z Abú Zabí."

Britské deníky připomněly týmovou strategii Ferrari v červencové Grand Prix Německa, v níž Brazilec Felipe Massa nechal vyhrát Alonsa kvůli jeho větší šanci na titul. "Trest pro Alonsa, spravedlnost dokonána," napsaly. "K.O. pro Ferrari," uvedl Daily Mail.

Zároveň ocenily historický zápis Vettela, který sebral primát nejmladšího šampiona Britu Lewisi Hamiltonovi. "Princ z Red Bullu se stal králem Abú Zabí," napsal Independent. "Z Vettela, malého Schumiho, se stal muž," konstatoval Daily Mail.

Rakouský deník Kronen Zeitung připomněl Vettelovo dojetí v cíli. "Jen slzy byly silnější než Vettel," napsal. Ruská média upozornila na skvělý výkon nováčka Petrova ze stáje Renault, který udržel Alonsa za sebou téměř celý závod. "Vítězství s ruskou podporou," uvedl list Kommersant.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3583
Registrován: 12 kvě 2004

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od Andy »

Je to placaty, jezdi to furt dokola, vsechno to placaty je si podobny, dela to hroznej rambajs a nejezdi tam nic aircooled, takze mne to nezajima. Ma to jeden plus a to ze se kolem toho pohybujou pekny kocky :twisted:

ugo fantozzi
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 393
Registrován: 11 lis 2005
Bydliště: nussdorf

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od ugo fantozzi »

13. 12. 2010 09:25 Ve věku 64 let v neděli zemřel bývalý šéf týmu F1 Arrows Tom Walkinshaw. Někdejší automobilový jezdec a naposledy předseda ragbyového klubu Gloucester podlehl rakovině plic.

Obrázek

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Concordská dohoda

Příspěvek od Milosak_1 »

Současná Concordská dohoda, podle níž se řídí obchodní fungování formule 1, vyprší v roce 2012. Do té doby by týmy, FIA a držitel obchodních práv měli podepsat novou. Prezident Ferrari Luca di Montezemolo jasně deklaroval, že stáje budou chtít větší podíl z prodeje televizních práv.

"Jsme na křižovatce," řekl. "Formuli 1 máme ve svých srdcích a duších, ale nechceme, aby pro nás byla vězením."

Podle Montezemola předpokládají týmy tři možné scénáře budoucího vývoje. První je zachování současných poměrů, kdy formuli 1 vlastní CVC a její zájmy zastupuje Bernie Ecclestone. Druhý je setrvání u současného obchodního modelu, ale s jinými majiteli. Třetí je založení vlastní závodní série.
Přítomnost Ecclestonea je prioritou

Pokud by měl být zachován současný stav podle prvního scénáře, podmínkou je pokračování Bernieho Ecclestona. "Pro mě je přítomnost Bernieho prioritou, protože formuli 1 nemůže řídit burza. Potřebujeme důvěryhodné a zkušené osobnosti. Ale nakonec si můžeme najít jiného promotéra. Tenhle byznys není moc komplikovaný," dodal

Už teď je ale zřejmé, že budoucnost od roku 2013 bude spojená s novými motory, jejichž specifikaci schválila Světová rada FIA. Jedná se o přeplňované čtyřválce o objemu 1,6 litru. Ferrari z nich nadšené není, ale bere je jako nutné zlo.


"Jsem pro lepší udržitelnost, ale tento motor 1,6 l musím akceptovat, protože nechci, aby Ferrari neustále bylo středem polemik. Osobně se mi nelíbí, podle mě to zašlo moc daleko," prozradil Montezemolo. "Souhlasím se snižováním nákladů, ale tento ´chudinský´ přístup k formuli 1 není dobrý. Levné není to samé jako ne drahé. Chceme, aby formule 1 byla spojená s inovacemi a novými technologiemi."

Založením konkurenční závodní série hrozila Asociace týmů formule 1 naposledy loni, když FIA pod vedením Maxe Mosleyho protlačila do pravidel dobrovolný rozpočtový strop, který přinášel technické výhody týmům, které by se podle něj řídily. Na nátlak týmů byl strop z pravidel nakonec odstraněn.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od Milosak_1 »

Brabham z roku 1978, pod vedenim velkeho Bernieho, nasadilo do Svedske GP auto s vetrakem tzv. Fan-car, ktere vysavalo vzduch pod autem, a tudiz se mu generoval vetsi podtlak. Tohle auto zavodilo pouze jeden zavod, a pak byl FIA zakazan. Je zajimave, ze dnesni F1 pod stejnym velitelem, je zcela omezena ve vyvoji.

Bernie, proc nam to delas ?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wHt-k6EH ... re=related[/youtube]
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od Petr914 »

...Bernie je kokot...

...hele a věděl bys Milošáku...proč tuhle verzi Brabhamu...konkrétně BT46B zakázali?...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2548
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od threeseven »

Petr914 píše:proč tuhle verzi Brabhamu...konkrétně BT46B zakázali?...
Dík za otázku, panč jinak by mě nenapadlo se po tom pídit. Už to vím a je to zajímavý! =D>
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od Milosak_1 »

Proc to auto dal nevyrabeli, i kdyz zajel jediny zavod a vyhral (uspesnost 100%) je nasledujici : I kdyz auto bylo povazovano za zcela legalni, nikdy nezavodil znovu. Pravdeprodobne byl v rozporu s F1 pravidlem o zakazu pohyblivych aerodynamickych casti a stahnul ho samotny Bernie. Tento vuz je dnes soucasti jeho soukrome sbirky.

Za zminku stoji, ze v tom aute byl Alfa Romeo FLAT 12-ti valec, coz prispelo k snizeni teziste celeho auta.

Obrázek

Veskere chlazeni bylo horizontalni, vetrak pomahal chladit (to bylo povolene). Diky horizontalnim chladicum, auto melo mensi odpor vzduchu a konecne mohlo konkurovat Lotusum.
Obrázek


Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

ugo fantozzi
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 393
Registrován: 11 lis 2005
Bydliště: nussdorf

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od ugo fantozzi »

A tadyhle něco pro Petra, jako reakce na náš pondělní dýchánek. :partyman:

Ty Bosonohy.....

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od Petr914 »

...teda pane účetní...to je nádhera...jediný teda co musim říct je to...že mam z některejch časovejch úseků trošičku vokno...ale ne tak velký...jako pan domácí...mezi Frantou Šťastným a noční vernisáží to mam trochu mlhavý... :lol:

...no a ohledně Brna a okruhovejch závodů už mam jasnej plán...udělam extra topic...a tam se tomu budeme věnovat pořádně...páč je to zcela nutný...neni legendárnější a hezčí místo pro motorsport v republice...než právě Brněnská trať ve všech verzích...když sem se "řítil" cílovou rovinkou rychlostí 50 km/h...málem sem uronil slzu... :wink:

...vodpoledne tendle příspěvěk ještě trochu zedituju a doplnim pár faktů k tomu Brabhamu...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
REDH0T
hlavwa motorovwa
Příspěvky: 2792
Registrován: 03 lis 2005
Bydliště: brno t1

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od REDH0T »

Vy dva jste se někde spolu v pondělí potkali?
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind

ugo fantozzi
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 393
Registrován: 11 lis 2005
Bydliště: nussdorf

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od ugo fantozzi »

:partyman: [smilie=sleeping10.gif]

Uživatelský avatar
REDH0T
hlavwa motorovwa
Příspěvky: 2792
Registrován: 03 lis 2005
Bydliště: brno t1

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od REDH0T »

...no přiznávám, unavila mě toho dne práce. Přes den jsme překládali celý tendr vindobony, protože jim buchl kotel :twisted:
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo vyhraje F1 pro rok 20xx ?

Příspěvek od Milosak_1 »

Obdobne jizdni vlastnosti by mela mit soucasna F1, nebyt nesmyslnych FIA omezeni.

Jedna se o prototip Red Bull X1 pro GT5 serii

Engine: 3.0-litre V6 with direct injection
Power: 1483bhp
Torque: 527lb ft
Top speed: 249mph (cca 450Km/h)
Weight: 545kg dry, 615kg gross
Height: 980mm
Length: 4750mm
Width: 2180mm
Wheelbase: 2900mm


Auto nejspis nebude nikdy vyrobeno, ponevadz by bylo v Suzuce o 20 vterin rychlejsi nez je skutecny rekord trate. V kazde zatacce dochazi k pretizenim nad 8G, a to zatim zadny zavodnik nevydrzi bez specialniho obleku.

Adrian Newey se pohral... a hlavne se nechal inspirovat vetrakem z Brabhamu tzv. fan-car

Tak se kochejte
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Odpovědět