Tryskání suchým ledem
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
Nevyhoda a nemaly naklad jeste navic nez samotne tryskani bude odstraneni (= brouseni) celeho auta, kdezto u piskovani je brouseni v cene.
sSATYRr ma pravdu, na fotce je videt slabicky pramen koure
sSATYRr ma pravdu, na fotce je videt slabicky pramen koure
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
neviem neviem po pieskovani treba brusit tak ci tak
ale nemusi kazdy to je fakt.
ale nemusi kazdy to je fakt.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
Ta sranda přišla na 8000,- , ale jak říkám všechno je relativní. Hotovo za 1,5 hodiny. Cena včetně dopravy techniky na místo čištění. Nikde žádný nepořádek. Jediné mínus snad hlučnost. Když je agregát v činnosti tak to připomíná startující stíhačku.Milosak_1 píše:No vida, to je moc pekne. Priznam se, ze to vidim prvne. Ocevidne je to setrnejsi nez piskovani. Jen dotaz - na kolik vyslo cele auto ?
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
Tvůj názor mě dost zajímá.Petr914 píše:...na tu cenovou politiku...pokud se jí dozvíme...sem moc zvědavej...
...já bych tu pak předved svuj způsob...jak na to...a srovnali bysme ceny a časovou náročnost těch prací...
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Tryskání suchým ledem
hmm, zamýšlím se, na kolik by přišlo otryskání placky s podběhama od nánosů konzervace před opětovnou konzervací. To mě láká.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
Myslim,že kluci na Sobíně jsou krapet levnější,zkus se optat na hodinovou sasbu!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
Jeden podběh zabral asi 5 minut. Hodinová sazba je podle spotřeby ledu. Ceny jsou u různých firem velice odlišné. Firma Průmyslové aplikace Pelhřimov mě nabízela, že to samé udělá za 30 litrů a ještě si chtěli účtovat 16 kaček za km pokud by jeli na místo. Tak jsem je poslal do .... Pelhřimova.Pětišroub píše:hmm, zamýšlím se, na kolik by přišlo otryskání placky s podběhama od nánosů konzervace před opětovnou konzervací. To mě láká.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Tryskání suchým ledem
...lišáku to vypadá,že si vítěz hele...
...čili já bych si dovolil odprezentovat offtopic...kterej je právě teď mym denním chlebem...
...bude to jako když se středověk setká se vzdálenou budoucností...
...dopředu je nutný vzít v potaz,že mnou prezentovanej "očistec" funguje za ideálních podmínek, který sou následující:
...materiály použitý na nástřik během provozu vozu...čili nástřiky aplikovaný po továrním nástřiku...sou materiály z ranku chcípáci vychcíplý...čili syntetika...nepřelakovatelná UBS...různý typy konkorů...tlumexů a těhle komunistickejch sraček pro odlákání turistů ze západu...v kostce se to dá shrnout jako dobře ředitelný materiály...
...kdyby bylo použito kvalitních akrylovejch materiálů...neměl bych šanci...respektive bych skončil na psychárně...
...a uplně ideální pak je,když nástřiky byly aplikovaný fušérskym stylem...to znamená,že plocha byla nedostatečně očištěná a odmaštěná...ale todle se prakticky týká 80% aut...co se kolem nás motaj...z toho...na čem sem kdy dělal,se dá říct...že 9 z 10 ti aut bylo takhle vhodnejch...ale já tenkrát tudle "mojí" metodu ještě neznal...
...přišel sem na to různejma vymejvacíma procesama libovolnejch dílů...od motorovejch přes různý malý lokální opravy atd....a je to vesměs...jak píšu vejš...těžkej technologickej středověk...
...materiály...následky a časová náročnost prací:
...neprezentuju tady celej tendle "monkey business"...v podstatě mi zbejvá vymejt zadní podběhy a sem v cíli(což je kompletní auto zespod včetně vnitřků blatníků a podlahy)...
...abysme v tom měli cenový jasno...tak na celou akci spotřebuju 15 litrů Acetonu...3 litry nafty...
...čili toudle metodou sem na tom finančně za 1600,-KáČé včetně DéPéHá...za celej vwagen...
...následky sou dost brutální...
...pokud nevětráte...fetujete...
...zejména podlaha je skutečnej "očistec"...protože s tim nechci manipulovat a vobracet to jak kuře na grillu kvůli deformacím karoserie a nosníků(nemám ideální kolíbku a než jí vyrobim...mam todle za sebou)...tak veškerý sračky...co vymejváte z tý podlahy vám chtě nechtě tečou kam si jen vzpomenete...
...vaše drahá polovička většinou tuto snahu po příchodu domu ocení hláškama typu "co sem lezeš hajzle...tebe neznam"...
...vzhledem k tomu,že s jedná o aceton a naftu...následuje mimo "chrápeš"...kouzelné "smrdíš"...
...časově na tom makam 14 dnů 4 hodiny denně...a vidim to na tejden do finále...čili 3 neděle oproti 3,5 hodině při otryskání...
...během dosavadních prací sem si dokurvil záda...a obě ruce dokázal přinutit ke svalový horečce jak nějakej honimír...a v součtu dvě noci bděl s rukama omotanejma mokrym ručníkem,abych ty zasraný hnáty uchladil...
...a výsledek?...
...sešla se kombinace fantasticky zachovalýho kusu a dobře zvolený metody...metody středověký...
...pro kontrolu uvedu,že to...na co čumíte...je karoserie vymytá toudle metodou na původní fabrickej nástřik VW Golf 1 z roku 1982...inu tydle auta...v Německu vyrobený...ty něco vydrží...
...before...
...and after...
...vsuvka...
...to co vidíte v podběhu na předposlední fotografii...tahy štětcem...to je právě Karoserie Dichtmasse...a to je ten cajk...kterej sem démonizoval tady http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 43#p219443 ...takhle se zachraňujou "elegantně" sváry a drobný chybky...tady na snímcích přímo ve fabrickým provedení...
...konec vsuvky...
...jak sami vidíte...v podstatě mi teď stačí všechno zavoskovat a mam původní fabrickej originál...a to je to jediný...co mě zajímá...ale sou auta u kterejch je stav takovej...že tohle neni možný...a je třeba jít radikálně až na plech...karoserii vyspravit...ale pak jí zase vrátit "tovární ksicht"...
...když si to shrneme...tak z mýho pohledu je daleko lepší metoda otryskání...protože rozdíl v časový náročnosti je ukrutnej a svym způsobem při otryskání děláte houby...
..."moje" metoda je martyrium...ne vždy se dá aplikovat...ale její šetrnost je maximální...
...bo tak...život...choďa...
...čili já bych si dovolil odprezentovat offtopic...kterej je právě teď mym denním chlebem...
...bude to jako když se středověk setká se vzdálenou budoucností...
...dopředu je nutný vzít v potaz,že mnou prezentovanej "očistec" funguje za ideálních podmínek, který sou následující:
...materiály použitý na nástřik během provozu vozu...čili nástřiky aplikovaný po továrním nástřiku...sou materiály z ranku chcípáci vychcíplý...čili syntetika...nepřelakovatelná UBS...různý typy konkorů...tlumexů a těhle komunistickejch sraček pro odlákání turistů ze západu...v kostce se to dá shrnout jako dobře ředitelný materiály...
...kdyby bylo použito kvalitních akrylovejch materiálů...neměl bych šanci...respektive bych skončil na psychárně...
...a uplně ideální pak je,když nástřiky byly aplikovaný fušérskym stylem...to znamená,že plocha byla nedostatečně očištěná a odmaštěná...ale todle se prakticky týká 80% aut...co se kolem nás motaj...z toho...na čem sem kdy dělal,se dá říct...že 9 z 10 ti aut bylo takhle vhodnejch...ale já tenkrát tudle "mojí" metodu ještě neznal...
...přišel sem na to různejma vymejvacíma procesama libovolnejch dílů...od motorovejch přes různý malý lokální opravy atd....a je to vesměs...jak píšu vejš...těžkej technologickej středověk...
...materiály...následky a časová náročnost prací:
...neprezentuju tady celej tendle "monkey business"...v podstatě mi zbejvá vymejt zadní podběhy a sem v cíli(což je kompletní auto zespod včetně vnitřků blatníků a podlahy)...
...abysme v tom měli cenový jasno...tak na celou akci spotřebuju 15 litrů Acetonu...3 litry nafty...
...čili toudle metodou sem na tom finančně za 1600,-KáČé včetně DéPéHá...za celej vwagen...
...následky sou dost brutální...
...pokud nevětráte...fetujete...
...zejména podlaha je skutečnej "očistec"...protože s tim nechci manipulovat a vobracet to jak kuře na grillu kvůli deformacím karoserie a nosníků(nemám ideální kolíbku a než jí vyrobim...mam todle za sebou)...tak veškerý sračky...co vymejváte z tý podlahy vám chtě nechtě tečou kam si jen vzpomenete...
...vaše drahá polovička většinou tuto snahu po příchodu domu ocení hláškama typu "co sem lezeš hajzle...tebe neznam"...
...vzhledem k tomu,že s jedná o aceton a naftu...následuje mimo "chrápeš"...kouzelné "smrdíš"...
...časově na tom makam 14 dnů 4 hodiny denně...a vidim to na tejden do finále...čili 3 neděle oproti 3,5 hodině při otryskání...
...během dosavadních prací sem si dokurvil záda...a obě ruce dokázal přinutit ke svalový horečce jak nějakej honimír...a v součtu dvě noci bděl s rukama omotanejma mokrym ručníkem,abych ty zasraný hnáty uchladil...
...a výsledek?...
...sešla se kombinace fantasticky zachovalýho kusu a dobře zvolený metody...metody středověký...
...pro kontrolu uvedu,že to...na co čumíte...je karoserie vymytá toudle metodou na původní fabrickej nástřik VW Golf 1 z roku 1982...inu tydle auta...v Německu vyrobený...ty něco vydrží...
...before...
...and after...
...vsuvka...
...to co vidíte v podběhu na předposlední fotografii...tahy štětcem...to je právě Karoserie Dichtmasse...a to je ten cajk...kterej sem démonizoval tady http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 43#p219443 ...takhle se zachraňujou "elegantně" sváry a drobný chybky...tady na snímcích přímo ve fabrickým provedení...
...konec vsuvky...
...jak sami vidíte...v podstatě mi teď stačí všechno zavoskovat a mam původní fabrickej originál...a to je to jediný...co mě zajímá...ale sou auta u kterejch je stav takovej...že tohle neni možný...a je třeba jít radikálně až na plech...karoserii vyspravit...ale pak jí zase vrátit "tovární ksicht"...
...když si to shrneme...tak z mýho pohledu je daleko lepší metoda otryskání...protože rozdíl v časový náročnosti je ukrutnej a svym způsobem při otryskání děláte houby...
..."moje" metoda je martyrium...ne vždy se dá aplikovat...ale její šetrnost je maximální...
...bo tak...život...choďa...
You can't win 'em all...
Re: Tryskání suchým ledem
...no ne...toho svýho...mockrát sem to chtěl pochcat...
...ale když vidíš...jak to postupuje a máš rád challenge...je to zábava...
...ale když vidíš...jak to postupuje a máš rád challenge...je to zábava...
You can't win 'em all...
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: Tryskání suchým ledem
Přesně to jsem řešil, před lakem v podbězích, na druhou stranu kdyby jsi tam tu sračku neměl, tak dnes nemáš na co podběh čistit, ten lak by to ods... v každém případě pěkné, vosk taky můžu....
...brouky z výroby taky jen voskovali... takhle to v lepšim případě končilo,když to majitel po čase neobnovil...
..nebo neaplikoval nějakou tu sračku více či méně lepčejší, asi taky jde o srdce, v té době na krásně lakovaný podběh kydnout tlumex to už je ale jinej příběh.
...brouky z výroby taky jen voskovali... takhle to v lepšim případě končilo,když to majitel po čase neobnovil...
..nebo neaplikoval nějakou tu sračku více či méně lepčejší, asi taky jde o srdce, v té době na krásně lakovaný podběh kydnout tlumex to už je ale jinej příběh.
Naposledy upravil(a) ovalisimus panornik dne 05 kvě 2010, celkem upraveno 1 x.
Re: Tryskání suchým ledem
...naprostej souhlas ovalisime...
...předchozí majitel byl člověk...kterej měl k autu vztah...ať to zasral...čim to zasral...udržel to v takhle exkluzivním stavu...inu ročník 1941...chlap,kterej si uměl věcí vážit...
...předchozí majitel byl člověk...kterej měl k autu vztah...ať to zasral...čim to zasral...udržel to v takhle exkluzivním stavu...inu ročník 1941...chlap,kterej si uměl věcí vážit...
You can't win 'em all...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
Děkuji Petrovi914 za rozbor. U každé práce je třeba zvážit, zda není nakonec levnější zaplatit drahou technologii než se s tím párat sám.
Podobnou zkušenost mám i s čistěním a leštěním motoru a převodovky na MBX. Protože když jsem to dělal, tak se mi mohlo jenom zdát o nějakém chemickém leštění. Výsledek je sice obstojný, ale nikdo si nedovede představit co času a dřiny to stálo. Už bych to nikdy nedělal. Ukázka foto 1 a 2.
Foto 3 je výsledek chemického profesionálního leštění v ceně 250,-Kč za 1kg.
Snad mě bude odpuštěno že to demonstruji na Škodovce, ale na druhou stranu, je to dnes vlastně koncernový vůz, motor vzadu, vrtule na chlazení a má také jen dvoje dveře.
Podobnou zkušenost mám i s čistěním a leštěním motoru a převodovky na MBX. Protože když jsem to dělal, tak se mi mohlo jenom zdát o nějakém chemickém leštění. Výsledek je sice obstojný, ale nikdo si nedovede představit co času a dřiny to stálo. Už bych to nikdy nedělal. Ukázka foto 1 a 2.
Foto 3 je výsledek chemického profesionálního leštění v ceně 250,-Kč za 1kg.
Snad mě bude odpuštěno že to demonstruji na Škodovce, ale na druhou stranu, je to dnes vlastně koncernový vůz, motor vzadu, vrtule na chlazení a má také jen dvoje dveře.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Tryskání suchým ledem
...no tak to je nádhera čoveče...
...a na to,že je to offtopic kašli...řešíme technologie a já po ruce zrovna nic aircooled taky neměl...
...podle toho co dokážeš...vidim dalšího brouka v dobrejch rukách...akorát je ten brouk po tom otryskání trochu neuchopitelnej...ta oprava myslim...na každym kousíčku něco špatně...
...a na to,že je to offtopic kašli...řešíme technologie a já po ruce zrovna nic aircooled taky neměl...
...podle toho co dokážeš...vidim dalšího brouka v dobrejch rukách...akorát je ten brouk po tom otryskání trochu neuchopitelnej...ta oprava myslim...na každym kousíčku něco špatně...
You can't win 'em all...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
Děkuji. Však jak tak sleduju tvoji 914, tak původně taky nebyla moc uchopitelná a jak se klube do krásy. Všechno je jenom otázka času a vložené energie. Evžen není ani první, ani poslední žumpa na peníze na tomto fóru.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Tryskání suchým ledem
...já myslim,že to zvládneš za pěkný peníze a bez ztráty kytičky...
...já sem na ty vobrázky koukal...a řikal sem si jakej je to pech...že plochy,který se daj opravit lehce sou v pohodě...a tam kde sou návarky několika dílů dohromady...tak tam je díra...nebo aspoň dirka durch...jak naschvál...
...obrovskym bonusem těhle "nesurovejch" metod odstranění starejch nástřiků a sraček je to...že okamžitě vidíš na čem si...a jakej je rozsah toho poškození...
...ad 914...no jo...to je děvka zpuchlá...projekt bez konce...a vo to to bude lepší...ale musim tam ještě investovat dost peněz...čili až dodělam toho tady prezentovanýho Golfa...tak se pustim do brouka 66 a ten je stavem velice zajímavej...čili se pokusim aplikovat opět středověkou metodu...plus nějaký další finty...co se mi tak nějak pomalu vylíhly v hlavě...
...já sem na ty vobrázky koukal...a řikal sem si jakej je to pech...že plochy,který se daj opravit lehce sou v pohodě...a tam kde sou návarky několika dílů dohromady...tak tam je díra...nebo aspoň dirka durch...jak naschvál...
...obrovskym bonusem těhle "nesurovejch" metod odstranění starejch nástřiků a sraček je to...že okamžitě vidíš na čem si...a jakej je rozsah toho poškození...
...ad 914...no jo...to je děvka zpuchlá...projekt bez konce...a vo to to bude lepší...ale musim tam ještě investovat dost peněz...čili až dodělam toho tady prezentovanýho Golfa...tak se pustim do brouka 66 a ten je stavem velice zajímavej...čili se pokusim aplikovat opět středověkou metodu...plus nějaký další finty...co se mi tak nějak pomalu vylíhly v hlavě...
You can't win 'em all...
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
Tato cena, co Ty uvadis je srovnatelna s cenou piskovani (alespon V Praze). Jenze u piskovani je o proti tryskani dalsi nevyhoda, ze auto musis nalozit, odvezt na misto, pak zase nalozit a vratit. Pokud nemas vlastni platak/vlek, tak se doprava muze pekne prodrazit.lišák píše:Ta sranda přišla na 8000,- , ale jak říkám všechno je relativní. Hotovo za 1,5 hodiny. Cena včetně dopravy techniky na místo čištění. Nikde žádný nepořádek. Jediné mínus snad hlučnost. Když je agregát v činnosti tak to připomíná startující stíhačku.Milosak_1 píše:No vida, to je moc pekne. Priznam se, ze to vidim prvne. Ocevidne je to setrnejsi nez piskovani. Jen dotaz - na kolik vyslo cele auto ?
Dalsi vec o proti piskovani - teoreticky ti auto muze i zmoknout, porad tam je lak. Jsem si vedom, ze by nemelo nic zmoknout ani po truskani, ale jedina kapka vody na opiskovanem plechu a hned zacina proces koroze.
Nevidim totiz zadny bordel kolem auta -> kam se podel odpad, prach ci cokoliv jineho co z toho auta otryskali ?
Pokud je to za tuto cenu co uvadis, a prijedou ti az na misto, tak to osobne vidim jako velke plus.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- thomek
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 478
- Registrován: 23 úno 2009
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tryskání suchým ledem
... Mě to prostě nedá, Petře, a zeptám se ...Petr914 píše:...abysme v tom měli cenový jasno...tak na celou akci spotřebuju 15 litrů Acetonu...3 litry nafty...
... Má tam ta nafta nějakou specielní funkci, krom toho, že to všechno neskutečně zamastí ? ...
... A ta samotná aplikace je fakt jenom o tom, že sleješ naftu s acetonem v poměru 1:5 a starym ručníkem šmrdláš povrch a čekáš, co to udělá? ...
... Dík za odpověď ...
My bus doesn't leaks an oil it just marks its territory ...