Buggy from sweden
Re: Buggy from sweden
Proste mokra klekla a mam dobru spolahlivu zo superky a este jednu celu superku k tomu keby sa nahodou aj ta rozosrala. Ale dufam ze to ostane len pri lamani poloosi ak nahodou Moderni pojeti dle tech diod? Nebo kapota a palubka v karbonu? Utesim ta diody odisli po 5 hodinach Inak auto je do posledneho srobu porobene ako sa patri ... len kajak je jak bol
MARIN BIKES CALIFORNIA
Re: Buggy from sweden
Jo ty diodový světla, ale jak řikam jinak pecka. Počkej tak kapota je vážně karbon?
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Buggy from sweden
3M folia aj palubovka.... origo karbon sa asi neda zaplatit videl som jednu na mexiko a ufff to bola teda ina cena
MARIN BIKES CALIFORNIA
Re: Buggy from sweden
Pri konverzii na IRS musis mat sakramentsky dobry pripravok na lokaciu strmenov a dobreho zvaraca, ktory rozumie tomu, co robi...ak je len mala nepresnost v lokacii strmena, po premietnuti tejto odchylky dlzkou ramena nastava uchylka, ktora nedovoli nastavenie geometrie...kompenzovat tuto chybu je narocnejsie nez cela konverzia....
- Leer
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1668
- Registrován: 03 led 2003
- Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň
Re: Buggy from sweden
správně pochopeno a přeloženoSam píše:No, Leer měl zřejmě na mysli, jestli není lepší sehnat mokrou převodovku
Zřejmě nerozumí jako já, proč děláš konverzi na IRS poté, co jsi to auto celý udělal.
Vem si třeba to, že ta IRS ti třeba nedejbože taky klekne a další kterou seženeš bude třeba zase zase mokrá...
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz
Re: Buggy from sweden
Menovec moj a krajan Co sa tyka zvarania mam to v ruke. Dokonca mam vystudovanu karosarinu a samozrejme vsetky potrebne licencie na to... Ale pravdupovediac mam aj ja z toho troska strach ci to auto pojde rovno ked sa do toho pustim. Predpokladam ze najlepsia voba je nahodit suche ramena a podla toho kam budu siahat tie co idu v 45 stupnovom uhle urcit miesto na navarky na tu danu napravu. Bol by som nerad keby pri pohlade na auto ako take zo zadu by povedzme lave koleso bolo viac vnutri ako prave.... Esteze je zima taka dlha a este stale pri zvarani CO2 sa DA UROBIT ZOPAR PEKNE ODBRUSITELNYCH BODOV KTORE sa daju jednoducho odbrusit a povedzme doladit ale tak isto viem ze pri taomto zvarani obzvlast pri tej danej hrubke materialu vznika jak pnutie tak krutenie zvaraneho materialu.... co vsetko sa moze stat ked tie ramena ktore idu v 45 stupnovom uhle voci osi auta ??? pri poslednom rozoberani "suchej" vidlice .... je tam dost gumenych "silentblokov" a kovovych podloziek cize podla mna by sa to dalo zbuchat celkom v pohode ak tie dane PU prvky su schopne povolit taku rezervu... resp povedzme ze uhol jednej a druhej strany by mali cca 2-3 stupne rozdiel v polohe ktoru maju mat... samozrejme tuto moznost vylucujem. robil to uz niekto pomocou tych navarkou? Lebo pri pileni podvozku...netvrdim ze je to tak ale moze sa stat ze autu sa budde chciet viacej zatacat do jednej strany.... tzn.... nakrivo zvarena podlaha.... mne sa osobne viacej paci riesienie problemu pomocou navarkou.... a spolahnut sa na moju weldinghand
MARIN BIKES CALIFORNIA
Re: Buggy from sweden
Urobil som ich asi 20, co ma urcite kvalifikuje za znaleho problemu...
Zvaraci problem si pochopil dobre, rozdiel je vsak v tom, ze to musis navarit na plno prvy raz...ziadne ubrusovanie a doladovanie sa nekona, pretoze cvicne zosadenie jednoducho rozhodi polohy pribodovanych strmenov...preto hovorim o DOBROM pripravku...ten si zhotovis sam, pokial mas zadok z IRS auta.
Nebudem sa rozpisovat o detailoch, ak ich chces, daj SZ...,ale vecer prilozim par fotografii pripravku....
Pretoze kupene strmene su OK a lacne, nema cenu ich vyrabat...tym, ze vnutorna cast strmenov je ciastocne utopena v zadnej casti vidlice, musis vcelku presne odstranit kolidujuci material, aby strmen sedel tak ako ma...cim presnejsie, tym sa to lepsie vari a o tolko menej tepla a krutenia materialu...
Zvaraci problem si pochopil dobre, rozdiel je vsak v tom, ze to musis navarit na plno prvy raz...ziadne ubrusovanie a doladovanie sa nekona, pretoze cvicne zosadenie jednoducho rozhodi polohy pribodovanych strmenov...preto hovorim o DOBROM pripravku...ten si zhotovis sam, pokial mas zadok z IRS auta.
Nebudem sa rozpisovat o detailoch, ak ich chces, daj SZ...,ale vecer prilozim par fotografii pripravku....
Pretoze kupene strmene su OK a lacne, nema cenu ich vyrabat...tym, ze vnutorna cast strmenov je ciastocne utopena v zadnej casti vidlice, musis vcelku presne odstranit kolidujuci material, aby strmen sedel tak ako ma...cim presnejsie, tym sa to lepsie vari a o tolko menej tepla a krutenia materialu...
Re: Buggy from sweden
Príprava na pretek na 100 m
Re: Buggy from sweden
Pěkně Jano, pěkně!!! Ty se vždycky s něčím vytáhneš. [smilie=party421.gif]
Převodovka je už vyměněná?
Převodovka je už vyměněná?
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Buggy from sweden
konverzia je toto http://www.r3vlimited.net/board/showthread.php?t=119358
sice su tam niektore zvary hnusne ale ....
IRS na chrobaka je brnkacka
sice su tam niektore zvary hnusne ale ....
IRS na chrobaka je brnkacka
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Buggy from sweden
To John,
dakujem za foto
Jano
Prevodovka zatiaľ nie , sice bez cuvania ale dá sa tlačiť
dakujem za foto
Jano
Prevodovka zatiaľ nie , sice bez cuvania ale dá sa tlačiť
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: Buggy from sweden
Ten předek se ti fakt povedl,moc se mi líbí,ale....
prosim te,dej sem prosim více fotek,hlavně tu skríň,motor a interier.
Děkujeme
prosim te,dej sem prosim více fotek,hlavně tu skríň,motor a interier.
Děkujeme
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??