VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Zatial mam len utrzky informacii, ale 36Hp svetovy rekord je u nas, Steve urobil 75.1 mph
Karmann ma Au rekord za 127.5 mph..,.
Karmann ma Au rekord za 127.5 mph..,.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
[smilie=smoker.gif] 75mph je velice slusny.
Delka drahy jako v Utahu ?
Delka drahy jako v Utahu ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
3 mile run up, 3 mile casovane a 3 mile slow down..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Měl bych dotaz na Johna jestli by neměl bližší informace o tomto potrubí + jaká karburace na tom byla pověšena ? Bylo by více fotek ?
Děkuji.
Děkuji.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Presnu odpoved na to nemam, motor lezal dekady v tomto stave...ale uhol a konfiguracia sania smeruje k SU karburatorom...
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Tady se to bude určitě vědět Jaký je nejvyšší známý obsah motoru který byl postavený na 30PS bloku?
Pokud došlo u takového motoru k destrukci z důvodu přetížení bloku, kde došlo k poškození, vytrhli se štefty spojující půlky bloku k sobě?
Pokud došlo u takového motoru k destrukci z důvodu přetížení bloku, kde došlo k poškození, vytrhli se štefty spojující půlky bloku k sobě?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Ono spíš než max. obsah je zajímavější sledovat max. výkon.
Jinak, na 30PS bloku se ještě dá relativně postavit 83x74, tedy 1604ccm. Cokoliv nad již vyžaduje neůměrně velké úsilí.
Jinak, na 30PS bloku se ještě dá relativně postavit 83x74, tedy 1604ccm. Cokoliv nad již vyžaduje neůměrně velké úsilí.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
...pozooor...todle by nemělo zapadnout...john píše:Zatial mam len utrzky informacii, ale 36Hp svetovy rekord je u nas, Steve urobil 75.1 mph
Karmann ma Au rekord za 127.5 mph..,.
...světovej rekord je světovej rekord...
You can't win 'em all...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Pekny, jednokanal, dle part number to je z 30PS. Ale co ten megaotvor pro sani ?Pětišroub píše:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
to ví jen bůh a pan majitel...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
niekto si pekne zazvaral ako kanal tak osadenie sviecok
len sa to zda alebo tam je zavit na mensiu sviecku
len sa to zda alebo tam je zavit na mensiu sviecku
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
závit je skutečně menší na 12mm, kolem pak zůstává více masa...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Hmm, z puvodni hlavy toho asi moc nezbylo.
Jake se tam davaji svicky ?
Jake se tam davaji svicky ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Bosch nebo NGK..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Tak, je na čase trochu zamíchat tento topic. Co třeba Denzel 1500 motorem ?
Zapalování si prosím nevšímejte. Jinak je to ale pěkný a zachovalý kousek...
Zapalování si prosím nevšímejte. Jinak je to ale pěkný a zachovalý kousek...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
jak koukám na to ovládání, Berg nevymyslel nic nového:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Přesně tak. Snad jen to uložení na ložiska.
BTW: Dokážete si představit ty vůle který tenhle systém měl ? ) Přesto všechno je ale motor neskutečně sexy.
BTW2: Přihodím ještě foto spalovací komory hlav které tu 5šroub nakousl.
Datování misek pod pružiny nemá chybu
BTW: Dokážete si představit ty vůle který tenhle systém měl ? ) Přesto všechno je ale motor neskutečně sexy.
BTW2: Přihodím ještě foto spalovací komory hlav které tu 5šroub nakousl.
Datování misek pod pružiny nemá chybu
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Dufam, ze nebudu pouzivat mineralny olej...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Moc pekne spracovany dokument o rekordoch Stephen Mullera na solnom jazere...
http://www.volksculture.com/page/salt-r ... e=activity" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volksculture.com/page/salt-r ... e=activity" onclick="window.open(this.href);return false;