Rodriguez revival
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Rodriguez revival
Takhle rozebrany to vypada jako brouk Vidim,ze si taky zamakas
Vwase nocni sichta...
Re: Rodriguez revival
Jak vypadá jako brouk To přece snad je....... brouk.....
Každopádně včera sem ho zdárně dovez z Dobřan do Plzně a musim říct že ta 1300 předělaná na 1600 jede jako drak a za pár dní/týden by mi teda měl klempíř předat fotodokumentaci kde bude vidět to utrpení.....
Každopádně včera sem ho zdárně dovez z Dobřan do Plzně a musim říct že ta 1300 předělaná na 1600 jede jako drak a za pár dní/týden by mi teda měl klempíř předat fotodokumentaci kde bude vidět to utrpení.....
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Rodriguez revival
Vsak ja vim.... ..na co ze ta dokumentace?Klempirinu mas snad hotovou ne?
Vwase nocni sichta...
Re: Rodriguez revival
Najprv povedz, co si robil / nerobil s karburatorom...coltan píše: Další problém nastal když sem motor nastartoval...... všechno v pohodě až do doby kdy se motor zahřál a sytič plně otevřel klapku a dolní zavřel......pokaždý se začaly snižovat otáčky až to chcíplo..... pak to samý..... a zase a zase..... když se mi to konečně povedlo vyladit, tak to stejně dělá něco divnýho..... drží třeba 800-900 otáček na volnoběh pak po půl minutě skočí na 1200-1300 pak zase po chvilce nazpátek a takhle furt dokolo..... záhada
Re: Rodriguez revival
To Udeeska: No fotodokumentace průběhu těch oprav co fotil klempíř, tože já sem všechno taky ještě neviděl a navíc ta oprava nebyla za pětikorunku
To John: No problém sem už tak nějak vyřešil, ale samozřejmě že sem se vrtal v karburátoru..... No když sem ho dostal od Lugena půjčenej tak měl volnoběžnej šroub 3,5 půlotáčky a bohatost 5 půlotáček což se mo zdálo nějak moc, tože sem někde čet že základní nastavení je volnoběh 3,5 a bohatost 2,5..... nakonec sem to stejně musel nastavit do víceméně stejnýho stavu jako to bylo aby to nechcípalo a na volnoběh měl 800-900 otáček..... ale všechno je to ještě ve stadiu ladění a stejně chci dříve nebo později zajet kousek za Plzeň kde jeden šikovnej pán provádí kompletní diagnostiku motoru a kde mi to seřídí jak švýcarský hodinky
To John: No problém sem už tak nějak vyřešil, ale samozřejmě že sem se vrtal v karburátoru..... No když sem ho dostal od Lugena půjčenej tak měl volnoběžnej šroub 3,5 půlotáčky a bohatost 5 půlotáček což se mo zdálo nějak moc, tože sem někde čet že základní nastavení je volnoběh 3,5 a bohatost 2,5..... nakonec sem to stejně musel nastavit do víceméně stejnýho stavu jako to bylo aby to nechcípalo a na volnoběh měl 800-900 otáček..... ale všechno je to ještě ve stadiu ladění a stejně chci dříve nebo později zajet kousek za Plzeň kde jeden šikovnej pán provádí kompletní diagnostiku motoru a kde mi to seřídí jak švýcarský hodinky
Re: Rodriguez revival
ano to je pravda, jezdim na bohatou směs, tak mi to vyhovuje... Tebou zmiňovaný problémy jsem neměl, karburátor je jeden z nejlepších co jsem měl, membrány atd jsou na něm nové, samozřejmě je starší a lehce vzlíná benzín kolem "desetníku"
=o) Das ist der VW dreizehnnullzwei (o=
Re: Rodriguez revival
No každopádně že to dobře funguje a v nejbližší době se stejně budu chystat sehnat teda nějakej jinej abych ti ho mohl vrátit co nejdříve a k tomu nějakej odpovídající rozdělovač s podtlakem......
P.S. A toho že vzlíná benzín okolo osičky dolní klapky sem si už taky všimnul.....doufám že to tamtudy nesaje moc falešnýho vzduchu
P.S. A toho že vzlíná benzín okolo osičky dolní klapky sem si už taky všimnul.....doufám že to tamtudy nesaje moc falešnýho vzduchu
Re: Rodriguez revival
Tak tady jsou nějaký z těch slibovanejch fotek
Re: Rodriguez revival
A další......
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodriguez revival
Moc pěkná práce.
Jen bych doporučil vyříznout v předních sloupcích dole otvor, který usnadní instalaci topné hadice k prahu.
Jen bych doporučil vyříznout v předních sloupcích dole otvor, který usnadní instalaci topné hadice k prahu.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- fauwer
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 333
- Registrován: 16 črc 2009
- Bydliště: tak nějak kolem Pardubicka
Re: Rodriguez revival
Co tě stál klempíř Coltane,jestli to můžeš prozradit a ještě z jakýho plechu vyráběl ty reparatůry,to je pozinek?
...pouze fauwéé je to pravéé...
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodriguez revival
A ty woe. Jinak pekne provedene.Ta cena Klempire by me take zajimala.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: Rodriguez revival
Jaškovo voči to sem netušil že by Rodriguez tak vosvačenej.
Při zběžnym pohledu a pojezdu mi připadal v lepšim stavu.
Při zběžnym pohledu a pojezdu mi připadal v lepšim stavu.
http://www.vwwest.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- fauwer
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 333
- Registrován: 16 črc 2009
- Bydliště: tak nějak kolem Pardubicka
Re: Rodriguez revival
To vypadá většina aut při zběžným pohledu v lepším stavu,nežli pak když se odstrojí a začneš se v něm rejpat,tak se pak nestačíš divit...mrakoplaš píše:Jaškovo voči to sem netušil že by Rodriguez tak vosvačenej.
Při zběžnym pohledu a pojezdu mi připadal v lepšim stavu.
...pouze fauwéé je to pravéé...
Re: Rodriguez revival
Tady nezbývá než otřepané "icestajeněkdycíl"
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Rodriguez revival
To VW181: já myslim že ta hadice je tam daná už od klempíře, takže nic radši řezat nebudu.....to by to pak vypadalo........
A cena? No vzhledem k tomu že nad nim/pod nim strávil zhruba 460 hodin a udělal toho víc než je na fotkách, kompletně vystříkal dutiny a zbytek ošetřil Wurthovo přípravky snad proti všemu se cena vyšplhala na 48 tisíc z původních předpokládaných 30 tisíc. Co šlo a nebylo to levnější koupit než vyklepat tak vyklepal a na zbytek se koupily reparatury ( zadní špičky např.), jinak plechy sou tušim obyč jen nastříkáný zinkovým základem.
Je teda pravda že spoustu času by si ušetřil kdyby se auto rozhodilo na 2 půlky.......což nakonec i sám říkal. Ale to už bych to rovnou moh udělat všechno komplet i s lakem...... a na to nejsou peníze, jelikož sem byl až do dneška víceméně nezaměstnanej
Je taky pravda že by bylo lepší to všechno shodit ze skály a začít jinde......je pravda že by se mi vyplatilo sehnat jinou zdravější kastli levnějš......ale už k tomu autu a i k těm rezavejm plechům mam nějakej vztah a tak nakonec po očištění toho zuboženýho broučího těla když sem pochopil že není cesty zpět......že to stejně nikdo v tomhle stavu nekoupí.... že ať se udělá cokoliv tak budu stejně tratnej..... sem se holt rozhod že se do toho pustíme i když to bude všelijaký.....
Na druhou stranu k tomu autu aspoň budu mít aspoň mnohem větší vztah......budu vědět na čem sedim.....
80-90% auta by měla být OK...... zbývají už jen takový ty drobnosti na povrchu jako okapnice, rohy dveří, pravej sloupek u předního skla atd...... a pak vyměnit přední blatníky u kterejch je to hodně pohnitý hlavně v okolí hrnců.
Jinak ještě nějaká ta rekapitulace:
Tachometr: 70000
Motorový olej: vyměněn (15W-40)
Převodový olej: vyměněn (preventivně)
Nové: Ložisko spojky, spojková lamela, trubičky+těsnění, gumy mezi blatníky a kastli, prahy, silentbloky převodovky,.....dál nevim
Ještě něco doplnim....jen co si vzpomenu co.....
A cena? No vzhledem k tomu že nad nim/pod nim strávil zhruba 460 hodin a udělal toho víc než je na fotkách, kompletně vystříkal dutiny a zbytek ošetřil Wurthovo přípravky snad proti všemu se cena vyšplhala na 48 tisíc z původních předpokládaných 30 tisíc. Co šlo a nebylo to levnější koupit než vyklepat tak vyklepal a na zbytek se koupily reparatury ( zadní špičky např.), jinak plechy sou tušim obyč jen nastříkáný zinkovým základem.
Je teda pravda že spoustu času by si ušetřil kdyby se auto rozhodilo na 2 půlky.......což nakonec i sám říkal. Ale to už bych to rovnou moh udělat všechno komplet i s lakem...... a na to nejsou peníze, jelikož sem byl až do dneška víceméně nezaměstnanej
Je taky pravda že by bylo lepší to všechno shodit ze skály a začít jinde......je pravda že by se mi vyplatilo sehnat jinou zdravější kastli levnějš......ale už k tomu autu a i k těm rezavejm plechům mam nějakej vztah a tak nakonec po očištění toho zuboženýho broučího těla když sem pochopil že není cesty zpět......že to stejně nikdo v tomhle stavu nekoupí.... že ať se udělá cokoliv tak budu stejně tratnej..... sem se holt rozhod že se do toho pustíme i když to bude všelijaký.....
Na druhou stranu k tomu autu aspoň budu mít aspoň mnohem větší vztah......budu vědět na čem sedim.....
80-90% auta by měla být OK...... zbývají už jen takový ty drobnosti na povrchu jako okapnice, rohy dveří, pravej sloupek u předního skla atd...... a pak vyměnit přední blatníky u kterejch je to hodně pohnitý hlavně v okolí hrnců.
Jinak ještě nějaká ta rekapitulace:
Tachometr: 70000
Motorový olej: vyměněn (15W-40)
Převodový olej: vyměněn (preventivně)
Nové: Ložisko spojky, spojková lamela, trubičky+těsnění, gumy mezi blatníky a kastli, prahy, silentbloky převodovky,.....dál nevim
Ještě něco doplnim....jen co si vzpomenu co.....
Re: Rodriguez revival
Tak aby se neřeklo že se nic neděje...... tak se něco děje..... i když pomalu.....
Člověk se rozhodne dělat brzdy a co na něj nevykoukne..... Chvilku auto stojí a už si mi z něj brouci, pavouci a jiná havěť dělají ubytovnu a nedejbože porodnici
Každopádně nastala doba kdy se musí vyměnit brzdová kapalina s hadičkami a hádejte co nejde za živého boha udělat...... Ano..... povolit odzdušňovací šrouby a hadičky. Takže pro větší pocit bezpečí (a díky tomu že odvzdušňovací šrouby udělaly nakonec pápá) jsem se rozhodl pro koupi nových prasátek a kompletní výměnu rozvodů, tože sem našel prosakující trubičku v kokpitu a já chci v Plzni jezdit v brouku a né rakvi......
Kvalita a zpracování prasátek mě moc optimismu taky nepřinesly..... nemluvě o tom že mezi jednotlivými prasátky byl délkový rozdíl (ve zmáčknutém stavu) a že byly celkově delší (ve zmáčknutém stavu) než ty staré ......
Pohled dozadu po sundání bubnů........
A tady už bubny po očištění, obroušení, odmaštění, natření odrezovačem a nástřikem speciální barvy na bubny, která přidává rychlost 10km v hodině a zvyšuje brzdný účinek o 12%
Člověk se rozhodne dělat brzdy a co na něj nevykoukne..... Chvilku auto stojí a už si mi z něj brouci, pavouci a jiná havěť dělají ubytovnu a nedejbože porodnici
Každopádně nastala doba kdy se musí vyměnit brzdová kapalina s hadičkami a hádejte co nejde za živého boha udělat...... Ano..... povolit odzdušňovací šrouby a hadičky. Takže pro větší pocit bezpečí (a díky tomu že odvzdušňovací šrouby udělaly nakonec pápá) jsem se rozhodl pro koupi nových prasátek a kompletní výměnu rozvodů, tože sem našel prosakující trubičku v kokpitu a já chci v Plzni jezdit v brouku a né rakvi......
Kvalita a zpracování prasátek mě moc optimismu taky nepřinesly..... nemluvě o tom že mezi jednotlivými prasátky byl délkový rozdíl (ve zmáčknutém stavu) a že byly celkově delší (ve zmáčknutém stavu) než ty staré ......
Pohled dozadu po sundání bubnů........
A tady už bubny po očištění, obroušení, odmaštění, natření odrezovačem a nástřikem speciální barvy na bubny, která přidává rychlost 10km v hodině a zvyšuje brzdný účinek o 12%
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodriguez revival
Ano,ano, mám stejnou vepředu,i vzadu
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi: