VW 411 Variant 1971

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Zamčeno
Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Lugen »

Hlavu bych taky viděl jako uplně v pohodě, jen bych ještě změřil ojnici, jestli se neohla
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Injektor to rozhodně nebyl...nicméně "něco" prolétlo karbecem a nebo se z něj něco uthlo?...nebyl čas karbec rozebrat a prohlédnout...
To "něco" pomlátilo píst a špony zajeli do druhého kroužku...válec je lehce vybroušen...
Na ojnici je vůči klice taková vůle, že nemá smysl řešit nové písty a válce...pokud by se nedal dohromady spodek...

Takže:
1, Nový motor...již se na tom pracuje...
2, Výbrus bloku a kliky, vyúhlování ojnic atd...repase hlav...byla by jistota zdravého spodku...

Je na Milošákovi, aby se rozhodl co s autem do budoucna...pokud bych si ho chtěl nechat...šel bych cestou 2...
Pokud bych ho chtěl, tak nějak, jako memento na zahradě...namontoval bych jedoucí motor a neřešil to...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Petr914 »

...pokud si to tak matně vybavuju...je v tom autě motor...co tam nemá co dělat...busí 2.0...čili mi celej tendle příběh zejména ve smyslu nějakýho zachování originality(rozlišování zda opravit nebo zaměnit)přijde trochu úsměvnej...ty body 1 & 2...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od maxmax »

Milošák 411ku má jako tahouna, takže myslim,že k Eribě je ten busí 2litr akorát,možná bych dal i pomalejší převodovku,asi by bylo i po přehřívání motoru.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Petr914 píše:...pokud si to tak matně vybavuju...je v tom autě motor...co tam nemá co dělat...busí 2.0...čili mi celej tendle příběh zejména ve smyslu nějakýho zachování originality(rozlišování zda opravit nebo zaměnit)přijde trochu úsměvnej...ty body 1 & 2...

přijde mi úsměvná tvá reakce :-)
nic ohledně originality neřeším a nikdy jsem neřešil...
Tyhle auta mě vůbec nezajímaj a asi ani nikdy nebudou...originalita mi je jedno...jde mi pouze o to, aby Miloš jezdil...
A na bodě 1 a 2, i s tvým úsměvem trvám... :D

sorry musel jsem :-)
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Petr914 »

...v klidu Venco...já vim,žes musel...ale dělat repasi na busím dvoulitru...kterej se dá koupit za vcelku normální peníze...to může napadnout fakt jen těžce nemocnýho jedince...tolik k bodu 2...

...a na tu originalitu sem přišel právě díky rozdílnejm bodům...kdy si ho bude chtít majitel nechat...tak opravovat...a kdy ho bude mít jako memento na zahradě...pak vyměnit celej motor...

...připadalo mi to jako situace...kdy se snažíš(snažíte) zachraňovat něco...co ale vůbec neexistuje

...jediná rozumná varianta je dát tam jakejkoli funkční motor Typ4...co bude stát nejmíň peněz...o jakýkoli repasi...pokud je na tom motor tak...jak řikáš...nemá smysl uvažovat dýl jak 10 pikosekund...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Herbie »

to sou zas debaty :)
aneb jak uplest z hovna bic
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Milosak_1 »

Mr.Vaahaa píše:To "něco" pomlátilo píst a špony zajeli do druhého kroužku...válec je lehce vybroušen...
Zpet k pricine. Karbec je OK, tam jsem po rozebrani nic nenasel, takze jdu dal po podtlakovem potrubi, do praveho sani vedou hned 2 #-o
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Pětišroub »

hele Milošáku že by to tam doputovalo podtlakem se mi nezdá. Tipoval bych karbec. Svíčka - nepustila keramiku nebo elektrodu?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Milosak_1 »

Ruplo voditko na sacim ventilu 2. valce #-o
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Obrázek

Obrázek
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Sam »

Vše zlé je pro něco dobré. aspoň uděláš pořádně spalováky, sedla a rozvody. :)
Jen to vodítko to chtělo nechat tam kde je a radši použít výstružník. Teďka budeš shánět "oversized" vodítka na T4.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Sam píše:Vše zlé je pro něco dobré. aspoň uděláš pořádně spalováky, sedla a rozvody. :)
Jen to vodítko to chtělo nechat tam kde je a radši použít výstružník. Teďka budeš shánět "oversized" vodítka na T4.


vodítko vypadlo...gravitace je sviňa...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Sam »

Mr.Vaahaa píše:
Sam píše:Vše zlé je pro něco dobré. aspoň uděláš pořádně spalováky, sedla a rozvody. :)
Jen to vodítko to chtělo nechat tam kde je a radši použít výstružník. Teďka budeš shánět "oversized" vodítka na T4.


vodítko vypadlo...gravitace je sviňa...
O starost míň :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Milosak_1 »

Prvne s Eribou

Obrázek
Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Milosak_1 »

Nasyslený motor typ4 1,7 začínám připravovat na montáž.
Začnu od hlav směrem dolů, a uvidím jak se to bude jevit dál...

Na pístech a ventilech jsou značné nánosy karbonu, očevidně víc oleje ve spalovací komoře. Takže příjdou na řadu nové pístní kroužky, kontrola těsnosti ventilu a vůle vodítek ventilů.

Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Milosak_1 dne 24 kvě 2012, celkem upraveno 1 x.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Milosak_1 »

Dnes vyměnené přední tlumiče a kotouče, bez fotek :-)
Předek se houpe nádherně jak MB 123 (poslední poctivý)
Levý karbec je KO, bude následovat výměna, ještě že mám nasysleno, spoustu věcí jsem vyhrabal ze zásob, které nejsou dostupné k koupi.
A proto další sebereflexe - syslete, syslete, syslete... díly nebudou
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od maxmax »

Hm, to se to syslí :D, náš u mně ještě bednu brzdičů,motor, a nějaké drobnosti,co jsem vyhrabal!!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od Milosak_1 »

Milosak_1 píše:Levý karbec je KO, bude následovat výměna
Po 2 dnech anabází, seřízeny oba Solex 32-24PDSIT karubátory na 1**** panem Drahokoupilem v Kuří (JMK Jaško)
Motor přede, jede, zabírá jak má i když každou chvilkou vzdechne (značné vůle na ojničních lágrech a netěsnost hlav - amén)
Attack snad dojedu na tento motor a pak už upgrade na 1,7l, 75 Ks karburátorová verze.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: VW 411 Variant 1971

Příspěvek od wally »

A co s nima teda bylo?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Zamčeno